722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet?

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Eetyzk
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 380
Liittynyt: Ti 15.04.2008 16:16

Viesti Kirjoittaja Eetyzk »

-
Viimeksi muokannut Eetyzk, Ti 21.02.2017 23:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Bestec
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 152
Liittynyt: Ti 08.01.2013 18:01
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja Bestec »

Eetyzk kirjoitti:
Aleksiyy kirjoitti:Semmonen tietty on huomioitavaa, että cdi koneissa vnt ahtimella tulee vääntö pirusti alempaa mukaan kun esikammiossa "ämpäriholsetilla". Jollei tuo kestä tuommosenaan, niin laitetaan kestämään.
Serkku kävi ny penkissä 606:lla.
Tuloksena:
619hp/4500rpm
1000nm/4100rpm

Lootana tosiaan 722.608 (606:n perästä) ihan vahvistamattomana (5vuotta) ja vieläkin vaihtaa lipsumatta On kyllä hinta/laatusuhde kohilla. :)

Einy tosiaan cdi:n alavääntöjä oo, mutta on kyllä hyvä loota.
Komiasti näytti rokkaavan miitissä. Monelle tuotti ihmetystä se muokkaamaton 606 turbon imusarja :lol:
S124 250TD Käyttis
S124 300TDT osina pois. yvllä lisää

Entisiä piisaa
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1084
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

Eetyzk kirjoitti:
Aleksiyy kirjoitti:Semmonen tietty on huomioitavaa, että cdi koneissa vnt ahtimella tulee vääntö pirusti alempaa mukaan kun esikammiossa "ämpäriholsetilla". Jollei tuo kestä tuommosenaan, niin laitetaan kestämään.
Serkku kävi ny penkissä 606:lla.
Tuloksena:
619hp/4500rpm
1000nm/4100rpm

Lootana tosiaan 722.608 (606:n perästä) ihan vahvistamattomana (5vuotta) ja vieläkin vaihtaa lipsumatta On kyllä hinta/laatusuhde kohilla. :)

Einy tosiaan cdi:n alavääntöjä oo, mutta on kyllä hyvä loota.
Pakko olla joku vaihtanu väykkyyn jo toisen laatikon, tai ainaki julmasti vahvistetun. Tuo 330 kun ei kestä varmasti 1000nm vääntöä avaamatta jos sittenkään, tai sitten on erittäin optimistinen penkki :D
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
Bestec
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 152
Liittynyt: Ti 08.01.2013 18:01
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja Bestec »

Kummeli kirjoitti:
Eetyzk kirjoitti:
Aleksiyy kirjoitti:Semmonen tietty on huomioitavaa, että cdi koneissa vnt ahtimella tulee vääntö pirusti alempaa mukaan kun esikammiossa "ämpäriholsetilla". Jollei tuo kestä tuommosenaan, niin laitetaan kestämään.
Serkku kävi ny penkissä 606:lla.
Tuloksena:
619hp/4500rpm
1000nm/4100rpm

Lootana tosiaan 722.608 (606:n perästä) ihan vahvistamattomana (5vuotta) ja vieläkin vaihtaa lipsumatta On kyllä hinta/laatusuhde kohilla. :)

Einy tosiaan cdi:n alavääntöjä oo, mutta on kyllä hyvä loota.
Pakko olla joku vaihtanu väykkyyn jo toisen laatikon, tai ainaki julmasti vahvistetun. Tuo 330 kun ei kestä varmasti 1000nm vääntöä avaamatta jos sittenkään, tai sitten on erittäin optimistinen penkki :D
Eihän kukaan varsinaisesti ole koeponnistanu ennemmin tuota lootaa, ja ohjauksissakin on varmasti eroja. Se mitä paperilla lukee ei todellisuudessa todista mitään kestosta.
S124 250TD Käyttis
S124 300TDT osina pois. yvllä lisää

Entisiä piisaa
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1084
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

Bestec kirjoitti:
Kummeli kirjoitti:
Eetyzk kirjoitti:
Aleksiyy kirjoitti:Semmonen tietty on huomioitavaa, että cdi koneissa vnt ahtimella tulee vääntö pirusti alempaa mukaan kun esikammiossa "ämpäriholsetilla". Jollei tuo kestä tuommosenaan, niin laitetaan kestämään.
Serkku kävi ny penkissä 606:lla.
Tuloksena:
619hp/4500rpm
1000nm/4100rpm

