Ei välttämättä alkuperäis osa käy edes. On meinaan kaksi eri puskuria tuning keski ritilällä ja muovisella ritilällä. Se aukko on erillainen molemmissa puskureissa. Erot puskurien kanssa on melko suuria!Kovanen kirjoitti:Juurikin tuota samanlaista verkon kuviointia haluaisin kuin noiden sivureikien peitteenä on. Hyvä tietää jos sitä löytyy myös tuolla isommalla ja 6 kulmaisella kuvioinnilla, sitä voisi jo harkita laittavansa paikalleen.Sergey kirjoitti:Miten olis se audin RS verkko jossa on isompaa kuusikulmaista silmää kuten noissa sivukoteloissa sinunkin puskurissa? sitä saa metritavarana tuninkipuljuista.Kovanen kirjoitti:Tuli tuollainen pieni harmaa hius kun avasin tuon E63 puskurin laatikon ja katoin vihdoin että mitä se sisältää...
Keskiritilä on tehty tuosta v*tun kanahäkkituningverkosta, ihan hyvin kylläkin, mutta ei nyt ollut ihan sitä mitä oisin halunnut
http://i11.aijaa.com/b/00449/13156879.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
No, kävin marmoritiskiltä kysymässä että mitä kyseinen verkko maksaisi alkuperäisosana... kevyet 207€
Tuo verkko on kyllä muotoon taivutettua ihan virheettömästi, mutta voin tuon vaihtaa muoviseen alkuperäiseen jos jollain sattuis sellanen olemaan ylimääräisenä
Pitääkin käydä vähän kiertelemässä ja kattomassa mitä on tarjolla. Kiitos vinkistä
W211 tuning
Re: W211 tuning
Re: W211 tuning
Tuon ritilän saa näyttämään ihan järkevältä pienellä muokkauksella, muistaako lekssa mitä se teki sillo aikoinaan omaan??lekssa kirjoitti:Ei välttämättä alkuperäis osa käy edes. On meinaan kaksi eri puskuria tuning keski ritilällä ja muovisella ritilällä. Se aukko on erillainen molemmissa puskureissa. Erot puskurien kanssa on melko suuria!Kovanen kirjoitti:Juurikin tuota samanlaista verkon kuviointia haluaisin kuin noiden sivureikien peitteenä on. Hyvä tietää jos sitä löytyy myös tuolla isommalla ja 6 kulmaisella kuvioinnilla, sitä voisi jo harkita laittavansa paikalleen.Sergey kirjoitti:Miten olis se audin RS verkko jossa on isompaa kuusikulmaista silmää kuten noissa sivukoteloissa sinunkin puskurissa? sitä saa metritavarana tuninkipuljuista.Kovanen kirjoitti:Tuli tuollainen pieni harmaa hius kun avasin tuon E63 puskurin laatikon ja katoin vihdoin että mitä se sisältää...
Keskiritilä on tehty tuosta v*tun kanahäkkituningverkosta, ihan hyvin kylläkin, mutta ei nyt ollut ihan sitä mitä oisin halunnut
http://i11.aijaa.com/b/00449/13156879.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
No, kävin marmoritiskiltä kysymässä että mitä kyseinen verkko maksaisi alkuperäisosana... kevyet 207€
Tuo verkko on kyllä muotoon taivutettua ihan virheettömästi, mutta voin tuon vaihtaa muoviseen alkuperäiseen jos jollain sattuis sellanen olemaan ylimääräisenä
Tuon ritilänhän saa vähällä työllä näyttämään ihan järkevältä
Pitääkin käydä vähän kiertelemässä ja kattomassa mitä on tarjolla. Kiitos vinkistä
Re: W211 tuning
Tässä mietin W211:seen uutta vannesettiä. Mahtuuko eteen helposti 9,5x19 ET35 ? Kumiksi tulisi 235/35. Takanahan tuo jää ehkä hieman sisään mutta speicerillä voisi tuoda vähän kaarelle.
Re: W211 tuning
Mahtuu.Thetic kirjoitti:Tässä mietin W211:seen uutta vannesettiä. Mahtuuko eteen helposti 9,5x19 ET35 ? Kumiksi tulisi 235/35. Takanahan tuo jää ehkä hieman sisään mutta speicerillä voisi tuoda vähän kaarelle.
Re: W211 tuning
Itellä etuvanteet 8,5" leveät ja päällä 245/35r19 hyvin on mahtunu pikku madalluksen kanssa.
Re: W211 tuning
HEi kuinka joku oli vissiin tilannu tollasen BC RACING COILOVER V1-VN madallus sarjan entiä onko joku kysyny jo mutta oliko mimmonen sarja? Pitäs omaa kans madaltaa ja oon miettiny HR-n sarjaa mutta tossa sarjassa houkuttelis toi hinta. ja mahtaaskahan toi toimii kuinka farmaris?
