Projekti 450 SEL 6.9 on muuttanut Ruotsiin elokuussa 2019

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Vastaa Viestiin
Ernst Schmerzkopf
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 207
Liittynyt: Su 20.05.2018 23:14

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja Ernst Schmerzkopf »

Sisävalosysteemiin olisi kiva saada selkeä selitys, miten ne eri versioissa toimivat.
Minun yksilön omistajan käsikirjassa sanotaan ettei takasisävalon kuulu syttyä kuin kojelaudan katkaisijasta.
Silti siitä löytyy takaovista kytkimet.En kylläkään ole vielä muistanut testata, josko ne takaovien kytkimet ovat sähköikkunoille.
Tässähän eivät ikkunat toimi, mikäli etuovi on auki.
Taidanpa tästä oikein lampsia pihalle testaamaan asian...
Ernst Schmerzkopf
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 207
Liittynyt: Su 20.05.2018 23:14

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja Ernst Schmerzkopf »

Ja asiaan tuli taas tältä osin selvyys.
Kaikki sähköikkunat toimivat, vaikka takaovi on auki.
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja karra »

Ernst Schmerzkopf kirjoitti:Ja asiaan tuli taas tältä osin selvyys.
Kaikki sähköikkunat toimivat, vaikka takaovi on auki.
Hei onko sinulla comfort toiminto eli etuoven ollessa auki mm sähkölasit toimii. Minulla ei siis toimi, ainakaan apparin ovesta...kuskin oven kytkin on ilman johtoja...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Ernst Schmerzkopf
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 207
Liittynyt: Su 20.05.2018 23:14

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja Ernst Schmerzkopf »

Ei vaan nimenomaan sähkölasit eivät toimi, mikäli etuovi on auki
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja karra »

Ernst Schmerzkopf kirjoitti:Ei vaan nimenomaan sähkölasit eivät toimi, mikäli etuovi on auki
Tuo on kyllä outoa. Comfort toiminto antaa siis käyttää sähkölaseja ilman virtoja jos jompikumpi etuovi on auki. Minulla ei toimi W109 eikä W116 mersussani, SECissä toimii ja kaikissa W126sissa mitä on ollut.

Mutta, takasisävalo toimii takaovista ja katkaisijastakin, laitoin sinne vaan polttimon. Sekä etusisävalo toimii molemmista ovista nyt, kaivoin johdot esiin kuskin ovipilarista ja liitin ne ovikytkimeen :D
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Ernst Schmerzkopf
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 207
Liittynyt: Su 20.05.2018 23:14

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja Ernst Schmerzkopf »

Lienee jonkinlainen toimintahäiriö kuin ominaisuus sitten?
Kävin oikein toistamiseen kokeilemassa ja ei kyllä toimi lasit etuovi auki, oli sitten virrat päällä tai ei.
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja unski »

Virallisesti tuo W126:ssa, W109 ja W116:ollut sähkölasitoiminto toimii siten, että ovikytkin käyttää ylimääräistä relettä joka päästää virrran sähkölaseille sytytysvirran ollessa poissa. Sitten mallikohtaisesti riippuu missä ovikytkin on, mm. W116:ssa se on vain kuskin ovessa.

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja unski »

Ernst Schmerzkopf kirjoitti:Lienee jonkinlainen toimintahäiriö kuin ominaisuus sitten?
Kävin oikein toistamiseen kokeilemassa ja ei kyllä toimi lasit etuovi auki, oli sitten virrat päällä tai ei.
Sinulla on sitten systeemissä vika. Kaikissa omistamissani ja korjaamissanin W126, W116...jne. systeemi toimii oven ollessa auki. Tämä löytyy myös sähkökuvista.

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Ernst Schmerzkopf
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 207
Liittynyt: Su 20.05.2018 23:14

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja Ernst Schmerzkopf »

Eli todennäköisimmin minun yksilössä on se comfort rele rikki.
Taitaa olla siellä kuskin jalkatilan sivupaneelin takana.
Tutkitaan kun ehditään/viitsitään.Tähän asti luulin lasien toimimattomuuden olevan jonkinlaisen turvatoiminnon.
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja unski »

W116:ssa se on konehuoneen sulakerasiassa. Normi kaksitoiminen 30A rele. Sen napseen kuulee kun oven avaa ja sulkee.

