C126 420 SEC, museokatsastettu 2023
C126 420 SEC, museokatsastettu 2023
Ajattelin nyt laittaa ihan oman ketjunkin SEC:n kunnostukselle, kun olen vaivannut porukkaa ihmeellisillä kysymyksillä ja varaosanumeroiden perään huutelulla.
Auto siis tuli minulle vähän vahingossa, enkä aikaisemmin ole mitenkään ollut Mersuhen kansas tekemisissä. Pitkään mietin mitä tälle pitäisi tehdä ja innostuksen kasvaessa ajattelin laittaa auton "paraatikuntoon" ja kuka ties yrittää museoleimaan. Vuosimalli on 1989 ja auto alunperin maahantuotu Ruotsiin, jos edelleen tuotu suomeen 2014.
Varustelista on ihan ok eli löytyy sininen nahkasisusta, ilmastointi, penkinlämmittimet jne. Kunnoltaa auto on tosiaan melko hyvä ja tekniikan osalta ehkä jopa erittäin hyvässä kunnossa. Kilometreillä ei ole vielä auto pilattu. Tästä syystä päätin aloitella auton kunnostuksen ja ajatuksena tehdä Mersusta itselleni auto pitkäaikaiseen käyttöön ja pitoon.
Autoon vaihdettiin syksyllä 2018 kaikki nesteet, kun edellisistä vaihdoista ei löytynyt mitään dokumentaatiota. Samalla myös keskuskukitus laitettiin kuntoon jonkun kotisähkärin sekoilujen jäljiltä. Muuten huoltohistoriasta on sen verran tietoa, että hydrauliset nokka-akselit on uusittu muutama vuosi sitten, samoin ABS-keskusyksikkö.
Suurimmat haasteet oli maalipinnassa, joten ylimaalaus oli pakko tehdä. Etusiivet perinteiseen tyyliin, on vaihtokunnossa ja toki vähän jännityksellä odottelin mitä purun yhteydessä löytyy. No toinen perinteinen kosteusvauriopaikka eli takalasin alareinu on aika valmis eli se menee myös vaihtoon. Muuten auto on pelleiltään hyvässä kunnossa eli ei onneksi pelot toteutuneet. Toki purun yhteydessä löytyi rikkoituneita osia, mutta ei onneksi kauheasti niitäkään.
Pellit on nyt tilattu ja osa on tullutkin jo, muiden osien metsästys vielä jatkuu. Tässä hieman kuvia ja päivitellään sitä mukaa, kun homma etenee. Tässä vaiheessa jo kiitokset palstalaisille avusta ja hyvistä vinkeistä!
Lähtötilanne kesältä 2018 ja kevät 2019, auto purettuna:
Auto siis tuli minulle vähän vahingossa, enkä aikaisemmin ole mitenkään ollut Mersuhen kansas tekemisissä. Pitkään mietin mitä tälle pitäisi tehdä ja innostuksen kasvaessa ajattelin laittaa auton "paraatikuntoon" ja kuka ties yrittää museoleimaan. Vuosimalli on 1989 ja auto alunperin maahantuotu Ruotsiin, jos edelleen tuotu suomeen 2014.
Varustelista on ihan ok eli löytyy sininen nahkasisusta, ilmastointi, penkinlämmittimet jne. Kunnoltaa auto on tosiaan melko hyvä ja tekniikan osalta ehkä jopa erittäin hyvässä kunnossa. Kilometreillä ei ole vielä auto pilattu. Tästä syystä päätin aloitella auton kunnostuksen ja ajatuksena tehdä Mersusta itselleni auto pitkäaikaiseen käyttöön ja pitoon.
Autoon vaihdettiin syksyllä 2018 kaikki nesteet, kun edellisistä vaihdoista ei löytynyt mitään dokumentaatiota. Samalla myös keskuskukitus laitettiin kuntoon jonkun kotisähkärin sekoilujen jäljiltä. Muuten huoltohistoriasta on sen verran tietoa, että hydrauliset nokka-akselit on uusittu muutama vuosi sitten, samoin ABS-keskusyksikkö.
Suurimmat haasteet oli maalipinnassa, joten ylimaalaus oli pakko tehdä. Etusiivet perinteiseen tyyliin, on vaihtokunnossa ja toki vähän jännityksellä odottelin mitä purun yhteydessä löytyy. No toinen perinteinen kosteusvauriopaikka eli takalasin alareinu on aika valmis eli se menee myös vaihtoon. Muuten auto on pelleiltään hyvässä kunnossa eli ei onneksi pelot toteutuneet. Toki purun yhteydessä löytyi rikkoituneita osia, mutta ei onneksi kauheasti niitäkään.
