Vika ei ole mittarissa, koska se on käytetty testipenkissä ja todettu toimivaksi. Vika siis jossain anturissa tms. josta kierrosluku tulee. Esim. tyhjäkäynnillä auto siis käy n.750rpm todellista lukemaa, mutta viisari on 2500 rmp:n kohdalla.
Mersuliikkeessä eivät osaa sanoa mitään. Missäpäin mahdollisesti tämä viallinen osa sijaitsee mikäli kellään tullut kyseinen tilanne eteen. Ohjeita ja kuvia mielenkiinnolla odottelen.
MB 350 SL-71 virheellinen näyttö kierroslukumittarissa
Kierroslukumittari saa ohjauksensa katkojankärjiltä. Vihreä/musta johto lähtee kiekkamittarille muistaakseni liitinrimasta(puolan etuvastusten lähellä) johon tulee piuhat jakajalta/sytytysboxilta.
W111 220b -63
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
olisko jakajan konkka jo mennyttä...tai kärjet huonot. Tuntuu saavan jostain häiriösignaalia. Vika voi tietty olla viallisessa laturissakin, tai huonossa maadoituksessa.
Oikea johdon väri kiekkamittarin signaalille on vihreä, keltaisella raidalla.
Oikea johdon väri kiekkamittarin signaalille on vihreä, keltaisella raidalla.
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.