c32 amg

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
tarsam
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Ke 20.07.2011 15:36

c32 amg

Viesti Kirjoittaja tarsam »

onko kellään kokemusta c32 amg kompurapyårän pienentämisestä ja minkä verran voi pienentää ja riittääkö pelkkä kompurapyörän pienentäminen että sais lisä tehoja.tai onko edullisia valmis settejä myynnissä jos jollain on tiedossa niin kiinnostais.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5219
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja S202 »

Parempi on suurentaa sitä ensiöpyörää
S124 300TE
S211 E500
tarsam
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Ke 20.07.2011 15:36

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja tarsam »

tarkotatko sitä kampiakselin päässä olevaa hihnapyörää missä on vulkanointi.se mulla on muutenkin finaalissa vulkanointi osin irti.mutta jos sen vaihtaa niin eikös laturi ym.pyöri liian kovaa.
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja napa »

tarsam kirjoitti:tarkotatko sitä kampiakselin päässä olevaa hihnapyörää missä on vulkanointi.se mulla on muutenkin finaalissa vulkanointi osin irti.mutta jos sen vaihtaa niin eikös laturi ym.pyöri liian kovaa.
jep, kaikkien muidenkin laitteiden rpm kasvaa, mutta se on käytännössä ainut tapa... eikä laturi, vesipumppu ja ohjaustehostin ym. vielä liian lujaa sillä isommalla remmipyörällä ala pyöriä...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
tarsam
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Ke 20.07.2011 15:36

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja tarsam »

eli riittääkö pelkkä kampiakselipyörän vaihto.täytyykö laittaa lyhyempi remmi sen jälkeen vai riittääkö vanhan säätövara.ja vielä kun tietäis hihnapyöränkoon niin uskon että sen pystyy teettää sorvarilla.
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja napa »

tarsam kirjoitti:eli riittääkö pelkkä kampiakselipyörän vaihto.täytyykö laittaa lyhyempi remmi sen jälkeen vai riittääkö vanhan säätövara.ja vielä kun tietäis hihnapyöränkoon niin uskon että sen pystyy teettää sorvarilla.
eikun pitempi remmi :wink:
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
tarsam
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Ke 20.07.2011 15:36

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja tarsam »

aivan oikein tietenkin pitempi.
Avatar
SamuliR
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 492
Liittynyt: Ke 21.10.2009 20:36
Paikkakunta: Karhula

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja SamuliR »

185 mm kun laitat halkaisijaks nii alkaa kohallaa

http://www.eurocharged.com/index.php?pa ... &Itemid=99
W211 E63 AMG
W251 320cdi "ärrä"
Ex: W203 C32 AMG
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Jenkeissä ovat ilmeisesti aloittaneet uudestaan Code 3 Performancen kompurapyörän tuotannon. Tuota on ainakin väitetty monessa otteessa erittäin luotettavaksi tavaksi virittää tätä 3.2 litraista.

http://mbworld.org/forums/c32-amg-c55-a ... would.html

Jos suurentelet tuota pyörää niin harkinnassa voisi olla myös ECU ohjelmointi. Eurocharged.com on kehittänyt parhaana pidetyn ohjelman ja useiden kommenttien mukaan sillä saa joko kokonaan pois tai ainakin huomattavasti häivytettyä mallille tyypillistä 1500 kierroksen kohdalla tapahtuvaa laatikon nykäisyä.

Monet ovat laittaneet tuon pyörän vaihdon yhteydessä "pulley saver kitin". http://www.needswings.com/Pulley-Saver- ... 32185.aspx
tarsam
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Ke 20.07.2011 15:36

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja tarsam »

kiitos tiedoista
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Itse tilasin evosportilta pulley setin, mihin tuli isompi kampuran rulla ja pienemmät rullat laturille jne. Kompressorin rullan sorvasin itse alumiinista, mutta teen tod.näk vielä toisen rosterista.

On tulossa myös muita muutoksia, mm kokonaan uusitut imusarjat joissa vesivälijäähdyttimet lisänä. Isompi alumiininen välijäähdyttimen kenno löytyy jo keulasta, sekä parempaa pumppua veden kierrätykseen. Myös vakio välijäähdyttimeen tulee muutoksia, putkistoon yms. Kaikenlaista pientä, kunhan kerkeää tekemään :)
tarsam
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Ke 20.07.2011 15:36

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja tarsam »

minkä hintanen oli rullasarja matkakuluineen.
tarsam
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Ke 20.07.2011 15:36

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja tarsam »

jäikö muuten sulle vanha kampiakselin hihnapyörä voisin ostaa jos myyt kun mulla on toi oma aika lailla vaihtokunnossa.olis sitten aikaa etsiä sopivaa rullasarjaa.040-9617045
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

tarsam kirjoitti:minkä hintanen oli rullasarja matkakuluineen.
Olikohan jotain 1300$ ja luonnollisesti tullit sun muut verot piti maksaa.

