C126 420 SEC, museokatsastettu 2023

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Avatar
SEC420
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 154
Liittynyt: Ke 25.07.2018 12:36

C126 420 SEC, museokatsastettu 2023

Viesti Kirjoittaja SEC420 »

Ajattelin nyt laittaa ihan oman ketjunkin SEC:n kunnostukselle, kun olen vaivannut porukkaa ihmeellisillä kysymyksillä ja varaosanumeroiden perään huutelulla.

Auto siis tuli minulle vähän vahingossa, enkä aikaisemmin ole mitenkään ollut Mersuhen kansas tekemisissä. Pitkään mietin mitä tälle pitäisi tehdä ja innostuksen kasvaessa ajattelin laittaa auton "paraatikuntoon" ja kuka ties yrittää museoleimaan. Vuosimalli on 1989 ja auto alunperin maahantuotu Ruotsiin, jos edelleen tuotu suomeen 2014.

Varustelista on ihan ok eli löytyy sininen nahkasisusta, ilmastointi, penkinlämmittimet jne. Kunnoltaa auto on tosiaan melko hyvä ja tekniikan osalta ehkä jopa erittäin hyvässä kunnossa. Kilometreillä ei ole vielä auto pilattu. Tästä syystä päätin aloitella auton kunnostuksen ja ajatuksena tehdä Mersusta itselleni auto pitkäaikaiseen käyttöön ja pitoon.

Autoon vaihdettiin syksyllä 2018 kaikki nesteet, kun edellisistä vaihdoista ei löytynyt mitään dokumentaatiota. Samalla myös keskuskukitus laitettiin kuntoon jonkun kotisähkärin sekoilujen jäljiltä. Muuten huoltohistoriasta on sen verran tietoa, että hydrauliset nokka-akselit on uusittu muutama vuosi sitten, samoin ABS-keskusyksikkö.

Suurimmat haasteet oli maalipinnassa, joten ylimaalaus oli pakko tehdä. Etusiivet perinteiseen tyyliin, on vaihtokunnossa ja toki vähän jännityksellä odottelin mitä purun yhteydessä löytyy. No toinen perinteinen kosteusvauriopaikka eli takalasin alareinu on aika valmis eli se menee myös vaihtoon. Muuten auto on pelleiltään hyvässä kunnossa eli ei onneksi pelot toteutuneet. Toki purun yhteydessä löytyi rikkoituneita osia, mutta ei onneksi kauheasti niitäkään.

Pellit on nyt tilattu ja osa on tullutkin jo, muiden osien metsästys vielä jatkuu. Tässä hieman kuvia ja päivitellään sitä mukaa, kun homma etenee. Tässä vaiheessa jo kiitokset palstalaisille avusta ja hyvistä vinkeistä!

Lähtötilanne kesältä 2018 ja kevät 2019, auto purettuna:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut SEC420, To 27.04.2023 13:41. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Avatar
simoks
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1658
Liittynyt: Ma 28.09.2009 01:03
Paikkakunta: Toijala

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja simoks »

Kuvat ei näy ainakaan minulla :!:
W210 E320cdi
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5677
Liittynyt: To 08.05.2008 21:29

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

ei näy ei :roll:
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14008
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Kuvat ei näy näköjään Onedrivesta suoraan, pitää hiiren oikealla painaa "näytä kuva".
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
SEC420
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 154
Liittynyt: Ke 25.07.2018 12:36

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja SEC420 »

Katohan toi image-toiminto ei toimikkaan Onedrivesta, pitää laittaa kuvat johon muuhun palveluun.
Avatar
simoks
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1658
Liittynyt: Ma 28.09.2009 01:03
Paikkakunta: Toijala

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja simoks »

Kannattaa kunnostaa nuo vanteet myös, ovat ymmärtääkseni aika harvinaiset ja arvokkaat :) Sekä myös hienot..
W210 E320cdi
Avatar
SEC420
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 154
Liittynyt: Ke 25.07.2018 12:36

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja SEC420 »

Vanteet tosiaan menee myös kunnostukseen, kun saadaan auto maalattua.
Avatar
Zac
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1092
Liittynyt: Su 19.10.2014 21:41
Paikkakunta: Lempäälä

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja Zac »

Ilman muuta hyvä ajatus perustaa tämä SEC-ketju! Tälläistä on kaivattukin (olen ainakin itse kova SEC-fani, maybe one day....)