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja unski »

tarkastin, niin takaovien kytkimet voi olla ainakin takasisävalon kykimet (lisävaruste)

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
ManneMika
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 118
Liittynyt: To 07.04.2016 12:30
Paikkakunta: Kaarina

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja ManneMika »

unski kirjoitti:W116:ssa se on konehuoneen sulakerasiassa. Normi kaksitoiminen 30A rele. Sen napseen kuulee kun oven avaa ja sulkee.

Timppa
Kuulee vain, jos se toimii, eikös? Kaveri juuri epäili rikkinäiseksi. :)
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja unski »

ManneMika kirjoitti:
unski kirjoitti:W116:ssa se on konehuoneen sulakerasiassa. Normi kaksitoiminen 30A rele. Sen napseen kuulee kun oven avaa ja sulkee.

Timppa
Kuulee vain, jos se toimii, eikös? Kaveri juuri epäili rikkinäiseksi. :)
Juurikin näin, kyseessä on kaksitoiminen joka maadoitetaan ovikytkimellä. Tällöin se syöttää akkujännitteen sähkölasien pääreleelle, ohi virtalukon. Releen ollessa jännitteettömässä tilassa se ohjaa puolestaan sytytysvirran sähkölasien pääreleelle.

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Ernst Schmerzkopf
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 207
Liittynyt: Su 20.05.2018 23:14

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja Ernst Schmerzkopf »

Minun yksilössäni ei ole konehuoneen sulakerasiassa kuin yksi rele, bensapumpun.Kaikki sulakkeet mittailin ehjiksi.
Kuten muistelin, kuskinpuolen sivupaneelin takana etujalkatilassa on releitä, tarkalleen viisi kappaletta.
Yksi niistä kyllä naksuu, kun ovikytkintä painaa.
Kokeilin vaihtaa toisen releen ilman muutosta.
Eli releiden paikka ei taida ollakkaan kaikissa yksilöissä sama.
Tämä yksilö on ruotsinvientimalli vm77.
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja karra »

Testasin eilen omasta. Kuskin ovea kun aukaisee niin siellä jalkatilassa naksuu jossain, tosin saattoihan se olla konehuoneessakin mutta vaikutti tulevan sisältä, jostain kojelaudan suunnalta. Mutta ei toimi ikkunat minulla vaikka rele naksahtaa ovea aukaistaessa, eli jossain vikaa.

Pitää alkaa ottaa mittaristoa kohta irti; otan ratin pois tieltä kun se oli jo irti, siis vaihdoin ratin kerran. Pitää kokeilla saako mittariston niillä koukuilla vaiko joutuu takaa käsillä avittamaan, alakautta siis. Ei viitsis purkaa verhousta eli kokeillaan esin irrotusraudoilla. Tässä on mittarivaijeri vielä, katselin mercedesssourcen videoita ja muitakin mittariston irrotusohjeita jo...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja unski »

Parissa -79:ssä rele oli sulakerasiassa, mutta koska rasian pohja on myös kabiinissa, napse tuntuu kuuluvan myöskin sieltä alta tuossakin tapuksessa. Mittariston kumitiiviste on yleensä tiukka, mutta vetämällä koukuilla se lähtee irti.
Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja karra »

Mittaristo lähti helposti irti, nitkuttelemalla. Tänään tuli tieto Pulttikanavasta että valojen säätöpotikka on korjattu, siihen retrofitattiin W124 potikka.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja karra »

Joo tuo bensavalo sytty kerran palamaan eikä sammunut. Mittaristo vaikuttaa olevan ok koska valo ja mittarin toiminta raukeaa kun pa-anturi pistokkeen nyppää irti.

Otin töistä lainaan 46 mm hylsyn niin saa kierrettyä anturin irti tutkittavaksi. Pääsin siihen käsiksi ensiapulaukun lootan kautta kun hattuhylly on nyt irti, on menossa verhoilijalle ens kuussa.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja karra »

Polttoainetankin anturista tuli jonkun verran ruostetta ulos, jos se vaikka saa aikaan oikosen joka polttaa valoa. Muuten kaikki toimii kyllä.

https://www.ifixit.com/Guide/Mercedes+W ... ning/33385" onclick="window.open(this.href);return false;
https://blog.fcpeuro.com/mercedes-fuel- ... r-cleaning" onclick="window.open(this.href);return false;