Mulla ois vähän käytetyt putsarit tarjolla, kun noi omat viritelmät ei anna käyttää vakioboxeja tilanpuutteen takia: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=105303" onclick="window.open(this.href);return false;

Vakio kampuranpyörä löytyy, periaatteessa saattaisin myydä myös tuon evosportin kampurapyörän jos hinnasta päästään sopimukseen. Ostaisin sitten itselle vieläkin rajumman, että koneesta saisi sitten varmasti jotain rikki :lol:
Ainiin ja löytyy uus kampuran pulttikin, kun yleensä sekin uusitaan pyörän vaihdon yhteydessä.

Voit tonne privaan tarjoilla pyöristä jos kiinnostaa, nyt lähden töihin.

Edit. tässä muutama projektikuva, jos ketään kiinnostaa. Ovat vielä vähän keskeneräisiä.
http://img819.imageshack.us/img819/1426/img2244n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img840.imageshack.us/img840/5528/img2245f.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img580.imageshack.us/img580/8503/img2247o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
tarsam
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Ke 20.07.2011 15:36

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja tarsam »

siitä vakiopyörästä tarjoan 150e uuden jos on ehjä uusi pyörä maksaa 246e pultti 12e.täytyy harkita niitä putsareitakin.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Mielenkiintoista luettavaa. Olisi hienoa, jos C32 omistajat laittaisivat tietoa omista virityksistään tähän ketjuun. Itselläni oli tämä kesä tarkoitus mennä vakiolla ja sitten talven seisokkiaikaan tuupata lisää tavaraa konepellin alle..

Suunnitelmissa: SL55 imupuoli, Code 3 Perfomance Supercharger pulley, OZ ULtraleggera -vanteet, Eurocharged.com tuunaus ja mitä sitten muuta mieleen tuleekaan. Isompi homma olisi tehdä hiilikuitukonepelti ja ovet kun vehkeet löytyy työn puolesta mutta se on niin iso projekti, että katotaan sitten se erikseen.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Tuon SL55 imupuolen ostin itsekin, mutta vähän huonosti tuo tuonne istuu paikoilleen. Tein jo itse vastaavan osan lasikuidusta, mutta tiedä nyt tuonkaan osan hyödyistä, heppa kaksi sinne tänne.

Laitan tarsam sulle privaa noista osista.
Avatar
SamuliR
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 492
Liittynyt: Ke 21.10.2009 20:36
Paikkakunta: Karhula

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja SamuliR »

itellä isompi ahdinpyörä ja evotech lastu http://www.evotech.de/index.php?article_id=29&clang=1 vapari suodattimet ja putki
W211 E63 AMG
W251 320cdi "ärrä"
Ex: W203 C32 AMG
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

SamuliR kirjoitti:itellä isompi ahdinpyörä ja evotech lastu http://www.evotech.de/index.php?article_id=29&clang=1 vapari suodattimet ja putki
Onko ahtimen rinkula itse tehty / teetetty vai tilattu jostain valmiina?
Avatar
SamuliR
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 492
Liittynyt: Ke 21.10.2009 20:36
Paikkakunta: Karhula

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja SamuliR »

amgenter kirjoitti:
SamuliR kirjoitti:itellä isompi ahdinpyörä ja evotech lastu http://www.evotech.de/index.php?article_id=29&clang=1 vapari suodattimet ja putki
Onko ahtimen rinkula itse tehty / teetetty vai tilattu jostain valmiina?
Joo rälläkäl pihal vesisatees veistelin ratakiskon pätkäst 260mm halkasijalla, vesipumppu poistettu käytöstä kun ei hihna riittänyt. :D


Nojoo valehtelin vähä tos ylempänä, jos joku usko niin pahoittelut.
http://www.eurocharged.com/index.php?pa ... &Itemid=99

tommonen
W211 E63 AMG
W251 320cdi "ärrä"
Ex: W203 C32 AMG
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Joo rälläkäl pihal vesisatees veistelin ratakiskon pätkäst 260mm halkasijalla, vesipumppu poistettu käytöstä kun ei hihna riittänyt. :D
Melkein meni täydestä mutta tuo koko antoi ilmi. :D Muistaakseni Eurocharged oli tehnyt ainakin liikkeen omaan autoon 190 millisen pyörän mutta koneen tai ahtimen kestävyydestä en sitten tiedä.
Avatar
SamuliR
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 492
Liittynyt: Ke 21.10.2009 20:36
Paikkakunta: Karhula