Re: W211 tuning
Niin meinaatko että E63 etuspureissa on muka kahta erilaista keskireikää? mihin tuo ritilä nyt menee? anyway osat ovat jo maalaamolla, ja laitan nyt tuolla kanahäkkiverkolla sen paikalleen.lekssa kirjoitti:Ei välttämättä alkuperäis osa käy edes. On meinaan kaksi eri puskuria tuning keski ritilällä ja muovisella ritilällä. Se aukko on erillainen molemmissa puskureissa. Erot puskurien kanssa on melko suuria!Kovanen kirjoitti:Juurikin tuota samanlaista verkon kuviointia haluaisin kuin noiden sivureikien peitteenä on. Hyvä tietää jos sitä löytyy myös tuolla isommalla ja 6 kulmaisella kuvioinnilla, sitä voisi jo harkita laittavansa paikalleen.Sergey kirjoitti:Miten olis se audin RS verkko jossa on isompaa kuusikulmaista silmää kuten noissa sivukoteloissa sinunkin puskurissa? sitä saa metritavarana tuninkipuljuista.Kovanen kirjoitti:Tuli tuollainen pieni harmaa hius kun avasin tuon E63 puskurin laatikon ja katoin vihdoin että mitä se sisältää...
Keskiritilä on tehty tuosta v*tun kanahäkkituningverkosta, ihan hyvin kylläkin, mutta ei nyt ollut ihan sitä mitä oisin halunnut
http://i11.aijaa.com/b/00449/13156879.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
No, kävin marmoritiskiltä kysymässä että mitä kyseinen verkko maksaisi alkuperäisosana... kevyet 207€
Tuo verkko on kyllä muotoon taivutettua ihan virheettömästi, mutta voin tuon vaihtaa muoviseen alkuperäiseen jos jollain sattuis sellanen olemaan ylimääräisenä
Pitääkin käydä vähän kiertelemässä ja kattomassa mitä on tarjolla. Kiitos vinkistä
- W211 320CDI -
Re: W211 tuning
Alustasta en sen kummemmin tiedä, mutta kyseisestä tuotteesta ilmeisesti käräjöidään paraikaa.. Katsastuksen kanssa jotain ongelmia siis ollut, käyttäjällä Dieseli taitaa olla lisätietoa tästäK44R1 kirjoitti:HEi kuinka joku oli vissiin tilannu tollasen BC RACING COILOVER V1-VN madallus sarjan entiä onko joku kysyny jo mutta oliko mimmonen sarja? Pitäs omaa kans madaltaa ja oon miettiny HR-n sarjaa mutta tossa sarjassa houkuttelis toi hinta. ja mahtaaskahan toi toimii kuinka farmaris?
Tähän väliin kysymys sedanin takakontin lipasta, minkälaisella kiinnityksellä ne on tarkoitus laittaa? Ihan liimallako vaan, vai joutuuko tekemään konttiin reikää?
Re: W211 tuning
Varmaan inssisetä vaatisi TUV- lappuja tuosta alustasta ja noissa BC Racingeissä niitä ei ole. Kaverilla on juurikin BC Racingin alusta, toisen merkkisessä autossa, mutta kuitenkin. Joutuu vaihtelemaan aina leimalle toiset tolpat. Itsellä ei kyllä mielenkiinto riittäisi jokavuotuiseen alustaremppaan. Tosi laadukkaitahan noi alustat tuntuu kuitenkin olevan.mösöw211 kirjoitti:Alustasta en sen kummemmin tiedä, mutta kyseisestä tuotteesta ilmeisesti käräjöidään paraikaa.. Katsastuksen kanssa jotain ongelmia siis ollut, käyttäjällä Dieseli taitaa olla lisätietoa tästäK44R1 kirjoitti:HEi kuinka joku oli vissiin tilannu tollasen BC RACING COILOVER V1-VN madallus sarjan entiä onko joku kysyny jo mutta oliko mimmonen sarja? Pitäs omaa kans madaltaa ja oon miettiny HR-n sarjaa mutta tossa sarjassa houkuttelis toi hinta. ja mahtaaskahan toi toimii kuinka farmaris?
Omassa on ollut nyt kuukauden ajan kiinni ihan kaksipuoleisellateipillä. Merkkiä en nyt muista, mutta on kyllä niin kovaa tavaraa ettei varmasti vauhdissa lentoon lähde. Kunhan ei bilteman teipillä laita nii luulis pysyvänmösöw211 kirjoitti:Tähän väliin kysymys sedanin takakontin lipasta, minkälaisella kiinnityksellä ne on tarkoitus laittaa? Ihan liimallako vaan, vai joutuuko tekemään konttiin reikää?
Re: W211 tuning
Okei no hyvätietää. Ja sellanen kysymys vielä! itellä on 220cdi 06 (facelift) niin onko siihen kuinka säädettäviä tolppia eteen? ite en oo löytäny kun H&R-ltä yhen sarja joka sopii. Tai olisko kellää täälä foorumilla myydä käytettyjä?Miksu MB kirjoitti:Varmaan inssisetä vaatisi TUV- lappuja tuosta alustasta ja noissa BC Racingeissä niitä ei ole. Kaverilla on juurikin BC Racingin alusta, toisen merkkisessä autossa, mutta kuitenkin. Joutuu vaihtelemaan aina leimalle toiset tolpat. Itsellä ei kyllä mielenkiinto riittäisi jokavuotuiseen alustaremppaan. Tosi laadukkaitahan noi alustat tuntuu kuitenkin olevan.mösöw211 kirjoitti:Alustasta en sen kummemmin tiedä, mutta kyseisestä tuotteesta ilmeisesti käräjöidään paraikaa.. Katsastuksen kanssa jotain ongelmia siis ollut, käyttäjällä Dieseli taitaa olla lisätietoa tästäK44R1 kirjoitti:HEi kuinka joku oli vissiin tilannu tollasen BC RACING COILOVER V1-VN madallus sarjan entiä onko joku kysyny jo mutta oliko mimmonen sarja? Pitäs omaa kans madaltaa ja oon miettiny HR-n sarjaa mutta tossa sarjassa houkuttelis toi hinta. ja mahtaaskahan toi toimii kuinka farmaris?
Omassa on ollut nyt kuukauden ajan kiinni ihan kaksipuoleisellateipillä. Merkkiä en nyt muista, mutta on kyllä niin kovaa tavaraa ettei varmasti vauhdissa lentoon lähde. Kunhan ei bilteman teipillä laita nii luulis pysyvänmösöw211 kirjoitti:Tähän väliin kysymys sedanin takakontin lipasta, minkälaisella kiinnityksellä ne on tarkoitus laittaa? Ihan liimallako vaan, vai joutuuko tekemään konttiin reikää?
Viimeksi muokannut K44R1, Ti 06.05.2014 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00
Re: W211 tuning
Niin oletteko mistä tilanneet suomenmaalta noita amg helmoja noihin 211:iin? Kun muutamat kopiot laittelin niin niitä joutu muokkaamaan/leikkelemään aika kovalla kädellä että sai istumaan net paikoille
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00
Re: W211 tuning
Siis eikö kukaan ole laittanut tarvike amg-helmamuoveja kun ei tule minkäänmoista vastausta ? Vai onko kaikki laittanut orkkis amg helmoja, kun ne varmasti istuvat hyvin vaan maksavat pirusti eikä kiinnostaisi ihan mitä sattuu kopio versioita enää laittaa kun eivät istu autoon oikein mitenkään.
Re: W211 tuning
Omiani en Suomesta tilannut, joten siihen en osaa sano mitään, että mistä niitä suomenmaalta kannattaa ostaa. Luulisin, että nuo on pitkälti samaa tavaraa mistä sitten ikinä tilaakin. Ja siis replica osista on nyt kyse.jokunen100 kirjoitti:Siis eikö kukaan ole laittanut tarvike amg-helmamuoveja kun ei tule minkäänmoista vastausta ? Vai onko kaikki laittanut orkkis amg helmoja, kun ne varmasti istuvat hyvin vaan maksavat pirusti eikä kiinnostaisi ihan mitä sattuu kopio versioita enää laittaa kun eivät istu autoon oikein mitenkään.
Omaani nuo istuvat kyllä hyvin paikoilleen, vaikka ovatkin replicat. Pikkusen siistin reunoja, koska niihin oli jäänyt muutama valuvirhe. Onko ne sun helmat kuinka joustavaa materiaalia? Omani oli todella joustavat, joka helpotti asennusta huomattavasti. Pistä toki kuvaa, että miten ne istuu jos olet kuvia napsinut.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00
Re: W211 tuning
No ei oo kuvia tähän hätään saatavilla .Muovit oli meleko rupelit ensinnäkin ja kynnyskotelon päälle tulevaa reunaa piti oikaista/ kaijentaa että sai yläpuoliset kiinnikkeet kiinni. Ja alapuolen painonastojen reiät oli sinnepäin tehyt eli kaikkia nastoja ei saanu pysymään paikoilla kun reiät ei ollu kohillaan eli nastat ei tarttunut kiinni kun tulivat vinoon.ja suhteellisen jäykän oloista muovia ovat alkuperäisiin muoveihin verrattunaMiksu MB kirjoitti:Omiani en Suomesta tilannut, joten siihen en osaa sano mitään, että mistä niitä suomenmaalta kannattaa ostaa. Luulisin, että nuo on pitkälti samaa tavaraa mistä sitten ikinä tilaakin. Ja siis replica osista on nyt kyse.jokunen100 kirjoitti:Siis eikö kukaan ole laittanut tarvike amg-helmamuoveja kun ei tule minkäänmoista vastausta ? Vai onko kaikki laittanut orkkis amg helmoja, kun ne varmasti istuvat hyvin vaan maksavat pirusti eikä kiinnostaisi ihan mitä sattuu kopio versioita enää laittaa kun eivät istu autoon oikein mitenkään.
