Varaosia myyvät liikkeet.

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Vastaa Viestiin
hiivari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 125
Liittynyt: Su 31.01.2016 16:39
Paikkakunta: Pirkanmaa

Varaosia myyvät liikkeet.

Viesti Kirjoittaja hiivari »

Eli onko olemassa varaosaliikkeitä joista kannattaa tiedustella erityisesti vanhoihin Mersuihin kulutusvaraosia ? Olis hakusessa pakuun 310d. -91 moniurahihnan kiristimiä , näyttäs olevan erilaisia ainakin Alvadissa.
W124 300E -91
W210 230E-96
310D -91
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17143
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Varaosia myyvät liikkeet.

Viesti Kirjoittaja dealer »

Sellainen kiristin on ihan perusosa jonka paikkakuntasi varaosaliike osaa myydä ongelmitta. Ellei osaa, saat varmasti oikean osan esimerkiksi M-B Osalta.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Zac
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1092
Liittynyt: Su 19.10.2014 21:41
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Varaosia myyvät liikkeet.

Viesti Kirjoittaja Zac »

Itse kun olen vähän laiska kiertämään (enää) kivijalkaliikkeitä ja silloin kun tulee käytyä niin yleensähän jälkeenpäin on pettynyt (1. ne tilaa osan ja sen tulo kestää ihan yhtä kauan kuin jos tilaisi itse ja 2. tietenkin väliporras osaa ottaa omat katteensa eli palvelu maksaa...)

Siksi olenkin pääosin noita kulutusosia tilannut monesti (saksalaisesta) AutoDocista (aka Autonvaraosat24.fi).
Onhan sielläkin moni hinnat alkaen osa aikas schaissea mutta aina ei ole pakko valita sitä halvinta...
Esim. Febi Bilsteinin osat siellä ovat mielestäni ihan käypäisiä, etenkin kun ei näille (enää) ajeta miljoonia km.

Toki Eestin Alvadikin on tuttu, mutta mielestäni valikoima ei kaikkiin malleihin kovin kummoinen, eikä monestikaan halvin.
Noita "youngtimereita" eli 90-luvun MB pakujen osia en ole tosin katsonut. Ei ehkä niissä hinnat paljon heitä vs. Saksa.
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Vastaa Viestiin