Tuosta luistin päässä olevasta PA-määrän säädöstä löytyy alkuperäisestä US MB korjaamoiden manuaalista Job No. 07-14:
....Now turn the adjusting screw 3 nothces toward the left by means of a screw-driver. This increases the injection amount by approx. 1-1.5 mm3/stroke.
W111/127 ZEA ruisku
Re: W111/127 ZEA ruisku
Hyvä tietää tuosta PA-määrän säädöstä
En muista että esim. Vehon (ZEA-pumpun) korjaamo-opas olisi sanonut tuosta mitään, ehkä en vaan muista lukemaani...
Sen kyllä sanon, että "kokeilun ja erehdyksen kautta" -metodilla ei yleensä / välttämättä tulee hyvää lopputulosta.
Melkein lähtisin noita säätelemään vasta jos on esim. pakokaasutesterillä todettu että kone käy kaiken aikaa laihalla
Ylipäätään näiden koneiden tyypillisempi oire on käydä liian rikkaalla, ei tietenkään aina, mutta yleisempi ongelma se on.
En muista että esim. Vehon (ZEA-pumpun) korjaamo-opas olisi sanonut tuosta mitään, ehkä en vaan muista lukemaani...
Sen kyllä sanon, että "kokeilun ja erehdyksen kautta" -metodilla ei yleensä / välttämättä tulee hyvää lopputulosta.
Melkein lähtisin noita säätelemään vasta jos on esim. pakokaasutesterillä todettu että kone käy kaiken aikaa laihalla
Ylipäätään näiden koneiden tyypillisempi oire on käydä liian rikkaalla, ei tietenkään aina, mutta yleisempi ongelma se on.
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...