c32 amg
Re: c32 amg
Myyntipuolella jotain ylimääräistä rojua jos joku jotain kaipaa: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=162254" onclick="window.open(this.href);return false;
amgenter laitoin sulle mailia..
amgenter laitoin sulle mailia..
Re: c32 amg
Nyt päässyt testaamaan laatikkoa täydelläkin kaasulla ja kyllähän tuo nyt vaihtaa uskomattoman hyvin. Jopa niin hyvin että ei enää rökise rajoittimeen vaikka vaihtoraja nostettu 6500rpm, ennen vaihto kesti niin pitkään että kierrokset karkasi ecun rajoittimeen(6700rpm). Ja tuo vaihto kun nopeutui niin paljon, niin nyt se tapahtuu jo noin 6400rpm. Ja kepistä vaihtokin on todellä jämäkkä. Pitää katsoa jos sais jossain vaiheessa jotain videon tynkää.
Mutta jos nykivät vaihdot häiritsee normaali ajossa, niin silloin en välttämättä blue toppeja laittaisi.
Samalla testaillut vähän puhtaalla RE85 polttoaineella, voimaa tuntuu olevan aivan helvetisti enemmän vaikka ei ole aivan säädöissään, nastat huutaa hoosiannaa vielä 180km/h Taidan säätää pysyvästi tälle Alkuperäisen 6mm bensalinjan ruikulin vaihdoin 8mm reikään, bensanpaineet pysyy paljon vakaampana. Toivottavasti suuttimissa riittää varat tuolle alkoholille.
Mutta jos nykivät vaihdot häiritsee normaali ajossa, niin silloin en välttämättä blue toppeja laittaisi.
Samalla testaillut vähän puhtaalla RE85 polttoaineella, voimaa tuntuu olevan aivan helvetisti enemmän vaikka ei ole aivan säädöissään, nastat huutaa hoosiannaa vielä 180km/h Taidan säätää pysyvästi tälle Alkuperäisen 6mm bensalinjan ruikulin vaihdoin 8mm reikään, bensanpaineet pysyy paljon vakaampana. Toivottavasti suuttimissa riittää varat tuolle alkoholille.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: c32 amg
Eli saman suuntaisia tuntumia sinisistä kuin muisakin laitteissa,Pansu kirjoitti:Nyt päässyt testaamaan laatikkoa täydelläkin kaasulla ja kyllähän tuo nyt vaihtaa uskomattoman hyvin. Jopa niin hyvin että ei enää rökise rajoittimeen vaikka vaihtoraja nostettu 6500rpm, ennen vaihto kesti niin pitkään että kierrokset karkasi ecun rajoittimeen(6700rpm). Ja tuo vaihto kun nopeutui niin paljon, niin nyt se tapahtuu jo noin 6400rpm. Ja kepistä vaihtokin on todellä jämäkkä. Pitää katsoa jos sais jossain vaiheessa jotain videon tynkää.
Mutta jos nykivät vaihdot häiritsee normaali ajossa, niin silloin en välttämättä blue toppeja laittaisi.
Samalla testaillut vähän puhtaalla RE85 polttoaineella, voimaa tuntuu olevan aivan helvetisti enemmän vaikka ei ole aivan säädöissään, nastat huutaa hoosiannaa vielä 180km/h Taidan säätää pysyvästi tälle Alkuperäisen 6mm bensalinjan ruikulin vaihdoin 8mm reikään, bensanpaineet pysyy paljon vakaampana. Toivottavasti suuttimissa riittää varat tuolle alkoholille.