Omaani nuo istuvat kyllä hyvin paikoilleen, vaikka ovatkin replicat. Pikkusen siistin reunoja, koska niihin oli jäänyt muutama valuvirhe. Onko ne sun helmat kuinka joustavaa materiaalia? Omani oli todella joustavat, joka helpotti asennusta huomattavasti. Pistä toki kuvaa, että miten ne istuu jos olet kuvia napsinut.
Re: W211 tuning
Kaippa niissä sitten on eroja. Itsellä jäi myös niitä alapuolisia kiinnikkeitä ylimääräisiä, koska uudessa helmassa ei ollut yhtä paljon niitä reikiä kuin alkuperäisessä. Jätin sitten ne muutamat kiinnikkeet laittamatta. Eikä varmasti ala repsottamaan, senverran monella ne kuitenkin tulee kiinni.jokunen100 kirjoitti:No ei oo kuvia tähän hätään saatavilla .Muovit oli meleko rupelit ensinnäkin ja kynnyskotelon päälle tulevaa reunaa piti oikaista/ kaijentaa että sai yläpuoliset kiinnikkeet kiinni. Ja alapuolen painonastojen reiät oli sinnepäin tehyt eli kaikkia nastoja ei saanu pysymään paikoilla kun reiät ei ollu kohillaan eli nastat ei tarttunut kiinni kun tulivat vinoon.ja suhteellisen jäykän oloista muovia ovat alkuperäisiin muoveihin verrattunaMiksu MB kirjoitti:Omiani en Suomesta tilannut, joten siihen en osaa sano mitään, että mistä niitä suomenmaalta kannattaa ostaa. Luulisin, että nuo on pitkälti samaa tavaraa mistä sitten ikinä tilaakin. Ja siis replica osista on nyt kyse.jokunen100 kirjoitti:Siis eikö kukaan ole laittanut tarvike amg-helmamuoveja kun ei tule minkäänmoista vastausta ? Vai onko kaikki laittanut orkkis amg helmoja, kun ne varmasti istuvat hyvin vaan maksavat pirusti eikä kiinnostaisi ihan mitä sattuu kopio versioita enää laittaa kun eivät istu autoon oikein mitenkään.
Omaani nuo istuvat kyllä hyvin paikoilleen, vaikka ovatkin replicat. Pikkusen siistin reunoja, koska niihin oli jäänyt muutama valuvirhe. Onko ne sun helmat kuinka joustavaa materiaalia? Omani oli todella joustavat, joka helpotti asennusta huomattavasti. Pistä toki kuvaa, että miten ne istuu jos olet kuvia napsinut.
Re: W211 tuning
Mä tilasin ebayst helmat, ei ollut mahottoman kalliit. Istu paremmin kuin avarin omat
Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
Re: W211 tuning
Väliin puskuriasiaa. Olisi haaveissa vaihtaa 2003 mallin autoon E63 AMG facelift-mallin etupuskuri. Kysymys on mitä kaikkea muuta osaa joutuu vaihtamaan?
Maski menee selvästi vaihtoon, mutta mitä muuta.
Erään jenkkisivun mukaan osia pitäisi maskin lisäksi päivittää seuraavasti:
pull for hood latch ($4.25, OEM # 211-887-03-27) = konepellin aukaisuvipu
center inner plastic support ($20.15, OEM # 211-880-07-03) = puskurin alla oleva muovi?
left and right plastic support ($32.50 each. OEM # 211-880-09-03 and 211-880-10-03) = puskurin alla oleva muovi?
Tässä vielä linkki tuonne jenkkisivulle:
http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-BENZ-W ... 1146606928" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisäksi uusiksi taitaa mennä parkkitutkat ja tutkien pidikkeet? Mites passaa tutkien ja sumuvalojen johdot?
Maski menee selvästi vaihtoon, mutta mitä muuta.
Erään jenkkisivun mukaan osia pitäisi maskin lisäksi päivittää seuraavasti:
pull for hood latch ($4.25, OEM # 211-887-03-27) = konepellin aukaisuvipu
center inner plastic support ($20.15, OEM # 211-880-07-03) = puskurin alla oleva muovi?
left and right plastic support ($32.50 each. OEM # 211-880-09-03 and 211-880-10-03) = puskurin alla oleva muovi?
Tässä vielä linkki tuonne jenkkisivulle:
http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-BENZ-W ... 1146606928" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisäksi uusiksi taitaa mennä parkkitutkat ja tutkien pidikkeet? Mites passaa tutkien ja sumuvalojen johdot?
