Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Avatar
Zac
Mersumies
Mersumies
Viestit: 669
Liittynyt: Su 19.10.2014 21:41
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja Zac »

Hyvin ehtii kesäksi kuosiin kun tänäänkin tuli vielä (Tampereen seudullakin) lunta...
Ei "ihan" avoautokelit siis vielä... 8)
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12153
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja karra »

Tuo sai sisäosiinsa vielä kotelosuojaa ja meni tänään lopulta autoon paikoilleen

Kuva
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12153
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja karra »

vapunaatonaattona Zac kirjoitti:Hyvin ehtii kesäksi kuosiin kun tänäänkin tuli vielä (Tampereen seudullakin) lunta...
Ei "ihan" avoautokelit siis vielä... 8)
Joo täällä oli aamulla kiva keli, meinasin käydä ajamassa sataseiskalla kotikadulla mutta takavanteissa olevat liimapainot otti jarrukilpeen kiinni, siellä on vaan pari milliä tilaa :shock:

Otin pyörät kainaloon siis mukaan kirkolle kun menin hakemaan tarrakilpiä. Laitettiin tavalliset peltivannepainot sinne.

SItten tuli sade ja raekuuro. No, sen jälkeen kävin ajelemassa puuhakilvillä, tein toki sen käyttöönottoilmoituksen ja huomenna on maahantuontikatsastus klo 13.

Hyvin toimii, tyytyväinen olen. Nopeusmittari toimii, näyttää miten sattuu ja matkamittarikin toimii. Sekä lämmityslaite...siitä oli apua kun oli pikkasen vilakka keli. Pipo oli hyvä mut hanskoja ei tarvinnut.

En muistanutkaan miten pehmeä ja hiljainen tällainen on. Moottori vääntää alhaalta mukavasti muristen ja kierrokset pysyy alhaisina aivan kuin kunnon cruisailupelin kuuluukin tehdä.

Melko jäykkä kori on kun vasemmasta etualatukivarresta tunkkaa niin koko keula nousee ylös :shock: tosin takapää oli jo pukeilla rungostaan niin ei sieltä joustanut.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
taviokuurna
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 274
Liittynyt: Pe 09.04.2010 10:06
Paikkakunta: Espoo

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja taviokuurna »

karra kirjoitti:meinasin käydä ajamassa sataseiskalla kotikadulla mutta takavanteissa olevat liimapainot otti jarrukilpeen kiinni, siellä on vaan pari milliä tilaa
Tämä on minullekin tuttua. :) Vaihdettuani Barokit alle huomasin äänestä, että jokin ottaa kiinni. Otin renkaan pois ja viilasin liimapainoa hiukan. Eipä ota enää kiinni jarrukilpeen. :wave:
R107 280 SL 1982 Antracite Grey Met.
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12153
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja karra »

Auto katsastettu :D

Kuva

Ei puutteita, no seoksia piti säätää laihemmalle ja vasen ajovalo näyttää hieman liian alas.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
slsl77
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1457
Liittynyt: Su 31.10.2010 19:10
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja slsl77 »

Sitten pikkuprojekti on lähes valmis.
mb W115 240D-75
mb W107 sl 450-73
mb W107 sl 450/560-75
mb W123 300D-82
+varaosaautot
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12153
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja karra »

slsl77 kirjoitti:Sitten pikkuprojekti on lähes valmis.
Lähes :wink:

Kiitosta muuten kaikesta avusta ja osakaupoista :P
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
Avantgarde
Mersumies
Mersumies
Viestit: 750
Liittynyt: Ma 25.08.2003 14:55
Paikkakunta: lappeen Ranta

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja Avantgarde »

Eli tulit vastaan Helsingintiellä tänään alkuiltapäivästä? Kourulan kohdilla.

Itse olin tulossa katsastuksesta :D Wanhalla Porschella ... Hyvin kelpasi ja arvot parempia kuin monella uudella autolla.
C207 ja Exät mersut: C220T, CL 500, S211 Kompressor, E270cdi TA, E240TA, E220TA, G300E, C180
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12153
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja karra »

Avantgarde kirjoitti:Eli tulit vastaan Helsingintiellä tänään alkuiltapäivästä? Kourulan kohdilla.

Itse olin tulossa katsastuksesta :D Wanhalla Porschella ... Hyvin kelpasi ja arvot parempia kuin monella uudella autolla.
Kyllä varmaan olin :D . 040 mustana en oo noita muita nähnyt...