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja SamuliR »

Ajattelinki et jos olis laittanut vaikka vaatimattomat 200 millii nii kaikki olis uskonut.
W211 E63 AMG
W251 320cdi "ärrä"
Ex: W203 C32 AMG
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja napa »

mikä muuten sen vakio hihnapyörän halkaisija olikaan ?
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

napa kirjoitti:mikä muuten sen vakio hihnapyörän halkaisija olikaan ?
155 milliä.
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja napa »

amgenter kirjoitti:
napa kirjoitti:mikä muuten sen vakio hihnapyörän halkaisija olikaan ?
155 milliä.
ok. tuossa mitsun 3 litraisessa on sitten hieman suurempi (mihin tuota C32 remmiä olen asentamassa), mutta ei kuitenkaan liikaa... olisko siinä ollut joku 170 mm :roll:
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Lisää tietoa tuosta uudelleen tuotantoon otetusta kompuran pyörästä:

http://mbworld.org/forums/c32-amg-c55-a ... sults.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Viimeiset testit menossa ja viriosan koko 65 mm (alkuperäisen kokoa en muista, enkä viiti käydä mittaamassa).

Tehoja seuraavasti:

Vakiona: 282WHP
Kompurapyörä vaihdettuna: 307WHP
Kompurapyörä ja ohjelma: 328WHP

Elikkäs 46 heppaa lisää ja hintaa tuolla setillä (ohjelman kanssa) on 899 rollaria.

Hurjimmille tuuninki-miehillle: 185 millinen ensiöpyörä (siima, kampiakseli, mikä vaan tuttu nimitys) ja tuo ahtimen pienempi pyörä niin johan on kumma jos ei jotain ongelmaa ala esiintymään polttoaine ja ilmapuolella. :D

Ruotsista löytyy kuitenkin kunnon sleeper C32 (farmari)
http://mbworld.org/forums/c32-amg-c55-a ... 800hp.html

Dynamometri-äänet (ei lukuja): http://www.youtube.com/watch?v=C7z1yA2uMFM

Joku ruotsia kuunteleva voisi kertoa mitä taustalla puhellaan.

Tarkempia teknisiä tietoja: http://www.superiortuning.se/pcl32.html
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

amgenter kirjoitti:Lisää tietoa tuosta uudelleen tuotantoon otetusta kompuran pyörästä:

http://mbworld.org/forums/c32-amg-c55-a ... sults.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Viimeiset testit menossa ja viriosan koko 65 mm (alkuperäisen kokoa en muista, enkä viiti käydä mittaamassa).

Tehoja seuraavasti:

Vakiona: 282WHP
Kompurapyörä vaihdettuna: 307WHP
Kompurapyörä ja ohjelma: 328WHP

Elikkäs 46 heppaa lisää ja hintaa tuolla setillä (ohjelman kanssa) on 899 rollaria.
Aika huonosti, kun nettiautossakin on joku myymässä autoa mihin vaihdettu pelkkä kompuran siipi(tarkoittaa ilmeisesti hihnapyörää, vai liekkö uskoo oikeasti johonkin siiven vaihtoon) ja tehoa 400-415hv :D

Eikö tuossa olisi jo syy purkaa kaupat, jos myyjä päästelee moista luikuria ja jälkeenpäin selviää totuus :roll: Tietty ainahan se dyno voi olla viritettyä mallia ja ne tuloksetkin on kuulema edellisen enon veljen kaiman omistuksen aikaan, niin tunnetusti juttuihin tulee aina ajan kuluessa lisää. Mutta melko härskiä toimintaa, eiköhän joku hyväuskoinen osta tuon vielä suu vaahdossa ja seuraavan kerran kun se on myynnissä, niin siitä löytyy 450hv :lol:


Ja se alkuperäinen on 74mm. Mitenhän mahtaa olla hihnan luistamisen kanssa.. Olin siinä uskossa että tuohon 65mm pitää jo laakerointi vaihtaa, mutta ei näköjään. Itsellä tulee tod.näk. tässä myöhemmin samanlaisia hihnapyöriä myyntiin, kunhan saan projektin etenemään, oli tarkoitus tehdä kerralla useampi.
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

Pansu kirjoitti:
amgenter kirjoitti:Lisää tietoa tuosta uudelleen tuotantoon otetusta kompuran pyörästä:

http://mbworld.org/forums/c32-amg-c55-a ... sults.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Viimeiset testit menossa ja viriosan koko 65 mm (alkuperäisen kokoa en muista, enkä viiti käydä mittaamassa).

