w123 300 turbodiesel

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5219
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja S202 »

Tuollainen jenkkituonti turbofarkku tuli hommattua, ajatuksena nyt ensialkuun rekisteröidä ja laittaa liikenteeseen.
Ruostehommia tuossa on jonkun verran, mutta samanlaiseen osiksi purkamiseen en ala tämän kanssa vaan ajatuksena laittaa paikka kerrallaan kuntoon.
Autosta sen verran että uutena myyty ilmeisesti texasiin, mutta matkannut jossain vaiheessa itärannikolle marylandiin ja sielä kostea ilmasto vähän tehnyt tuhojaan. Suolaa tuolapäin ei kuitenkaan käytetä joten on ruostunut vähän erilailla mitä suomiautot, esim auton pohja, tukivarret, kaikki pultit, mutterit, jarrusatulat ja muut näyttää oikein hyvälle. Takaa ne pohjaanlyöntikumien korvatkin on ihan täysin ehjät.

Takalattiat ovat huonot, olisiko korppuuntuneet oventiivisteet päästäneet vettä sisään ja kosteus hiipinyt sielä lattian ja helmapellin saumassa. Tuulilasin alakulmat ovat ehjät joten sieltä vesi ei ole tullut. Helmapellit näyttävät muuten tosi hyviltä, tunkinreikien ympäristöt ihan ehjät. Vasen takanurkka jossa varapyörä on, sielä on iso reikä. Se on onneksi melko helppo korjata. Takakaaret ovat noin 90% matkalta ihan täysin terveet, käytännössä oikea puoli vaatii vaan ihan pienen korjauksen sinne etuosaan minne se pieni listan pätkä tulee kiinni, ja takakulmaan kämmenen kokoisen palan, eikä vasenkaan puoli paljoa huonompi ole kaaren osalta. Kaaret on kuitenkin työläät vaihtaa, ja todella työläät niin ettei jo 10 metrin päästä näe niitä vaihdetun.

Varusteita on kivasti, autom ilmastointi, sähkölasit, keskuslukko, vakkari, sävylasit, kattoluukku sun muuta. Koeajolle en ole vielä päässyt, sähkölasit toimii, käy hienosti ja myyjän mukaan vaihteisto pelaa moitteetta ja vakionopeussäädinkin toimii. No ainakin pakki kytkeytyy viiveettä eli eiköhän se kunnossa ole. Väri arkinen 740 pastel grey ja sisustut sininen mb-tex kaksiosaisella takapenkillä. Ihan siisti, kojelauta toki ihan päreinä.

Laitan kuvia jossain vaiheessa, sellainen kysymys että kuuluuko -81 vuosimallissa olla vielä lattiamatot sitä tavallista kangasta, tuliko näihin veluuri myöhemmin? Tuskimpa tuota sisustusta kukaan on vaihtanut.
S124 300TE
S211 E500
Avatar
slsl77
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2014
Liittynyt: Su 31.10.2010 19:10
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja slsl77 »

Ainakin -81 sedanissa oli lattiamatot sitä vanhempaa kuosia ja farkussa varmaan samanlainen kuosi.
mb W115 240D-75
mb W107 sl 450/560-75
mb w123 300TDT-81
+varaosaautot
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5219
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja S202 »

Sedanissa on tavallista, mutta luulin että turbodieselissä on aina veluurit.
S124 300TE
S211 E500
Avatar
slsl77
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2014
Liittynyt: Su 31.10.2010 19:10
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja slsl77 »

Muistaakseni -81 turbodieselissä on tavalliset matot. Voin tarkistaa matot, kun haen auton talvisäilöstä.
mb W115 240D-75
mb W107 sl 450/560-75
mb w123 300TDT-81
+varaosaautot
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14008
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Kolmossarjassa
alle Topmodelle ( 280’er, 300TDT ) und Coupés haben Veloursteppiche
Tätä ennen kakkossarjassa vain veluuriverhoilun yhteydessä veluurimatot.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5219
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja S202 »

Noniin, kiitos vastauksesta.

