Peten SEC 560 '91 IPI-1
Re: Peten SEC 560 '91 IPI-1
yleensä joutuu joo kuvasivuilta esim avaamaan pelkän kuvan uuteen välilehteen, klikkaamaan hiiren oikealla kuvaa, kopioimaan kuvan linkin ja sitten liittää tänne noiden IMG -sulkujen sisään että toimii.
W210 E320cdi
Re: Peten SEC 560 '91 IPI-1
Itellä on ollut tuo Kuvat.fi käytössä nyt muutaman vuoden kun photobucket muuttui ilmaisesta sikahintaiseksi. Kuvat.fi on toki maksullinen mutta toimii hyvin ja sieltä ei venäläiset huorat, jellyjortikat eikä mitkään muutkaan hypi silmille kun niitä kuvia kattelee. Samaa ei voi sanoa noista ilmaisista palveluista.
Tuoltaa saa siis suoraa rimpsun foorumikäyttoon jossa kuva näkyy tässä tekstin seassa ilman että tarvii veivata näitten img/img sulkujen kanssa.
Tuoltaa saa siis suoraa rimpsun foorumikäyttoon jossa kuva näkyy tässä tekstin seassa ilman että tarvii veivata näitten img/img sulkujen kanssa.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Peten SEC 560 '91 IPI-1
Sama täälä. 9-kymppiä kaks vuotta ei ole paha ja homma toimii.EVO X kirjoitti: ↑Ke 17.03.2021 21:34 Itellä on ollut tuo Kuvat.fi käytössä nyt muutaman vuoden kun photobucket muuttui ilmaisesta sikahintaiseksi. Kuvat.fi on toki maksullinen mutta toimii hyvin ja sieltä ei venäläiset huorat, jellyjortikat eikä mitkään muutkaan hypi silmille kun niitä kuvia kattelee. Samaa ei voi sanoa noista ilmaisista palveluista.
Tuoltaa saa siis suoraa rimpsun foorumikäyttoon jossa kuva näkyy tässä tekstin seassa ilman että tarvii veivata näitten img/img sulkujen kanssa.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
'14 MB E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
Re: Peten SEC 560 '91 IPI-1
Pakko murjaista: eiks tuo ole sitä "kohdennettua mainontaa" mikä perustuu pääosin Googlen hakuhistoriaan....EVO X kirjoitti: ↑Ke 17.03.2021 21:34 Itellä on ollut tuo Kuvat.fi käytössä nyt muutaman vuoden kun photobucket muuttui ilmaisesta sikahintaiseksi. Kuvat.fi on toki maksullinen mutta toimii hyvin ja sieltä ei venäläiset huorat, jellyjortikat eikä mitkään muutkaan hypi silmille kun niitä kuvia kattelee. Samaa ei voi sanoa noista ilmaisista palveluista.
No ei vaan, ärsyttää ne bannerit itseäkin...
Itse käytän jakopaikkana tuollaista kun www.aijaa.com - ei voi muutoin kovasti kehua kuin että on ilmainen ja sieltäkin saa nuo kuvanjakorimpsut suoraan kopioitua "foorumille pieni" tai "foorumille iso" kuvat näkyviin...
Joku rajoite siellä tosin iski päälle, kun en enää pysty muuttamaan uusia foldereita enää julkisiksi. Ehkä siinä oli joku max 10 julkisen folderin raja tms. sitten. Kuvia pitää myös käydä aika ajoin (6kk) katsomassa tai ne poistuu... Ilmaisen miinuksia
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Re: Peten SEC 560 '91 IPI-1
Jopas tästä nyt tuli ATK-aiheinen ketju Palveluita on monenmoisia, mutta kun meidän perheellä on tuo Dropbox käytössä, on aika luontevaa, että tässäkin hommassa käytän sitä. Ja tykkään edelleen siitä, että kuvat ovat "omassa tallessa".
Tutkin ja googlasin hieman asiaa lisää ja homma Dropboxista onnistuu siten ihan virallisen ohjeen mukaan, että valitsen sieltä "Copy link" ja laitan saamani linkin noiden IMG-tägien väliin. LISÄKSI pitää korvata linkin perässä oleva dl=1 tekstillä raw=1. Sitten pelaa! Aina tässä oppii! Näkyvät tosin aika isona, joten koettakaa skrollailla ja pysyä nahoissanne. En ole kovin haka näissä ATK-asioissa näemmä.