Lootana tosiaan 722.608 (606:n perästä) ihan vahvistamattomana (5vuotta) ja vieläkin vaihtaa lipsumatta On kyllä hinta/laatusuhde kohilla. :)

Einy tosiaan cdi:n alavääntöjä oo, mutta on kyllä hyvä loota.
Pakko olla joku vaihtanu väykkyyn jo toisen laatikon, tai ainaki julmasti vahvistetun. Tuo 330 kun ei kestä varmasti 1000nm vääntöä avaamatta jos sittenkään, tai sitten on erittäin optimistinen penkki :D
Eihän kukaan varsinaisesti ole koeponnistanu ennemmin tuota lootaa, ja ohjauksissakin on varmasti eroja. Se mitä paperilla lukee ei todellisuudessa todista mitään kestosta.
Sen mitä mää ymmärrän, niin on jo 2010 ku nuita alettu täälläpäin rassailee, ja on koeponnistettu :D Toki kaikki kun ei oo täällä foorumilla huutelemassa... Niitä taustoja vasten vaan, kun 580 lootaa on ajettu niin hullulta tuntuu että avaamattomana tuo 330 tuota 1knm kestäis, ja kysyms ei ole edes kerrasta, vaan siitä että se ei edes ota sitä vääntöö vastaan, yhtään ainutta kertaa. Toki, meillä saattanu olla aina huonot laatikot, ja tuo on saattanu olla tuurilla todella hyvä. Mutta, silti epäilen että on käyny pajalla jossain vaiheessa ja lukkorengasuria sorvailtu sun muuta hipostelua. :ugeek:
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1084
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

tuura kirjoitti:Aika yksinkertaisilla toimenpiteillä kyseinen automaattilaatikko saadaan kestämään kovaakin kuormitusta lisäämällä/säätämällä maksimipaineet sen minkä pumppu tuottaa.
Jos haluttais saivarrella nii sanoisin että ö-pumppu ei koskaan tuota painetta, vaan pelkkää tilavuusvirtaa ja pumpun jälkeinen putkisto/kanavisto määrää vastuksellaan paineen, mutta eihän saivartelua kukaan jaksa...

-> Asiaan, eli, on joo mahollista nostaa painetta joillain konsteilla, mutta tuolla ö-pumpulla ei hirveitä paineita kyllä aikaseks saa... Ennemmin lähtisin suoraa 580 pohjalle :roll:

Ei mopolla mahottomia.
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1084
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

tuura kirjoitti:
Kummeli kirjoitti:
tuura kirjoitti:Aika yksinkertaisilla toimenpiteillä kyseinen automaattilaatikko saadaan kestämään kovaakin kuormitusta lisäämällä/säätämällä maksimipaineet sen minkä pumppu tuottaa.
Jos haluttais saivarrella nii sanoisin että ö-pumppu ei koskaan tuota painetta, vaan pelkkää tilavuusvirtaa ja pumpun jälkeinen putkisto/kanavisto määrää vastuksellaan paineen, mutta eihän saivartelua kukaan jaksa...

-> Asiaan, eli, on joo mahollista nostaa painetta joillain konsteilla, mutta tuolla ö-pumpulla ei hirveitä paineita kyllä aikaseks saa... Ennemmin lähtisin suoraa 580 pohjalle :roll:

Ei mopolla mahottomia.
Öljypumpuilla on aina paine-ero ja tilavuusvirta.
Juu ja ei. Pumppu tuottaa tilavuusvirtaa, mutta sen tuottama paine on pelkästään virtausvastuksista koostuva suure, joko sisänen tai ulkoinen. Mutta tän voi jättää tähän nii ei mee OT:ksi liikaa :D
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Eetyzk
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 380
Liittynyt: Ti 15.04.2008 16:16

Viesti Kirjoittaja Eetyzk »

-
Viimeksi muokannut Eetyzk, Ti 21.02.2017 23:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3730
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja tomant »

Eetyzk kirjoitti:...Toisilla ohjaimilla 722.608 ei pidä yhtään (300hp jo lipsuu) ja toisilla ohjaimilla tosiaan pitelee sen kilonyyttonin ja 600hp...
Tarkoitat vissiin meganyyttonin (1 MNm = 1000 kNm).