Pellit on nyt tilattu ja osa on tullutkin jo, muiden osien metsästys vielä jatkuu. Tässä hieman kuvia ja päivitellään sitä mukaa, kun homma etenee. Tässä vaiheessa jo kiitokset palstalaisille avusta ja hyvistä vinkeistä!
Lähtötilanne kesältä 2018 ja kevät 2019, auto purettuna:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut SEC420, To 27.04.2023 13:41. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5677
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Re: 420 SEC overhoul
ei näy ei
Re: 420 SEC overhoul
Kuvat ei näy näköjään Onedrivesta suoraan, pitää hiiren oikealla painaa "näytä kuva".
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: 420 SEC overhoul
Katohan toi image-toiminto ei toimikkaan Onedrivesta, pitää laittaa kuvat johon muuhun palveluun.
Re: 420 SEC overhoul
Kannattaa kunnostaa nuo vanteet myös, ovat ymmärtääkseni aika harvinaiset ja arvokkaat Sekä myös hienot..
W210 E320cdi
Re: 420 SEC overhoul
Vanteet tosiaan menee myös kunnostukseen, kun saadaan auto maalattua.
Re: 420 SEC overhoul
Ilman muuta hyvä ajatus perustaa tämä SEC-ketju! Tälläistä on kaivattukin (olen ainakin itse kova SEC-fani, maybe one day....)
En tiedä onko Suomessa vastaavia "vanteita kunnostavia putiikkeja" kuin mitä kateellisena on tullut katseltua Wheeler Dealersissä? (Ilmeisesti nuo jaksot oli kuvattu vielä briteissä, myöhemmät ovat jenkeissä, ja niissä harmi kyllä Ed häippäsi... no - offtopic )
Nehän ovat käyttäneet useampaan autoon noita orggisvanteita kunnostuttamassa, siellä on yleensä ensin kunnon soodapuhallus, tarpeelliset pohjustukset, ja lopuksi tyypillisesti jauhemaalaus ja uunitus: tulevat taas nättiin kuntoon!
- Ja se missä se kateus yleensä iskee toistamiseen on se kun hintalappu vielä lopuksi on tyylin £XX / kpl (!)
Suomessa vastaavaa kaupallista palvelua? (PS. kuvat yllä näkyivät mulle ok - hienoo rojektia pukkaa! )
En tiedä onko Suomessa vastaavia "vanteita kunnostavia putiikkeja" kuin mitä kateellisena on tullut katseltua Wheeler Dealersissä? (Ilmeisesti nuo jaksot oli kuvattu vielä briteissä, myöhemmät ovat jenkeissä, ja niissä harmi kyllä Ed häippäsi... no - offtopic )
Nehän ovat käyttäneet useampaan autoon noita orggisvanteita kunnostuttamassa, siellä on yleensä ensin kunnon soodapuhallus, tarpeelliset pohjustukset, ja lopuksi tyypillisesti jauhemaalaus ja uunitus: tulevat taas nättiin kuntoon!
- Ja se missä se kateus yleensä iskee toistamiseen on se kun hintalappu vielä lopuksi on tyylin £XX / kpl (!)
Suomessa vastaavaa kaupallista palvelua? (PS. kuvat yllä näkyivät mulle ok - hienoo rojektia pukkaa! )
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Re: 420 SEC overhoul
Vanteista
Re: 420 SEC overhoul
Mä käytin yhdet 18x9,5" vanteet jossain Tampereen seudulla jauhemaalauksessa ja hyvät tuli, hinta oli muistaakseni 300e eli ei paha - tosin asiakaspalvelu oli hieman kyseenalaista paikanpäällä Harmi kun en muista puljun nimeä..Zac kirjoitti:Ilman muuta hyvä ajatus perustaa tämä SEC-ketju! Tälläistä on kaivattukin (olen ainakin itse kova SEC-fani, maybe one day....)
En tiedä onko Suomessa vastaavia "vanteita kunnostavia putiikkeja" kuin mitä kateellisena on tullut katseltua Wheeler Dealersissä? (Ilmeisesti nuo jaksot oli kuvattu vielä briteissä, myöhemmät ovat jenkeissä, ja niissä harmi kyllä Ed häippäsi... no - offtopic )
Nehän ovat käyttäneet useampaan autoon noita orggisvanteita kunnostuttamassa, siellä on yleensä ensin kunnon soodapuhallus, tarpeelliset pohjustukset, ja lopuksi tyypillisesti jauhemaalaus ja uunitus: tulevat taas nättiin kuntoon!
