Seisonnan aikana on ruvennut tuon secin laatikko vuotaa öljyä. Pienen siirtelyn jälkeen turbiini kotelon jäähdytys reiästä alkaa vuotamaan atf ulos, kun auton sammuttaa.
Mitä tiivisteitä sinne kannattaa ruveta uusimaan?
Näkyykö näissä kuvissa vaihdettavat osat?
722.323 Öljyvuoto
722.323 Öljyvuoto
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: 722.323 Öljyvuoto
Jos laatikon ottaa irti niin melkein kannattaa sitten vaihtaa kaikki tiivisteet ja kitkalevytkin.
https://vaihteistokauppa.fi/product/34/ ... 3-mercedes" onclick="window.open(this.href);return false;
Jos haluaa tehdä pienemmän rempan niin sitten ainakin nuo tuossa sinun ylimmässä kuvassa olevat tiivisteet (turbiinin kaula ja pakin männän tiivisteet)
Ne on helppo vaihtaa kun tarvitsee irrottaa vain tuo etuöljypumppu.
Minulla meni 722.3:sta laatikon takapäästä jonkun männän tiiviste (en nyt muista minkä) ja silloin ei vaihtanut välillä nelosta ollenkaan päälle. Tuon ikäisessä alkaa kaikki tiivisteet olla kestoikänsä päässä niin sama on sitten huoltaa koko loota kerralla kuntoon ja ajella seuraavat 20 vuotta.
https://vaihteistokauppa.fi/product/34/ ... 3-mercedes" onclick="window.open(this.href);return false;
Jos haluaa tehdä pienemmän rempan niin sitten ainakin nuo tuossa sinun ylimmässä kuvassa olevat tiivisteet (turbiinin kaula ja pakin männän tiivisteet)
Ne on helppo vaihtaa kun tarvitsee irrottaa vain tuo etuöljypumppu.
Minulla meni 722.3:sta laatikon takapäästä jonkun männän tiiviste (en nyt muista minkä) ja silloin ei vaihtanut välillä nelosta ollenkaan päälle. Tuon ikäisessä alkaa kaikki tiivisteet olla kestoikänsä päässä niin sama on sitten huoltaa koko loota kerralla kuntoon ja ajella seuraavat 20 vuotta.