Tuo tuli bongattua iltalehdestä, ainoo mitä itseä pisti silmää oli juuri noi ilmasuuttimet keskellä koelautaa

Tämä on nimenomaan kaasupolkimen ominaisuus (myös manuaalissa). Kaiketi yritetään pienentää kulutusta ja toisaalta tekee manuaalilla liikkeellelähdöstä pehmeämpää. Kun tuohon tottuu, niin sen kunnon "tehoalueen" löytää tarvittaessa refleksinomaisesti syvemmältä polkimesta.SL666 kirjoitti:Liikkeelle lähdössä ei tuntunut varsinaista viivettä mutta joko vaihdelaatikosta tai mielestäni enemmän kaasupolkimen toiminnasta tulee eräänlainne viive tai hitaus kiihdytyksessä. Siis kaasupolkimessa on alussa pitkän tuntuinen "tyhjä alue" ennen kuin vähitellen alkaa tapahtua. Voi olla tottumiskysymys.
Kyseinen auto näytti kyllä varsin houkuttelevalta kun sitä tutkiskelin Tallinnan Silberautossa huollossa omaa käyttäessäni.karra kirjoitti:Kävin eilen koeajamassa kiertueella olevan A 45 AMG:n. Ajossa auto oli isomman tuntuinen mitä on, tehoa oli toki riittävästi. Vaikka se ilmeisimmin normiajossa on enimmäkseen etuvetoinen niin vetotapa ei takavetomiestä häirinnyt. Sport-asetuksella ohjauskin taisi muuttua tarkemmaksi ja raskaammaksi sekä pakoäänet täydentyi niillä "välikaasupaukahduksilla"
. Ei nyt muuta erikoista jäänyt mieleen, nyky tietotekniikalla toteutettuna mittaristossa oli kolme eri lämpömittaria (moottorin jäähdytysneste, moottoriöljy sekä vaihteistoöljy) joiden väri kertoi auton olevan joko lämpiämässä taikka valmis täyteen räppäämiseen
.