Paawo kakkonen - OM648
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
Kyllä sielläpäin naapurin skoda miehet tyytyväisenä hykertelee kun merssu on kokoajan pelli pystyssä pihalla
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
.
Kyllä Kyllä
Sain kuitenkin jotain aikaiseksikin tänään.
Pumppu on nyt vaihdettu, huomenna käyn coolerin kimppuun, ihan hyvin näyttäisi mahtuvan laatikon lauhduttimen kanssakin.
Kyllä Kyllä
Sain kuitenkin jotain aikaiseksikin tänään.
Pumppu on nyt vaihdettu, huomenna käyn coolerin kimppuun, ihan hyvin näyttäisi mahtuvan laatikon lauhduttimen kanssakin.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
.
Hieno.
Eiköhän tuolla saada mersun moottorille kuumat oltavat.
Pumppu on paikoillaan, samoin alkaa olla cooleri, pientä loppunäpryytä enää.
Ennen uusien umpioiden laittoa, pitää muistaa vaihtaa ilmajousituksen kompura, kun se nyt on niin esillä.
Pari päivää on nyt menneet aika tiiviisti huvimajassa puuhastellessa.
Edittiä vielä: Nyt tosiaankin putkikoko näyttäisi melko lailla vakiota pakosarjaa vastaavan. Muttereillekkin jää hyvät tilat luontojaan. Mielenkiinnolla odottelen, mitä tuleman pitää. Ahdin kun nyt on vakio, niin kuitenkin sarja on "hybridi".
Hieno.
Eiköhän tuolla saada mersun moottorille kuumat oltavat.
Pumppu on paikoillaan, samoin alkaa olla cooleri, pientä loppunäpryytä enää.
Ennen uusien umpioiden laittoa, pitää muistaa vaihtaa ilmajousituksen kompura, kun se nyt on niin esillä.
Pari päivää on nyt menneet aika tiiviisti huvimajassa puuhastellessa.
Edittiä vielä: Nyt tosiaankin putkikoko näyttäisi melko lailla vakiota pakosarjaa vastaavan. Muttereillekkin jää hyvät tilat luontojaan. Mielenkiinnolla odottelen, mitä tuleman pitää. Ahdin kun nyt on vakio, niin kuitenkin sarja on "hybridi".
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
.
Tommonen tuli
Tommonen tuli
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
Hienolta näyttää! Mielenkiinnolla odotan millaisia käppyröitä Insoric alkaa näyttämään. Joko se muuten on kotitunut?
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
.
Joo, on.
Olen kovin tyytyväinen kapistukseen.
En uskalla sanoa, että varmasti totuuden kertoo, mutta tarkkuus riittää mulle ja ainakin tulokset on vertailukelpoisia keskenään.
Ja kyllä ne ihan järjellisiä on, välillä tuntuu että liian niukasti ja välillä taas että tuli enemmän, kun odotin, mutta niin kait se oikeastaan on aina - joskus kiihdytys osuu paremmin "nappiin".
Pienetkin muutokset softassa näkyy oikean suuntaisina.
Nelivetoiset mittaa myös.
Ja olipa vaikka miljoona heppaa takarenkaalla, niin ei se eturengas pyöri tyhjää, mittaa siitä.
Asetuksia ei voi muuttaa, ne on siellä ohjelmassa valmiina - se on vallan erinomainen asia - ei tule minkäänlaista kiusausta edes yrittää ropeloida.
Käyttäjälle jää vaan se osuus, että riittävän tarkasti ja rehellisesti kertoo tarvittavat tiedot ohjelmalle.
Sitä varten mulla on auton painon mittaus- ja renkaan halkaisijan mittaus työkalut.
Mittauspaikka myös aina sama.
Joo, on.
Olen kovin tyytyväinen kapistukseen.
En uskalla sanoa, että varmasti totuuden kertoo, mutta tarkkuus riittää mulle ja ainakin tulokset on vertailukelpoisia keskenään.
Ja kyllä ne ihan järjellisiä on, välillä tuntuu että liian niukasti ja välillä taas että tuli enemmän, kun odotin, mutta niin kait se oikeastaan on aina - joskus kiihdytys osuu paremmin "nappiin".
Pienetkin muutokset softassa näkyy oikean suuntaisina.