W211 270CDI 2003
ex. W124 200DT -87 155kW
ex. W124 200DT -87 155kW
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00
Re: W211 tuning
Onko mimmoisia kokemuksia tuosta bilsteinin b12 pro-kit alustasta? Paljonko keulassa on napa- kaarimitta sokkasäätö alimmassa urassa? Ja onko nuo iskunvaimentimet samat b8 sprintit mitä saa irrallaan ostettuna, kun itellä ois nuo h&r vieterit niin ostais tolpat vaan?
Re: W211 tuning
Tuo 211-880-07-03 on puskurin keskituki. Nuo 211-880-09-03 ja 211 880-10-03 on puskurin sivutuet. Noitten lisäks tarvii myös nämä: 211-885-05-16 ja 211-885-06-16. Nuo on sitten alemmat sivutuet. Parkkitutkien tuet pitää kuulemma vaihtaa, tästä ei ole itsellä mitään varmaan tietoa. Sumuvalojen pistoketta pitää myös lyhentää.Julli kirjoitti:Väliin puskuriasiaa. Olisi haaveissa vaihtaa 2003 mallin autoon E63 AMG facelift-mallin etupuskuri. Kysymys on mitä kaikkea muuta osaa joutuu vaihtamaan?
Maski menee selvästi vaihtoon, mutta mitä muuta.
Erään jenkkisivun mukaan osia pitäisi maskin lisäksi päivittää seuraavasti:
pull for hood latch ($4.25, OEM # 211-887-03-27) = konepellin aukaisuvipu
center inner plastic support ($20.15, OEM # 211-880-07-03) = puskurin alla oleva muovi?
left and right plastic support ($32.50 each. OEM # 211-880-09-03 and 211-880-10-03) = puskurin alla oleva muovi?
Tässä vielä linkki tuonne jenkkisivulle:
http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-BENZ-W ... 1146606928" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisäksi uusiksi taitaa mennä parkkitutkat ja tutkien pidikkeet? Mites passaa tutkien ja sumuvalojen johdot?
Re: W211 tuning
Omaani -03 malliin vaihdoin tuon e63 AMG puskurin, enkä vaihtannu mitään muuta ku maskin. On toki aika hepposesti ku puskurin keskeltä ei saanut kunnolla kiinni,mutta on se siellä keulilla vuoden verran nyt pysynny ongelmitta..Miksu MB kirjoitti:Tuo 211-880-07-03 on puskurin keskituki. Nuo 211-880-09-03 ja 211 880-10-03 on puskurin sivutuet. Noitten lisäks tarvii myös nämä: 211-885-05-16 ja 211-885-06-16. Nuo on sitten alemmat sivutuet. Parkkitutkien tuet pitää kuulemma vaihtaa, tästä ei ole itsellä mitään varmaan tietoa. Sumuvalojen pistoketta pitää myös lyhentää.Julli kirjoitti:Väliin puskuriasiaa. Olisi haaveissa vaihtaa 2003 mallin autoon E63 AMG facelift-mallin etupuskuri. Kysymys on mitä kaikkea muuta osaa joutuu vaihtamaan?
Maski menee selvästi vaihtoon, mutta mitä muuta.
Erään jenkkisivun mukaan osia pitäisi maskin lisäksi päivittää seuraavasti:
pull for hood latch ($4.25, OEM # 211-887-03-27) = konepellin aukaisuvipu
center inner plastic support ($20.15, OEM # 211-880-07-03) = puskurin alla oleva muovi?
left and right plastic support ($32.50 each. OEM # 211-880-09-03 and 211-880-10-03) = puskurin alla oleva muovi?
Tässä vielä linkki tuonne jenkkisivulle:
http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-BENZ-W ... 1146606928" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisäksi uusiksi taitaa mennä parkkitutkat ja tutkien pidikkeet? Mites passaa tutkien ja sumuvalojen johdot?
Re: W211 tuning
Joo tosiaan tilasin tuon bc racingin alustan, mutta päädyin kumminkin palauttamaan sen juurikin tuon katsastus ongelman takia ja kun luulin että niissä olisi ollut camber säätö, mutta eihän w211 saa sitä alustarakenteen takia. itellä tällä hetkellä keulassa konin jäykkyys säädettävät iskarit ja saahan niissä korkeudenkin säätää lautasen alla olevalla sokalla.. edessä -50mm ja takaa -30mm madallusjouset.Miksu MB kirjoitti:Varmaan inssisetä vaatisi TUV- lappuja tuosta alustasta ja noissa BC Racingeissä niitä ei ole. Kaverilla on juurikin BC Racingin alusta, toisen merkkisessä autossa, mutta kuitenkin. Joutuu vaihtelemaan aina leimalle toiset tolpat. Itsellä ei kyllä mielenkiinto riittäisi jokavuotuiseen alustaremppaan. Tosi laadukkaitahan noi alustat tuntuu kuitenkin olevan.mösöw211 kirjoitti:Alustasta en sen kummemmin tiedä, mutta kyseisestä tuotteesta ilmeisesti käräjöidään paraikaa.. Katsastuksen kanssa jotain ongelmia siis ollut, käyttäjällä Dieseli taitaa olla lisätietoa tästäK44R1 kirjoitti:HEi kuinka joku oli vissiin tilannu tollasen BC RACING COILOVER V1-VN madallus sarjan entiä onko joku kysyny jo mutta oliko mimmonen sarja? Pitäs omaa kans madaltaa ja oon miettiny HR-n sarjaa mutta tossa sarjassa houkuttelis toi hinta. ja mahtaaskahan toi toimii kuinka farmaris?
