S212 E350CDI T 265hv Elegance

Myydään Mercedes-Benz-merkkisiä autoja tai projekteja.
Vastaa Viestiin
D-MB
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

S212 E350CDI T 265hv Elegance

Viesti Kirjoittaja D-MB »

Olen muuttamassa takaisin Saksasta Suomeen. Ostin yhdeksän vuotta sitten kyseisen paikallisen mersudiilerin 11k ajetun esittelyauton ja loput 254k olen ajanut itse lähinnä lomamatkoja ja 120km päivittäistä työmatkaa. Kaikki huollot on tehty paikallisessa merkkihuollossa ajallaan. Kaikki korjaukset (ilmapussit takaa ja vaimon parkkipaikkakolhut) on korjattu samassa paikassa. Kyseessä on varmasti ainoa Saksa auto, jossa on vaihteistoöljyt vaihdettu useamman kerran ja myös peräöljyt on vaihdettu kertaalleen. Paikallinen Saksalainen jobbari lupasi 12k euroa autosta. Jos joku haluaa ostaa kyseisen Mersun niin voin tuoda sen sinulle lokakuun lopussa. Kustannus 12k Saksassa + kaikki kulut (autovero + rekisteröinti + autopaikka laivassa) käyttäisin autoa muuttolaatikoiden kuskaamiseen. Jos kiinnostaa niin voit laittaa yv:tä. Kyseessä on siis hyvin pidetty ja huollettu käyttöauto (eli kiveniskemiä löytyy muutama, takalokasuojassa näkee että joku on muutaman kerran ollut varomaton laukkujen kanssa, tuulilasi alkaa olla kulunut + muutama kiveniskemä). Kesärenkaat hyvässä kunnossa, mutta alkup mercedes 18"vanteet ovat aikaa nähneet + talvirengas sarja hyväkuntoisine alkup. mercedes 16" vanteilla. Merkittävin asia lienee että apukuskin puolella moottorissa näkyy vähän öljyä olen nyt parin huoltovälin tuota seurannut eikä tuo ole miksikään muuttunut + merkkihuollon mielestä mitään ei tarvitse tehdä. Jos kiinnostaa niin laitan kuvia emalilla

Käyttöönotto 11.5.2011
Takaveto, 265 000 km ajettu
Normaalit Elegance varusteet
Kiiltävät pähkinäpuulistat
Command APS
Direct control alusta (eli harvinainen Elegance sporttialustalla)
Komfort telephone
Licht Paket (ILS xenon, kaukovaloasistentti)
Liikennemerkkiavustin (EI toimi Suomessa)
Thermotronic
Media interface
Panorama kattoluukku
Parktronic
Lämmitetyt pissapojan suuttimet
Istuinlämmitys eteen
Spur paketti
Peilipaketti (apukuskin peili ylitaittuu - ei korjattu)
Ja jälkiassennus Webasto kauko-ohjaimella.

Hinta vuonna 2011 oli 75k euroa.
S212 350CDI 2011, Volvo XC60 D4 AWD 2015
Vastaa Viestiin