Pakardisen pitkäkatto (S123 -82, OM603 turbo)

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Avatar
GMB
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 427
Liittynyt: Pe 26.03.2010 08:04
Paikkakunta: Rauma

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja GMB »

Etupään putket tulee A pilarista alas ja on helposti tukossa,takapäästä en osaa sanoa.
tein itse ja säästin
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12274
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja Sergey »

eikö ne mene A pilarin sisälle? jämyä rautalankaa vaa ja sorkkimaan. tietty nehä o monesti kai jo hapertunu ne letkut.
Sprinter 906
nykki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 670
Liittynyt: To 15.02.2007 19:31
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja nykki »

Sergey kirjoitti:eikö ne mene A pilarin sisälle? jämyä rautalankaa vaa ja sorkkimaan. tietty nehä o monesti kai jo hapertunu ne letkut.
joku sähkökaapeli/piuhanippu on parempi, tarpeeksi jäykkä, mutta joustaa kuitenkin mutkissa eikä revi sitä letkua rikki
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3038
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

nykki kirjoitti:joku sähkökaapeli/piuhanippu on parempi, tarpeeksi jäykkä, mutta joustaa kuitenkin mutkissa eikä revi sitä letkua rikki
Olisko kuparikarva mitä...?

Kuinka kauas alas ne vedenpoistoputket menee sinne a-pilariin? Ihanko alas (lattialle) asti, vai jääkö ne johki välille?
Teininä sitä mietti aina vaan kahta asiaa: "Toimiikohan mopo ja noinkohan sitä pyhänseutuna sais?"
Nykyään kaikki on toisin. Näin varttuneemmalla ja viisaammalla iällä sitä vaan miettii että:
"Toimiikohan Mersu ja noinkohan sitä pyhänseutuna sais?"
Avatar
GMB
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 427
Liittynyt: Pe 26.03.2010 08:04
Paikkakunta: Rauma

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja GMB »

Noin ylimmän saranan korkeudelle päättyy putken pää ja siitä se valuttaa sen veden ja muun moskan joko lokarin ja helman väliin tai sisälle.
tein itse ja säästin
280se86
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1243
Liittynyt: Ma 06.12.2010 19:52
Paikkakunta: jyväskylän seutu

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja 280se86 »

talvella puhistelin nuo röörit yhestä 123, mulla oli etuloksut pois, niin siinähän ne jossain oli kanavan päät, jos oikein muistan, ei ne lattiaan asti ulotu, on se taas tuo muisti eikä ole aikaa, kun 3 kuukautta siitä puhdistuksesta
nykki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 670
Liittynyt: To 15.02.2007 19:31
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja nykki »

Pakardinen kirjoitti:
nykki kirjoitti:joku sähkökaapeli/piuhanippu on parempi, tarpeeksi jäykkä, mutta joustaa kuitenkin mutkissa eikä revi sitä letkua rikki
Olisko kuparikarva mitä...?

Kuinka kauas alas ne vedenpoistoputket menee sinne a-pilariin? Ihanko alas (lattialle) asti, vai jääkö ne johki välille?
taisin josks MMJ:lläkin niitä rassailla
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12274
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja Sergey »

minä rassasin ikean suihkuverho vaijerilla :) ja tosiaan ne päättyy siihen tuulilasin alareunaan lokarien sisälle.
Sprinter 906
Avatar
M4ketech
Mersumies
Mersumies
Viestit: 824
Liittynyt: To 15.09.2011 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja M4ketech »

Onnea ja tsemppiä "uudesta" autosta. Tuotahan roplaisi mielummin itekkin kuin nykyistä :lol:
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.

Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3038
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

No mitenkäs nyt sitten. Kun tuota maalipintaa jos ajatellaan laittaa uusiksi, niin mikä on oikea tapa hioa tuo appelsiini sileäksi? Ja tuon katon tasoittamiseen onko mitään muuta mahdollisuutta, kun vetää pellille? Kun siinä on tuo joku hemmetin efektimaali, jossa on jotain hilettä. Niin saako siitä tasaista pintaa enää mitenkään muuten, kuin peltiin hiomalla?
Teininä sitä mietti aina vaan kahta asiaa: "Toimiikohan mopo ja noinkohan sitä pyhänseutuna sais?"
Nykyään kaikki on toisin. Näin varttuneemmalla ja viisaammalla iällä sitä vaan miettii että:
"Toimiikohan Mersu ja noinkohan sitä pyhänseutuna sais?"
Avatar
M4ketech
Mersumies
Mersumies
Viestit: 824
Liittynyt: To 15.09.2011 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja M4ketech »

Pakardinen kirjoitti:No mitenkäs nyt sitten. Kun tuota maalipintaa jos ajatellaan laittaa uusiksi, niin mikä on oikea tapa hioa tuo appelsiini sileäksi? Ja tuon katon tasoittamiseen onko mitään muuta mahdollisuutta, kun vetää pellille? Kun siinä on tuo joku hemmetin efektimaali, jossa on jotain hilettä. Niin saako siitä tasaista pintaa enää mitenkään muuten, kuin peltiin hiomalla?
Tuosta en uskalla hirveästi lupailla, kun ei ole tietoa onko monta kerrosta lakkaa tai maalia, mutta vaikka 2000 karkeuden vesihiomapaperi vetää sileeksi, kova työ ja jossei montaa kerrosta ole niin onkin jo pohjat näkyvissä.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.

Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
TPeltola
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: Su 18.11.2012 18:55

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja TPeltola »

Meinaakko lyödä museokilpiin :thumbup: Vai pitää käyttiksenä :think:
Avatar
Choke
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 318
Liittynyt: Ti 12.02.2013 18:57
Paikkakunta: Turku

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja Choke »

Nyt itte tehny tuota maalausporjektia omalle kulkineelle niin paineilmaepäkeskolla oon 320 karheudella vetäny edellisen maalipinnan mattapintakseks, sit kuivissa 400 kädellä viimeistely. Hiontavärit pintaan ja hiontaväri 600 sileeks ja pintavärit niskaan.

En usko että kannattaa lähtee tuotakaan pellille asti hiomaan!

E: 2000 vesissä ku alkaa pintaa hiomaan nii voi mennä hetken :thumbup:
-Kun tekee itse, ei voi kun itseään syyttää-
Avatar
M4ketech
Mersumies
Mersumies
Viestit: 824
Liittynyt: To 15.09.2011 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja M4ketech »

Meneehän siinä hetki, mutta kyyyl on silee sit :lol:

Mutta toisaalta miksi ei hio pellille asti jos aikoo väriä muuttaa? varmin tapahan tuo taitaa olla. Monia kertoja maalannu ja alkanu värit reagoimaan keskenään kun ilmeisesti vanhojen maalien pohjat olemattomat, sit on kivaa halkeilevaa kuviota puol autoa täys :D
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.

Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Avatar
ssuvik
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2786
Liittynyt: Pe 05.08.2011 18:42

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja ssuvik »

M4ketech kirjoitti:sit on kivaa halkeilevaa kuviota puol autoa täys :D
Sitten voisi väittää sen olleen tarkoituskin, ja kehuskella kuinka hienon efektimaalauksen saikaan aikaan :D
E55AMG&A140
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3038
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

TPeltola kirjoitti:Meinaakko lyödä museokilpiin :thumbup:
Joo. Ei tule museoajoneuvoa tästä... :wink: Mikä toisaalta tietysti harmittaa vähän itseäkin, ei tuolla varustuksella olevia tuonaikaisia kovin monesti ole vastaan tullut. Mutta, annetaan tälle sitten toisella tavalla hyvät vanhuudenpäivät.