- Ja se missä se kateus yleensä iskee toistamiseen on se kun hintalappu vielä lopuksi on tyylin £XX / kpl (!)
Suomessa vastaavaa kaupallista palvelua? (PS. kuvat yllä näkyivät mulle ok - hienoo rojektia pukkaa! )
W210 E320cdi
Re: 420 SEC overhoul
Kiva nähdä SECin laittoa, 420 on muistaakseni harvinaisin malli.
Joku alustasarjahan tuossa näyttäisi olevan myös?
Sastamalassa on vanteiden kunnostukseen erikoistunut Rimmfix. Huonokuntoisten 16- kaivonkansien kunnostus oli muistaakseni 100€ per vanne. Olen nähnyt myös mainoksia yhdestä Tallinnassa toimivasta firmasta, mikä vaikutti ihan vakuuttavalta.
Joku alustasarjahan tuossa näyttäisi olevan myös?
Sastamalassa on vanteiden kunnostukseen erikoistunut Rimmfix. Huonokuntoisten 16- kaivonkansien kunnostus oli muistaakseni 100€ per vanne. Olen nähnyt myös mainoksia yhdestä Tallinnassa toimivasta firmasta, mikä vaikutti ihan vakuuttavalta.
Instagram @hptalli
500 SEC ’85
944 Turbo ’88
TT Roadster quattro 225 ’00
S8 V10 quattro ’08
200 quattro 20V ’90 naftaliinissa, odottaa parempia aikoja
Re: 420 SEC overhoul
Wikipedian mukaan on tosiaan harvinaisin SEC -malli ja vielä melko kirkaasti.Häksä kirjoitti:Kiva nähdä SECin laittoa, 420 on muistaakseni harvinaisin malli.
Joku alustasarjahan tuossa näyttäisi olevan myös?
Sastamalassa on vanteiden kunnostukseen erikoistunut Rimmfix. Huonokuntoisten 16- kaivonkansien kunnostus oli muistaakseni 100€ per vanne. Olen nähnyt myös mainoksia yhdestä Tallinnassa toimivasta firmasta, mikä vaikutti ihan vakuuttavalta.
Täytyykin tarkistaa toi alustasarja, mä olen ollut uskossa, että on ihan vakioalusta. Otteestakaan ei mainintaa löydy, mikä nyt ei sinällään yllätä hirvesti , vaikka alustasarja olisikin.
Re: 420 SEC overhoul
Lappeenrannan seudulla toimii L-Weld Oy, joka kunnostaa vanteen valmiiksi maalaamoa/pinnoitusta varten. Vanne on käytännössä mahdollista kunnostaa uuden veroiseksi vaikka se olisin pahastikin saanut siipeensä. Jauhemaalaus onnistuu Lappeenrannasta käsin ainakin KaruCoat Oy:ssä Ruoholahdella. Kummassakin paikassa palvelu pelaa ja ammattiylpeyttä on havaittavissa hyvässä mielessä. Itsellä kokemusta L-Weldistä kolmen vannesarjan verran, ja Karucoatista yksi kokemus. Vannesatsin kuntoon laitto (Kunnostus L-Weld ja pinnoitus Karucoat) maksoi viimeksi itselläni noin 120 euroa per vanne.Zac kirjoitti: En tiedä onko Suomessa vastaavia "vanteita kunnostavia putiikkeja" kuin mitä kateellisena on tullut katseltua Wheeler Dealersissä? (Ilmeisesti nuo jaksot oli kuvattu vielä briteissä, myöhemmät ovat jenkeissä, ja niissä harmi kyllä Ed häippäsi... no - offtopic )
Nehän ovat käyttäneet useampaan autoon noita orggisvanteita kunnostuttamassa, siellä on yleensä ensin kunnon soodapuhallus, tarpeelliset pohjustukset, ja lopuksi tyypillisesti jauhemaalaus ja uunitus: tulevat taas nättiin kuntoon!
- Ja se missä se kateus yleensä iskee toistamiseen on se kun hintalappu vielä lopuksi on tyylin £XX / kpl (!)