linjan, suutimen ja pumppun riittävyytä voi koittaa arvioida
ajatksella riitäisikö niistä 35-45% enemän kuin bensalla sädeltynä jos niin sitten,
(lisäksi jos vielä pitää mielessä että jos pummppu siiloin ihan rajoilla niin lämettesään on pumppun tuotto käytännössä usein
jäänyt vajaaksi, jonkin verran ylimitoitaminen on pop jos meinaa e85 kaiken hyödyn saada tositilanteesaa, semmoinekin on hyvä muistaa että
suutimissa vaikka ovat ilmoiteetu saman laisiksi vaikka 1000cc niin on keskenäisiä eroja yllätävänkin paljon"tyyllin yksi on 1000cc ja seuraava voi olla 970cc eli jos ihan rajoilla menee voi joku syl käydä hetkitäin laihalla" onkin jos ei ole erikseen "tasatu" jos suutimein vaihtoon tulee tarvetta niin tuolta löytyy http://www.finjector.com/fi/etusivu/" onclick="window.open(this.href);return false; monenlaisa mitkä on tasattu ja sopivat e85 käytöön)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: c32 amg
Pansu, olikos sulla nyt mikä komplikaatio TCU & ECU käytössä? Bensapaine jotain 4,5 bar luokkaa?
Toi vaihteisto shift kitillä ja blue topeilla voisi olla ihan jees laittaa itellekin kun osat ei kauhean kallita ole. Mitenkä paha nykäisy normiajossa vaihdoissa on? Helpompi olisi varmaan verran jos sulla olisi ollut tuo 1 -> 2 nykäisy ollut mutta muistaakseni sitä ongelmaa sulla ei ollut.
Sain vihiä Brabuksen strokerista (3,7), joka voisi olla Englannista saatavilla. En oo vielä saanut kaveria kiinni. Siellä olisi "kuulemma" yksi kpl Weistecin ahtimiakin sovitettuna kuudelle sylinterille.
Toi vaihteisto shift kitillä ja blue topeilla voisi olla ihan jees laittaa itellekin kun osat ei kauhean kallita ole. Mitenkä paha nykäisy normiajossa vaihdoissa on? Helpompi olisi varmaan verran jos sulla olisi ollut tuo 1 -> 2 nykäisy ollut mutta muistaakseni sitä ongelmaa sulla ei ollut.
Sain vihiä Brabuksen strokerista (3,7), joka voisi olla Englannista saatavilla. En oo vielä saanut kaveria kiinni. Siellä olisi "kuulemma" yksi kpl Weistecin ahtimiakin sovitettuna kuudelle sylinterille.
Re: c32 amg
Mulla on vähän muokattu vakio TCU nyt paikoillaan ja EC:n softa. Paineita olen kokeillut 4-4.5bar. Laihallahan tuo nyt käy, mutta toimii yllättävän hyvin, kun tuo E85 sietää sitä paljon paremmin.
1-2 nykäisy ei mulla ole koskaan kovin paha ollut, mutta nyt tuntuu välillä nykäisevän melko kovaa.
1-2 nykäisy ei mulla ole koskaan kovin paha ollut, mutta nyt tuntuu välillä nykäisevän melko kovaa.
Re: c32 amg
En koko viestiketjua selannut,mutta olikos teillä kairatut venttiili lohkot laatikoissa ? Kukahan mulle kairais ? Ajattelin iskee kaikki virit kerralla laatikkoon.
Star
Re: c32 amg
Ei oo mulla muuta kuin Sonnaxin osat mitkä ei vaadi kairausta. Tilaa koko pöytä jenkeistä niin taidat päästä halvemmallakin ja on koneellisesti testattu toimivaksi.Bomber4 kirjoitti:En koko viestiketjua selannut,mutta olikos teillä kairatut venttiili lohkot laatikoissa ? Kukahan mulle kairais ? Ajattelin iskee kaikki virit kerralla laatikkoon.
Re: c32 amg
http://importperformancetrans.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Täältä olis tarkoitus kysellä pöytää.
Täältä olis tarkoitus kysellä pöytää.