En tiedä onko Suomessa vastaavia "vanteita kunnostavia putiikkeja" kuin mitä kateellisena on tullut katseltua Wheeler Dealersissä? (Ilmeisesti nuo jaksot oli kuvattu vielä briteissä, myöhemmät ovat jenkeissä, ja niissä harmi kyllä Ed häippäsi... no - offtopic :lol: )

Nehän ovat käyttäneet useampaan autoon noita orggisvanteita kunnostuttamassa, siellä on yleensä ensin kunnon soodapuhallus, tarpeelliset pohjustukset, ja lopuksi tyypillisesti jauhemaalaus ja uunitus: tulevat taas nättiin kuntoon!
- Ja se missä se kateus yleensä iskee toistamiseen on se kun hintalappu vielä lopuksi on tyylin £XX / kpl (!)

Suomessa vastaavaa kaupallista palvelua? (PS. kuvat yllä näkyivät mulle ok - hienoo rojektia pukkaa! :thumbup: )
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3949
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja RH »

:thumbup:
Vanteista :thumbup: :thumbup:
Avatar
simoks
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1658
Liittynyt: Ma 28.09.2009 01:03
Paikkakunta: Toijala

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja simoks »

Zac kirjoitti:Ilman muuta hyvä ajatus perustaa tämä SEC-ketju! Tälläistä on kaivattukin (olen ainakin itse kova SEC-fani, maybe one day....)

En tiedä onko Suomessa vastaavia "vanteita kunnostavia putiikkeja" kuin mitä kateellisena on tullut katseltua Wheeler Dealersissä? (Ilmeisesti nuo jaksot oli kuvattu vielä briteissä, myöhemmät ovat jenkeissä, ja niissä harmi kyllä Ed häippäsi... no - offtopic :lol: )

Nehän ovat käyttäneet useampaan autoon noita orggisvanteita kunnostuttamassa, siellä on yleensä ensin kunnon soodapuhallus, tarpeelliset pohjustukset, ja lopuksi tyypillisesti jauhemaalaus ja uunitus: tulevat taas nättiin kuntoon!
- Ja se missä se kateus yleensä iskee toistamiseen on se kun hintalappu vielä lopuksi on tyylin £XX / kpl (!)

Suomessa vastaavaa kaupallista palvelua? (PS. kuvat yllä näkyivät mulle ok - hienoo rojektia pukkaa! :thumbup: )
Mä käytin yhdet 18x9,5" vanteet jossain Tampereen seudulla jauhemaalauksessa ja hyvät tuli, hinta oli muistaakseni 300e eli ei paha - tosin asiakaspalvelu oli hieman kyseenalaista paikanpäällä :D Harmi kun en muista puljun nimeä..
W210 E320cdi
Avatar
Häksä
Mersumies
Mersumies
Viestit: 575
Liittynyt: Su 27.03.2011 10:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja Häksä »

Kiva nähdä SECin laittoa, 420 on muistaakseni harvinaisin malli.

Joku alustasarjahan tuossa näyttäisi olevan myös?

Sastamalassa on vanteiden kunnostukseen erikoistunut Rimmfix. Huonokuntoisten 16- kaivonkansien kunnostus oli muistaakseni 100€ per vanne. Olen nähnyt myös mainoksia yhdestä Tallinnassa toimivasta firmasta, mikä vaikutti ihan vakuuttavalta.

