Ongelmaksi on muodostunut turhaniso pakopaine ja taas liian pieni ahtopaine. Elikkäs tekniikkana vapari 603 PPD säätämällä vakio pumpulla, orkkis turbopakosarja jossa ollut jo tehtaaltatullessa T4 laippa, orkkisturbon imusarja josta tulpattu vakio sisään tulo ja tehty uusi tulo vastapuolelle 2,5", välijäähdyttimenä FMIC 600x300x76, ahtimena toimii https://www.ebay.com/itm/T3-T4-T3-T4-TO ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
Hukkaportin kellolta letkut irti ja tulpattu, myös hukkaportti on kiritty säätötangolla kiinni. Ahot ei nuose siltikkään yli 0.8bar, mutta pakopaineet vetelee jo 2.2bar .
Pakoputkena toimii 2,5" ensimmäiseen vaimentimeen asti jossa muuttuu 2", autossa käytössä vain yksi vaimennin takakelkan kohdalla, eli ensimmäinen jua viimeinen poistettu.
Johtuuko nuo rajut pakopaineet nyt sitten tuosta putkistosta?
Turbon myynti ilmoituksessa mainitaan hukkaportin kellon toiminta alueeksi 0,5-1 bar, eikös sen hukkaportti kiinni pitäisi ahtaa sitten aika reilusti enemmän?
om603 pako ja ahtopaine?
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 44
- Liittynyt: Ti 26.02.2019 16:48
Re: om603 pako ja ahtopaine?
Näkäjään kyseinen turbon linkki ei toimi tässä pitäis olla toimiva
https://www.ebay.com/itm/T04E-T3-T4-A-R ... SwHSdcPaHn" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.ebay.com/itm/T04E-T3-T4-A-R ... SwHSdcPaHn" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: om603 pako ja ahtopaine?
Moro! Ootko saano ongelmaan näin puolen vuoden jälkeen ratkasua?
Ite aattelin samasen ahtimen ostaan 605 kylkeen mulla kans ois vakio vaparin pumppu ite räpellettynä nii mietin vaan että kuinka heräilee jos heräilee ollenkaan?
Ite aattelin samasen ahtimen ostaan 605 kylkeen mulla kans ois vakio vaparin pumppu ite räpellettynä nii mietin vaan että kuinka heräilee jos heräilee ollenkaan?
W211 270CDI 04
S124 250TDT 93 Pokela 7mm, hx35/40…
S211 320CDI 03
S124 250TDT 93 Pokela 7mm, hx35/40…
S211 320CDI 03