Nelivetoiset mittaa myös.
Ja olipa vaikka miljoona heppaa takarenkaalla, niin ei se eturengas pyöri tyhjää, mittaa siitä.
Asetuksia ei voi muuttaa, ne on siellä ohjelmassa valmiina - se on vallan erinomainen asia - ei tule minkäänlaista kiusausta edes yrittää ropeloida.
Käyttäjälle jää vaan se osuus, että riittävän tarkasti ja rehellisesti kertoo tarvittavat tiedot ohjelmalle.
Sitä varten mulla on auton painon mittaus- ja renkaan halkaisijan mittaus työkalut.
Mittauspaikka myös aina sama.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
.
Vielä loppurutistus ...
Vielä loppurutistus ...
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
Hyvän näköinen pakosarja/ahdin/dp paketti, siihen vielä orkkis putsarikotelo tai ainakin muovit siitä päälle niin avot! Jännä nähdä miten ahdin pelaa vnt:hen verraten
IG: @pyrytakkunen
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
.
Semmoista olisi tarkoitus ainakin yrittää, vakio ilmanputsarihan on aika hyvän kokoinen, sekä ilmanotto olisi silläkeinon helpoiten järjestää niin että moottoriin tulisi kylmääkin ja puhdasta ilmaa, eikä ainoastaan moottorin jo lämmittämää konehuoneesta.
Heräämisen suhteen olen yrittänyt tehdä kaiken tietämäni suhteessa aiheeseen.
Ahdin, pakopesä, pakosarja - systeemi on koetettu nyt oikeasti ajatuksen kanssa valita siten, että heräävyydessä pääsisin pikemminkin sakkauksen torjunta- tilanteeseen.
Varsinaisesti max tehonsaanti ei nyt ole se "juttu", vaan tinkimättömyys käyttömukavuudesta.
Aikaisemmista kokemuksistani tiedän, että nyt ahtimessa oleva 63mm pakosiiven jättö virtaa niin hyvin, että tehoakin tulee aivan varmasti tarpeeksi, jos tässä nyt joku tavoite on, niin olkoon se sitten se puolisen kiloa.
Pakopesä on valittu jaettu ja todella pieni, mutta siinä on otettu tietoinen riski, on panostettu heräämiseen ja toisaalta toivon, että cdi,n rajoitetulla kierrosluvulla hengittävyys ei kierroksilla nyt kuitenkaan aivan tukkoon menisi, mutta käy niin kuin käy, kuten edellä kirjoitin, tässä on nyt valittu jotain tietoisesti.
55/71 billetti - imusiipi on hyvässä suhteessa pakosiiven kokoon nähden ja kuulalaakeroitu akseli on herkkätoiminen.
Kyllä tässä palikat nyt pitäisi kunnossa oleman, toinen juttu sitten on, saanko kaiken kunnolla pelaamaan.
Semmoista olisi tarkoitus ainakin yrittää, vakio ilmanputsarihan on aika hyvän kokoinen, sekä ilmanotto olisi silläkeinon helpoiten järjestää niin että moottoriin tulisi kylmääkin ja puhdasta ilmaa, eikä ainoastaan moottorin jo lämmittämää konehuoneesta.
Heräämisen suhteen olen yrittänyt tehdä kaiken tietämäni suhteessa aiheeseen.
Ahdin, pakopesä, pakosarja - systeemi on koetettu nyt oikeasti ajatuksen kanssa valita siten, että heräävyydessä pääsisin pikemminkin sakkauksen torjunta- tilanteeseen.
Varsinaisesti max tehonsaanti ei nyt ole se "juttu", vaan tinkimättömyys käyttömukavuudesta.
Aikaisemmista kokemuksistani tiedän, että nyt ahtimessa oleva 63mm pakosiiven jättö virtaa niin hyvin, että tehoakin tulee aivan varmasti tarpeeksi, jos tässä nyt joku tavoite on, niin olkoon se sitten se puolisen kiloa.
Pakopesä on valittu jaettu ja todella pieni, mutta siinä on otettu tietoinen riski, on panostettu heräämiseen ja toisaalta toivon, että cdi,n rajoitetulla kierrosluvulla hengittävyys ei kierroksilla nyt kuitenkaan aivan tukkoon menisi, mutta käy niin kuin käy, kuten edellä kirjoitin, tässä on nyt valittu jotain tietoisesti.