Instagram @hptalli
500 SEC ’85
944 Turbo ’88
TT Roadster quattro 225 ’00
S8 V10 quattro ’08
200 quattro 20V ’90 naftaliinissa, odottaa parempia aikoja
Avatar
SEC420
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 154
Liittynyt: Ke 25.07.2018 12:36

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja SEC420 »

Häksä kirjoitti:Kiva nähdä SECin laittoa, 420 on muistaakseni harvinaisin malli.

Joku alustasarjahan tuossa näyttäisi olevan myös?

Sastamalassa on vanteiden kunnostukseen erikoistunut Rimmfix. Huonokuntoisten 16- kaivonkansien kunnostus oli muistaakseni 100€ per vanne. Olen nähnyt myös mainoksia yhdestä Tallinnassa toimivasta firmasta, mikä vaikutti ihan vakuuttavalta.
Wikipedian mukaan on tosiaan harvinaisin SEC -malli ja vielä melko kirkaasti.

Täytyykin tarkistaa toi alustasarja, mä olen ollut uskossa, että on ihan vakioalusta. Otteestakaan ei mainintaa löydy, mikä nyt ei sinällään yllätä hirvesti :), vaikka alustasarja olisikin.
Siankarlo
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: Su 27.11.2016 17:08

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja Siankarlo »

Zac kirjoitti: En tiedä onko Suomessa vastaavia "vanteita kunnostavia putiikkeja" kuin mitä kateellisena on tullut katseltua Wheeler Dealersissä? (Ilmeisesti nuo jaksot oli kuvattu vielä briteissä, myöhemmät ovat jenkeissä, ja niissä harmi kyllä Ed häippäsi... no - offtopic :lol: )

Nehän ovat käyttäneet useampaan autoon noita orggisvanteita kunnostuttamassa, siellä on yleensä ensin kunnon soodapuhallus, tarpeelliset pohjustukset, ja lopuksi tyypillisesti jauhemaalaus ja uunitus: tulevat taas nättiin kuntoon!
- Ja se missä se kateus yleensä iskee toistamiseen on se kun hintalappu vielä lopuksi on tyylin £XX / kpl (!)

Suomessa vastaavaa kaupallista palvelua? (PS. kuvat yllä näkyivät mulle ok - hienoo rojektia pukkaa! :thumbup: )
Lappeenrannan seudulla toimii L-Weld Oy, joka kunnostaa vanteen valmiiksi maalaamoa/pinnoitusta varten. Vanne on käytännössä mahdollista kunnostaa uuden veroiseksi vaikka se olisin pahastikin saanut siipeensä. Jauhemaalaus onnistuu Lappeenrannasta käsin ainakin KaruCoat Oy:ssä Ruoholahdella. Kummassakin paikassa palvelu pelaa ja ammattiylpeyttä on havaittavissa hyvässä mielessä. Itsellä kokemusta L-Weldistä kolmen vannesarjan verran, ja Karucoatista yksi kokemus. Vannesatsin kuntoon laitto (Kunnostus L-Weld ja pinnoitus Karucoat) maksoi viimeksi itselläni noin 120 euroa per vanne.
A124 E320 1995
Avatar
SEC420
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 154
Liittynyt: Ke 25.07.2018 12:36

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja SEC420 »

Tuli eilen pari pahvilaatikkoa pääkallopaikalta eli nyt on kaikki peltiosat hommattu. Onkohan kellään absoluuttista totuutta missä on virallisesti sivuvilkkujen paikka? Uusi peltejä ei sivuvilkkujen reijällä saa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
joop79
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1772
Liittynyt: Ke 14.01.2004 14:36
Paikkakunta: Keminmaa

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja joop79 »

Sivuvilkut ei ymmärtääkseni ole enää pakollinen? Jos näin on niin jättäisin pois kokonaan.
MersuMies kolmannessa polvessa..........


w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Avatar
Zac
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1092
Liittynyt: Su 19.10.2014 21:41
Paikkakunta: Lempäälä

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja Zac »