Asiaan: Tällä välin tapahtumia on ollut tallilla jotakuinkin seuraavasti.
Lasinnostimet pelaa kohtuu joutuisasti nyt; tiivisteet siellä ahdisti ja en sitä repsikan puolta edes viitsi purkaa, kun on aika työläs homma. Samalla rasvasin kuskin penkin ja kattoluukun liu'ut.
Anssi Juutilainen kävi fiksaamassa penkkien kulumat, josta on muuten klubivideokin: https://youtu.be/KDz00VTeHH4
Lopputulos on oikein hyvä. Käsittelin sitten kaikki penkit ja nyt on sisusta kasassa. Tässä Juutilaisen käyttämiä myrkkyjä, joita kuulemma myös MB Classic Center käyttää. Ihan pätevä referenssi. Renkaat on nyt myös tilattu ja niiden pitäisi saapua tuossa tulevalla viikolla. Lippavanteiden harrastajille ehkä tuttua, mutta itselle tuli yllärinä, että haluamani koot olivat kiven alla. Onneksi Micheliniltä löytyi. Vanteethan ovat 8,5x17" ja 10x17". 10" vanteelle oman käsitykseni mukaan kapein sallittu rengas on 255 leveä, joten sen mukaan aloin sitten etsimään muita parametrejä ja kun takanakki oli valittu, etsin lähimmäs olevan eturenkaan.
Lopputuloksena kumit ovat 225/45-17 ja 255/40-17. Ohessa vertailu orkkiskokoon: Tässä vanteen mallausta taka-akselille. Meinasi näyttää siltä, ettei millään mahdu. Sisäpuolelle jäi auton roikkuessa tunkin varassa n. 3mm vapaata tilaa. Ylöspäin mennessä helpottaa. Tuttavana kanssa pohdittiin, jos käyttäisi jousta irti ja kokeilisi varoiksi kokonaisella pyörällä että varmasti OK. (Pitäisi olla, huom "pitäisi"). Näytti myös siltä, ettei kumia saa kaaren sisään, mutta jotenkin tuo kuva hämäsi ja loppupäätelmäni on että kumi pysyy laillisesti kaaren sisäpuolella. Autodocilta tilasin suodattimia ja öljyt yms. mitkä on nyt tarkoitus vaihdella ennen ulkoilutuksen alkua. Tein vähän salapoliisityötä, mitä minkäkin merkkisen suodattimen mukana tulee. Ohessa vasemmalta oikealle MannFilter H929X (7,34€), Meyle 0140180005 (7,38€) ja Bosch P9610 (7,97€). Boschin mukana ei tule tiivisteitä kuin kannen iso o-rengas. Mann tehty Brasiliassa, Bosch Etelä-Afrikassa. Meylessä ei lukenut. Ilmanputsareiden osalta valikoitui randomisti kaksi verrokkia: MannFilter C40174 (26,09€, valmistusmaa "BA"=Brasilia) ja Mahle LX276 (22,02€, Itävalta). Lisäksi pikkuinen huohottimen suodatin Mann C118 (11,87€, Saksa). Näissä hinta ratkaissee, ei toimituslaajuuseroja... Marmoritiskiltä hain kaks pönttöä peräöljyä "Getriebeöl FE MTF MB 253.3". Käsitykseni mukaan täytös 1,4 litraa.
Myös iso läjä kaiken maailman autonhoitotuotteita tuli tilattua ja näitä pitää tästä alkaa testaamaan kevään korvalla!
Tästä siis kevättä kohti!
Tutkin ja googlasin hieman asiaa lisää ja homma Dropboxista onnistuu siten ihan virallisen ohjeen mukaan, että valitsen sieltä "Copy link" ja laitan saamani linkin noiden IMG-tägien väliin. LISÄKSI pitää korvata linkin perässä oleva dl=1 tekstillä raw=1. Sitten pelaa! Aina tässä oppii! Näkyvät tosin aika isona, joten koettakaa skrollailla ja pysyä nahoissanne. En ole kovin haka näissä ATK-asioissa näemmä.
Asiaan: Tällä välin tapahtumia on ollut tallilla jotakuinkin seuraavasti.
Lasinnostimet pelaa kohtuu joutuisasti nyt; tiivisteet siellä ahdisti ja en sitä repsikan puolta edes viitsi purkaa, kun on aika työläs homma. Samalla rasvasin kuskin penkin ja kattoluukun liu'ut.
