Taas vietiin keulatähti, mitä maksaa Avantgarde-nappi?
- gulfstream
- Vakiokalustoa
- Viestit: 380
- Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
- Paikkakunta: Espoo
Taas vietiin keulatähti, mitä maksaa Avantgarde-nappi?
Perkele.
Oli parkissa Stadissa auto tunnin ja joku ääliö katkaisi konepellin päästä tähden. Tavallaan se ei siihen kuulunutkaan, sillä W204:n maski on Avantgarde-mallinen eli iso.
Mitähän maksaa sellainen lätkä konepellin päälle niin kuin Avantgarde-malleissa on?
Perkeleen anti-MB-ihmiset.
Oli parkissa Stadissa auto tunnin ja joku ääliö katkaisi konepellin päästä tähden. Tavallaan se ei siihen kuulunutkaan, sillä W204:n maski on Avantgarde-mallinen eli iso.
Mitähän maksaa sellainen lätkä konepellin päälle niin kuin Avantgarde-malleissa on?
Perkeleen anti-MB-ihmiset.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 193
- Liittynyt: Su 16.08.2009 13:06
Re: Taas vietiin keulatähti, mitä maksaa Avantgarde-nappi?
No tollanen "rahaa on"-yhdistelmä ei varmaa ainakaan vähennä vandaalien mielenkiintoagulfstream kirjoitti:Tavallaan se ei siihen kuulunutkaan, sillä W204:n maski on Avantgarde-mallinen eli iso.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
- gulfstream
- Vakiokalustoa
- Viestit: 380
- Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
- Paikkakunta: Espoo
Nyt on uusi tähti keulalla. Tuttu Vehon myyntimies (olen kantanut hänelle rahaa elämäni aikana kivitalon verran) tuli pihalle vastaan pikkutakki päällä ja ruuvasi uuden staran konepeltiin.
Hän kertoi itse pitävänsä auton takakontissa aina yhtä ylimääräistä tähteä, kun mieleltään häiriintyneet kateelliset varastelevat niitä säännöllisen epäsäännöllisesti.
Hän kertoi itse pitävänsä auton takakontissa aina yhtä ylimääräistä tähteä, kun mieleltään häiriintyneet kateelliset varastelevat niitä säännöllisen epäsäännöllisesti.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: Taas vietiin keulatähti, mitä maksaa Avantgarde-nappi?
mielenkiintoinen sana valinta tuo "rahaa on"-yhdistelmä.....sonikki kirjoitti:No tollanen "rahaa on"-yhdistelmä ei varmaa ainakaan vähennä vandaalien mielenkiintoagulfstream kirjoitti:Tavallaan se ei siihen kuulunutkaan, sillä W204:n maski on Avantgarde-mallinen eli iso.
tunnen monia joilla on uusi bemari,jagge,mersu (50-100t€), jopa useampi ja ovat ihan tavis palkkatyöläisiä....=rahaa on tasan omaan tarpeeseen...eikä ihan aina siihenkään kunnolla.
se että "kulissit" on kunnossa ei tarkoita että rahaa on paljon...ja vielä vähemmän mielestäni kenenkään pitäisi kajota toisen omaisuuteen oli se sitten auto tai munamankeli...mutta tietty joku on kateellinen jo toisen kengistäkin.
mitäs jos tuohon virittäis muutaman amppeerin virrat...silleen että se antais näpeille oikein kunnolla?
- gulfstream
- Vakiokalustoa
- Viestit: 380
- Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
- Paikkakunta: Espoo
Re: Taas vietiin keulatähti, mitä maksaa Avantgarde-nappi?
C-Mersu on ainakin Helsingissä varsin arkinen ajoneuvo... Ei sen pitäisi ärsyttää. Luulen, että nämä tähtivarkaat veisivät tähden mistä tahansa Mersu-mallista.sonikki kirjoitti:No tollanen "rahaa on"-yhdistelmä ei varmaa ainakaan vähennä vandaalien mielenkiintoagulfstream kirjoitti:Tavallaan se ei siihen kuulunutkaan, sillä W204:n maski on Avantgarde-mallinen eli iso.