Possu leimassa, hyvä; taisin nähdä autosi talvisäilöpaikassa täs talven aikana.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
Avantgarde
Mersumies
Mersumies
Viestit: 750
Liittynyt: Ma 25.08.2003 14:55
Paikkakunta: lappeen Ranta

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja Avantgarde »

karra kirjoitti:
Avantgarde kirjoitti:Eli tulit vastaan Helsingintiellä tänään alkuiltapäivästä? Kourulan kohdilla.

Itse olin tulossa katsastuksesta :D Wanhalla Porschella ... Hyvin kelpasi ja arvot parempia kuin monella uudella autolla.
Kyllä varmaan olin :D . 040 mustana en oo noita muita nähnyt...

Possu leimassa, hyvä; taisin nähdä autosi talvisäilöpaikassa täs talven aikana.
Jos paikka oli E-KVAn halli Ruukintiellä niin hyvin todennäköisesti olet bongannut ko. yksilön.
C207 ja Exät mersut: C220T, CL 500, S211 Kompressor, E270cdi TA, E240TA, E220TA, G300E, C180
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12153
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja karra »

Avantgarde kirjoitti:Jos paikka oli E-KVAn halli Ruukintiellä niin hyvin todennäköisesti olet bongannut ko. yksilön.
Kyllä, nimestä tunnistin...ja merkistä toki :P

Laitetaan eiliseltä vielä kuva kun kävin näyttääs "valmista" autoa yhdelle asentajalla jota olen aina tarvittaessa käyttänyt, etenkin rengashommissa.


Kuva

Puskuri näkyy tuossa hyvin, ihan bränikkä :)

Tässä aamulla vetänyt henkeä ja tein listaa mitä tarvitaan vielä museoinnin eteen:
- oikea oven lista täytyy saada jostain, yksi tiedossa mutta kaukana...hankien keskellä...
- oven tiivisteiden asennus
- vaseman ovilistan asennus
- tutkia saisiko jalkatilan sivuverhoukset uusittua saman värisellä vinyylillä, ne on aika ja paahde rypistänyt
- selkänojan vapautuksen vivun koristeympäryksestä kromi hilseillyt, löytysko ehjä tilalle
- konehuoneen viimeistelyä, esim aktiivihiilikanisterin maalaus ja salamatarrran liimaus kunhan puunaan ilmansuodattimen kotelon ensin
- kuskin ovitasku on murtunut mutta pintavinyyli on ehjä, saisiko liimattua sinne tuen sisälle, polvi osuu siihen ja siksi murtunut (aika, paahde, helle...)
- takakontin reunan maalaus, se on naarmuinen ja siihen on uusi tarra

Tallipölyt (kuvassa vielä) pesty eilen Wurthin tehopesulla pois ja nyt vkl olisi vahaus ohjelmassa. Eilen illalla vedin Turtle Nano Kliinerillä tuon siiven yläosan, on siinä vähän parempi kiilto kun pesun jäljiltä olevassa konepeitossa. A vot kunhan saa vahan pintaan :P

Kuva
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12153
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja karra »

Kuva

Kuva

Kuva

Tuossa tallissa otettu vahauksen jälkeen.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
joop79
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1543
Liittynyt: Ke 14.01.2004 14:36
Paikkakunta: Keminmaa

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja joop79 »

Mukavasti kiiltelee...
MersuMies kolmannessa polvessa..........


w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
x164 -07
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Triumph legend 900 Cafe Racer
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12153
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja karra »

joop79 kirjoitti:Mukavasti kiiltelee...
No kyllä, harvinaisen hyvin.

Kuva

Kuva

Napsautin vielä orkkis Boschilaiset pyyhkimensulat paikoilleen.