Anssi Juutilainen kävi fiksaamassa penkkien kulumat, josta on muuten klubivideokin: https://youtu.be/KDz00VTeHH4
Lopputulos on oikein hyvä. Käsittelin sitten kaikki penkit ja nyt on sisusta kasassa. Tässä Juutilaisen käyttämiä myrkkyjä, joita kuulemma myös MB Classic Center käyttää. Ihan pätevä referenssi. Renkaat on nyt myös tilattu ja niiden pitäisi saapua tuossa tulevalla viikolla. Lippavanteiden harrastajille ehkä tuttua, mutta itselle tuli yllärinä, että haluamani koot olivat kiven alla. Onneksi Micheliniltä löytyi. Vanteethan ovat 8,5x17" ja 10x17". 10" vanteelle oman käsitykseni mukaan kapein sallittu rengas on 255 leveä, joten sen mukaan aloin sitten etsimään muita parametrejä ja kun takanakki oli valittu, etsin lähimmäs olevan eturenkaan.
Lopputuloksena kumit ovat 225/45-17 ja 255/40-17. Ohessa vertailu orkkiskokoon: Tässä vanteen mallausta taka-akselille. Meinasi näyttää siltä, ettei millään mahdu. Sisäpuolelle jäi auton roikkuessa tunkin varassa n. 3mm vapaata tilaa. Ylöspäin mennessä helpottaa. Tuttavana kanssa pohdittiin, jos käyttäisi jousta irti ja kokeilisi varoiksi kokonaisella pyörällä että varmasti OK. (Pitäisi olla, huom "pitäisi"). Näytti myös siltä, ettei kumia saa kaaren sisään, mutta jotenkin tuo kuva hämäsi ja loppupäätelmäni on että kumi pysyy laillisesti kaaren sisäpuolella. Autodocilta tilasin suodattimia ja öljyt yms. mitkä on nyt tarkoitus vaihdella ennen ulkoilutuksen alkua. Tein vähän salapoliisityötä, mitä minkäkin merkkisen suodattimen mukana tulee. Ohessa vasemmalta oikealle MannFilter H929X (7,34€), Meyle 0140180005 (7,38€) ja Bosch P9610 (7,97€). Boschin mukana ei tule tiivisteitä kuin kannen iso o-rengas. Mann tehty Brasiliassa, Bosch Etelä-Afrikassa. Meylessä ei lukenut. Ilmanputsareiden osalta valikoitui randomisti kaksi verrokkia: MannFilter C40174 (26,09€, valmistusmaa "BA"=Brasilia) ja Mahle LX276 (22,02€, Itävalta). Lisäksi pikkuinen huohottimen suodatin Mann C118 (11,87€, Saksa). Näissä hinta ratkaissee, ei toimituslaajuuseroja... Marmoritiskiltä hain kaks pönttöä peräöljyä "Getriebeöl FE MTF MB 253.3". Käsitykseni mukaan täytös 1,4 litraa.
Myös iso läjä kaiken maailman autonhoitotuotteita tuli tilattua ja näitä pitää tästä alkaa testaamaan kevään korvalla!
Tästä siis kevättä kohti!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut Skraba, Pe 19.03.2021 21:13. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
- Skraba
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
Re: Peten SEC 560 '91 IPI-1
Toivottavasti ei rengas kihnaa mihinkään, nuo vanteet kun sopisi tuonne muutoin kuin nenä päähän
AutoDocilta tulee itsekin tätä kulutustavaraa tilattua, viimeksi tänä aamuna oli vielä pyjamassa kun kuriiri toi jo pakettia
AutoDocilta tulee itsekin tätä kulutustavaraa tilattua, viimeksi tänä aamuna oli vielä pyjamassa kun kuriiri toi jo pakettia
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Re: Peten SEC 560 '91 IPI-1
Omassa SECissä oli 2010 tällainen rengastus: edessä 235/45 ja takana 255/40 Dunlopit Lorinserin 8.5 x 17 ET 13 vanteilla. Ne oli kulmikkaat niin ostin Misukat koossa 235/45 R 17 mut nehän on aavistuksen liian pienet kehältään. Ne on vaan kuluneet jo puoleen väliin vaikka ihan hirveästi ei ole tullut ajettua... no varmaan yli 20t.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Peten SEC 560 '91 IPI-1
Oli mullakin aikoinaan 18x9,5" ET26 ja 235/40 renkaat, takana 20mm adapterit - hyvin mahtui pyörimään vaikka oli madallusjouset, toki w126:ssa.