Star
Re: c32 amg
http://europeantransmissionscom.x-shops ... hp?cat=639" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuolta löytyy myös ja ainakin paramount
Tuolta löytyy myös ja ainakin paramount
Re: c32 amg
Nyt on vihdoinkin löytynyt vaihteistoon softa missä on toimiva manual mode, voi driftailla rajoitinta vasten ilman että loota lykkii itsestään pykäliä, todella hienoa
Ps. jos joku kaipaa Walbron 255lph pumppua autoonsa, niin minulla on yksi käytetty ylimääräisenä
Ps. jos joku kaipaa Walbron 255lph pumppua autoonsa, niin minulla on yksi käytetty ylimääräisenä
Re: c32 amg
Pansu kirjoitti:Nyt päässyt testaamaan laatikkoa täydelläkin kaasulla ja kyllähän tuo nyt vaihtaa uskomattoman hyvin. Jopa niin hyvin että ei enää rökise rajoittimeen vaikka vaihtoraja nostettu 6500rpm, ennen vaihto kesti niin pitkään että kierrokset karkasi ecun rajoittimeen(6700rpm). Ja tuo vaihto kun nopeutui niin paljon, niin nyt se tapahtuu jo noin 6400rpm. Ja kepistä vaihtokin on todellä jämäkkä. Pitää katsoa jos sais jossain vaiheessa jotain videon tynkää.
Mutta jos nykivät vaihdot häiritsee normaali ajossa, niin silloin en välttämättä blue toppeja laittaisi.
Samalla testaillut vähän puhtaalla RE85 polttoaineella, voimaa tuntuu olevan aivan helvetisti enemmän vaikka ei ole aivan säädöissään, nastat huutaa hoosiannaa vielä 180km/h Taidan säätää pysyvästi tälle Alkuperäisen 6mm bensalinjan ruikulin vaihdoin 8mm reikään, bensanpaineet pysyy paljon vakaampana. Toivottavasti suuttimissa riittää varat tuolle alkoholille.
Onko jollain paljonki kokemusta tuosta re85:en käytöstä?? Koneen kestävyys?? Kaikkihan saa aina rikki!! Oon aatellut laittaa E55:een kyseisen muutossatsin!
Re: c32 amg
Eihän sen koneen kestävyyteen pitäisi juurikaan vaikuttaa, kunhan saa seokset säädettyä asiallisesti ja vaihtaa öljyt tiheämpään. Eri asia sitten bensapumppu ja kumiosat. Itsellä letkut vaihdettu alkoholin kestäviin ja RE85 bensapumppu. Voihan tuon vakio pumpun kanssa käyttää red linen lisäainetta. Näistä muutossarjoista ja niiden riittävyydestä ei ole kokemusta.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: c32 amg
Ainkin ison osan muutos boxseista voi viritys käyttö mielessä
Unohtaa juuri ja juuri jotenkin tomivat polttoaineen muutokseen
Ja siinäkin käytössä niissä on usein käynnistys ym onkelmia
Unohtaa juuri ja juuri jotenkin tomivat polttoaineen muutokseen
Ja siinäkin käytössä niissä on usein käynnistys ym onkelmia
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: c32 amg
Nyt ois vähän penkissä testattu re85 ominaisuuksia, 412hp renkailta
Pieni videon pätkä: https://www.youtube.com/watch?v=D_bEp6Q ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Pieni videon pätkä: https://www.youtube.com/watch?v=D_bEp6Q ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: c32 amg
Komeat käppyrät, vääntöä riittää laajalle alueelle! Onko tuo 6000 rpm jonkinlainen turvaraja, tehokäyrä olisi vissiin jatkunut sen ylikin?
Paljonko tuo AFR 7,44 on lambda-arvona?
tomant
Paljonko tuo AFR 7,44 on lambda-arvona?
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: c32 amg
6500 löi rajoitin päälle. Tuo AFR näyttää tuossa puuta heinää, ei ollut tuon dynon mittari edes kiinni. Seoksen kanssa olis vielä vähän hommia, lopussa menee hieman laihalle, en tiedä loppuuko suuttimissa tuotto. Pitänee tutkia asiaa joku päivä kun jaksaa.tomant kirjoitti:Komeat käppyrät, vääntöä riittää laajalle alueelle! Onko tuo 6000 rpm jonkinlainen turvaraja, tehokäyrä olisi vissiin jatkunut sen ylikin?