Omassa on ollut nyt kuukauden ajan kiinni ihan kaksipuoleisellateipillä. Merkkiä en nyt muista, mutta on kyllä niin kovaa tavaraa ettei varmasti vauhdissa lentoon lähde. Kunhan ei bilteman teipillä laita nii luulis pysyvänmösöw211 kirjoitti:Tähän väliin kysymys sedanin takakontin lipasta, minkälaisella kiinnityksellä ne on tarkoitus laittaa? Ihan liimallako vaan, vai joutuuko tekemään konttiin reikää?
Re: W211 tuning
Itse laitoin vanhan mallin puskuriin juurikin tuota rs4 muoviverkkoa. Aika huonosti tuo verkko taipuu mutkiin, jonka vuoksi sumarien ulkopuolille on vieläkin verkot tekemättä:poepoe kirjoitti:Tuon ritilän saa näyttämään ihan järkevältä pienellä muokkauksella, muistaako lekssa mitä se teki sillo aikoinaan omaan??lekssa kirjoitti:Ei välttämättä alkuperäis osa käy edes. On meinaan kaksi eri puskuria tuning keski ritilällä ja muovisella ritilällä. Se aukko on erillainen molemmissa puskureissa. Erot puskurien kanssa on melko suuria!Kovanen kirjoitti:Juurikin tuota samanlaista verkon kuviointia haluaisin kuin noiden sivureikien peitteenä on. Hyvä tietää jos sitä löytyy myös tuolla isommalla ja 6 kulmaisella kuvioinnilla, sitä voisi jo harkita laittavansa paikalleen.Sergey kirjoitti:Miten olis se audin RS verkko jossa on isompaa kuusikulmaista silmää kuten noissa sivukoteloissa sinunkin puskurissa? sitä saa metritavarana tuninkipuljuista.Kovanen kirjoitti:Tuli tuollainen pieni harmaa hius kun avasin tuon E63 puskurin laatikon ja katoin vihdoin että mitä se sisältää...
Keskiritilä on tehty tuosta v*tun kanahäkkituningverkosta, ihan hyvin kylläkin, mutta ei nyt ollut ihan sitä mitä oisin halunnut
http://i11.aijaa.com/b/00449/13156879.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
No, kävin marmoritiskiltä kysymässä että mitä kyseinen verkko maksaisi alkuperäisosana... kevyet 207€
Tuo verkko on kyllä muotoon taivutettua ihan virheettömästi, mutta voin tuon vaihtaa muoviseen alkuperäiseen jos jollain sattuis sellanen olemaan ylimääräisenä
Tuon ritilänhän saa vähällä työllä näyttämään ihan järkevältä
Pitääkin käydä vähän kiertelemässä ja kattomassa mitä on tarjolla. Kiitos vinkistä
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Re: W211 tuning
Itsellänihän tosiaan on tuo E63 malli. Sivuritilät tulivat kyllä alkuperäismuoveina ihan oikeanlaisina. Se keskiritilä oli vaan erilaista, mutta sekin on nyt kiinni puskurissa eikä se nyt hullulta näytä. Ja kuten muutenkin, oma auto on kaukaa kaunis
Sitten ihan asiasta viidenteen, ei sattus kenelläkään sepällä/nikkarilla olemaan kuvaa tai fiksua kertomusta miten on toteuttanut toimivasti putkenpäiden tuonti AMG puskurin koloihin. Kun pikku työtähän se vaatisi jotta se tulisi kunnolla tehtyä, koska alkuperäiset helvetilliset mutkaputket lähtevät vaimentimen yläkulmasta, ei alakulmasta kuten "normaalisti".
Omilla vehkeillä ja sepän taidoilla ei äkkiseltään kyllä asiasta tule yhtään mitään.
Sitten ihan asiasta viidenteen, ei sattus kenelläkään sepällä/nikkarilla olemaan kuvaa tai fiksua kertomusta miten on toteuttanut toimivasti putkenpäiden tuonti AMG puskurin koloihin. Kun pikku työtähän se vaatisi jotta se tulisi kunnolla tehtyä, koska alkuperäiset helvetilliset mutkaputket lähtevät vaimentimen yläkulmasta, ei alakulmasta kuten "normaalisti".