Eroaako näiden pyöränkotelot paljoa?
Eroaako näiden pyöränkotelot paljoa?
W210 E320cdi
Re: Peten SEC 560 '91 IPI-1
Jotain häikkää tuossa edelleen on. En näe kännykällä noita kuviani ollenkaan, mutta tällä kotiläppärillä näen ihan hyvin. Ja viesti on kirjoitettu eri koneella eli mitään dropboxin salasanoja ei ole koneella jemmassa. Ehkäpä siirryn sitten Foorumin omaan arkistoon...... Ei jaksa tapella. Sorry tämä spammaus.
- Skraba
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
Re: Peten SEC 560 '91 IPI-1
Hei
Minulle näkyi kännykkään noi laittamasi kuvat aiemmin, mutta ei enää. Muutitko jotain tässä illan mittaan?
TJ
Minulle näkyi kännykkään noi laittamasi kuvat aiemmin, mutta ei enää. Muutitko jotain tässä illan mittaan?
TJ
**********
W242 B250e
X164 V8
W123 300CD
W251 CDI 4-matic -ex
C30 AMG -03 -ex
A170 CDI -99 -ex
W242 B250e
X164 V8
W123 300CD
W251 CDI 4-matic -ex
C30 AMG -03 -ex
A170 CDI -99 -ex
Re: Peten SEC 560 '91 IPI-1
SEC-SEL erosta en osaa sanoa, mutta ekan omistajan mukaan AMG:llä ottivat tämän yksilön takakaarista kylmästi rälläkällä sentin verran vähintään pois kaarista. Pitää verrata orkkismalliin jossain sopivassa kohdin!
Se on muuten mahtanut olla jännän näköstä kun sen aikakauden kalleimmista sarjatuotantoautoista tehdään esim niitä widebody-malleja Rälläkkä soi ja leveetä kaarta liimataan kiinni.
- Skraba
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
Re: Peten SEC 560 '91 IPI-1
Joo. Koklasin taas kaikenlaista.
Mutta nyt kuvat foorumilla. Pitäkööt Anteeksi vielä kerran tämä häiriö, joka vie fokuksen pois itse autoista.
- Skraba
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
Re: Peten SEC 560 '91 IPI-1
Noista suodattimista sen verran että ainakin itse vältän Hengst merkkisiä suodattimia. Ainakin Moottorin ilmansuodatin tuohon allekirjoituksen W123 oli aivan täysin jotain made in china laatua. Öljynsuodattimesta puuttui kaksi pientä o-rengas tiivistettä. Tuo Mahle tais olla ennen Mersun suodattimien alkuperäisvalmistaja.Skraba kirjoitti: ↑Pe 19.03.2021 13:00 Jopas tästä nyt tuli ATK-aiheinen ketju Palveluita on monenmoisia, mutta kun meidän perheellä on tuo Dropbox käytössä, on aika luontevaa, että tässäkin hommassa käytän sitä. Ja tykkään edelleen siitä, että kuvat ovat "omassa tallessa".
Tutkin ja googlasin hieman asiaa lisää ja homma Dropboxista onnistuu siten ihan virallisen ohjeen mukaan, että valitsen sieltä "Copy link" ja laitan saamani linkin noiden IMG-tägien väliin. LISÄKSI pitää korvata linkin perässä oleva dl=1 tekstillä raw=1. Sitten pelaa! Aina tässä oppii! Näkyvät tosin aika isona, joten koettakaa skrollailla ja pysyä nahoissanne. En ole kovin haka näissä ATK-asioissa näemmä.
Asiaan: Tällä välin tapahtumia on ollut tallilla jotakuinkin seuraavasti.
Lasinnostimet pelaa kohtuu joutuisasti nyt; tiivisteet siellä ahdisti ja en sitä repsikan puolta edes viitsi purkaa, kun on aika työläs homma. Samalla rasvasin kuskin penkin ja kattoluukun liu'ut.
Anssi Juutilainen kävi fiksaamassa penkkien kulumat, josta on muuten klubivideokin: https://youtu.be/KDz00VTeHH4
Lopputulos on oikein hyvä. Käsittelin sitten kaikki penkit ja nyt on sisusta kasassa.
11 Kuljettajan penkki kondiksessa.jpg
Tässä Juutilaisen käyttämiä myrkkyjä, joita kuulemma myös MB Classic Center käyttää. Ihan pätevä referenssi.