Aiheesta on kesto-topikki tämän saman osion yläreunassa "Sivuvilkkuja ei enää vaadita".
Asetus tuon osalta on muuttunut 7/2018. Eli ei tarvinne niitä usia lokareita rei'itellä :wink:
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Avatar
SEC420
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 154
Liittynyt: Ke 25.07.2018 12:36

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja SEC420 »

Lueskelin noi ketjut ja kävin oikein konttorilla kysymyssä, jossa inssi väitti että vilkut on oltava... Mistäköhän tähän saisi virallisen totuuden :)
Avatar
Zac
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1092
Liittynyt: Su 19.10.2014 21:41
Paikkakunta: Lempäälä

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja Zac »

On tästä ollut juttua muuallakin, esim. tuolla @karra on kommentoinut näin:

Tänkö takia nyt kasarimersuissakaan ei enää vaadita sivuvilkkuja, siis 1985 ja uudemmat... itellä 1987 560SEC jossa maahantuontikatsatuksessa tarravilkut, sen jälkeen ne on olleet takakontissa kuuden määräaikaiskatsastuksen ajan. Nyt auto on maalaamossa ja onneksi ei alettu kairaamaan reikiä lokasuojiin, tarkoitus museoida secci kohta puoliin.

Ja nimim. "42 olds" vastasi että:
Konttorilla sanottiin, että ei tarvitse sivuvilkkuja. Sillä tiedolla vien omani rekisteröintikatsastukseen.

http://www.overdrive.fi/forum/threads/h ... 797/page-3" onclick="window.open(this.href);return false;

Alkoi kyllä kuulostaa ennemmin siltä, että kaikilla konttoreilla ei olla aivan muuttuneitten säädösten tasolla :lol:
Eikös tuo sun 420 SEC ole kuitenkin uudempi kuin -85?
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Avatar
vk00
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2093
Liittynyt: Pe 30.03.2007 18:05
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja vk00 »

Hieno auto! Vaikka ne vilkut vaadittaisiinkin, niin älä kairaa reikiä, vaan leimalle sitten vaikka tarrakiinnityksellä tms..
Merseedespents
juusmo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 612
Liittynyt: Ti 09.07.2013 08:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja juusmo »

Tämä ei ole varmaa tietoa, mutta muistelen jostain (täältä?) lukeneeni että tuo poikkeus koskisi rekisteröintikatsastusta. Eli siis jos vilkut ovat olleet paikallaan ja vaaditut kun auto on rekisteröintikatsastettu, ne vaadittaisiin edelleen määräaikaiskatsastuksessa.

Shoppailisin silti vähän konttoreita ja etsisin sellaisen joka suhtautuu tähän kevyemmin, tai hankkisin ne tarrat...
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja karra »

Zac kirjoitti:Alkoi kyllä kuulostaa ennemmin siltä, että kaikilla konttoreilla ei olla aivan muuttuneitten säädösten tasolla :lol:
Eikös tuo sun 420 SEC ole kuitenkin uudempi kuin -85?
420 on aina facelift eli kakkossarja :D ellei sitten 1985 ole ollut joku siirtymävaihe että ois menny korin muutokset ja koneen koko ristiin...

Täällähän on sellainen sticky tästä aiheesta tekniikkaosiossa: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=193808" onclick="window.open(this.href);return false;
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
SEC420
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 154
Liittynyt: Ke 25.07.2018 12:36

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja SEC420 »

Sain eilen Trafin -tarkastajan vähän yllättäen kiinni ja hänen mielipide oli ettei sivuvilkkuja enää tarvita, virkamiehenä kuitenkin kehotti myös käymään konttorilla juttelemassa insinöörin kanssa aiheesta. No illalla ajelin yhdelle konttorille, jossa inssin mielipide oli ettei vilkkuja enää vaadita ja hänen sanojen mukaan ei missään tapauksessa kannata alkaa reikiä uusiin lokasuojin tekemään. Ajattelin nyt noudattaa tuota kehoitusta ja mennä ilman niitä vilkkuja :).
Avatar
_W126_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 80
Liittynyt: To 03.08.2006 16:49