Tuo maalien kupliminen on yks juttu kans, mikä itseä mietityttää. Koska jos siitä ihan oikeasti meinaa hyvän tehdä, niin ei kai siinä ole muuta vaihtoehtoa, kun peltiin asti hiominen. Helvetinmoinen homma se on kyllä toisaalta siinäkin... :(
Teininä sitä mietti aina vaan kahta asiaa: "Toimiikohan mopo ja noinkohan sitä pyhänseutuna sais?"
Nykyään kaikki on toisin. Näin varttuneemmalla ja viisaammalla iällä sitä vaan miettii että:
"Toimiikohan Mersu ja noinkohan sitä pyhänseutuna sais?"
Avatar
arska10
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7792
Liittynyt: Ti 14.09.2010 17:55
Paikkakunta: Vaasa

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja arska10 »

Pakardinen kirjoitti:
TPeltola kirjoitti:Meinaakko lyödä museokilpiin :thumbup:
Joo. Ei tule museoajoneuvoa tästä... :wink: Mikä toisaalta tietysti harmittaa vähän itseäkin, ei tuolla varustuksella olevia tuonaikaisia kovin monesti ole vastaan tullut. Mutta, annetaan tälle sitten toisella tavalla hyvät vanhuudenpäivät.

Tuo maalien kupliminen on yks juttu kans, mikä itseä mietityttää. Koska jos siitä ihan oikeasti meinaa hyvän tehdä, niin ei kai siinä ole muuta vaihtoehtoa, kun peltiin asti hiominen. Helvetinmoinen homma se on kyllä toisaalta siinäkin... :(
Tuossa yhdessä omassa ex lankussa oli vähän samantapainen, niin hiekka puhalsin maalit pois, toki sitä hiekaa löytyi vielä vuoden jälkeen joka paikasta :D
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin ;)
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3038
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

arska10 kirjoitti:toki sitä hiekaa löytyi vielä vuoden jälkeen joka paikasta :D
Niinpä niin... :)

Eikä tuo hiekkapuhallus oikein muutenkaan ajatuksena miellytä.
Teininä sitä mietti aina vaan kahta asiaa: "Toimiikohan mopo ja noinkohan sitä pyhänseutuna sais?"
Nykyään kaikki on toisin. Näin varttuneemmalla ja viisaammalla iällä sitä vaan miettii että:
"Toimiikohan Mersu ja noinkohan sitä pyhänseutuna sais?"
Avatar
M4ketech
Mersumies
Mersumies
Viestit: 824
Liittynyt: To 15.09.2011 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja M4ketech »

Jos nyt pellille tai hyvin ajattelet hioa, niin tuleepa ainakin mahdolliset pommit esiin :lol: Hyvää ja kestävää kun ei oikein nopeasti hutasemalla saa. Tosin hiontaankin on koneet, laikat ym.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.

Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12604
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja karra »

Pakardinen kirjoitti:
arska10 kirjoitti:toki sitä hiekaa löytyi vielä vuoden jälkeen joka paikasta :D
Niinpä niin... :)

Eikä tuo hiekkapuhallus oikein muutenkaan ajatuksena miellytä.
Leivinjauhetta kehiin!

Kuva
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE koronaprojekti
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
Choke
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 318
Liittynyt: Ti 12.02.2013 18:57
Paikkakunta: Turku

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja Choke »

Pakardinen kirjoitti:Tuo maalien kupliminen on yks juttu kans, mikä itseä mietityttää. Koska jos siitä ihan oikeasti meinaa hyvän tehdä, niin ei kai siinä ole muuta vaihtoehtoa, kun peltiin asti hiominen. Helvetinmoinen homma se on kyllä toisaalta siinäkin... :(
Khyllä tuo on tässä tapauksessa aivan totta jos on jollain vesiväreillä maalattu, mitä nuo helmiäis-/efektivärit aina on.
Itsellä ei sitä vikaa onneksi ollut kun alkuperäiset maalit päällä ja akryylimaali edelleenki päälle niin epämiellyttävien reagtioiden esiintymistä maalien kesken ei ole ollut havaittavissa!

Ja karran kuvasta oppia kaikki ja sinne emännän pullan tuoksuiseen keittiöön hakemaan leivinjauhetta ja maaleja poistamaan! :thumbup:
Soodapuhalluslaite olis kyllä kova sana :think:
-Kun tekee itse, ei voi kun itseään syyttää-
Avatar
Nozki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3443
Liittynyt: Ma 16.08.2010 16:29
Paikkakunta: Länsi-Suomessa

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja Nozki »

karra kirjoitti:
Pakardinen kirjoitti:
arska10 kirjoitti:toki sitä hiekaa löytyi vielä vuoden jälkeen joka paikasta :D
Niinpä niin... :)

Eikä tuo hiekkapuhallus oikein muutenkaan ajatuksena miellytä.
Leivinjauhetta kehiin!