Vois yrittää avata ja varovasti putsailla paikkoja. Joku kontakti tuolla siis täytyy olla oikosulussa. Testasin anturia kun käänteli eri asentoon niin mittarin neula kyllä seurasi.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
ManneMika
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 118
Liittynyt: To 07.04.2016 12:30
Paikkakunta: Kaarina

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja ManneMika »

Mitään tietämättä vois kuvitella, että pässinmuna tai mikä lie anturi onkaan lähettää neulalle mA signaalia kun taas valo olis erillisen katkasijan päässä? Joka siis jumissa.
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja karra »

ManneMika kirjoitti:Mitään tietämättä vois kuvitella, että pässinmuna tai mikä lie anturi onkaan lähettää neulalle mA signaalia kun taas valo olis erillisen katkasijan päässä? Joka siis jumissa.
Siel on mittarille potikka eli säätövastus, koho liikuttaa kosketuspaikkaa pitkää vastuslankaa vasten.Kun koho putoaa pohjaan siinä oleva messinkilevy kytkee kaksi nastaa yhteen. Olen tässä tutkinut kytkentää ja putsannut skeidaa sieltä veks, vielä ei oo selvinny mitään.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja karra »

Anturin päässä oli ruosteknööli joka veti valon oikariin. Tuli kuntoon putsauksella. Valo ei syty kun virrat laittaa päälle, syttyy vasta kun koho kytkee sen palamaan, silloin kun virrat on päällä.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja karra »

Vaihdoin tänään ilmastointilaitteen säätöpaneliin 4 kpl lamppuja palaneiden tilalle. Laitoin 1.2 wattiset samoin kuten mittaristossakin on nyt, kaikki uusia. Nappuloiden valaistuksena on yksi lamppu, lisäksi siellä on kolme muuta joista lähtee valokuituja muille kytkimille. Ylärivin vasempaan kytkimeen ei tule valokuitua eikä siellä näkynyt irrallista päätä.


Kuva
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja karra »

Verhoilija laittoi kuvan hattuhyllyn luukun kannesta, ihan asiallinen. Valmistunee tällä viikolla.

Kuva
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja karra »

Kaikenlaista säätöä puolin ja toisin mutta torstaina sain hattuhyllyn kotiin, siinä on vielä pientä viilaamista - ei ollut jostakin syystä yksinkertainen homma. Ehkä pirssi valmistunee Lahden näyttelyyn mennessä :P
Viimeksi muokannut karra, La 13.04.2019 14:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja karra »

Laitetaan nyt projektikuva, tässä vaiheessa on vielä rypynpoistoa ja luukun siistiminen, siitä piti tehdä irto-osa - ei oikein voinut toteuttaa tehtaan menetelmää kun kun kanttinauha oli sellaista kuumapuristettua muovia.

Kuva
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
Ere866
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1507
Liittynyt: Su 06.06.2004 12:15

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja Ere866 »

Siistillehän tuo näyttää!

Onko kiinnostuneita autosta ollut? Vaan eipä tuo enää näytä myynnissäkään olevan. Ajatteleitko kaupitella uudelleen nyt keväällä?

Mullakin on w116 kausi alkanut.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja karra »

No ei mitään ihme kiinnostusta ole ollut, Tähdellisissähän autoni olivat molemmat myynnissä. Tämä on toki edullisempi pitää kun on MR ja uskon että vielä joskus näitäkin arvostetaan. Ja edelleen niitä euromallin puskureitakin tähän suunnittelen, heti vaan kun sais toisen myytyä.

Tänään kevään eka ajelu, suuntasin pääsiäisruokaostoksille Prismaan, hyvä kauppakassi 8)

Kuva
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja karra »

Näillä näkymin lossi nähtävänä Lahti Classicin harrasteparkissa la-su. Vaihtaa omistajaa sopivalla summalla, jos kuka haluaa ruosteettoman satakuustoistasen...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Projektina 450 SEL 6.9 nyt museorekisterissä

Viesti Kirjoittaja karra »

Perjantaina Guuts Meinings Teräsmiescruisingissa Lappeenrannassa:

Kuva kuva od forum/sarkeri-71

Rautakanslerissa on tehokas lämmityslaite kun kiukaassa on kilowatteja riittävästi, onneksi suomen kesä on vähäluminen :P
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Vastaa Viestiin