Paljonko tuo AFR 7,44 on lambda-arvona?
tomant
Re: c32 amg
Hienot lukemat Pansulla. Jonkin aikaa tuon auton käppyröitä jo odoteltu.
Re: c32 amg
Joo ei vielä ihan sitä 600heppaa irronnut Noh ehkä se ilokaasuilla irtoaisiamgenter kirjoitti:Hienot lukemat Pansulla. Jonkin aikaa tuon auton käppyröitä jo odoteltu.
Re: c32 amg
Josko sitä kohta puoleen voisi tuota omaa romua alkaa herättelemään tulevaan kesään. Heti ekaksi otetaan putkisto käsittelyyn mikä oli tarkoitus tehdä jo viime syksynä mutta ajan puute nousi taas esteeksi.
Kansipuoli olisi myös mahdollista tehdä kokemuksen omaavassa virtauspenkissä. Ehkä siitä voisi sen 20 heppaa saada lisää.
Kansipuoli olisi myös mahdollista tehdä kokemuksen omaavassa virtauspenkissä. Ehkä siitä voisi sen 20 heppaa saada lisää.
Re: c32 amg
Pitää tilailla isommat suuttimet, ei taida kakku riittää näillä nykyisillä isommilla kierroksilla.
Re: c32 amg
Pansu kirjoitti:Nyt ois vähän penkissä testattu re85 ominaisuuksia, 412hp renkailta
[ http://imageshack.com/a/img538/1876/ml5y7V.jpg ]
Pieni videon pätkä: https://www.youtube.com/watch?v=D_bEp6Q ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisää säätöjä ja muutoksia odotellessa!
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Re: c32 amg
Laitahan Pansu tännekin päivityksiä, ettei tarvii tuolta jenkkien puolelta lukea.
Re: c32 amg
Joo törmäsin nyt sellaiseen seikkaan, että kun polttoaineen kulutus saadaan riittävän suureksi köyhälle niin meidän tankissa olevan siirtopumpun teho jää liian pieneksi, eli ns. sumppu tyhjenee ja itse pääpumppu alkaa hörppiä ilmaa. Tämä tuskin on niin suuri ongelma bensalla, mutta etanolia syötetään jo sellaisia määriä näillä hevosvoimilla, että ongelma voi ilmaantua. Tallennetaan tämä tieto tännekin tuleville sukupolville
Piti uusia myös tankin sisältä kaikki putket ja läpiviennit bensalinjoista, kun välillä siellä on sellaisia kuristuksia muoviosissa että reikä on alle 6mm. Nuo kuristukset haittaa virtausta niin paljon, varsinkin kun etanoli on nihkeämpää tavaraa virtaamaan. Näin jälkeenpäin vielä harmittaa että pohjan alla kulkevat linjat tein vain 8mm reijällä, kun laskin että pinta-ala kasvaa reilun 30% ja kuvittelin sen riittävän. Olisi pitänyt tehdä suoraan vähintään 10mm reijällä. Saa nähdä joutuuko lisäämään toisen bensapumpun.
Uudet suuttimet olisi nyt tullin hallussa ja toivon mukaan saisi ne näppiin vielä tällä viikolla. Jospa sitten sais soppaa tarpeeksi kun näistä pikkuongelmista on päästy eroon
Piti uusia myös tankin sisältä kaikki putket ja läpiviennit bensalinjoista, kun välillä siellä on sellaisia kuristuksia muoviosissa että reikä on alle 6mm. Nuo kuristukset haittaa virtausta niin paljon, varsinkin kun etanoli on nihkeämpää tavaraa virtaamaan. Näin jälkeenpäin vielä harmittaa että pohjan alla kulkevat linjat tein vain 8mm reijällä, kun laskin että pinta-ala kasvaa reilun 30% ja kuvittelin sen riittävän. Olisi pitänyt tehdä suoraan vähintään 10mm reijällä. Saa nähdä joutuuko lisäämään toisen bensapumpun.