Kuva
No meinasin kysellä, että mitä ihmettä sillä leivinjauheella nyt tehdään, mut sit tälleen replyttämällä sai näkyviin tuon kuvan osoitteen. karjalansoodapuhallus.fi ... Selvispä sekin. :D

Mitä tähän topicciin tulee, niin mielenkiinnolla täällä seuraillaan. Luottamus on kova siihen, että tästä tulee vielä jotakin varsin komiaa. :thumbup:
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3038
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Nozki kirjoitti:Mitä tähän topicciin tulee, niin mielenkiinnolla täällä seuraillaan. Luottamus on kova siihen, että tästä tulee vielä jotakin varsin komiaa. :thumbup:
Voi kiitos kaunis. Olisipa omakin luottamus yhtä korkealla... :D

Tuo soodapuhallus vois kyllä olla yksi varteenotettava vaihtoehto. Mitähän se maksais tuommonen koko auton puhaltaminen...? Kun jos ihan totta puhutaan, niin hirveästi ei kyllä ole tuota rahanpaskaa laitettavaksi tähän juuri nyt. Epäkeskot löytyy itseltä ja laikat nyt ei paljoa maksa, että siihen nähden itse tekemällä pääsis varmasti halvemmalla. Työtä toki paljon enemmän ja jäljestä nyt ei sitten osaa kukaan sanoa mitään muuta kuin, että tuskin nyt priimaa ainakaan tulis... :)
Teininä sitä mietti aina vaan kahta asiaa: "Toimiikohan mopo ja noinkohan sitä pyhänseutuna sais?"
Nykyään kaikki on toisin. Näin varttuneemmalla ja viisaammalla iällä sitä vaan miettii että:
"Toimiikohan Mersu ja noinkohan sitä pyhänseutuna sais?"
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12604
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja karra »

Nozki kirjoitti:No meinasin kysellä, että mitä ihmettä sillä leivinjauheella nyt tehdään, mut sit tälleen replyttämällä sai näkyviin tuon kuvan osoitteen. karjalansoodapuhallus.fi ... Selvispä sekin.
Juu pientä kompaa :D
Pakardinen kirjoitti:Tuo soodapuhallus vois kyllä olla yksi varteenotettava vaihtoehto. Mitähän se maksais tuommonen koko auton puhaltaminen...? Kun jos ihan totta puhutaan, niin hirveästi ei kyllä ole tuota rahanpaskaa laitettavaksi tähän juuri nyt.
Muistelen että Volvon, olikohan se nyt pyhimys, peltipinnalle puhaltaminen maksoi joku 700 euroa... tai ainakin sinnepäin. Ero hiekkaan on se että ei muokkaa peltiä; ei tuhoa harsoksi mennyttä metallia ja sitten lähtee vesipesulla soodat pois kun taas hiekkaa jää sinne koteloihin ikiajoiksi. Niin, ei tuo ihan halpaa ole kylläkään, mutta voi sitten sen ajan tehdä jotain muuta hyödyllistä :P .

Olis pitänyt oma pagoda käyttää soodapuhalluksessa mutta ei saanut aikaiseksi; oli mukamas niin kiire syksyllä ja talvella ei oikein pystynyt siirtelemään. Olis saanut ne massat pois mutta nyt meni kaaputteluksi.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE koronaprojekti
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
Choke
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 318
Liittynyt: Ti 12.02.2013 18:57
Paikkakunta: Turku

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja Choke »

Tämä voisi osua lähelle ja sieltä kysymään "päivän hintaa"
-Kun tekee itse, ei voi kun itseään syyttää-
Matti Äyräväinen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 151
Liittynyt: Ma 24.11.2003 14:47

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja Matti Äyräväinen »

