- W123 etupuskuri (ei tarvitse olla täydellinen, kunhan on suhtellisen ehjä ja siisti)
- W123 takapuskuri (sama huomio kuin yllä)
- W123 keskikonsolin peitelevu (ks. kuva alla), jossa valmiina reiät korkeintaan kuvan mukaisille katkaisimille (itse katkaisimia ei tarvita)
- W123 takimmainen pitkä sivulista, vasen puoli (ks. kuva alla)
- W123 takavalojen alalistat, miel. kromilla, voi olla myös ilman
Mielellään järkevän ajomatkan päässä pääkaupunkiseudusta tai Tampere-Kangasala-Lempäälä-akselilla.
Tarjoa yv. tai 040 548 1614.
Speed kills, but it also makes you very fast. 114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
keskikonsolin paneeli olisi.. reunoilla nappulat ja niiden vieressä peitelevyt reikien päällä peitelevyihin lovettu pienet kolot reunoille varmaan taksamittarin johdoille.. toinen yläkiinnike lipare poikki muut ehjiä ja muutenkin siisti..
taka kylkilista löytyisi myös
eikka86 kirjoitti:keskikonsolin paneeli olisi.. reunoilla nappulat ja niiden vieressä peitelevyt reikien päällä peitelevyihin lovettu pienet kolot reunoille varmaan taksamittarin johdoille.. toinen yläkiinnike lipare poikki muut ehjiä ja muutenkin siisti..
taka kylkilista löytyisi myös
OK, kiitos! Katsotaan ensin, jos löytyisi täysin ehjä peitelevy. Mutta jos, ei palataan asiaan sen ja listan kanssa.
-D
Speed kills, but it also makes you very fast. 114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Keskikonsolin peitelvy pitäsi minulta jostakin laatikosta löytyä. Tuossa kytkinpaneelissahan on aina valmiina kaikki viisi reikää, jossa sitten peitelvyillä suljettu ne, joita ei tarvita. Olennaista on vain tietää onko kyseessä 1. sarjan vai 2./3. sarjan auto, koska muovipinnan perforointi, eli kuviointi on eri.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Jos on alkuperäinen ilmastointi niin se nappulapeneeli saattaa olla pikkaisen erilainen. Yksi reikä on hieman pidempi kuin muut missä on se ilmastointilaitteen säätörulla.
Noita osia on mm. minullakin jemmassa mutta juurikin nyt ei ehdi penkoa tavaroita. Yksi tuttu tiedossa pks.seudulla jonka tiedot laitan sulle yksityisviestillä.
W116 aikaiset, eli hellan-nuppi-ilmastoinnilliset oli juu ihan tyystin erilainen paneeli. W126 mallin esittelyn jälkeen 123:n manuaali-ilmastointi sai samanlaisen rullan kuin ekat 126:t. Silloin paneeliin tuli kuudes reikä, mutta niiden mittasuhteet ovat samat. Tässä hyvät kuvat eri versioista:
Noissa alemmissa kuvissa, missä näytetään gen 1. ja gen 2. ilmastointiautomatiikat saa tekstien perusteella sen käsityksen, että jenkkimallit olisivat kaikki gen 1. ja "Deutsche Ausführung" olisi gen 2. Näinhän ei ole, vaan -80 alkaen kaikki automatiikat, myös jenkkimallit oli gen 2.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85