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja _W126_ »

Mikäli aiot museoida jossain vaiheessa niin kannattaa varmaankin tarkistaa myös museotarkastajalta valmiiksi ennakkoon. Mutkistuu jonkin verran mikäli sivuvilkut vaatimuksena ja tarraversiot ei kelpaa.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12585
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja epk »

tehtaalta lähtenyt ilman vilkkuja joten eiköhän se riitä museotarkastajalle.
Avatar
SEC420
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 154
Liittynyt: Ke 25.07.2018 12:36

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja SEC420 »

epk kirjoitti:tehtaalta lähtenyt ilman vilkkuja joten eiköhän se riitä museotarkastajalle.
Tähän tuloksen tultiin myös Trafin herran kanssa, vaikka ei tietysti museokatsastusta suoritakkaan.
Avatar
SEC420
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 154
Liittynyt: Ke 25.07.2018 12:36

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja SEC420 »

Mistäs olisi parasta metsästää kaikkea pikkunippleitä eli esim. kuvassa näkyvää puskurin kiinnikeitä? Hakusessa myös sivulistojen kiinnikkeet ja "läpivienti" kumeja.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Matti R
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1594
Liittynyt: To 15.05.2003 11:00
Paikkakunta: Espoo

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja Matti R »

SEC420 kirjoitti:Mistäs olisi parasta metsästää kaikkea pikkunippleitä eli esim. kuvassa näkyvää puskurin kiinnikeitä? Hakusessa myös sivulistojen kiinnikkeet ja "läpivienti" kumeja.
Eikös nuo aika helposti löydy Veholta? Luulisi että pienet nippelit ei älyttömyyksiä siellä maksa.
Matti
MB SLK 230K -98
Cadillac DeVille -64
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
Avatar
SEC420
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 154
Liittynyt: Ke 25.07.2018 12:36

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja SEC420 »

Matti R kirjoitti:
SEC420 kirjoitti:Mistäs olisi parasta metsästää kaikkea pikkunippleitä eli esim. kuvassa näkyvää puskurin kiinnikeitä? Hakusessa myös sivulistojen kiinnikkeet ja "läpivienti" kumeja.
Eikös nuo aika helposti löydy Veholta? Luulisi että pienet nippelit ei älyttömyyksiä siellä maksa.
Siis varmasti löytyy marmorilta, ajattelin vain jos olisi joku muu paikka mistä etsiä. Ja kyllä mä uskoisin, että marmoritiski osaa myös nämä hinnoitella pilviin :).
Avatar
Häksä
Mersumies
Mersumies
Viestit: 575
Liittynyt: Su 27.03.2011 10:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja Häksä »

carparts-pros.com, sieltä löytyy varaosanumerolla usein marmoritiskiä edullisemmin. Samalla saa osviittaa hinnoista, voi sitten miettiä mistä tilaa. Toimitukseen saa kyllä varata rutkasti marmoria enemmän aikaa.

Instagram @hptalli
500 SEC ’85
944 Turbo ’88
TT Roadster quattro 225 ’00
S8 V10 quattro ’08
200 quattro 20V ’90 naftaliinissa, odottaa parempia aikoja
joskami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 973
Liittynyt: Ma 02.02.2004 17:14
Paikkakunta: JKL

Re: 420 SEC overhoul

Viesti Kirjoittaja joskami »

Itse tilasin juurikin noita pultteja ja listojen uudet kiinnikkeet Baldilta. Listojen kiinnikeitä multa jää reilusti yli, kun tuli vahingossa tupla tilaus osaan kiinnikkeistä.
Mulla auto odottaa edelleen maalausta (4kk odotellu) niin en tiedä mitä kaikkea jää yli.. Laita viestiä kun olet kiinnikkeitä vailla niin voisin inventoida nuo omat kinnikkeet.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Vastaa Viestiin