12 Juutilaisen myrkyt.jpg
Renkaat on nyt myös tilattu ja niiden pitäisi saapua tuossa tulevalla viikolla. Lippavanteiden harrastajille ehkä tuttua, mutta itselle tuli yllärinä, että haluamani koot olivat kiven alla. Onneksi Micheliniltä löytyi. Vanteethan ovat 8,5x17" ja 10x17". 10" vanteelle oman käsitykseni mukaan kapein sallittu rengas on 255 leveä, joten sen mukaan aloin sitten etsimään muita parametrejä ja kun takanakki oli valittu, etsin lähimmäs olevan eturenkaan.
Lopputuloksena kumit ovat 225/45-17 ja 255/40-17. Ohessa vertailu orkkiskokoon:
10 Rengaskoot.jpg
Tässä vanteen mallausta taka-akselille. Meinasi näyttää siltä, ettei millään mahdu. Sisäpuolelle jäi auton roikkuessa tunkin varassa n. 3mm vapaata tilaa. Ylöspäin mennessä helpottaa. Tuttavana kanssa pohdittiin, jos käyttäisi jousta irti ja kokeilisi varoiksi kokonaisella pyörällä että varmasti OK. (Pitäisi olla, huom "pitäisi"). Näytti myös siltä, ettei kumia saa kaaren sisään, mutta jotenkin tuo kuva hämäsi ja loppupäätelmäni on että kumi pysyy laillisesti kaaren sisäpuolella.
13 AERO sovitus taakse.png
Autodocilta tilasin suodattimia ja öljyt yms. mitkä on nyt tarkoitus vaihdella ennen ulkoilutuksen alkua. Tein vähän salapoliisityötä, mitä minkäkin merkkisen suodattimen mukana tulee. Ohessa vasemmalta oikealle MannFilter H929X (7,34€), Meyle 0140180005 (7,38€) ja Bosch P9610 (7,97€). Boschin mukana ei tule tiivisteitä kuin kannen iso o-rengas. Mann tehty Brasiliassa, Bosch Etelä-Afrikassa. Meylessä ei lukenut.
14 Oel suotimet.jpg
Ilmanputsareiden osalta valikoitui randomisti kaksi verrokkia: MannFilter C40174 (26,09€, valmistusmaa "BA"=Brasilia) ja Mahle LX276 (22,02€, Itävalta). Lisäksi pikkuinen huohottimen suodatin Mann C118 (11,87€, Saksa). Näissä hinta ratkaissee, ei toimituslaajuuseroja...
15 Luft suotimet.jpg
Marmoritiskiltä hain kaks pönttöä peräöljyä "Getriebeöl FE MTF MB 253.3". Käsitykseni mukaan täytös 1,4 litraa.
Myös iso läjä kaiken maailman autonhoitotuotteita tuli tilattua ja näitä pitää tästä alkaa testaamaan kevään korvalla!
Tästä siis kevättä kohti!
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Peten SEC 560 '91 IPI-1
Alkuperäisvaraosa M117:n öljynsuodattimen valmistaja on Gud. Se on ulkoisesti ihan tuon Boscin näköinen, myös Etelä-Afrikasta. Ties vaikka olisi samasta tehtaasta. MB ilmansuodatin on Mann valmistama.
Hintaero on klubialennuksella jotain ihan mitätöntä, joten alkuperäissuodattimilla voi ainakin nukkua yönsä huoletta. Harmi vaan että noita ei oikein löydy hyllystä, ja pitää nähdä erikseen vaiva käydä marmoritiskillä.
Skraba, mistä löytää ton rengaskokolaskurin? Olisi tarvetta toisen auton kanssa
Hintaero on klubialennuksella jotain ihan mitätöntä, joten alkuperäissuodattimilla voi ainakin nukkua yönsä huoletta. Harmi vaan että noita ei oikein löydy hyllystä, ja pitää nähdä erikseen vaiva käydä marmoritiskillä.
