Aika pienehköllä turbolla irtoaa tuollaiset lukemat, noissa esikammiomoottoreissahan käytetään huomattavasti suurempia pakopesiä?tuikku kirjoitti: ↑Ti 15.12.2020 11:20 .
Väyrysestä suoralla kuutosella (cdi) lähtee melko helposti sellainen 500hv/1000nm.
Ensin alusta ja jarrut kuntoon.
Vakiokansi virtaa juuri tuon verran, kansi pitää käyttää irti ja puhdistaa, OM613,n kannessa isommat venttiilit, jos haluaa varman päälle.
Jäykemmät venttiilin jouset, muuta ei kannelle tarvi.
400 cdi,n cr pumppu, OM613,ssa lisäksi avuksi matalapainepumppu suodattimen ja cr pumpun välille ja OM648,sta kokonainen railputki antureineen ja suutinputkineen. Isot suuttimet
Iso cooleri, kiinalainenkin käy. 3" downpaippi.
Pakosarja, halkotyypinen on hyvä. Sopiva kokoinen hukkaporttiahdin. Vaikkapa Holsetin 35,n. Pikkuisen vakiota suuremmilla siivillä, sekä kaikkein
pienimmällä pakopesällä. Olisko se ollu kasi. Lisäksi hukkaportti, jos ahtimessa ei sitä ole.
Myös muut vastaavankokoiset turbot tieten käy.
Laatikkoa pitää pikkuisen vahvistuttaa, turbiiniksi triplelockki ja lukkoperä on asiaa.
Lopuksi tieten ohjelmointi.
Tarttis vähä kokeneemmalta ohjeita om613/648 moottorin virittämiseen
Re: Tarttis vähä kokeneemmalta ohjeita om613/648 moottorin virittämiseen
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: Tarttis vähä kokeneemmalta ohjeita om613/648 moottorin virittämiseen
.
Suorasuihkarin ilmantarve on hyvin lähellä pensamoottoria.
Riittävän pienellä pakopesällä käyttömukavuutta, vääntö se on se näiden "jutttu".
Ja silläkeinon pärjää hyvin yhdelläkin ahtimlla.
Suorasuihkarin ilmantarve on hyvin lähellä pensamoottoria.
Riittävän pienellä pakopesällä käyttömukavuutta, vääntö se on se näiden "jutttu".
Ja silläkeinon pärjää hyvin yhdelläkin ahtimlla.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5