Omilla vehkeillä ja sepän taidoilla ei äkkiseltään kyllä asiasta tule yhtään mitään.
- W211 320CDI -
Re: W211 tuning
Tuolla mun projektitopicissa on sivulla 14 jotain kuvia, miten itse nuo putket tein..iso homma oli kaikenkaikkiaan. Putkia kun piti tuoda alas- ja sivullepäin.. http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... &start=390Kovanen kirjoitti:Itsellänihän tosiaan on tuo E63 malli. Sivuritilät tulivat kyllä alkuperäismuoveina ihan oikeanlaisina. Se keskiritilä oli vaan erilaista, mutta sekin on nyt kiinni puskurissa eikä se nyt hullulta näytä. Ja kuten muutenkin, oma auto on kaukaa kaunis
Sitten ihan asiasta viidenteen, ei sattus kenelläkään sepällä/nikkarilla olemaan kuvaa tai fiksua kertomusta miten on toteuttanut toimivasti putkenpäiden tuonti AMG puskurin koloihin. Kun pikku työtähän se vaatisi jotta se tulisi kunnolla tehtyä, koska alkuperäiset helvetilliset mutkaputket lähtevät vaimentimen yläkulmasta, ei alakulmasta kuten "normaalisti".
Omilla vehkeillä ja sepän taidoilla ei äkkiseltään kyllä asiasta tule yhtään mitään.
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Re: W211 tuning
Osaatteko sanoo onko minkä näkönen jos laittaa pelkän amg puskurin, ja helmat ja takapuskuri on ihan originalit Avantgarde malliset? tässä oottelen että saan muita osia ja niissä vielä tulee kestämään jonkun aikaa, niin mietin että kehtaisko jo ampasta etu-puskurin paikalleen..
Re: W211 tuning
Joo... Taitaa taas kädettömällä mennä maksuhommiks, taitaa olla fiksumpaa viedä se jollekkin joka tietää mitä tekee. Ja saa sen mukaista jälkeä. Korvaa vaimentimet vaan suoralla putkellaJouns kirjoitti:Tuolla mun projektitopicissa on sivulla 14 jotain kuvia, miten itse nuo putket tein..iso homma oli kaikenkaikkiaan. Putkia kun piti tuoda alas- ja sivullepäin.. http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... &start=390Kovanen kirjoitti:Itsellänihän tosiaan on tuo E63 malli. Sivuritilät tulivat kyllä alkuperäismuoveina ihan oikeanlaisina. Se keskiritilä oli vaan erilaista, mutta sekin on nyt kiinni puskurissa eikä se nyt hullulta näytä. Ja kuten muutenkin, oma auto on kaukaa kaunis
Sitten ihan asiasta viidenteen, ei sattus kenelläkään sepällä/nikkarilla olemaan kuvaa tai fiksua kertomusta miten on toteuttanut toimivasti putkenpäiden tuonti AMG puskurin koloihin. Kun pikku työtähän se vaatisi jotta se tulisi kunnolla tehtyä, koska alkuperäiset helvetilliset mutkaputket lähtevät vaimentimen yläkulmasta, ei alakulmasta kuten "normaalisti".
Omilla vehkeillä ja sepän taidoilla ei äkkiseltään kyllä asiasta tule yhtään mitään.
- W211 320CDI -
Re: W211 tuning
Mikäpäs siinä, mulla ollu amg takapuskuria vailla yli vuodenmösöw211 kirjoitti:Osaatteko sanoo onko minkä näkönen jos laittaa pelkän amg puskurin, ja helmat ja takapuskuri on ihan originalit Avantgarde malliset? tässä oottelen että saan muita osia ja niissä vielä tulee kestämään jonkun aikaa, niin mietin että kehtaisko jo ampasta etu-puskurin paikalleen..
Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
Re: W211 tuning
Parkkitutkien pidikkeet tosiaan myös erilaiset. Ne saa vanhasta puskurista ehjänä irti helposti. Sitten sikaflexillä tai muulla tavalla uuteen kiinni. Helppo homma!Miksu MB kirjoitti:Tuo 211-880-07-03 on puskurin keskituki. Nuo 211-880-09-03 ja 211 880-10-03 on puskurin sivutuet. Noitten lisäks tarvii myös nämä: 211-885-05-16 ja 211-885-06-16. Nuo on sitten alemmat sivutuet. Parkkitutkien tuet pitää kuulemmaJulli kirjoitti:Väliin puskuriasiaa. Olisi haaveissa vaihtaa 2003 mallin autoon E63 AMG facelift-mallin etupuskuri. Kysymys on mitä kaikkea muuta osaa joutuu vaihtamaan?