55/71 billetti - imusiipi on hyvässä suhteessa pakosiiven kokoon nähden ja kuulalaakeroitu akseli on herkkätoiminen.
Kyllä tässä palikat nyt pitäisi kunnossa oleman, toinen juttu sitten on, saanko kaiken kunnolla pelaamaan.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
Hienoa että toimii ja näinhän se on että toistettavuushan se tärkeintä on niin näkee muutosten vaikutukset.tuikku kirjoitti:.
Joo, on.
Olen kovin tyytyväinen kapistukseen.
En uskalla sanoa, että varmasti totuuden kertoo, mutta tarkkuus riittää mulle ja ainakin tulokset on vertailukelpoisia keskenään.
Ja kyllä ne ihan järjellisiä on, välillä tuntuu että liian niukasti ja välillä taas että tuli enemmän, kun odotin, mutta niin kait se oikeastaan on aina - joskus kiihdytys osuu paremmin "nappiin".
Pienetkin muutokset softassa näkyy oikean suuntaisina.
Nelivetoiset mittaa myös.
Ja olipa vaikka miljoona heppaa takarenkaalla, niin ei se eturengas pyöri tyhjää, mittaa siitä.
Asetuksia ei voi muuttaa, ne on siellä ohjelmassa valmiina - se on vallan erinomainen asia - ei tule minkäänlaista kiusausta edes yrittää ropeloida.
Käyttäjälle jää vaan se osuus, että riittävän tarkasti ja rehellisesti kertoo tarvittavat tiedot ohjelmalle.
Sitä varten mulla on auton painon mittaus- ja renkaan halkaisijan mittaus työkalut.
Mittauspaikka myös aina sama.
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
.
Nojjoo
Hupimajassa on lystiä pidetty ja mersu on kasassa nyt.
Pikkuista loppuviimeistelyä vaan enää, ajokunnossa on.
Mörkösuuttimet vielä paketissa, ei autossa.
Mutta kohta nekin.
Jos alkuperäinen ilman putsari osoittautuu toimivaksi ratkaisuksi, niin vaihdan silikoonit mustíin.
Nojjoo
Hupimajassa on lystiä pidetty ja mersu on kasassa nyt.
Pikkuista loppuviimeistelyä vaan enää, ajokunnossa on.
Mörkösuuttimet vielä paketissa, ei autossa.
Mutta kohta nekin.
Jos alkuperäinen ilman putsari osoittautuu toimivaksi ratkaisuksi, niin vaihdan silikoonit mustíin.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
.
Pikkuisen on jo ajeltukkin, ihan siisti paketti tuli.
Melko tarkkaan 1600rpm kohdilla herää ahdin.
Ennen kahta tonnia meinaa jo olla vähän voiman tunnettakin.
Olen tyytyväinen toimintaan.
Oikeastaan voisi vakiosuuttimilla mitata "lähtötason", josta mörkösuuttimilla sitten aletaan punnertamaan.
Olis joku, johon sitten verrata.
Huohotusöljylle pitäis joku juttu keksiä,
Sitten sellainen asia, kokien ahtimen vesijäähdytystä, jos joku voisi auttaa.
Tuntisikko joku lämmityslaitteen nestekierron toimintaperiaatteen tarkasti.
Kiertääkö lämmityslaitteen kennolla kuuma neste aina ja koko ajan ?
Ainakin menoputki tuntuu kuumenevan, sehän on sen merkki, että kiertoa on, vai ?
Ajattelin ottaa ja käyttää siitä haaraa ahtimelle, toimiiko ?
Pikkuisen on jo ajeltukkin, ihan siisti paketti tuli.
Melko tarkkaan 1600rpm kohdilla herää ahdin.
Ennen kahta tonnia meinaa jo olla vähän voiman tunnettakin.
Olen tyytyväinen toimintaan.
Oikeastaan voisi vakiosuuttimilla mitata "lähtötason", josta mörkösuuttimilla sitten aletaan punnertamaan.
Olis joku, johon sitten verrata.
Huohotusöljylle pitäis joku juttu keksiä,
Sitten sellainen asia, kokien ahtimen vesijäähdytystä, jos joku voisi auttaa.