Sain eilen auton nosturille ja pesaisin vähän kuumavesipesurilla. Ja tosiaan, pohjan puolelta auto on hämmästyttävän siisti. Ei ole nähnyt suolaa eikä hiekkateitä. Noi pohjaanlyöntikumien korvakkeet ja se jousikupin alue ihan uudenveroisessa kunnossa. Samaten apurunko, tukivarret, jarrusatulat, jouset, kaikki kuin muutaman vuoden ikäisestä suomiautosta. Vetoakselien ulommat suojakumit oli molemmin puolin rikki, näkyi olevan laippaliitoksella perässä kiinni eli helpompi vaihtaa. Olikos tuo laippakiinnitteisyys nyt mikä homma? 3,07 välitys ainakin on, eli tuskimpa sitäkään on vaihdettu.

Niin ja sellainen homma, oletus oli että jenkkiautoa ei ole ruostesuojattu mitenkään ja pelkona että kaikki kotelot sun muut on pintaruosteessa mutta eipä mitään, kotelot on suojattu huolellisesti ja pohjassa on joku niinikään kotelosuoja-aineen tapainen ohut ruskea sitkeä kerros. Että mitähän lie se on ollut, sellainen vastaava aine olis nappivalinta näihin entisöintiprojekteihin ja muihin harrasteautoihin.

Laittelen illalla kuvia autosta kun eihän kuvattomat kertomukset ketään kiinnosta.
S124 300TE
S211 E500
Avatar
Wikke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1461
Liittynyt: Ma 16.02.2004 23:35

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Wikke »

Onkohan tämä aine (https://www.motonet.fi/fi/tuote/607040/ ... uoja-500ml) jotain saman tyyppistä mitä se vaha mitä koteloissa on? Mie mietin jotain tuontapaista muovipaneelien alle. Koteloihin ja sellaisiin paikkoihin mitkä eivät ole kulutukselle alttiita, laittaisin kuitenkin Dinitrolin ML sellaisella ruiskutusletkulla.

Noiden alustamassojen (bitumi) ym kanssa olen alkanut varovaiseksi, minun ensimmäinen W124 alkoi ruostumaan varsin tehokkaasti kun "suojasin" alustaa sellaisella. Kun vesi pääsee massan väliin niin se on menoa. Nyt kun nämä viimeaikaiset Mersut on olleet vain harrastekäytössä niin mieluummin olen jättänyt suojauksen tekemättä kokonaan kuin alkanut amatöörinä kokeilemaan, autoilla kun ajetaan pääasiassa vain kesällä ja talvet lämpimässä tallissa, niin ei ne itsestään voi tuosta huonommaksi mennä kun eivät ole ruostuneet tähänkään päivään mennessä...
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5219
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja S202 »

IMG_3994.JPG
IMG_3993.JPG
IMG_3992.JPG
IMG_3991.JPG
Siinä muutama kuva pohjan puolelta. Hienon näköinen kun ei ole suola syövyttänyt.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
S124 300TE
S211 E500
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5219
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja S202 »

Jostain ilmestyi liitteenä toi yks kuva, siinä näkyy takakulman paha ruostevaurio. Tilasin sellaisen pitemmän mallisen takakaaren korjauspalan josta otan palan tuohon ja kaaren etuosaan sellainen 10 sentin pätkä. Loput kaaresta onkin ihan tervettä. Tuon pohjapellin saa tehtyä suht helposti itse.
S124 300TE
S211 E500
Avatar
Sharedoc
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1091
Liittynyt: La 03.03.2012 15:48
Paikkakunta: Oulu

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Onnittelut hankinnasta. On harvinaisen hyvällä varustuksella. Mukava ajella kun on perusmukavuudet automaatti, ilmastointi ja vakkari.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5219
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja S202 »

Kiitos vinkistä, tuolta sun säikeestä tämän huomasin. Joo on hyvät varusteet vielä kun saa kaikki toimimaan. Sähkölasit toimii, paitsi vasemmasta takaovesta kuuluui vaan surina, varmaan hammas poikki. Vakionopeudensäädin ei toimi kun ei toimi nopeusmittarikaan. Ilmastoinnin säätöpaneeli puuttuu kokonaan ja sille tulevien kahden johdon isot liittimetkin on pätkäisty pois, en tiedä minkä takia. Täytyy hommata liitinkuoret ja pinnit jostain ja laittaa liittimet, onneksi on toisesta autosta ilmastoinnin johtosarja mallina ja säätöpaneeli jolla voi koittaa. Muuten kaikki osat on paikallaan.

