W140 CL600 Ehostusprojekti

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Ilmaister
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Su 14.08.2011 22:56
Paikkakunta: Turku

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ilmaister »

Messerschmitt kirjoitti:Kyllähän tämän tason mersumallissa pitää olla käsinveistettyjä puuosiakin.Onko ajovalotkin hyvässä kunnossa?
Ajovalot on ihan ok kunnossa, muutamia kiveniskukohtia kyllä on mutta en oikein tiedä, että miten tuommosia lasiosia pitäisi lähestyä, että niistä saisi hiottua/kiilloitettua nuo pois?
Avatar
Ilmaister
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Su 14.08.2011 22:56
Paikkakunta: Turku

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ilmaister »

Ovet paikoillaan kohdistettuna kaikkine kilkkeineen, lukuunottamatta ovipahvia joka nojailee taustalla tallin seinään. Yhtä juttua jäin kyllä ihmettelemään.. Nimittäin.
Minkä takia ovessa oleva yksittäinen kautin ei soi kummassakaan ovessa vaikka kaikki liittimet on kiinni. Koitin varmasti ehjää kaiutinta tilalle eikä sekään soi. Ouutova.

Kuva
Avatar
Ilmaister
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Su 14.08.2011 22:56
Paikkakunta: Turku

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ilmaister »

Tänään kävi ilmastointilaitteen huoltaja täyttämässä järjestelmän mutta eipä lähtenyt toimimaan. Stari ei anna mitään vikakoodeja, järjestelmä pitää paineet, kompressori pyörii, puhallin pyörii ja kaikki tuntuisi toimivan muuten normaalisti mutta auto puhaltaa vain ulkolämpötilan lämpöistä ilmaa autoon.

Mikäköhän mahtaisi olla vialla, jos kuivain on tukossa niin voisko tehdä moista? Pieni lisähuomio vielä, säädin lämmöt täysille ja edelleen puhalsi ulkoilman lämöpöistä ilmaa. Ulkolämpötila 29'c
Avatar
Ilmaister
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Su 14.08.2011 22:56
Paikkakunta: Turku

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ilmaister »

Itse itselleni vastaten. Näyttäisi olevan 1995-1998 malleissa tyyppivikana tukkeutuva ilmastointilaitteen kenno... DIY= purkaa koko kojelauta, että saa sen vaihdettua.

https://www.youtube.com/watch?v=79-63v_tgD8
Avatar
Ilmaister
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Su 14.08.2011 22:56
Paikkakunta: Turku

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ilmaister »

Illan jatkeeksi yksi huonolaatuinen kuva tämän hetkisestä tilasta.

Kuva

Vielä uupuu sivuikkunoiden kohdistus, takapenkit, ilmastoinnin ehjäys, etu turvavyöt, pissapojat, takaluukun verhoukset ja etupuskimen kiinnitys.
Aivan, ettei liian helpolla pääse niin xenonien korkeudensäätöanturit täytyynee vielä säätää kohilleen, taitaa toinen olla väärin päin kun auton perää nostaa ylöspäin niiin xenonit vielä korjaa osoittamaan alemmas vaikka pitäisi loitontaa. =D
Avatar
Ilmaister
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Su 14.08.2011 22:56
Paikkakunta: Turku

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ilmaister »

Ovenkahvat ja puulistat paikoillaan verhoilussa, omaan silmään istuu ihan kivasti. =)

Kuva
jouniu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Ti 16.07.2013 09:12
Paikkakunta: Kangasala

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja jouniu »

Ilmaister kirjoitti:Tänään kävi ilmastointilaitteen huoltaja täyttämässä järjestelmän mutta eipä lähtenyt toimimaan. Stari ei anna mitään vikakoodeja, järjestelmä pitää paineet, kompressori pyörii, puhallin pyörii ja kaikki tuntuisi toimivan muuten normaalisti mutta auto puhaltaa vain ulkolämpötilan lämpöistä ilmaa autoon.