Tuntisikko joku lämmityslaitteen nestekierron toimintaperiaatteen tarkasti.
Kiertääkö lämmityslaitteen kennolla kuuma neste aina ja koko ajan ?
Ainakin menoputki tuntuu kuumenevan, sehän on sen merkki, että kiertoa on, vai ?
Ajattelin ottaa ja käyttää siitä haaraa ahtimelle, toimiiko ?
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
Saisiko EGR:n jäähdyttimen vesikiertoa hyödynnettyä ahtimen jäähdytyksessä? Olisi valmiit lähdöt nestekierrossa ja nythän se muuten siellä on tyhjän panttina. On toki vähän väärällä puolella konehuonetta...
Nichts auf dieser Welt ist für die Ewigkeit bestimmt, erst recht keine Autos. Aber manche leben länger. Und fahren weiter.
W218 CLS 350CDI 2011
W460 300GD 1981
W218 CLS 350CDI 2011
W460 300GD 1981
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
Eiköhän se tuonkin lämmityslaitekierto ole tehty "kolmitieventtiilillä"
Eli putkissa kiertää aina neste. Ventiili vaan säätää sen, meneekö neste kennon läpi vai ohi.
Noin on ainakin W220:ssä
Eli putkissa kiertää aina neste. Ventiili vaan säätää sen, meneekö neste kennon läpi vai ohi.
Noin on ainakin W220:ssä
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
.
Noin minäkin ajattelisin sen toimivan, siis otan ahtimen vesikierron lähimmästä letkusta sivuhaarana.
Talvella antaa sitten lisälämpöä kabiiniin.
Noin minäkin ajattelisin sen toimivan, siis otan ahtimen vesikierron lähimmästä letkusta sivuhaarana.
Talvella antaa sitten lisälämpöä kabiiniin.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
Mihin neste menee turbolta? Kiertääkö se nestekierron kans kokoajan?
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
.
Kiertää.
Samaan letkuun takaisin.
Kiertää.
Samaan letkuun takaisin.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
Okei. Mielenkiintoinen ratkaisu.
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
.
Ihan mukavasti herää käyrienkin mukaan.
Vielä vakiosuuttimet.
Ei ole mitenkään yritetykkään mitään erityistä tulosta saada.
Halusin tietoa heräävyydestä - ja ihan hyvin herää.
Se on ok, vnt ahtimen luokaa sanoisin, eipä juuri häviä.
Mittaus tehty kolmos vaihteella, jolloin vastus ei riitä ylläpitämään ahtoja korkeammilla kierroksilla.
Ongelmiakin siis on, aivan riittämiin tähän palaan.
Ahdot ei kierroksilla pysy, nelosella hiukan paremmin ja viitosella edelleen.
Neljässä tonnissa kuitenkin hiipuu väkisellä baariin tai alle, riippuen käytetystä vaihteesta, kolmosella jo alle vikatilarajan.
Suurempia suuttimiahan tuo jo huutaa.
Ihan mukavasti herää käyrienkin mukaan.
Vielä vakiosuuttimet.
Ei ole mitenkään yritetykkään mitään erityistä tulosta saada.
Halusin tietoa heräävyydestä - ja ihan hyvin herää.
Se on ok, vnt ahtimen luokaa sanoisin, eipä juuri häviä.
Mittaus tehty kolmos vaihteella, jolloin vastus ei riitä ylläpitämään ahtoja korkeammilla kierroksilla.
Ongelmiakin siis on, aivan riittämiin tähän palaan.
Ahdot ei kierroksilla pysy, nelosella hiukan paremmin ja viitosella edelleen.
Neljässä tonnissa kuitenkin hiipuu väkisellä baariin tai alle, riippuen käytetystä vaihteesta, kolmosella jo alle vikatilarajan.
Suurempia suuttimiahan tuo jo huutaa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
wow! Paavohan heräilee eloon.
S211 320 CDI V6 4matic tuikutettu
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
.
Suuret kiitokset Petehrille neuvosta.
Painekelloasia oli juuri niin kuin uumoilitkin.
No, nyt ahdot pysyy ja savu on muuttunut tehoksi.
Aivan pienenpieni peilistä näkyvä huntu.