Tasonsäädön säiliö oli ihan tyhjä, pumpun imuletku oli murtunut. Vaihdoin letkun ja täytin säiliön ja hetken kaasuttelun jälkeen öljypinta alkas laskea ja perä nousta, jes! Tulipa heti paremman näköinen auto kun perä on ryhdillään. Vähän näkyy öljyä tihkuvan sieltä säätöventtiilistä.

Kävin kattomassa purkuautoista talteen otettuja ovia ja niitä onkin koko sarja kohtuullisella työllä kunnostettavia, onneksi oon niitä säästellyt vuosikaudet kuivassa merikontissa. Takaluukussa on vähän tekemistä, alareuna ei aivan mätä ole mutta korjattava kuitenkin. Lasin alareuna pitää tehdä uusiksi, mutta siihen on helppo tehdä palat kutistin/venytin työkalulla.
S124 300TE
S211 E500
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5219
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja S202 »

Vaihtelin öljyt melkein joka paikkaan ja irrottelin puskurit. Olivatpa melkoiset keksinnöt, vissiin 8mm paksua alumiinia, painavat! Lisäksi niissä on runkoaisojen sisään menevät jöötit jotka sallii törmäystilanteessa puskurin liikkua sisäänpäin. Takapuskurin alta ei onneksi paljastunut yllätystä, takaluukun tiivisteen alareunan peltisauma ruosteeton ja näyttäis lamppujen alustetkin hyviltä, onneksi. Van wezeliltä saa takakyljen alaosiin korjauspalat jossa takareuna jatkuu kaartuen hieman taaksepäinkin, näistä saa farkkuunkin korjauspalat, klokkerin sedanin alaosissa ei riitä pituus alakulmasta kun sedanin takakyljen ja takahelman sauma on hieman erilainen.

Kuskin etulattiasta revin eristeitä pois, koko lattian edestä taakse saa laittaa vasemmalle puolelle kun oli kaasupolkimen kohdalta ja vähän muualtakin rapea, ei viitsi paloja laittaa sinne tänne. Oikea puoli on toivon mukaan parempi vieläpä kun varastoista löytyi takalattian korjauspala. Noittenkin hinnat nousseet reippaasti.

Lähtihän se mopo keulimaan, tilasin khm (cabrio.de) matkustamon lattiamattosarjan ja pari neliötä kangasta tavaratilan mattojen fiksaukseen ja marcel kappenilta melkein kaikki tiivisteet. Tiivisteet toki on pakko laittaa jos ei halua että ensimmäisen vesisateen jälkeen auto olisi märkä sisältä.
Kohtuukuntoinen varastosta löytynyt kojelauta olisi tarkoitus lähettää jossain vaiheessa puolaan jossa siihen vedetään uusi pinta tyhjiömuovauksella. Kysyin hintaa sähköpostilla, ei se halpa ole mutta jälki ensiluokkaista ja kuitenkin huomattavasti halvempi mitä jostain jenkkisivustolta löytämäni uustuotanto/hyvin korjatut olivat. Tekevät myös käsittääkseni homman kunnolla eli irrottavat vanhan vinyylin ja sitten uusi päälle, jotkut vetää vaan uuden vanhan päälle jolla sinänsä tulee kohtuu hyvä lopputulos mutta mittaristo ei mahdu kunnolla reikäänsä jne. Ehjää ei taida helposti löytyy ja mistä sen tietää koska sekin nasahtaa halki kun jättää auton auringonpaisteeseen.
S124 300TE
S211 E500
Avatar
joop79
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1772
Liittynyt: Ke 14.01.2004 14:36
Paikkakunta: Keminmaa

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja joop79 »

Paljonko ne haluaa kojelaudan korjuusta? Mulla olis sama homma tuohon w123 edessä...
MersuMies kolmannessa polvessa..........


w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5219
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja S202 »

400 euro luki hyvällä englannilla kirjoitetussa viestissä. Muistelisin jollain jenkkisivustolla olleen jotain 1200 dollarin hintoja eli siihen nähden halpa.
https://www.benzworld.org/threads/w123- ... n.3076116/ Tuolta löytyy kuva juurikin sinisestä korjatusta kojelaudasta ja linkki nettisivuille.