Ja olen niin keskiluokkainen tavallinen tallaaja, ettei rahaa on -fiilis voi välittyä kenellekään...
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 193
- Liittynyt: Su 16.08.2009 13:06
Toi on jännä oire,että peli pitää olla ns:edustusauto ja sitte just saadaan perheelle ruoka suuhun ja ehkä laskut maksettua! tiedän itsekin monia kellä näin on
Se on se vänäläinen tapa,että vaikka velkarahalla kunhan vaan on upee auto!! Tosin pitää myös mainita,että siellä joillakin riittää vielä vaikka millin auton jälkeen varaa syödä hyvin jokapäivä
Se on se vänäläinen tapa,että vaikka velkarahalla kunhan vaan on upee auto!! Tosin pitää myös mainita,että siellä joillakin riittää vielä vaikka millin auton jälkeen varaa syödä hyvin jokapäivä
C 240 T -02
tässä nyt ei ole selvinnyt vieläkään mitä se nappi maksaa siihen keulalle, vaikka on jo monta viestiä tullut
pitäis itse ostaa myös joku nappi siihen keulaan sen tähden tilalle, kun se on alkanut ärsyttämään nyt oikein tosissaan
pitäis itse ostaa myös joku nappi siihen keulaan sen tähden tilalle, kun se on alkanut ärsyttämään nyt oikein tosissaan
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
pitäis kehitellä mielummin sellainen, että vaikka niitä nyppii kuinka irti, niin aina pompsahtaa uusi tähti esiinpera8x kirjoitti:mistäs noita irrotettavia keulatähtiä saa? mulla on semmonen, että kun nykäsee tähden irti, niin reijän paikalle kääntyy semmonen nappimallin tähtilogo. ihan hyvä ja toimiva ratkasu, varsinkin jos on paljon menoa sinne hesan suuntaan.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
peitelätkä...
Minulla olisi uusi MB-peitelätkä.
H:20€ + pk(kulkee kirjekuoressa)
Paketissa koodi: A 204 817 06 16
Kuopiossa
v.kari@lycos.com
H:20€ + pk(kulkee kirjekuoressa)
Paketissa koodi: A 204 817 06 16
Kuopiossa
v.kari@lycos.com
BMW X3 35D
ex.MB C270CDI & BMW 35D,MB C AMG,
ex.MB C270CDI & BMW 35D,MB C AMG,
ostin tänään peitelätkän prismasta... tosin se on oraksen valmistama ja pesualtaisiin tarkoitettu, mutta menee kyllä tuossa w124 keulalla... maksoi pari euroa...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Re: Taas vietiin keulatähti, mitä maksaa Avantgarde-nappi?
W210E kirjoitti:mielenkiintoinen sana valinta tuo "rahaa on"-yhdistelmä.....sonikki kirjoitti:No tollanen "rahaa on"-yhdistelmä ei varmaa ainakaan vähennä vandaalien mielenkiintoagulfstream kirjoitti:Tavallaan se ei siihen kuulunutkaan, sillä W204:n maski on Avantgarde-mallinen eli iso.
tunnen monia joilla on uusi bemari,jagge,mersu (50-100t€), jopa useampi ja ovat ihan tavis palkkatyöläisiä....=rahaa on tasan omaan tarpeeseen...eikä ihan aina siihenkään kunnolla.
se että "kulissit" on kunnossa ei tarkoita että rahaa on paljon...ja vielä vähemmän mielestäni kenenkään pitäisi kajota toisen omaisuuteen oli se sitten auto tai munamankeli...mutta tietty joku on kateellinen jo toisen kengistäkin.
mitäs jos tuohon virittäis muutaman amppeerin virrat...silleen että se antais näpeille oikein kunnolla?