Kuva

Pitää vielä ottaa kuvat konehuoneesta ja takakontista kun siellä on sipistely kesken, nyt on vaan hyvät avoautokelit niin pitää nauttia myös ah niin ihanasta kyydistä. Tää on siis yllättävän mukavuuspainoitteinen, sellainen jenkkimäinen (ainakin puoliso sanoi niin) - no jenkkihän tämä tavallaan on; jenkkispekseillä säädetty alusta, koneen ulosanti ja hiljaisuus, penkitkin jopa...
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
joop79
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1543
Liittynyt: Ke 14.01.2004 14:36
Paikkakunta: Keminmaa

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja joop79 »

Sama jenkki fiilis oli tuossa omassa pystäri coupessa vakio jousilla vaikkei jenkki versio olekkaan. Keulitti kiihdytyksessä reilusti ja jarruttaessa tuli sama efekti toisin päin :D
MersuMies kolmannessa polvessa..........


w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
x164 -07
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Triumph legend 900 Cafe Racer
Kirahvi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Su 08.12.2019 18:15

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja Kirahvi »

karra kirjoitti:
vapunaatonaattona Zac kirjoitti:Hyvin ehtii kesäksi kuosiin kun tänäänkin tuli vielä (Tampereen seudullakin) lunta...
Ei "ihan" avoautokelit siis vielä... 8)
....Nopeusmittari toimii, näyttää miten sattuu ja matkamittarikin toimii.....
Omaan eurokonversioprojektiin ostin toisen mittariston, se oli täyshuollettu täällä https://www.aps24.de" onclick="window.open(this.href);return false; ja muutettu mailimittarista kilometrimittaristoksi. Samalla vaihdettu konkat. lamput jne, sekä neulat takaisin oranssiksi ja uv lakatuiksi, mukana tuli mittauspöytäkirja mittarin toimivuudestaa. Eli tämä tehty 560 SL:lle, jonka perävälitys 2.47, toivottavasti oli oikea perävälitys :-) työlle annettiin vielä 5 vuoden takuu.
Avatar
Pikku Mersu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 392
Liittynyt: Ti 06.05.2003 09:04
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja Pikku Mersu »

mitä vahaa käytit?
C 220 d 4matic aut. & SLK 230 Kompressor aut.
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
Avatar
Pontus
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1079
Liittynyt: Pe 08.02.2008 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja Pontus »

Hienolta näyttää! :thumbup:
Nyk; S204 200 Kompressor A 2008 ja Mercedes Benz W123 230E A 1982 (Lepäämässä tallissa)

Ex Mercedes Benz w115 220 D (mr)
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12153
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja karra »

Pikku Mersu kirjoitti:mitä vahaa käytit?
Ihan perus Korrekin vahaa pullosta, olisikohan ollut Helppovaha tai Kiiltovaha.

Tässä muutama kuva:

Kuva20200524_171308 by karra, on Flickr

Kuva20200524_171202 by karra, on Flickr

Tämä vielä vaiheessa...

Kuva
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
Juha_M117
Mersumies
Mersumies
Viestit: 835
Liittynyt: La 31.10.2009 16:56
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja Juha_M117 »

https://www.youtube.com/watch?v=E4IFr4MU4Pg" onclick="window.open(this.href);return false;

Tuossa Kentin video vaihteenvalitsimeen liittyen, lämpimät suositukset.
1989 560 SEC
2015 C 200
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12153
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja karra »

Juha_M117 kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=E4IFr4MU4Pg

Tuossa Kentin video vaihteenvalitsimeen liittyen, lämpimät suositukset.
Thanx.

Eli tänään tehty esikatselmus museointia varten. Tekemättä olevat puutteet todettiin mutta yllättävää oli että muualla kelvanneet takalyhtyjen lasit eivät menekään eteläkarjalaisen SAHK tarkastajien syynistä läpi halkeamien takia. No rahallahan siitä selviää eli reilu viis hunttia taas humahtaa...
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
slsl77
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1457
Liittynyt: Su 31.10.2010 19:10
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja slsl77 »

Juha_M117 kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=E4IFr4MU4Pg

Tuossa Kentin video vaihteenvalitsimeen liittyen, lämpimät suositukset.
Nämä puslat vaihdoin omaan projektiin niin olisipa ollut tuollainen työkalu niin olisin säästänyt aikaa niiden laitossa.
mb W115 240D-75
mb W107 sl 450-73
mb W107 sl 450/560-75
mb W123 300D-82
+varaosaautot
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12153
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja karra »

Takalyhtyjen lasit tilattu Motorformilta. Vasen ovikylkilista käytettynä ebaysta.

Tyhjäkäyntiboksi huollettu Pulttikanavassa, käy paremmin.

Virtalukko takkuaa, kun laitan panssarihelan menee lukkopatruuna jumiin, ei jummarra. Muuten toimii...
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12153
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja karra »

Kävin tänään Lemi Cruisingissa, noin 25 km suuntaansa.

