w201 3.0TURBO

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Avatar
^ArZka^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: To 22.11.2012 21:53
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

w201 3.0TURBO

Viesti Kirjoittaja ^ArZka^ »

W201 m103 3.0 turbo projekti

Tekniikka

m103 3.0

Mahlen std männät

acm h-profiilit veivit

Turbobandit polttoainekisko

Fuelab 1300hv pumppu ja suodattimet

Jaz turvatankki 60l

Alumiini an10 polttoainelinjat

Mahlen kk ja runkolaakerit

Tuplaventtilinjouset

Megasquirt 3 v3.0 hukkakipinällä

Omatekoinen imusarja

Omatekoinen pakosarja

3"ahtoputket
60mm hukkaportti

50mm dumppi

switzcher s81
2,5" screameri

Tilton ot-II 2-levyinen sintteri harmaalla jousella (925nm)


Kori

Omavalmisteinen lasikuitu korisarja

Keskin KT1 10x17 vanteet

FK kuppipenkit

Mokkaratti

turvakaaret?!?
Viimeksi muokannut ^ArZka^, La 04.02.2017 18:27. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Avatar
^ArZka^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: To 22.11.2012 21:53
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja ^ArZka^ »

Tuossa pari kuvaa mesestä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!

W201 3.0TURBO Projekti


^ArZka^
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3931
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja tomant »

^ArZka^ kirjoitti:...Yleensä kun alkaa tehoja lisäämään ni niihin tottuu nopeesti ja pakko saada lisää.
Joten 250hp ja 330nm mennyttä elämää ja tekniikka saatu myytyä...
Mielenkiintoiset luvut. Paljonko auto painoi tuolla tekniikalla ja millaisiin varttimailin aikoihin sillä on päästy?

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Avatar
^ArZka^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: To 22.11.2012 21:53
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja ^ArZka^ »

tomant kirjoitti:
^ArZka^ kirjoitti:...Yleensä kun alkaa tehoja lisäämään ni niihin tottuu nopeesti ja pakko saada lisää.
Joten 250hp ja 330nm mennyttä elämää ja tekniikka saatu myytyä...
Mielenkiintoiset luvut. Paljonko auto painoi tuolla tekniikalla ja millaisiin varttimailin aikoihin sillä on päästy?

tomant
To no aikaa ei oo mittailtu mutta kohtuu ripeesti. Aika lähelle 1100kg auto paino. Lukkoperällä veteli aikas hyvin :)
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!

W201 3.0TURBO Projekti


^ArZka^
Avatar
^ArZka^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: To 22.11.2012 21:53
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja ^ArZka^ »

Tuli upattua pari kuvaa näin rapula päivänä.

Konetta en vielä paikalleen saa, kun ei kannatinkumeja ollutkaan :(
Jospa sitä ens viikonloppuna sais kumit ja koneen nostettua hollille.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!

W201 3.0TURBO Projekti


^ArZka^
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Siisti proju! Paljon oli max ahdot vanhalla koneella, en tajua tuosta käppyrästä mitään :D Tsemppiä projektiin, itellä kans m103 rakenteilla! 8)
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
^ArZka^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: To 22.11.2012 21:53
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja ^ArZka^ »

Kiitos :) ahot kerkes olla korkeimmillaan 0,9 :( kaverilla kyllä oli 1.5bar. Tuossa dynolapussa ahot tosiaan 0,7bar
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!

W201 3.0TURBO Projekti


^ArZka^
Avatar
^ArZka^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: To 22.11.2012 21:53
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja ^ArZka^ »

Kone nostettu paikalleen ja nyt voi ruveta tekemään pakosarjaa ja muuta mukavaa:)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!

W201 3.0TURBO Projekti


^ArZka^
Avatar
^ArZka^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: To 22.11.2012 21:53
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja ^ArZka^ »

Tänään sain pakosarjan heppailtua kasaan. Parin viikon päästä kuhan lomille taas ni pitää tiggailla loppuun :)
Ja tehä hukkaportinlähdöt +Downpipe jos saan putkee.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!

W201 3.0TURBO Projekti


^ArZka^
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1593
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

Nyt on hyvän näkönen sarja. :thumbup:
300te24
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 217
Liittynyt: Pe 02.11.2012 01:56

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja 300te24 »

Asiallisen näkönen pakosarja
300E sedan -87
300TD farmari -91

Entiset:

-190E 2,3 -88
-300TE-24 -91
-260E -89
-190E -83
-240TD -78
Avatar
^ArZka^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: To 22.11.2012 21:53
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja ^ArZka^ »

Kiitoksia! :)
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!

W201 3.0TURBO Projekti


^ArZka^
saquzi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 163
Liittynyt: La 16.02.2013 22:43

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja saquzi »

Jep, perkeleen hieno sarja!

Mitä mäntiä ja kankia käytit m102?
Avatar
^ArZka^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: To 22.11.2012 21:53
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja ^ArZka^ »

Kiitoksia taas! :) vakio palikoilla mentiin
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!

W201 3.0TURBO Projekti


^ArZka^
Avatar
pavee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 87
Liittynyt: La 20.08.2011 22:47

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja pavee »

Minkälainen bensapuoli/moottorinohjaus oli 2litrasessa? Entä minkälainen kutoseen tulee?
Avatar
^ArZka^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: To 22.11.2012 21:53
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja ^ArZka^ »

2litrasessa oli vakio ruisku lisärikastuksella. Uuteen tulee sähköstä ruuttaa, mutta en vielä tiiä että mikä. Megasquirt on kyllä käyny mielessä mutta jospa sitä ostas kerralla laatutavaraa
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!

