606 + 722.4 + pikku hyrrä, huono idea?

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
pikkukankkunen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 122
Liittynyt: Su 22.12.2013 22:49
Paikkakunta: Pohjois-Savo

606 + 722.4 + pikku hyrrä, huono idea?

Viesti Kirjoittaja pikkukankkunen »

On tuommonen 609 000km rullailtu 606 väyrynen, ei ole IMM, ynnä turhuuksia haittaamassa harrastuksia.

Löytyy paljon puhetta puolesta ja vastaan, mutta kestääkö tuommoinen vaparikone, tikkuveiveillään oikiasti mitään?

Mun ex väykystä (606 turbo) olisi saatavilla edukkaasti orggis pakosarja+ahdin+oheislaitteet, meinasin jos pienillä paineilla ajelisi menemään (max kilon)

Väyrysessä onjo evry, jonka samalla muuttaisi kaasuvivustolle, lisäämään soppaa kaasun mukaan, putki suoraksi niin pakopaineet/lämmöt ei lie karkaisi (katti luonnollisesti poistettu jo)

Sähköloota, oikea ohjelma, ym ei ole vaihtoehto. Kyseessä on vain käyttis, harrasteauto on erikseen.

Iso cooleri keulalle/vesi+metanoli ruisku, öljycooleri (ehkä) että lämmöt pysyvät alhaalla.. kestäneekö vai ei.. loota on 722.438, hyvin huolettu ja virheetön yksilö, kestäneekö jos hiukka paineita nostaa? Tokihan noita 722.3 saa välillä ykkös satasilla :think:
w124 -88 300E
w201 -92 1.8
w202 -95 1.8
w123 -86 300D "1 paikka helmaan ja leimalle"
w210 -96 300D
+Loput raadot ja unohdetut aihiot
___________________________
-Jos harrastus ei vie kaikkia rahoja, on harrastus väärä-
___________________________
Vastaa Viestiin