Pulttikanava kävi viime viikolla läpi tyhjäkäyntiboksin eli idle control unitin joka löytyy hansikaslokeron takaa. 6 konkkaa vaihdettiin ja tinauksia korjattiin. Boksia oli huollettu jo 2006, ainakin kondensaattoreita oli jo vaihdettu.

Tässä tarinaa boksista:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=04_KFBwO3J4&app=desktop[/youtube]

Ensin perjantaina testattuani kylmän käynnin ajan kierrokset nousi ja laski useasti, sitten koneen lämmettyä hypistelin boksia ja käynti muuttui kun heiluttelin liitintä/johtoa. Asetin boksin sellaiseen asentoon jalkatilaan piuhan päässä "roikkuen" että auto kävi hitaalla. Sen jälkeen rikastin seosta vähän ja kiekat nousi hieman ja käynti tasaantui.

Kun kiinnitän boksin lopullisesti paikoilleen pitää katsoa että jää hyvin eikä pääse heilumaan ym häiriköimään, jossain on joku piuha tms viallinen.

Tänään koeajoa maantiellä ja taajamassa, noin 50 km. Hyvin pelaa. Tyhjäkäynti pysyy alhaalla, noin 650 rpm vaihde päällä mutta ei kyllä ihan silkinpehmeästi käy vaan vähän hömpsöttäen. Mutta ei häiritsevästi. Seoksia vois kokeilla säätää mittarilla, nyt kun ne on korvakuulolta taas säädetty...
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12153
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja karra »

Kuvakuva OD foorumilta/sarkeri-71

Eiliseltä.

Tänään tuli uudet takavalojen lasit, laitoin ne paikoilleen. Kuvia tulee huomenissa...
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12153
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja karra »

Tässä nyt takapää:

Kuva20200608_195035 by karra, on Flickr

Takakonttia:

Kuva20200608_195544 by karra, on Flickr

Matkustamon takaosa:

Kuva20200608_195521 by karra, on Flickr
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12153
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja karra »

karra kirjoitti: Virtalukko takkuaa, kun laitan panssarihelan menee lukkopatruuna jumiin, ei jummarra. Muuten toimii...
Piti käydä oikein lukkosepällä. Vaikuttaa että olin kiertänyt helaa liian kiinnipäin, hän kokeili ja otti vähän takaisin kun se kierre pohjasi ja vot - alkoi toimimaan. Nyt vaan beauty ring paikoilleen niin se on siinä.

Kuskin ovitasku vaatii huomiota, repsottaa ja samoin tekee jalkatilan sivuverhoukset. Yhdessä verhoomossa ei ollunna tuon väristä vinyyliä jalkatilaan niin täytyy mennä toiseen paikkaan. Tai laitan värillistä kontaktia - saisiko olla koivua vai tammea :lol: no ei nyt puukuviota sentään vaikka sitä löytyy hyvin eri kaupoista.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12153
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja karra »

Ei ole tälle nyt paljoa tapahtunut kun kotona on ollut pari viikkoa sisäremonttia yms muutostöitä. No, laitoin vasemman ovilistan juhannuksena paikoilleen; tuli erittäin siisti saksasta käytettynä, ebay.de.

Muuten vaan olen ajanut itse asiassa aika paljon, ja nauttinut matalalta murisevasta ja suht vääntävästä (auto siis optimoitu luu ulkona ajamiseen) pikkukasista :D

Katto on ollut auki jo viikkoja...
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Avatar
Zac
Mersumies
Mersumies
Viestit: 669
Liittynyt: Su 19.10.2014 21:41
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja Zac »

"Auto tykkää kun silllä ajetaan..." :P
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 12153
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Eurokonversio 1981 380 SL pikkuprojektina

Viesti Kirjoittaja karra »

Zac kirjoitti:"Auto tykkää kun silllä ajetaan..." :P
Nytten oo ajanu millään autolla kun maanantaina, sillo katsastin Geen. Ai niin tänään hain firman autolla merkkiliikkeestä tähän koristerenkaan virtalukkoon. Vois nysvätä tän valmiiksi museointia varten mutta kun on niin kuuma :D
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1981 380 SL museoauto
1987 560 SEC museoauto
2000 G500 käyttöharraste - Umweltsau MYYNNISSÄ!
2004 C180 daily driver
2005 Peugeot 206 lady driver
Vastaa Viestiin