[quote="karraMuistelen että Volvon, olikohan se nyt pyhimys, peltipinnalle puhaltaminen maksoi joku 700 euroa... tai ainakin sinnepäin. Ero hiekkaan on se että ei muokkaa peltiä; ei tuhoa harsoksi mennyttä metallia ja sitten lähtee vesipesulla soodat pois kun taas hiekkaa jää sinne koteloihin ikiajoiksi. Niin, ei tuo ihan halpaa ole kylläkään, mutta voi sitten sen ajan tehdä jotain muuta hyödyllistä :P .
Olis pitänyt oma pagoda käyttää soodapuhalluksessa mutta ei saanut aikaiseksi; oli mukamas niin kiire syksyllä ja talvella ei oikein pystynyt siirtelemään. Olis saanut ne massat pois mutta nyt meni kaaputteluksi.[/quote]



Tuo soodapuhallus alkaa olla menneen talven lumia autohommissa. Soodapuhalluksen jälkeen pinta pitää oikeasti saada puhtaaksi soodajäämistä muutoin tulee ongelmia maalin pysymisen kanssa ja ollaan lähtöruudussa... Soodallahan ei lähde ruoste pois ja pinta pitää neutraloinnin lisäksi karhentaa ennen maalausta. Soodapuhallus ei siis ole oikotie onneen.
280 SL -70
Continental MK II -57
AAR Cuda
DB 990 Selectamatic -66
VW Polo 1,3 CL -92
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3038
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Tämäkin rottelo seisoo vieläkin sillä samalla paikalla, johon sen jätin noin kuukausi sitten... Kaikki motiveissöni on menny tähän saakka ihan siihen, että on jaksanut nousta aamulla (tai illalla) sängystä ylös ja raahautua töihin, vapaapäivinä tuo sängystä nouseminenkin on ollu vähän niin ja näin.

Mutta nyt sitä alkaa olla pakko jaksaa liikutella, katokseen pitää saada mahtumaan traktorin peräkärry, jossa on vehnän/ohransiemeniä. Jospa sen sitten siinä samassa rytäkässä sais siirrettyä siihen paikkaan, jossa sitä aletaan purkamaan.

Noin muutenkin tuo motiveissöni tais keskiviikkoiltana ja eilispäivänä saada jonkinmoisen nosteen.
Teininä sitä mietti aina vaan kahta asiaa: "Toimiikohan mopo ja noinkohan sitä pyhänseutuna sais?"
Nykyään kaikki on toisin. Näin varttuneemmalla ja viisaammalla iällä sitä vaan miettii että:
"Toimiikohan Mersu ja noinkohan sitä pyhänseutuna sais?"
airaksela
Mersumies
Mersumies
Viestit: 658
Liittynyt: Pe 16.07.2010 17:24

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja airaksela »

Myytkö osia tuosta varaosaraadosta (124)? Takavalon tarviis?
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3038
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

airaksela kirjoitti:Myytkö osia tuosta varaosaraadosta (124)? Takavalon tarviis?
Totta kait. Ne on tämmöset:
Kuva

Eli joku on vähän tuhrannu värin kans, vähän tavallista tummemmat. Mutta ihan hyväkuntoset. Kumman tarviit, vai otatko molemmat...? :)
Teininä sitä mietti aina vaan kahta asiaa: "Toimiikohan mopo ja noinkohan sitä pyhänseutuna sais?"
Nykyään kaikki on toisin. Näin varttuneemmalla ja viisaammalla iällä sitä vaan miettii että:
"Toimiikohan Mersu ja noinkohan sitä pyhänseutuna sais?"
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3038
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Re: Pakardisen linttafarkku (S123 -82)

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

No niin. Farkku on sitten siirretty katon alle. Nyt kun kylvöt on tehty, niin huomenna alkaa palastelu. Meinasin niinkin isolla kädellä alottaa, kun konepellin irrotuksella... :mrgreen:

No saatan minä jotain muutakin tehdä. Otan vaikka valot irti ja lasken vedet pois. Ohan tuota hommaa tuossakin.

:lol:
Teininä sitä mietti aina vaan kahta asiaa: "Toimiikohan mopo ja noinkohan sitä pyhänseutuna sais?"
Nykyään kaikki on toisin. Näin varttuneemmalla ja viisaammalla iällä sitä vaan miettii että:
"Toimiikohan Mersu ja noinkohan sitä pyhänseutuna sais?"

Vastaa Viestiin