Suomessa vastaavaa kaupallista palvelua? (PS. kuvat yllä näkyivät mulle ok - hienoo rojektia pukkaa! )
A124 E320 1995
Re: 420 SEC overhoul
Tuli eilen pari pahvilaatikkoa pääkallopaikalta eli nyt on kaikki peltiosat hommattu. Onkohan kellään absoluuttista totuutta missä on virallisesti sivuvilkkujen paikka? Uusi peltejä ei sivuvilkkujen reijällä saa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: 420 SEC overhoul
Sivuvilkut ei ymmärtääkseni ole enää pakollinen? Jos näin on niin jättäisin pois kokonaan.
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: 420 SEC overhoul
Aiheesta on kesto-topikki tämän saman osion yläreunassa "Sivuvilkkuja ei enää vaadita".
Asetus tuon osalta on muuttunut 7/2018. Eli ei tarvinne niitä usia lokareita rei'itellä
Asetus tuon osalta on muuttunut 7/2018. Eli ei tarvinne niitä usia lokareita rei'itellä
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Re: 420 SEC overhoul
Lueskelin noi ketjut ja kävin oikein konttorilla kysymyssä, jossa inssi väitti että vilkut on oltava... Mistäköhän tähän saisi virallisen totuuden
Re: 420 SEC overhoul
On tästä ollut juttua muuallakin, esim. tuolla @karra on kommentoinut näin:
Tänkö takia nyt kasarimersuissakaan ei enää vaadita sivuvilkkuja, siis 1985 ja uudemmat... itellä 1987 560SEC jossa maahantuontikatsatuksessa tarravilkut, sen jälkeen ne on olleet takakontissa kuuden määräaikaiskatsastuksen ajan. Nyt auto on maalaamossa ja onneksi ei alettu kairaamaan reikiä lokasuojiin, tarkoitus museoida secci kohta puoliin.
Ja nimim. "42 olds" vastasi että:
Konttorilla sanottiin, että ei tarvitse sivuvilkkuja. Sillä tiedolla vien omani rekisteröintikatsastukseen.
http://www.overdrive.fi/forum/threads/h ... 797/page-3" onclick="window.open(this.href);return false;
Alkoi kyllä kuulostaa ennemmin siltä, että kaikilla konttoreilla ei olla aivan muuttuneitten säädösten tasolla
Eikös tuo sun 420 SEC ole kuitenkin uudempi kuin -85?
Tänkö takia nyt kasarimersuissakaan ei enää vaadita sivuvilkkuja, siis 1985 ja uudemmat... itellä 1987 560SEC jossa maahantuontikatsatuksessa tarravilkut, sen jälkeen ne on olleet takakontissa kuuden määräaikaiskatsastuksen ajan. Nyt auto on maalaamossa ja onneksi ei alettu kairaamaan reikiä lokasuojiin, tarkoitus museoida secci kohta puoliin.
Ja nimim. "42 olds" vastasi että:
Konttorilla sanottiin, että ei tarvitse sivuvilkkuja. Sillä tiedolla vien omani rekisteröintikatsastukseen.
http://www.overdrive.fi/forum/threads/h ... 797/page-3" onclick="window.open(this.href);return false;
Alkoi kyllä kuulostaa ennemmin siltä, että kaikilla konttoreilla ei olla aivan muuttuneitten säädösten tasolla
Eikös tuo sun 420 SEC ole kuitenkin uudempi kuin -85?
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Re: 420 SEC overhoul
Hieno auto! Vaikka ne vilkut vaadittaisiinkin, niin älä kairaa reikiä, vaan leimalle sitten vaikka tarrakiinnityksellä tms..
Merseedespents
Re: 420 SEC overhoul
Tämä ei ole varmaa tietoa, mutta muistelen jostain (täältä?) lukeneeni että tuo poikkeus koskisi rekisteröintikatsastusta. Eli siis jos vilkut ovat olleet paikallaan ja vaaditut kun auto on rekisteröintikatsastettu, ne vaadittaisiin edelleen määräaikaiskatsastuksessa.
Shoppailisin silti vähän konttoreita ja etsisin sellaisen joka suhtautuu tähän kevyemmin, tai hankkisin ne tarrat...
Shoppailisin silti vähän konttoreita ja etsisin sellaisen joka suhtautuu tähän kevyemmin, tai hankkisin ne tarrat...
Re: 420 SEC overhoul
420 on aina facelift eli kakkossarja ellei sitten 1985 ole ollut joku siirtymävaihe että ois menny korin muutokset ja koneen koko ristiin...Zac kirjoitti:Alkoi kyllä kuulostaa ennemmin siltä, että kaikilla konttoreilla ei olla aivan muuttuneitten säädösten tasolla
Eikös tuo sun 420 SEC ole kuitenkin uudempi kuin -85?
