airbag ratti vinossa
airbag ratti vinossa
uskaltaako airbag ratin irrottaa ja kääntää poorilta?
laukeaako silmille tai jääkö merkkivalo kiusaamaan tai jotain muuta ongelmaa? miten irrotetaan?
92 vuoden 124 kyseessä.
laukeaako silmille tai jääkö merkkivalo kiusaamaan tai jotain muuta ongelmaa? miten irrotetaan?
92 vuoden 124 kyseessä.
Akunkenkä irti.
Toivottavasti on koodi tallessa jos koodiradio.
Ensin parilla ratin takaa olevalla ruuvilla, torx tai kuusio,airbag irti,
johto irti bagista ja ratti 10 mm kuusiokoloavaimella irti jne.
JOS valo jää palamaan niin testerillä kuittaus pois.
Yleensä ei jää.
Toinen vaihtoehto on kääntää raidetangoista ratti suoraan.
Toivottavasti on koodi tallessa jos koodiradio.
Ensin parilla ratin takaa olevalla ruuvilla, torx tai kuusio,airbag irti,
johto irti bagista ja ratti 10 mm kuusiokoloavaimella irti jne.
JOS valo jää palamaan niin testerillä kuittaus pois.
Yleensä ei jää.
Toinen vaihtoehto on kääntää raidetangoista ratti suoraan.
oulaistenliikenne.fi
Näin se käy.
En minäkään ole airbagin omaa akkua koskaan irrottanut ,tiedä sitten auttaako tuo varsinaisen akunkengän irrotus mitään.
Sellaisen ohjeen Autodata kuitenkin antaa.
Agip; Tunnustan tietämättömyyteni; olen aina luullut ettei W124 haittaa yhtään mitään vaikka ratin kääntää booreilla ?
Lähinnä tulee mieleen Citroen CX jossa ei voi rattia käännellä miten sattuu.
En minäkään ole airbagin omaa akkua koskaan irrottanut ,tiedä sitten auttaako tuo varsinaisen akunkengän irrotus mitään.
Sellaisen ohjeen Autodata kuitenkin antaa.
Agip; Tunnustan tietämättömyyteni; olen aina luullut ettei W124 haittaa yhtään mitään vaikka ratin kääntää booreilla ?
Lähinnä tulee mieleen Citroen CX jossa ei voi rattia käännellä miten sattuu.
oulaistenliikenne.fi
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Oon tätä keskustelua nyt hetken seurannut ja mieleen tuli vain se, että mikä sen ratin asennon on muuttanut?
Jos sen kohdan korjaisi, niin eikös ratti asettuisi taas oikeaan asentoon?
Miksi itse vikaa pitää korjata rattia kääntämällä?
(Vai olenko täysin hakoteillä) ?
Jos sen kohdan korjaisi, niin eikös ratti asettuisi taas oikeaan asentoon?
Miksi itse vikaa pitää korjata rattia kääntämällä?
(Vai olenko täysin hakoteillä) ?
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
juuri näin, tässä tapauksessa joku oli jonkun takia ratin irroittanut ja laittanut väärän asentoon, nyt oli tässä tarkoitus laittaa se oikeaan asentoon.Ari66 kirjoitti:Oon tätä keskustelua nyt hetken seurannut ja mieleen tuli vain se, että mikä sen ratin asennon on muuttanut?
Jos sen kohdan korjaisi, niin eikös ratti asettuisi taas oikeaan asentoon?
Miksi itse vikaa pitää korjata rattia kääntämällä?
(Vai olenko täysin hakoteillä) ?
"fuskaamista" jos huonojen ohjauksen osien takia rattia rupeaa irroittamaan jotta sais sen "suoraan"