Skraba, mistä löytää ton rengaskokolaskurin? Olisi tarvetta toisen auton kanssa
Instagram @hptalli
500 SEC ’85
944 Turbo ’88
TT Roadster quattro 225 ’00
S8 V10 quattro ’08
200 quattro 20V ’90 naftaliinissa, odottaa parempia aikoja
Re: Peten SEC 560 '91 IPI-1
Tämä on ehkä paras: http://rimsntires.com/specspro.jsp?item ... xt1=Sample
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Peten SEC 560 '91 IPI-1
Joo! Tätä miekin käytin, mutta unohdin laittaa linkin tuohon. Kiitos, Karra!karra kirjoitti: ↑La 20.03.2021 08:50 Tämä on ehkä paras: http://rimsntires.com/specspro.jsp?item ... xt1=Sample
- Skraba
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
Re: Peten SEC 560 '91 IPI-1
Lauantai-iltana tulin kokeilleeksi saamani suosituksen johdattamana ostamaani muovinkäsittelylitkua, jota tuli tilattua Autodudelta.
Autodude-linkki
Hinta on suolainen ja puteli pieni, kuin nakki pakkasella.
Mutta lajin helppous viehätti! Ensin litkuajan verenkiertoon vähän IPA:a ja sitten sillä toisella IPA:lla eli isopropanolialkoholilla paikat putsaten.
Sitten asiaan. Kuvat puhukoot puolestaan.
Ennen: Jälkeen: Koko hommaan meni joitain minuutteja. Ainekin tuntuu olevan erinomaisen riittoisaa. Sikäli, että kestosta ei ole mitään tietoa, mutta jos tällä vaikka aina vuosi kerrallaan pääsee eteenpäin, niin oikein vaikuttavaa!
Autodude-linkki
Hinta on suolainen ja puteli pieni, kuin nakki pakkasella.
Mutta lajin helppous viehätti! Ensin litkuajan verenkiertoon vähän IPA:a ja sitten sillä toisella IPA:lla eli isopropanolialkoholilla paikat putsaten.
Sitten asiaan. Kuvat puhukoot puolestaan.
Ennen: Jälkeen: Koko hommaan meni joitain minuutteja. Ainekin tuntuu olevan erinomaisen riittoisaa. Sikäli, että kestosta ei ole mitään tietoa, mutta jos tällä vaikka aina vuosi kerrallaan pääsee eteenpäin, niin oikein vaikuttavaa!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
- Skraba
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
Re: Peten SEC 560 '91 IPI-1
Heps
Toi on kyllä todella hyvän tuntuista ainetta. Toimii erittäin hyvin etenkin jos muovikappale on sellainen jonka pinta ei ole ihan sileä/kiiltävä. Pojan polkuauton muoviosat tuli viimekesänä kokeeksi tuolla käsiteltyä...
TJ
Toi on kyllä todella hyvän tuntuista ainetta. Toimii erittäin hyvin etenkin jos muovikappale on sellainen jonka pinta ei ole ihan sileä/kiiltävä. Pojan polkuauton muoviosat tuli viimekesänä kokeeksi tuolla käsiteltyä...
TJ
**********
W242 B250e
X164 V8
W123 300CD
W251 CDI 4-matic -ex
C30 AMG -03 -ex
A170 CDI -99 -ex
W242 B250e
X164 V8
W123 300CD
W251 CDI 4-matic -ex
C30 AMG -03 -ex
A170 CDI -99 -ex
Re: Peten SEC 560 '91 IPI-1
Kirjailin tuossa viikonlopun ratoksi autolle tehtyjä kirjauksia yhteen taulukkoon. Samalla sai helposti käppyrän, josta käy ilmi kilometrien karttuminen ajan saatossa. Omistajien vaihdokset merkkasin myös samaan kuvaan.
Hyvin huomaa, miten erilaisessa käytössä auto on eri omistajilla ollut.
Harmillisen vähän tuli kuitteja/lappuja mukana vanhoilta vuosilta, joten huoltokirjan merkinnät ovat pääasiallisena lähteenä vanhemmissa kirjauksissa. Sekin selvisi, että katsastuksissa ei ole otettu kilsoja talteen kuin vuodesta 2013 lähtien, mikä kyllä tuntuu vähän oudolta. Niin sitä palvelunumerosta osattiin kuitenkin totena kertoa.
Hyvin huomaa, miten erilaisessa käytössä auto on eri omistajilla ollut.
Harmillisen vähän tuli kuitteja/lappuja mukana vanhoilta vuosilta, joten huoltokirjan merkinnät ovat pääasiallisena lähteenä vanhemmissa kirjauksissa. Sekin selvisi, että katsastuksissa ei ole otettu kilsoja talteen kuin vuodesta 2013 lähtien, mikä kyllä tuntuu vähän oudolta. Niin sitä palvelunumerosta osattiin kuitenkin totena kertoa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
- Skraba
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen