

















Aivan... Bitumihan ei ole varsinaisesti mitään äänenvaimennusainetta. Ainoastaan lisää pellin massaa ja muuttaa värähtelytaajuden matalemmalle. Matalat äänet on sitten taas helppo eliminoida mainitsemallani huokoisemmalla vaimennusaineella. Silent coatit, vibroplastit, bomb ja muut vastaavat peltiin liimattavat on pelkästään sillaisenaan ihan "ok" mutta jos halutaan oikeasti vaimentaa jotain niin bitumin liimaus pellille on aika ehdoton.S202 kirjoitti:Bitumin kanssa läträäjille tiedoksi, on myös parempia vaimennusaineita
Temadur jarrukilpiin..niin avot,ikuiset.Ilmaister kirjoitti:Jarrukilvet ja pari muuta palikkaa tuli tänään haettua veholta, jälkitoimitukseen jäi vielä kaikkea pientä.
[ http://jarmopesonen.com/hallinta/tiedostot/osia.jpg ]
Kopensoi hyvin nää veho-reissut noita romppareilta tehtyjä edullisia löytöjä kohtaan..![]()
Huomenna jarrukilvet, laakerit ja laikat paikkaansa + laatikon lauhdutinpaketti niin saa tiputtaa keulan alas pukeilta.. Tulee varmasti olemaan ilonen hetki.
ässässä voi tulla enemmänkin, ainakin ohjaus on varsin kevyt verrattuna lankkuun, mutta noissa autoissa, missä on ollu 601-603 moottoreita, eli 124 ja 201 koppaset ainakin, niin ohjaustehostimen paine on muistaakseni jotain 90-130 baaria. riippuen vähän kaikesta. pikkukopassa pikkukoneella paine on alin ja sitten taas isommassa korissa, isommalla koneella paine on isompi.Ilmaister kirjoitti:Jos joku tietää paljonko tuosta auton ohjaustehostimen pumpusta lähtee painetta niin se tieto auttaisi peinelinjojen ja venttiilien pohjalevyjen materiaalivalinnoissa. Kiitos.
Eli joka tapauksessa vois olettaa, että on alle 150 baaria. Tää auttaakin jo huomattavasti, kiitoksia.pera8x kirjoitti:ässässä voi tulla enemmänkin, ainakin ohjaus on varsin kevyt verrattuna lankkuun, mutta noissa autoissa, missä on ollu 601-603 moottoreita, eli 124 ja 201 koppaset ainakin, niin ohjaustehostimen paine on muistaakseni jotain 90-130 baaria. riippuen vähän kaikesta. pikkukopassa pikkukoneella paine on alin ja sitten taas isommassa korissa, isommalla koneella paine on isompi.Ilmaister kirjoitti:Jos joku tietää paljonko tuosta auton ohjaustehostimen pumpusta lähtee painetta niin se tieto auttaisi peinelinjojen ja venttiilien pohjalevyjen materiaalivalinnoissa. Kiitos.
sitä taas en tiedä, että jos on sellanen pumppu, mistä lähtee linjat myös ASD:lle, että lähteekö siltä puolelta pumppua sitten eri paine.
Mika.T kirjoitti:Laakeri tahtoo olla laakista vainaa kun navan painaa irti sisäkoolista.
Lähtee kyllä joskus ehjänäkin.