Kuskinpuolen lattian tilasin ja hainkin jo kivijalkaliikkeestä niin ompahan sekin valmiina. Lämmityslaitteen säädinpaneeli tästä puuttuu, se pitäis jostain ebaystä tilata. Samalla joku on napsaissut paneelille tulevat kaksi liitintä pois, niille on uudet liitinkuoret hankinnassa. Pinnit ovat järjettömän hintaisia joten pitäis käydä purkuautoista irrottelemassa liittimiä ja tinailla pinnit irti. Onneksi kaikki muut lämmityslaitteen/ilmastoinnin osat on paikallaan.
S124 300TE
S211 E500
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14008
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Ei ole kallis hyvästä työstä. Mikä lie firma, jossa polskit noita tekevät? Puolassa tapahtuu kaikkea kivaa, mm. ADS-iskarien ym. korjausta Nagengastilla.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Hage
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3088
Liittynyt: Ma 21.06.2010 04:10

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Hage »

Kiintoisa projekti, laitetaan seurantaan kun S123 kuume vaivaa edelleen. Onko tarkoitus pitää jenkkimallisena vai konvertoida euromalliksi?
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."

6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5219
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja S202 »

http://naprawadeski.pl/

Joo puolassa mm. kromaavat puskureita sun muuta. Alkaa olla katoavaa perinnettä länsimaissa tälläinen oikea käsityö ja osaaminen, tuolla entisen itäblokin maista sitä löytyy.

Kyllä tulee euromalliksi, puskurit meinasin viedä jo romunkeräykseen. Eihän siinä muuta eroa ole kuin ajovalot, nopeusmittari ja moottorissa on egr-järjestelmä. Ajovaloja löytyy varastosta ja egr on helppo poistaa käytöstä. Huohotusjärjestelmä on hiukan erilainen tässä mutta mielestäni parempi.
Tiedä siitä museoinnistakaan, ajattelin laittaa coupen/280 puskurit, kohtuu hyvä takapuskuri löytyy jo ja -81 vuosimallissa ei tarvi olla takana sumu- ja peruutusvaloa. Jonkinlainen etupuskurin aihiokin löytyy. Jotain 16" vannetta alle, alustan korkeus sopivaksi jne. Kuitenkin auto muuten alkuperäiseksi rakentaen, väriä ei ruveta vaihtamaan eikä sisustusta jne.

Noista etupenkkien istuinosista saa muuten huomattavasti jämäkämmät kun lisää sinne tyhjään paikkaan vielä yhden jousen. En muista pitikö se yksi omanlaisensa jousi vaihtaa vielä tavalliseksi, saattoi olla. Nämä 2. ja 3. jousi sakkeleilla yhteen sitoen etteivät hiero toisiaan vasten. Etureunan kierrejousiin voi laittaa sisälle vaahtomuovitötteröt, näitä on myyty ihan alkuperäisenäkin 126 alkuisella numerolla.
S124 300TE
S211 E500
Avatar
joop79
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1772
Liittynyt: Ke 14.01.2004 14:36
Paikkakunta: Keminmaa

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja joop79 »

S202 kirjoitti: La 09.04.2022 09:44
Tiedä siitä museoinnistakaan, ajattelin laittaa coupen/280 puskurit, kohtuu hyvä takapuskuri löytyy jo ja -81 vuosimallissa ei tarvi olla takana sumu- ja peruutusvaloa. Jonkinlainen etupuskurin aihiokin löytyy. Jotain 16" vannetta alle, alustan korkeus sopivaksi jne. Kuitenkin auto muuten alkuperäiseksi rakentaen, väriä ei ruveta vaihtamaan eikä sisustusta jne.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta 😎 coupen puskurit on hienot...
MersuMies kolmannessa polvessa..........


w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5219
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja S202 »

Joo ne on ihan hyvännäköiset. Farkku 280TE:ssä niitä ei ollut, varmaan noitten takapuskurissa olevien valojen takia. On mulla yks farmarin takapuskurikin jemmassa, se nyt kiillottamalla menisi kesäkäytössä mutta täytyis selvitellä sitä kromautushommaa. Puskurit vaan on isoja ja sen lisäksi painavia joten ulkomaille lähettäminen saattaa olla jo melko kallista.