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C230 T 202.083, 309D 602.417 ja C180 203.035, edellinen C200 202.020
Wilperi
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: To 14.07.2016 23:41
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja Wilperi »

tomant kirjoitti:
Eetyzk kirjoitti:...Toisilla ohjaimilla 722.608 ei pidä yhtään (300hp jo lipsuu) ja toisilla ohjaimilla tosiaan pitelee sen kilonyyttonin ja 600hp...
Tarkoitat vissiin meganyyttonin (1 MNm = 1000 kNm).

tomant
Veikkaisin että ihan kilonyyttoni on ihan 1kNm eli 1000Nm kuitenkin :)
w201 2.5 turboD tomaatti -88
ex. w201 2.3E -91
Wilperi
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: To 14.07.2016 23:41
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja Wilperi »

Eetyzk kirjoitti:
Serkku kävi ny penkissä 606:lla.
Tuloksena:
619hp/4500rpm
1000nm/4100rpm

Lootana tosiaan 722.608 (606:n perästä) ihan vahvistamattomana (5vuotta) ja vieläkin vaihtaa lipsumatta On kyllä hinta/laatusuhde kohilla. :)

Einy tosiaan cdi:n alavääntöjä oo, mutta on kyllä hyvä loota.
Kyseisellä mercedeksellä pääsin ajamaan viime lauantaina niin ei nuo ainakaan kovin kaukana nuo arvot tuntunut olevan. Ahtoja tienpäällä vielä vähän enemmän ku penkissä.
w201 2.5 turboD tomaatti -88
ex. w201 2.3E -91
Eetyzk
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 380
Liittynyt: Ti 15.04.2008 16:16

Viesti Kirjoittaja Eetyzk »

-
Viimeksi muokannut Eetyzk, Ti 21.02.2017 23:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3730
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja tomant »

Juu, totta puhut, kyllä tuo kilonyyttoni (1 kNm = 1000 Nm) taitaa riittää ,-) Sekoittui mielessäni nuo newtonmetrit ja kilowatit, kun tehokkaammissa kilpureissa on tehoja tuhansia hevosvoimia eli megawattiluokkaa (omassa vain noin 0,2 MW).

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C230 T 202.083, 309D 602.417 ja C180 203.035, edellinen C200 202.020
mach71
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 96
Liittynyt: Su 05.04.2009 20:03
Paikkakunta: pohjois pohjanmaa

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja mach71 »

Ja sen oon kyllä huomannu mitä oon ajellu eri ohjauspurkeilla. (Vakio + 3 eri aftermarketilla)
Niin on kyllä aivan järkyttävät erot niiden pitokyvyssä. Toisilla ohjaimilla 722.608 ei pidä yhtään (300hp jo lipsuu) ja toisilla ohjaimilla tosiaan pitelee sen kilonyyttonin ja 600hp. :shh:
Noista vaihtoehdoista sillä kotimaisen ”nyrkkipajan” tekeleellä tuntuu pitävän parhaiten. (Mikä myös KO. autossa on kiinni)

Olen kans siirtymässä 722.6 laatikkoon kun se joskus Suomeen tulee. Mikä on tämä Suomalainen nyrkkipajan tekele ohjain?
Avatar
Allu D.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 503
Liittynyt: La 10.07.2004 16:00
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja Allu D. »

Ihan uteliaisuudesta kysymys, piirtääkös tämä 1kNm auto kuinka ilosesti 250km/h vauhdista pelkällä kaasulla?
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
tuikku
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 4482
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Se on kyllä sitten sen kuskin viimmeinen piirustus ...
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia
Minut tavoittaa säännöllisesti myös E Pohjanmaalta.
Olen todella huono vastaamaan minkäänlaisiin viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku (miukumauku) tutka.net
p.ö5Ö 3444öö5
Eetyzk
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 380
Liittynyt: Ti 15.04.2008 16:16

Viesti Kirjoittaja Eetyzk »