Uudet suuttimet olisi nyt tullin hallussa ja toivon mukaan saisi ne näppiin vielä tällä viikolla. Jospa sitten sais soppaa tarpeeksi kun näistä pikkuongelmista on päästy eroon
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: c32 amg
Kuten todettu "ylimitotus" on pop
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: c32 amg
Pansu, olikos tuo aineen riittämättömyys nähtävissä bensapainemittarin heilunnassa?
Re: c32 amg
Sisähalkaisijan kasvaessa 6mm -> 8mm kasvaa halkaisija tuon 33% (8/6=1,3333) ja pinta-ala kasvaa melkein 78% (1,3333*1,3333=1,778).Pansu kirjoitti:...Näin jälkeenpäin vielä harmittaa että pohjan alla kulkevat linjat tein vain 8mm reijällä, kun laskin että pinta-ala kasvaa reilun 30% ja kuvittelin sen riittävän. Olisi pitänyt tehdä suoraan vähintään 10mm reijällä. Saa nähdä joutuuko lisäämään toisen bensapumpun...
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: c32 amg
Joo tuota ajoin takaa.tomant kirjoitti:Sisähalkaisijan kasvaessa 6mm -> 8mm kasvaa halkaisija tuon 33% (8/6=1,3333) ja pinta-ala kasvaa melkein 78% (1,3333*1,3333=1,778).Pansu kirjoitti:...Näin jälkeenpäin vielä harmittaa että pohjan alla kulkevat linjat tein vain 8mm reijällä, kun laskin että pinta-ala kasvaa reilun 30% ja kuvittelin sen riittävän. Olisi pitänyt tehdä suoraan vähintään 10mm reijällä. Saa nähdä joutuuko lisäämään toisen bensapumpun...
tomant
Re: c32 amg
Jeps, paine ei pysy vakaana. Kun muutin bensatankin sisäiset osatkin vastaamaan muuta linjastoa, niin bensanpainekin nousi melkein 0,5bar(samalla säätimen kireydellä). Sehän näissä on hauskaa vakiona, että bensanpaine on vakio paineesta huolimatta, siksi kai se on kompensoitu pitämällä paine siinä vajaassa 4bar. Mutta jos nostat ahtopainetta esim. 0,5bar, niin sinulla pitäisi olla bensanpaine noin 4,5bar jotta suuttimet toimisi sillä 3bar paineella mikä on niiden oletettu toimintapaine täydellä ahdolla. Tämän takia saattaa jollakin tulla suuttimien rajat vastaan jo aiemmin kuin olettaa.amgenter kirjoitti:Pansu, olikos tuo aineen riittämättömyys nähtävissä bensapainemittarin heilunnassa?
Itsehän käytän säädettävää säädintä.
Ja jos joku kaipaa vakio suodatinta, niin minulla on yksi ylimääräinen uusi, mitä on vain sovitettu paikoilleen.
Re: c32 amg
Suuttimet saapuivat sittenkin, vaikka tulli ja posti koitti harata vastaan. Tuli sitten päivä ihmeteltyä suuttimien sielunelämää oskilloskoopilla ja nyt tuntuis hommat olevan vähän paremmalla mallilla Huomenna vähän koeajoa että kuinka toimii korkeammilla kierroksilla, jos kaikki skulaa odotetusti(ehkä vihdoinkin) niin seuraavaa penkitystä ja sytytyksen optimointia.
Jos kaikki menee moottorin säädön osalta putkeen, niin seuraavana on suunnitelmissa veden jäähdytysjärjestelmä millä kesälläkin päästään alle ulkoilman lämmön Ehkä sitten päästään hyvin lähelle 600hevosvoimaa
Jos kaikki menee moottorin säädön osalta putkeen, niin seuraavana on suunnitelmissa veden jäähdytysjärjestelmä millä kesälläkin päästään alle ulkoilman lämmön Ehkä sitten päästään hyvin lähelle 600hevosvoimaa