Sais nyt vaan auton työn alle ja korin ruostehommat tehtyä, jos sitten ensi talvena tekis ovet ja maalauksen. Tämän voisi maalata itsekin, metallivärillä en lähtisi itse autoa maalaamaan.
S124 300TE
S211 E500
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5219
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja S202 »

Oon nyt etsinyt osia sisustukseen, lähinnä sen takia kun niitä alkaa olla jo hankala löytää että on sitten valmiina. K&L Partneriin olin yhteydessä, suunniteltiin vähän penkkien ehostusta. Takapenkeissä ei muuta vikaa ole kuin osaksi lässähtäneet keskiosien soirot joten tarkoitus olisi irrotella verhoilut ja lähettää korjattavaksi. Etupenkit vähän huonommat, ei ne rikki ole oikeastaan mutta keskiosat niinikään länässä ja muutenkin kauhtuneet, meinasi että korjaamisessa on sen verran hommaa että samassa ajassa tekee sitten uudet. Ajattelin kuitenkin etsiä hyvät käytetyt apukuskin penkit, eräällä foorumilaisella pitäisi sellainen yksi jo ollakkin. '

Noita pilarien verhoiluja miettinyt että mistä saisi alkuperäisen kaltaista ja väristä vinyyliä jolla niihin saisi tehtyä uudet pinnat. Onnistuisi varmaan itsekin kuumailmapuhaltimella lämmittämällä ja liimaamalla. Löytyyhän noitakin varmaan vielä, mutta kun ne alkaa olla iältään 40 vuoden molemmin puolin niin tahtoo ne enemmän tai vähemmän huonoja olla. Penkkien mb-tex on pinnaltaan aika samanlaista mutta se ei taida venyä juuri yhtään, saa ne siitäkin tehtyä mutta tiukkojen kurvien takia pitää mahdollisesti tehdä osista ompelemalla. B-pilarien verhoilut saa varmaan tekonahalla verhoiltua hyvinkin. Oviverhoilut on onneksi melkoisen hyvät.
S124 300TE
S211 E500
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5219
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: w123 300 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja S202 »

Oli tarkoitus sunnuntaina myydä auto, ajamalla oli tarkoitus lähteä joten vaihdoin toisen vaihteiston öljyn jäähdytysputken kun se oli katkaistu ja jatkettu kumiletkulla ja samoin putkien ja syylärin väliset letkut oli huonot niin vaihdoin nekin. Eipä se kuitenkaan pihasta lähtenyt joten päätin ottaa pois myynnistä ja alkaa laitella sitä katsastuskuntoon. Alustan osalta ei tarvi varmaankaan muuta kuin vetoakseleihin uudet suojakumit, niin on hyvän näköinen joka paikasta ja jarrut toimii jne. Peräkin pysyy ylhäällä viikosta toiseen. Ruosteitahan siitä pitäisi vähän laitella, jos tekisi takaovista taaksepäin kerralla kuntoon ja lattioihin sitten vähän pienepää paikkaa ja joskus myöhemmin perusteellisempi korjaus lattioihin. Etulokasuojat vois myös tehdä, oon säästänyt parin alkuperäisiä lokasuojia joista saa tehtyä kohtuu vaivalla hyvät, niitä varten on uudet orkkis etuosat ja pari tarvikelokareita.

Auto on ollut kesän myynnissä ja ilmeisesti kiinnostusta on ollut kun suosikkilistauksiakin 25kpl ja joutavaa viestikyselijää on riittänyt. Ei sentään puoli-ilman kehtaa turboa myydä tai ottaa vaihdossa jotain paskakasaa.
S124 300TE
S211 E500
Vastaa Viestiin