-
Viimeksi muokannut Eetyzk, Ti 21.02.2017 23:29. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
Allu D.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 503
Liittynyt: La 10.07.2004 16:00
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja Allu D. »

Eetyzk kirjoitti:Tuolla automaatilla pelkällä kaasulla piirrustaminen loppuu johnain 130-140 km/h kohdilla. (Jos suoraa ajaa)
Tämä kertookin aika paljon todellisesta teho/vääntö reservistä ;-)
Se on vaan sellanen homma että jos oikesti olis tuo 1000Nm vääntöä tarjolla niin ilosesti irtoaa kaasusta vielä 200 jälkeen :clap:
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
eki-
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: Ke 19.01.2011 13:22

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja eki- »

Allu D. kirjoitti:
Eetyzk kirjoitti:Tuolla automaatilla pelkällä kaasulla piirrustaminen loppuu johnain 130-140 km/h kohdilla. (Jos suoraa ajaa)
Tämä kertookin aika paljon todellisesta teho/vääntö reservistä ;-)
Se on vaan sellanen homma että jos oikesti olis tuo 1000Nm vääntöä tarjolla niin ilosesti irtoaa kaasusta vielä 200 jälkeen :clap:
:roll: :lol: Kaikkia sitä kuulee ku vanhaksi ellää, tämä oli vissiin vitsillä kirjotettu :lol: Mahtaa riippua aika monesta tekiästä miten se perä irtoilee 200 jälkeen.....
Kumipää
Mersumies
Mersumies
Viestit: 821
Liittynyt: Ti 23.10.2007 13:20
Paikkakunta: Kalajoki

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja Kumipää »

Ei kai se vitsillä, mutta tais pojilla tulla yläkierroksillakin vielä toista tonkkosta..?
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
Eetyzk
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 380
Liittynyt: Ti 15.04.2008 16:16

Viesti Kirjoittaja Eetyzk »

-
Viimeksi muokannut Eetyzk, Ti 21.02.2017 23:29. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Wilperi
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: To 14.07.2016 23:41
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja Wilperi »

Taitaa ne hevosvoimat vielä nykypäivänäkin olla se määräävä tekijä siihen kuinka auto liikkuu. Varmaan kilonyyttoni supralla jauhaakin iloisesti isommastaki vauhdista, mutta siellä taitaa olla hevosvoimiakin se kilo?
w201 2.5 turboD tomaatti -88
ex. w201 2.3E -91
Avatar
jonte89
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 244
Liittynyt: Ti 15.12.2009 21:51
Paikkakunta: nokia

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja jonte89 »

onkos toi 722.695 laatikko sitten "pieni" malli. kun oli se luokitus vissiin W5A330. kun olis tossa tallissa w203 200 kompurasta purettu että kannattaako edes miettiä viritys käyttöön?
mb vito 108cdi työjuhta
mb 320 cdi Farmari emännän kauppakassi
mb 190 ex kone 2,5DT möhkäle s2b, nyt 2,9dt möhkäle s2b
Ex MB 210D vapari:D
EX mb 280 pystylamppu
ja vanhempia autoja
ex seat cordoba 1,9 tdi
ex opel omega 3,0l
ex pösö 106 1,1.... :D
Avatar
mik4--
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 128
Liittynyt: Su 17.06.2012 20:04
Paikkakunta: Oulu

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja mik4-- »

Wilperi kirjoitti:Taitaa ne hevosvoimat vielä nykypäivänäkin olla se määräävä tekijä siihen kuinka auto liikkuu. Varmaan kilonyyttoni supralla jauhaakin iloisesti isommastaki vauhdista, mutta siellä taitaa olla hevosvoimiakin se kilo?
Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Eihän se kerro mitään että on 1000nm. Kerrottaisiin edes millä kierroksilla. Ja tehonhan saa siitä samalla selville.

Saahan monestakin nykypäivän isosta dieselistä sen 800nm jo pelkällä ohjelmoinnilla. Eikä nekään sudi edes sataseen kun ovat alavääntökoneita. Esim bmw 535 ohjelmoituna 400hp/800nm. Liukkaasti liikkuu silti.

