Vanha ratti.
Vanha ratti.
Minkäikäisissä ja missä mallissa tätä on käytetty?
Tarkoitus on laittaa tämä myyntiin mutta en osaa arvioida arvoa. Mikä olisi käypä myyntihinta tälle?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Vanha ratti.
Ratissa näyttäisi olevan 115 alkuinen varaosanumero. Joten ainakin se käy W115 mallin mersuun.Imola kirjoitti: ↑Ma 08.08.2022 12:09 mersun ratti.jpgmersun ratti 4.jpgmersun ratti 3.jpgMersun ratti 2.jpgVoisinko saada tietoa kuvien ohjauspyörästä?
Minkäikäisissä ja missä mallissa tätä on käytetty?
Tarkoitus on laittaa tämä myyntiin mutta en osaa arvioida arvoa. Mikä olisi käypä myyntihinta tälle?
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Vanha ratti.
Voi olla W115:n mutta siinä tapauksessa alkupään (68' - 72') koska faceliftin myötä tuli iso ja paksu (rumempi?) ratti.
Koko lailla saman näköistä rattia oli myös ainakin W108 S-sarjalaisessa ja melko samantapaista myös aiemmassa W110/W111:ssä eli ns. siipimersussa. Noissa tosin ainakin alkupäässä tuo kromikehä oli kokonaan pyöreä(?)
Hyväkuntoisten rattien hp. liikkuu jossain 100 - 200 eur huitteilla. Uusista tai uutta vastaavista voi olla enempikin.
Koko lailla saman näköistä rattia oli myös ainakin W108 S-sarjalaisessa ja melko samantapaista myös aiemmassa W110/W111:ssä eli ns. siipimersussa. Noissa tosin ainakin alkupäässä tuo kromikehä oli kokonaan pyöreä(?)
Hyväkuntoisten rattien hp. liikkuu jossain 100 - 200 eur huitteilla. Uusista tai uutta vastaavista voi olla enempikin.
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Re: Vanha ratti.
Kiitos tiedoista. Uusi kotikin löytyi jo ratille.