Mikäköhän mahtaisi olla vialla, jos kuivain on tukossa niin voisko tehdä moista? Pieni lisähuomio vielä, säädin lämmöt täysille ja edelleen puhalsi ulkoilman lämöpöistä ilmaa. Ulkolämpötila 29'c
Onkos tässä vempeleessä ne ilmanvaihdon läpät alipainetoimisia? jossain on semmonen jakotukki josta alipaine jakautuu näillä läpille ja jos se jakotukki on sökönä niin ei pelaa ilmastointi.
500SL -90
500whp.net
Avatar
Ilmaister
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Su 14.08.2011 22:56
Paikkakunta: Turku

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ilmaister »

jouniu kirjoitti:
Ilmaister kirjoitti:Tänään kävi ilmastointilaitteen huoltaja täyttämässä järjestelmän mutta eipä lähtenyt toimimaan. Stari ei anna mitään vikakoodeja, järjestelmä pitää paineet, kompressori pyörii, puhallin pyörii ja kaikki tuntuisi toimivan muuten normaalisti mutta auto puhaltaa vain ulkolämpötilan lämpöistä ilmaa autoon.

Mikäköhän mahtaisi olla vialla, jos kuivain on tukossa niin voisko tehdä moista? Pieni lisähuomio vielä, säädin lämmöt täysille ja edelleen puhalsi ulkoilman lämöpöistä ilmaa. Ulkolämpötila 29'c
Onkos tässä vempeleessä ne ilmanvaihdon läpät alipainetoimisia? jossain on semmonen jakotukki josta alipaine jakautuu näillä läpille ja jos se jakotukki on sökönä niin ei pelaa ilmastointi.

Tää oli hyvä huomio, kiitän tästä kommentista ja perehdyn asiaan!
Avatar
Ilmaister
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Su 14.08.2011 22:56
Paikkakunta: Turku

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ilmaister »

Palaten kylmästöinnin toimimattomuuteen. Alipaineohjaukset kanaville toimii, uusi kuivain vaihdettu, järjestelmä testattu typellä ettei mikään linja/kenno ole tukossa sekä järjestelmää paineistettu ettei myöskään vuoda. Järjestelmä täytettiin 1150g kylmäainetta eikä tuo tunnu vieläkään toimivan.

Virheellinen lukema tulee matala- ja korkeapainepuolen paineissa jotka ovat molemmat samat. Noin. 7bar. Mikä sen voi aiheuttaa?
Avatar
Mr300
Mersumies
Mersumies
Viestit: 869
Liittynyt: Su 05.04.2009 15:56
Paikkakunta: Espoo

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Mr300 »

Voisiko paineanturi olla hajalla ja antaa virheellistä tietoa?
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Avatar
Ilmaister
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Su 14.08.2011 22:56
Paikkakunta: Turku

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ilmaister »

Mr300 kirjoitti:Voisiko paineanturi olla hajalla ja antaa virheellistä tietoa?
Star ilmoittaa paineeksi saman mitä ilmastoinnin huoltolaite, joten anturivikaa tuskin on. Sen sijaan tuli mieleeni, että jos kompressori on vaan niin loppu, ettei jaksa tehdä painetta. Eli lähtee kyllä päälle muttei jaksa tehdä tarvittavaa painetta.
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Kompuravialta tuo lähinnä kuullostaa.
Avatar
Ilmaister
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Su 14.08.2011 22:56
Paikkakunta: Turku

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ilmaister »

Mika.T kirjoitti:Kompuravialta tuo lähinnä kuullostaa.
Tähän itsekkin alan kallistua. Mites tuo kompura lähtee tuolta helpoiten irti? WIS'sin mukaan pitäis suodatinkoteloita, lukkopeltiä, syyläreitä ja hydraulipumppua myöden kaikki ottaa pois tieltä. Hiukan könysin auton alle ja tutkailin niin mahtaisko lähteä alakautta irti ilman suurempia tuskia?
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Altapäin sen sai irti mutta voipi olla että lukkopelti ja syyläri pitää purkaa irti että kompuran saa pois.
Ellunkana
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: Pe 23.12.2011 18:20
Paikkakunta: Satakunta/Etelä-Pohojammaa Suupohoja

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ellunkana »