Jos jollakulla tulotasoonsa nähden mainio auto...? hän todennäköisesti pitää hyvästä autosta, sen paremmista ominaisuuksista ja satsaa siihen. Ei vastaavasti kenties halua loikoilla sammuneella pattajan lapsibaarin pihalla joka talvi aamuöisin... ja käy joka viikonloppu taksilla hakemassa tupakkikartonkia kioskilta, baarista tullessaan...
Usea laadukkaan auton omistajista ei ole vähääkään kiinnostunut kanssaeläjän ajatuksista hänen kehonkuljetusvälineestä...
siinä 210 on ihan oikeassa, että jokainen saa ostaa omilla rahoillaan sellaisen auton kuin haluaa... tai olla ostamatta.
Sitäpaitsi jos on aivan sikarikas, voi ostaa samalla rahamäärällä vaikka suomilasipalatsista suomimallin tuliterän ahvensiksen noin 2 litran diiselillä ja automaatilla ja sollipaketeilla.... tulee vain käytettyä hyvinvalittua omatuonti CLS 320 CDI: n ostamista pirusti kalliimmaksi pidemmässä juoksussa, jälleenmyyntiarvo 3 vuoden päästä huomioituna, vaikka sama hankinta-hinta.
Kummalla te haluaisitte ajaa?
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 62
- Liittynyt: Pe 18.06.2010 22:44
- Paikkakunta: P-Suomi
- gulfstream
- Vakiokalustoa
- Viestit: 380
- Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
- Paikkakunta: Espoo
nyt pitäis enää päättää laitanko pelkän kallon, vai tuon koko tunnuksen siihen nappiin
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
joo, ehkä tuo SS lätkä ampuu jo hieman yli... toisaalta ajattelin että se tarkoittais lukihäiriöisen kirjoittamaa super "sharger"piippu kirjoitti:Totenkopf-kallo on loistava valinta, mutta ehkä pelkkä kallo vois toimia paremmin....ei herätä ihan liikaa närää nipottajissa ja asian ymmärtävä kyllä ymmärtää se pelkästä kallostakin
tuo kallo taas vois pitää ne hiplaajat erossa autosta, niskalaukauksen pelossa...
jotain tavallisuudesta poikkeavaa siihen lätkään kyllä pitäis saada kun ei ikinä ole osannut mennä valtavirran mukana...
jos minä ihan puhdas natsi olisin, niin sitten ajelisin volsulla
ulkomaan reissut tuolla autolla vois tyssätä jo rajalle
edit: taitaa se tuohon pääkalloon kallistua, niitä saa suomesta 9 €:n kappalehintaan http://www.wiking.fi/fin/waffensskopiomilitaria.htm
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Noo...voishan siihen katella ihan SS-Wiking, tai jopa SS-Nordland merkin, niin silloin oltais ihan oikeilla jäljillä ja rajallakin heruisi ymmärrystä ...eli SS joukoissa hyörineiden suomalaisten käyttämät tunnuksetnapa kirjoitti: jotain tavallisuudesta poikkeavaa siihen lätkään kyllä pitäis saada kun ei ikinä ole osannut mennä valtavirran mukana...
ulkomaan reissut tuolla autolla vois tyssätä jo rajalle
(mä mikään natsi oo!...kuhan vaan tullu joskus noistakin lueskeltua, jos jotain vaikka alakas aharistamhan )
-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
-03 W220 320CDI
- gulfstream
- Vakiokalustoa
- Viestit: 380
- Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
- Paikkakunta: Espoo
Näin tässä taannoin eräässä antiikkimyymälässä vanhan kirjoituskoneen, jossa oli jonkun numeron "yläpuolella" eli kun "shiftiä" painoi, tuli SS:n logo. Eli nuo kaksi S-salamaa.
Sillä olisi ollut hauska kirjoitella tuplaässiä: miSSi, siSSi, tiSSi, kiSSa. Saa muuten sana aika lailla potkua kun ässät ovat SS-logoja.
Sillä olisi ollut hauska kirjoitella tuplaässiä: miSSi, siSSi, tiSSi, kiSSa. Saa muuten sana aika lailla potkua kun ässät ovat SS-logoja.