W201 3.0TURBO Projekti


^ArZka^
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Mikä vika megassa on? Osta viiminen versio niin alkaa olla ominaisuuksia enemmän kuin tarpeeksi. Melko kunnioitettavat lukemat tuosta m102:sta otettu ke-jetillä. Tsemppiä projektiin! :thumbup:
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
Mighty190
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 363
Liittynyt: Pe 17.01.2014 23:52
Paikkakunta: Pori

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja Mighty190 »

Jos megan itse kasaa niin tulee niin laadukas kuin siitä itse tekee :wink:
Daily driver: Projekti, koska luotettavat autot ovat tylsiä Luotettava, eli tylsä CLK 270
Entiset: W124 260E, W201 2.0, W201 2.0, S202 220 CDI

Projektina W201 2.8 24V MS2 V3.0
Avatar
sepulaakeri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 912
Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja sepulaakeri »

...
Viimeksi muokannut sepulaakeri, Ke 09.04.2014 17:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Avatar
sepulaakeri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 912
Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja sepulaakeri »

Mighty190 kirjoitti:Jos megan itse kasaa niin tulee niin laadukas kuin siitä itse tekee :wink:
Näin on, megan mainetta pilaa juuri tämä kun sen voi tehdä kuka tahansa myös ne jotka eivät osaa(ja äänekkäimmät).

Ne jotka osaa, niillä on muutakin tekemistä kuin kertoa megasta tarinaa, kuten ajaa sillä autolla :)

Hups tuli tupla lataus...
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Avatar
^ArZka^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: To 22.11.2012 21:53
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja ^ArZka^ »

tuo on kyllä totta! Mutta megan paras versiokii maksaa sen +1000e ni sais jonku paremmankii ku laittas pari sataa lissää.
Ei sillä että mega ois huono. Kyllä minä mieluummin ostan valmiiks kasatun ni niissä ois takuutaki toisin ku ite tinailee ni joku virhe sattuu ni siinäpä sitä sitte suurennuslasin kanssa etitään. :DD
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!

W201 3.0TURBO Projekti


^ArZka^
Avatar
sepulaakeri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 912
Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja sepulaakeri »

^ArZka^ kirjoitti:tuo on kyllä totta! Mutta megan paras versiokii maksaa sen +1000e ni sais jonku paremmankii ku laittas pari sataa lissää.
Ei sillä että mega ois huono. Kyllä minä mieluummin ostan valmiiks kasatun ni niissä ois takuutaki toisin ku ite tinailee ni joku virhe sattuu ni siinäpä sitä sitte suurennuslasin kanssa etitään. :DD
Mmmm :eh: pakko korjata hieman

"Paras" http://www.autotune.fi/tuote/678/ms3pro ... tosarjalla" onclick="window.open(this.href);return false;
On kyl koottuna, ja kuuluu johtosarja

Tuosta pykälää "huonompi", on reilusti alle tonnin. Samalla prossulla, on myös koottu
http://www.autotune.fi/tuote/370/atdriv ... jainkortti" onclick="window.open(this.href);return false; + prossu ms3 260€
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Avatar
^ArZka^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: To 22.11.2012 21:53
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja ^ArZka^ »

Viime viikonloppuna sain pakosarjan valmiiks. Nyt taidan lähtee tallia siivoomaan ja sovittelemaan cooleria ja syyläriä keulille.

Palaillaan ;D
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!

W201 3.0TURBO Projekti


^ArZka^
Avatar
^ArZka^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: To 22.11.2012 21:53
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja ^ArZka^ »

Morjesta taas. Tänään ois taas lähettävä takasin armeijan harmaisiin.

Mutta tulipa sitä jotain tehtyä näilläkin lomilla.
Syylärin kiinnitys alkais olla valmis, välijäähylle en kerenny tekemään kiinnitystä ku loppu lankakoneesta kaasu.

Tuossa pari kuvaa.

Hyvät myöhäiset pääsiäiset kaikille Mersufoorumilaisille! :)

^ArZka^
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!

W201 3.0TURBO Projekti


^ArZka^
Avatar
^ArZka^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: To 22.11.2012 21:53
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja ^ArZka^ »

Vielä oli intoo käyä leikkelemässä puskuria :)
Hirveesti kuitua ja hartsia ni hyvä tullee :D
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!

W201 3.0TURBO Projekti


^ArZka^
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Onkos tämä projekti haudattu? :(
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
^ArZka^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: To 22.11.2012 21:53
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja ^ArZka^ »

Ei ole haudattu! Autoo en oo kerenny laittamaan nyt oikein lomilla ku muille tullu tehtyä pakosarjoja ja muutaki tekemistä ollu. Päivittelen kuhan saan etenemään, mutta tuskin mitään isompaa voin tehä ku rahotus lopussa näin intti aikaan. :(
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!

W201 3.0TURBO Projekti


^ArZka^
Avatar
^ArZka^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: To 22.11.2012 21:53
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja ^ArZka^ »

Noniii :) nyt alko 10 päivän vapaat ni ois vähä aikaa mersullekkii!
Jos tekis välijäähyn ja syylärin ala- ja yläkiinnikkeet loppuun ja pulttais perän ja vetarit paikalleeen! :)) Kuvia tulossa kun tulosta syntyy :D
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!

W201 3.0TURBO Projekti


^ArZka^
Nnimimerkki
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: To 19.06.2014 23:17

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja Nnimimerkki »

Mikäs ahdin oli edellisessä kokoonpanossa ? Entä nykyisessä ? :D
Avatar
^ArZka^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: To 22.11.2012 21:53
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja ^ArZka^ »

Edellisessä oli kkk k24 ja nyt tulee switzher s81 :)
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!

W201 3.0TURBO Projekti


^ArZka^
Vastaa Viestiin