Ilmaister kirjoitti:
Mika.T kirjoitti:Kompuravialta tuo lähinnä kuullostaa.
Tähän itsekkin alan kallistua. Mites tuo kompura lähtee tuolta helpoiten irti? WIS'sin mukaan pitäis suodatinkoteloita, lukkopeltiä, syyläreitä ja hydraulipumppua myöden kaikki ottaa pois tieltä. Hiukan könysin auton alle ja tutkailin niin mahtaisko lähteä alakautta irti ilman suurempia tuskia?
Aivan 100% varma että magneettikytkin toimii ja kompura todella pyörii? Pitäis kyllä paineissa näkyä vaikka olisi kuinka huono kompura, oletko koittanut suoraa virtaa magneettikytkimelle. Kylmäkennon paineenalennus venttiili (tulistusventtiili) joskus isommissa järjestelmissä ollut tukossa niin silloin paineet olleet molemmilla puolilla samat vaikka kompura pyörinytkin. Omalle kohdalle sattuneet kompuraviat on kyllä elämöineet jumittaneet tai vuotaneet ulospäin, näissä pikku kompuroissa.
X218 350cdi BT -17 ampumajarru
X218 350cdi BE -12 ampumajarru
W906 muutamia
W903
W115 220D -74
W124.036 -94
Tähdellistä touhua
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Ilmaister kirjoitti: Yhtä juttua jäin kyllä ihmettelemään.. Nimittäin.
Minkä takia ovessa oleva yksittäinen kautin ei soi kummassakaan ovessa vaikka kaikki liittimet on kiinni. Koitin varmasti ehjää kaiutinta tilalle eikä sekään soi. Ouutova.

Ei soi minullakaan ne ovien takareunassa olevat erilliset elementit.
Liekkö niiden kuuluu soidakkaan muuten kuin esim, bose audion yhteydessä. :roll:
Avatar
Ilmaister
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Su 14.08.2011 22:56
Paikkakunta: Turku

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ilmaister »

Ellunkana kirjoitti:
Ilmaister kirjoitti:
Mika.T kirjoitti:Kompuravialta tuo lähinnä kuullostaa.
Tähän itsekkin alan kallistua. Mites tuo kompura lähtee tuolta helpoiten irti? WIS'sin mukaan pitäis suodatinkoteloita, lukkopeltiä, syyläreitä ja hydraulipumppua myöden kaikki ottaa pois tieltä. Hiukan könysin auton alle ja tutkailin niin mahtaisko lähteä alakautta irti ilman suurempia tuskia?
Aivan 100% varma että magneettikytkin toimii ja kompura todella pyörii? Pitäis kyllä paineissa näkyä vaikka olisi kuinka huono kompura, oletko koittanut suoraa virtaa magneettikytkimelle. Kylmäkennon paineenalennus venttiili (tulistusventtiili) joskus isommissa järjestelmissä ollut tukossa niin silloin paineet olleet molemmilla puolilla samat vaikka kompura pyörinytkin. Omalle kohdalle sattuneet kompuraviat on kyllä elämöineet jumittaneet tai vuotaneet ulospäin, näissä pikku kompuroissa.

Silloin kun kompura lähtee päällee niin pieni paine-ero tulee mutta alle 1 barin. Tänään tulee käytetty mutta toimiva kompura niin pääsen testaamaan sen. Onko toi paineenalennusventtiili tuolla kojelaudan uumenissa kennon lähellä?
Avatar
Ilmaister
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Su 14.08.2011 22:56
Paikkakunta: Turku

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ilmaister »

Mika.T kirjoitti:
Ilmaister kirjoitti: Yhtä juttua jäin kyllä ihmettelemään.. Nimittäin.
Minkä takia ovessa oleva yksittäinen kautin ei soi kummassakaan ovessa vaikka kaikki liittimet on kiinni. Koitin varmasti ehjää kaiutinta tilalle eikä sekään soi. Ouutova.