Maski menee selvästi vaihtoon, mutta mitä muuta.
Erään jenkkisivun mukaan osia pitäisi maskin lisäksi päivittää seuraavasti:
pull for hood latch ($4.25, OEM # 211-887-03-27) = konepellin aukaisuvipu
center inner plastic support ($20.15, OEM # 211-880-07-03) = puskurin alla oleva muovi?
left and right plastic support ($32.50 each. OEM # 211-880-09-03 and 211-880-10-03) = puskurin alla oleva muovi?
Tässä vielä linkki tuonne jenkkisivulle:
http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-BENZ-W ... 1146606928" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisäksi uusiksi taitaa mennä parkkitutkat ja tutkien pidikkeet? Mites passaa tutkien ja sumuvalojen johdot?
vaihtaa, tästä ei ole itsellä mitään varmaan tietoa. Sumuvalojen pistoketta pitää myös lyhentää.
Re: W211 tuning
Kiitoksia molemmille vastauksista.Faraz kirjoitti:Parkkitutkien pidikkeet tosiaan myös erilaiset. Ne saa vanhasta puskurista ehjänä irti helposti. Sitten sikaflexillä tai muulla tavalla uuteen kiinni. Helppo homma!Miksu MB kirjoitti:Tuo 211-880-07-03 on puskurin keskituki. Nuo 211-880-09-03 ja 211 880-10-03 on puskurin sivutuet. Noitten lisäks tarvii myös nämä: 211-885-05-16 ja 211-885-06-16. Nuo on sitten alemmat sivutuet. Parkkitutkien tuet pitää kuulemmaJulli kirjoitti:Väliin puskuriasiaa. Olisi haaveissa vaihtaa 2003 mallin autoon E63 AMG facelift-mallin etupuskuri. Kysymys on mitä kaikkea muuta osaa joutuu vaihtamaan?
Maski menee selvästi vaihtoon, mutta mitä muuta.
Erään jenkkisivun mukaan osia pitäisi maskin lisäksi päivittää seuraavasti:
pull for hood latch ($4.25, OEM # 211-887-03-27) = konepellin aukaisuvipu
center inner plastic support ($20.15, OEM # 211-880-07-03) = puskurin alla oleva muovi?
left and right plastic support ($32.50 each. OEM # 211-880-09-03 and 211-880-10-03) = puskurin alla oleva muovi?
Tässä vielä linkki tuonne jenkkisivulle:
http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-BENZ-W ... 1146606928" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisäksi uusiksi taitaa mennä parkkitutkat ja tutkien pidikkeet? Mites passaa tutkien ja sumuvalojen johdot?
vaihtaa, tästä ei ole itsellä mitään varmaan tietoa. Sumuvalojen pistoketta pitää myös lyhentää.
Parkkitutkista vielä lisäkysmyksiä. Käykö siis prefaceliftin parkkitutkien pidikkeet vanhasta puskurista tähän uudenmallin AMG-puskuriin? Vai pitääkö hommata uudenmallin pidikkeet? Jäi vähän epäselväksi kun kommentoit, että pidikkeet on erilaiset mutta ne saa kuitenkin vanhasta siirrettyä.
Entäs itse tutkat pitääkö nekin uusia facelift-mallisiin vai meneekö vanhoilla?
W211 270CDI 2003
ex. W124 200DT -87 155kW
ex. W124 200DT -87 155kW
Re: W211 tuning
Vanhat pidikkeet ja tutkat käy. Ilmeisesti joissakin puskureissa tutkien reikiä on pitänyt hieman suurentaa vanhoille tutkille sopiviksi, mutta ei kaikissa. Se selviää kokeilemalla. Vanhat pidikkeet on hieman erimuotoiset ja ainakin itsellä pidikkeitä piti hieman hiomalla muotoilla jotta istuivat hyvin. Kannattaa hieman hioa uuden puskurin taustaa karheaksi jotta uudet pidikkeet siinä pysyvät. Joissakin uudemman mallin puskureissa on pidikkeet ikäänkuin sulatettu kiinni. Tässä irroittamisessa kolvi on hyvä kaveri. Itse kiinnitin uudet pidikkeet ensin pika-epoksilla oikeaan paikkaan ja lopuksi sikaflexi ympärille ja hyvin on pysynyt.Julli kirjoitti:
Kiitoksia molemmille vastauksista.
Parkkitutkista vielä lisäkysmyksiä. Käykö siis prefaceliftin parkkitutkien pidikkeet vanhasta puskurista tähän uudenmallin AMG-puskuriin? Vai pitääkö hommata uudenmallin pidikkeet? Jäi vähän epäselväksi kun kommentoit, että pidikkeet on erilaiset mutta ne saa kuitenkin vanhasta siirrettyä.
Entäs itse tutkat pitääkö nekin uusia facelift-mallisiin vai meneekö vanhoilla?