M116 3,5 moottori
M116 3,5 moottori
Tulipa tuossa ostaa pätkäytettyä SLC 3,5 koneella. Mitä vähän tuosta moottorista lueskellut, niin taitaa ihan kunnon kone olla, lyhytiskuinen ja kierrosherkän tuntuinen. Tämä on jo K-jetillä varustettu. Mitäs tuon kasin kanssa elämisessä ois hyvä ottaa huomioon? Nokkaketju on ainaki kait pitkä ja sitä myöden venymiselle altis? Olisikohan tulle mitään pikku piristyskonsteja? Ei nyt mitään raaseria, mutta jotakin. Nokkia ei taida saada, muuta kuin teettämällä?
E250 CDI ['14 S212]
350 SLC [’76 C107]
350 SLC [’76 C107]
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 207
- Liittynyt: Su 20.05.2018 23:14
Re: M116 3,5 moottori
Paras pikku piristys mikä kannattaa tehdä, on laittaa se viimeisen päälle säätöihin.
Tehonmittauspenkissä käynti antaa vastinetta rahalle.
Pääsee kokeilemaan parhaan sytytysennakon ja näkee seokset.
K jettiä ei kyllä pahemmin pysty säätämään tyhjäkäyntiä lukuunottamatta, ilman parempaa tietämystä.
Konstit kyllä ovat olemassa.warmup regulator on se taikasana.
Kunnossa oleva vakiomoottori ei kyllä vaadi mitään erikoissäätöjä.
Eli jos joku on pielessä niin säätöruuvien ronkkimisen sijaan pitää etsiä se varsinainen syy.
Minulla on yksi djet koneinen 350 tallissa eikä ole moitittavaa koneen käytöksessä.
Tehonmittauspenkissä käynti antaa vastinetta rahalle.
Pääsee kokeilemaan parhaan sytytysennakon ja näkee seokset.
K jettiä ei kyllä pahemmin pysty säätämään tyhjäkäyntiä lukuunottamatta, ilman parempaa tietämystä.
Konstit kyllä ovat olemassa.warmup regulator on se taikasana.
Kunnossa oleva vakiomoottori ei kyllä vaadi mitään erikoissäätöjä.
Eli jos joku on pielessä niin säätöruuvien ronkkimisen sijaan pitää etsiä se varsinainen syy.
Minulla on yksi djet koneinen 350 tallissa eikä ole moitittavaa koneen käytöksessä.
Re: M116 3,5 moottori
Ernst Schmerzkopf kirjoitti: ↑Ke 15.12.2021 14:27 Paras pikku piristys mikä kannattaa tehdä, on laittaa se viimeisen päälle säätöihin.
Tehonmittauspenkissä käynti antaa vastinetta rahalle.
Pääsee kokeilemaan parhaan sytytysennakon ja näkee seokset.
K jettiä ei kyllä pahemmin pysty säätämään tyhjäkäyntiä lukuunottamatta, ilman parempaa tietämystä.
Konstit kyllä ovat olemassa.warmup regulator on se taikasana.
Kunnossa oleva vakiomoottori ei kyllä vaadi mitään erikoissäätöjä.
Eli jos joku on pielessä niin säätöruuvien ronkkimisen sijaan pitää etsiä se varsinainen syy.
Minulla on yksi djet koneinen 350 tallissa eikä ole moitittavaa koneen käytöksessä.
Löytyykö suomesta penkkiä ja tekijää joka tuntee kyseiset moottorit ja tekniikan? Tarkoitan siis että osaa säätää myös mittaamisen lisäksi.
w124 250D
w126 380
W201 2.0L
w209 270 Cdi
w211 220 Cdi
w126 380
W201 2.0L
w209 270 Cdi
w211 220 Cdi