Täällähän on sellainen sticky tästä aiheesta tekniikkaosiossa: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=193808" onclick="window.open(this.href);return false;
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: 420 SEC overhoul
Sain eilen Trafin -tarkastajan vähän yllättäen kiinni ja hänen mielipide oli ettei sivuvilkkuja enää tarvita, virkamiehenä kuitenkin kehotti myös käymään konttorilla juttelemassa insinöörin kanssa aiheesta. No illalla ajelin yhdelle konttorille, jossa inssin mielipide oli ettei vilkkuja enää vaadita ja hänen sanojen mukaan ei missään tapauksessa kannata alkaa reikiä uusiin lokasuojin tekemään. Ajattelin nyt noudattaa tuota kehoitusta ja mennä ilman niitä vilkkuja .
Re: 420 SEC overhoul
Mikäli aiot museoida jossain vaiheessa niin kannattaa varmaankin tarkistaa myös museotarkastajalta valmiiksi ennakkoon. Mutkistuu jonkin verran mikäli sivuvilkut vaatimuksena ja tarraversiot ei kelpaa.
Re: 420 SEC overhoul
tehtaalta lähtenyt ilman vilkkuja joten eiköhän se riitä museotarkastajalle.
Re: 420 SEC overhoul
Tähän tuloksen tultiin myös Trafin herran kanssa, vaikka ei tietysti museokatsastusta suoritakkaan.epk kirjoitti:tehtaalta lähtenyt ilman vilkkuja joten eiköhän se riitä museotarkastajalle.
Re: 420 SEC overhoul
Mistäs olisi parasta metsästää kaikkea pikkunippleitä eli esim. kuvassa näkyvää puskurin kiinnikeitä? Hakusessa myös sivulistojen kiinnikkeet ja "läpivienti" kumeja.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: 420 SEC overhoul
Eikös nuo aika helposti löydy Veholta? Luulisi että pienet nippelit ei älyttömyyksiä siellä maksa.SEC420 kirjoitti:Mistäs olisi parasta metsästää kaikkea pikkunippleitä eli esim. kuvassa näkyvää puskurin kiinnikeitä? Hakusessa myös sivulistojen kiinnikkeet ja "läpivienti" kumeja.
Matti
MB SLK 230K -98
Cadillac DeVille -64
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98
Cadillac DeVille -64
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
Re: 420 SEC overhoul
Siis varmasti löytyy marmorilta, ajattelin vain jos olisi joku muu paikka mistä etsiä. Ja kyllä mä uskoisin, että marmoritiski osaa myös nämä hinnoitella pilviin .Matti R kirjoitti:Eikös nuo aika helposti löydy Veholta? Luulisi että pienet nippelit ei älyttömyyksiä siellä maksa.SEC420 kirjoitti:Mistäs olisi parasta metsästää kaikkea pikkunippleitä eli esim. kuvassa näkyvää puskurin kiinnikeitä? Hakusessa myös sivulistojen kiinnikkeet ja "läpivienti" kumeja.
Re: 420 SEC overhoul
carparts-pros.com, sieltä löytyy varaosanumerolla usein marmoritiskiä edullisemmin. Samalla saa osviittaa hinnoista, voi sitten miettiä mistä tilaa. Toimitukseen saa kyllä varata rutkasti marmoria enemmän aikaa.
Instagram @hptalli
500 SEC ’85
944 Turbo ’88
TT Roadster quattro 225 ’00
S8 V10 quattro ’08
200 quattro 20V ’90 naftaliinissa, odottaa parempia aikoja
Re: 420 SEC overhoul
Itse tilasin juurikin noita pultteja ja listojen uudet kiinnikkeet Baldilta. Listojen kiinnikeitä multa jää reilusti yli, kun tuli vahingossa tupla tilaus osaan kiinnikkeistä.
Mulla auto odottaa edelleen maalausta (4kk odotellu) niin en tiedä mitä kaikkea jää yli.. Laita viestiä kun olet kiinnikkeitä vailla niin voisin inventoida nuo omat kinnikkeet.
Mulla auto odottaa edelleen maalausta (4kk odotellu) niin en tiedä mitä kaikkea jää yli.. Laita viestiä kun olet kiinnikkeitä vailla niin voisin inventoida nuo omat kinnikkeet.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300