Sama auto, sama paikka, sama kuski, edelleen vakiosuuttimet, jotka on kyllä nyt aikalailla "tapissaan"
Hiukan päälle 300 ja 670, ok tulos.
Tähän on nyt hyvä verrata.
Suuret kiitokset Petehrille neuvosta.
Painekelloasia oli juuri niin kuin uumoilitkin.
No, nyt ahdot pysyy ja savu on muuttunut tehoksi.
Aivan pienenpieni peilistä näkyvä huntu.
Sama auto, sama paikka, sama kuski, edelleen vakiosuuttimet, jotka on kyllä nyt aikalailla "tapissaan"
Hiukan päälle 300 ja 670, ok tulos.
Tähän on nyt hyvä verrata.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
Hienoa. On mukava seurata tosiharrastuneisuutta. (Lue HC harrastuneisuutta). Paavon kuritus näyttää onnistuvan vakisuuttimillakin onnistuneesti. Tsemppiä.
S211 320 CDI V6 4matic tuikutettu
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
.
Joo, kiitos vaan.
Itsekkin pidän kolme sataa vakiosuuttimilla aika hyvänä tuloksena.
50hv/suutin on näillä mersun käyttämillä tosi pienillä vakioilla aivan max tulos.
Ahdin on toistaiseksi pelannut todella hienosti.
Olen tilannut taas uuden painekellon ahtimelle, forge-merkkisen, - ei mitään kokemusta ko firman tuotteista.
Sillä pitäisi ahtojen pariin kiloon nousta, toivottavasti.
Suuttimetkin saan varmaan pikapuoliin.
Pakoputken teko reilun viikon päästä.
Pikkuhiljaa nyt valmistuukin.
Jokohan parin viikon päästä ois jotain jo särkynytkin.
Joo, kiitos vaan.
Itsekkin pidän kolme sataa vakiosuuttimilla aika hyvänä tuloksena.
50hv/suutin on näillä mersun käyttämillä tosi pienillä vakioilla aivan max tulos.
Ahdin on toistaiseksi pelannut todella hienosti.
Olen tilannut taas uuden painekellon ahtimelle, forge-merkkisen, - ei mitään kokemusta ko firman tuotteista.
Sillä pitäisi ahtojen pariin kiloon nousta, toivottavasti.
Suuttimetkin saan varmaan pikapuoliin.
Pakoputken teko reilun viikon päästä.
Pikkuhiljaa nyt valmistuukin.
Jokohan parin viikon päästä ois jotain jo särkynytkin.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
Viikolla kävi pajalla 211 OM648 jossa omistaja arvioi olevan 350/800, taisi sinulla tuikku olla sormet pelissä siinäkin ohjelman osalta. Kyseisessä autossa AMG suuttimet ja katseltiin 400 pumpun hintoja.
oulaistenliikenne.fi
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
.
OM648,n "ongelma" on juuri se, kun vakiosta pumppu/määränsäädin - paketista loppuu tuotto heti kätellessä.
Hyvässä tikissä ollessaan riittää juuri ja juuri siihen 350 tasoon, noin.
Mikä on tieten ihan hyvä teho sekin.
OM648,n "ongelma" on juuri se, kun vakiosta pumppu/määränsäädin - paketista loppuu tuotto heti kätellessä.
Hyvässä tikissä ollessaan riittää juuri ja juuri siihen 350 tasoon, noin.
Mikä on tieten ihan hyvä teho sekin.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
.
"Kolmensadan gramman" konetila on nyt tämän näköisessä kuosissa.
Moottorin suojamuovit on poistettu, että edes jotain näkyy.
"Kolmensadan gramman" konetila on nyt tämän näköisessä kuosissa.
Moottorin suojamuovit on poistettu, että edes jotain näkyy.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
mukavan näköiset käppyrät ja hyvin heräilee borg warneri! Jännä nähä mitä antautuu isommilla suuttimilla ensimmäisenä
Re: Puolen kilon Paawo kakkonen - ahdinpuuhastelua OM648
Paljonko muuten oli hinta ko. pumpulle...?dealer kirjoitti:Viikolla kävi pajalla 211 OM648 jossa omistaja arvioi olevan 350/800, taisi sinulla tuikku olla sormet pelissä siinäkin ohjelman osalta. Kyseisessä autossa AMG suuttimet ja katseltiin 400 pumpun hintoja.