Menee kyllä jo pahasti ohi aiheen :D
Audi S2
MB s124 om605
Eetyzk
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 380
Liittynyt: Ti 15.04.2008 16:16

Viesti Kirjoittaja Eetyzk »

-
Viimeksi muokannut Eetyzk, Ti 21.02.2017 23:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
mik4--
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 128
Liittynyt: Su 17.06.2012 20:04
Paikkakunta: Oulu

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja mik4-- »

Eetyzk kirjoitti:
mik4-- kirjoitti:Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Eihän se kerro mitään että on 1000nm. Kerrottaisiin edes millä kierroksilla. Ja tehonhan saa siitä samalla selville.

Saahan monestakin nykypäivän isosta dieselistä sen 800nm jo pelkällä ohjelmoinnilla. Eikä nekään sudi edes sataseen kun ovat alavääntökoneita. Esim bmw 535 ohjelmoituna 400hp/800nm. Liukkaasti liikkuu silti.

Menee kyllä jo pahasti ohi aiheen :D
Menee pahasti OT:n puolelle, mutta tuolla ylhäällä se penkkilappu on esillä, että ei tarvi ees mitään laskeskella, kun katsoo siitä nyyttonit ja tehot. :wave:
Meinasin näille "1000nm sutii 200km/h" asti kavereille. :D
Audi S2
MB s124 om605
rengasjeppe
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Ke 25.03.2015 18:31

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja rengasjeppe »

Mikä laatikko ois vaivattomin laittaan vm 2000 (C-koppa) om605 koneen perään, laatikkona taitaa olla tällä hetkellä 722.5 sähköohjattu laatikko?
Tarkoitus ois päivittää pumppu 7mm ja vähän ahdinkopuolta päivittää. tarkoitus ois jonnekki 350kaakin huiteille päästä.
Passaako tämä 722.6 loota suoraan paikalleen kaikkine sähköliittimineenkin?
Eli loota ois kattelussa joka kestäisi nuo tehot ja passaisi mahd. pienillä muutoksilla. :roll:
racer123
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 99
Liittynyt: Pe 20.06.2014 18:59

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja racer123 »

rengasjeppe kirjoitti:Mikä laatikko ois vaivattomin laittaan vm 2000 (C-koppa) om605 koneen perään, laatikkona taitaa olla tällä hetkellä 722.5 sähköohjattu laatikko?
Tarkoitus ois päivittää pumppu 7mm ja vähän ahdinkopuolta päivittää. tarkoitus ois jonnekki 350kaakin huiteille päästä.
Passaako tämä 722.6 loota suoraan paikalleen kaikkine sähköliittimineenkin?
Eli loota ois kattelussa joka kestäisi nuo tehot ja passaisi mahd. pienillä muutoksilla. :roll:
Eiköhän siellä kuitenkin 722.6 ole, tai ainakin alkuperäisenä sellainen on ollut.
Väyrysmies vieraalla maalla
Projektina C123 230CE -82 (kv)
Star C4 Tampereella, yhteys YV.
rengasjeppe
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Ke 25.03.2015 18:31

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja rengasjeppe »

Onko tuo 722.5 vaijeriohjattu laatikko? :shock:

minkälaisia lukemia porukka on ottanut tuosta vakiolaatikosta? Mikähän 722.6 tuossa on vakiona?
Tiedän että käyttäjästä kiinni ja yksilöllistä että mitä ne kestää mutta jos jotain haarukkaa sais että missä kohti nuo rupeaa luistamaan ja onko siihen jotain vippaskonstia millä sais pitämään paremmin. :roll:
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12761
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: 722.6 sähkölaatikot ja niiden aftermarket ohjainlaitteet

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

rengasjeppe kirjoitti:Onko tuo 722.5 vaijeriohjattu laatikko? :shock:

minkälaisia lukemia porukka on ottanut tuosta vakiolaatikosta? Mikähän 722.6 tuossa on vakiona?
Tiedän että käyttäjästä kiinni ja yksilöllistä että mitä ne kestää mutta jos jotain haarukkaa sais että missä kohti nuo rupeaa luistamaan ja onko siihen jotain vippaskonstia millä sais pitämään paremmin. :roll:
722.6
laatikota on autoissa missä vakiona 800nm
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Vastaa Viestiin