Tehoja seuraavasti:

Vakiona: 282WHP
Kompurapyörä vaihdettuna: 307WHP
Kompurapyörä ja ohjelma: 328WHP

Elikkäs 46 heppaa lisää ja hintaa tuolla setillä (ohjelman kanssa) on 899 rollaria.
Aika huonosti, kun nettiautossakin on joku myymässä autoa mihin vaihdettu pelkkä kompuran siipi(tarkoittaa ilmeisesti hihnapyörää, vai liekkö uskoo oikeasti johonkin siiven vaihtoon) ja tehoa 400-415hv :D

Eikö tuossa olisi jo syy purkaa kaupat, jos myyjä päästelee moista luikuria ja jälkeenpäin selviää totuus :roll: Tietty ainahan se dyno voi olla viritettyä mallia ja ne tuloksetkin on kuulema edellisen enon veljen kaiman omistuksen aikaan, niin tunnetusti juttuihin tulee aina ajan kuluessa lisää. Mutta melko härskiä toimintaa, eiköhän joku hyväuskoinen osta tuon vielä suu vaahdossa ja seuraavan kerran kun se on myynnissä, niin siitä löytyy 450hv :lol:


Ja se alkuperäinen on 74mm. Mitenhän mahtaa olla hihnan luistamisen kanssa.. Olin siinä uskossa että tuohon 65mm pitää jo laakerointi vaihtaa, mutta ei näköjään.
Mitä tehoja nuo WHP on? Kun vakiossa C32 AMGssä on 354hv. Onko nuo jotain takapyörätehoja?
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Jombe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 262
Liittynyt: Ke 02.07.2008 12:44
Paikkakunta: Pori

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Jombe »

jupehalm kirjoitti: Mitä tehoja nuo WHP on? Kun vakiossa C32 AMGssä on 354hv. Onko nuo jotain takapyörätehoja?
Wheel horsepower, eli takapyötätehoja juu.
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja napa »

jupehalm kirjoitti:
Pansu kirjoitti:
amgenter kirjoitti:Lisää tietoa tuosta uudelleen tuotantoon otetusta kompuran pyörästä:

http://mbworld.org/forums/c32-amg-c55-a ... sults.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Viimeiset testit menossa ja viriosan koko 65 mm (alkuperäisen kokoa en muista, enkä viiti käydä mittaamassa).

Tehoja seuraavasti:

Vakiona: 282WHP
Kompurapyörä vaihdettuna: 307WHP
Kompurapyörä ja ohjelma: 328WHP

Elikkäs 46 heppaa lisää ja hintaa tuolla setillä (ohjelman kanssa) on 899 rollaria.
Aika huonosti, kun nettiautossakin on joku myymässä autoa mihin vaihdettu pelkkä kompuran siipi(tarkoittaa ilmeisesti hihnapyörää, vai liekkö uskoo oikeasti johonkin siiven vaihtoon) ja tehoa 400-415hv :D

Eikö tuossa olisi jo syy purkaa kaupat, jos myyjä päästelee moista luikuria ja jälkeenpäin selviää totuus :roll: Tietty ainahan se dyno voi olla viritettyä mallia ja ne tuloksetkin on kuulema edellisen enon veljen kaiman omistuksen aikaan, niin tunnetusti juttuihin tulee aina ajan kuluessa lisää. Mutta melko härskiä toimintaa, eiköhän joku hyväuskoinen osta tuon vielä suu vaahdossa ja seuraavan kerran kun se on myynnissä, niin siitä löytyy 450hv :lol:


Ja se alkuperäinen on 74mm. Mitenhän mahtaa olla hihnan luistamisen kanssa.. Olin siinä uskossa että tuohon 65mm pitää jo laakerointi vaihtaa, mutta ei näköjään.
Mitä tehoja nuo WHP on? Kun vakiossa C32 AMGssä on 354hv. Onko nuo jotain takapyörätehoja?
edit: mikä kettu tätä foorumia vaivaa, kun se tälläisen viestin teki :evil: tuo seuraava viesti on sellainen mitä yritin kirjoittaa... nyt äkkiä joku koodihuora asialle...
Viimeksi muokannut napa, Pe 02.09.2011 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Vastaa Viestiin