Ei soi minullakaan ne ovien takareunassa olevat erilliset elementit.
Liekkö niiden kuuluu soidakkaan muuten kuin esim, bose audion yhteydessä. :roll:
Itseasiassa tää homma ratkes kun lähdin seuraamaan johtosarjoja, se oli sieltä oven saranoiden kohdalta olevan läpiviennin kohdalta nirhannut johdon katki. Vedin uudet johdot siitä a-pilarin lattian tasassa olevalta liittimeltä kaiuttimelle ja jo lähti soimaan. Ne toistaa takapenkkiläisille keskiääniä mukavasti.
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Kirjoittelit tuossa muutama sivu aiemmin että hommasit toisen etupuskurin.
eihän jäänyt ehjiä sumuvaloja ylimääräiseksi?

Ite tarvisin molemmat sumuvalot tuohon rojektiin.
puskurikaan ei täysin ehjä ole mutta pikkufixillä ajaa asiansa.
Avatar
Ilmaister
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Su 14.08.2011 22:56
Paikkakunta: Turku

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ilmaister »

Mika.T kirjoitti:Kirjoittelit tuossa muutama sivu aiemmin että hommasit toisen etupuskurin.
eihän jäänyt ehjiä sumuvaloja ylimääräiseksi?

Ite tarvisin molemmat sumuvalot tuohon rojektiin.
puskurikaan ei täysin ehjä ole mutta pikkufixillä ajaa asiansa.

Vanhan puskurin sumuvalot ovat kamalassa kunnossa, itsekin olen metsästänyt uusia tähän omaan projektiini.
Ellunkana
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: Pe 23.12.2011 18:20
Paikkakunta: Satakunta/Etelä-Pohojammaa Suupohoja

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ellunkana »

Ilmaister kirjoitti:
Ellunkana kirjoitti:
Ilmaister kirjoitti:
Mika.T kirjoitti:Kompuravialta tuo lähinnä kuullostaa.
Tähän itsekkin alan kallistua. Mites tuo kompura lähtee tuolta helpoiten irti? WIS'sin mukaan pitäis suodatinkoteloita, lukkopeltiä, syyläreitä ja hydraulipumppua myöden kaikki ottaa pois tieltä. Hiukan könysin auton alle ja tutkailin niin mahtaisko lähteä alakautta irti ilman suurempia tuskia?
Aivan 100% varma että magneettikytkin toimii ja kompura todella pyörii? Pitäis kyllä paineissa näkyä vaikka olisi kuinka huono kompura, oletko koittanut suoraa virtaa magneettikytkimelle. Kylmäkennon paineenalennus venttiili (tulistusventtiili) joskus isommissa järjestelmissä ollut tukossa niin silloin paineet olleet molemmilla puolilla samat vaikka kompura pyörinytkin. Omalle kohdalle sattuneet kompuraviat on kyllä elämöineet jumittaneet tai vuotaneet ulospäin, näissä pikku kompuroissa.

Silloin kun kompura lähtee päällee niin pieni paine-ero tulee mutta alle 1 barin. Tänään tulee käytetty mutta toimiva kompura niin pääsen testaamaan sen. Onko toi paineenalennusventtiili tuolla kojelaudan uumenissa kennon lähellä?
Siellä se yleensä on lähellä kylmäkennoa, itse en ole hlö autojen kylmästöintejä niin paljon ropannut että osaisin sanoa kuinka se paineen alennus on siellä tehty, mutta tuossa jos molemmat paineet on n. 7 bar . Niin silloin matalapaine puoli on selkeästi liian korkea ja korkeapaine taas liian matala 2/10 bar olis varmaan aika lähellä oikeaa? Jos toi paineen alennus ei toimi niin ei sitä kylmääkään tule vaan kompura kierrättää samaa painetta, onko koitettu yli täyttää ? onko vaikutusta mihinkään? Kuinka se kompura pitääkö ylimääräistä ääntä, rahinaa kolinaa yms.
X218 350cdi BT -17 ampumajarru
X218 350cdi BE -12 ampumajarru
W906 muutamia
W903
W115 220D -74
W124.036 -94
Tähdellistä touhua
Avatar
Ilmaister
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Su 14.08.2011 22:56
Paikkakunta: Turku

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ilmaister »

Vaihtelin tuossa eilen kompuraa ja irrottaessa huomasin, että ihan kaikki ei nyt täsmää ton magneettikytkimen kanssa, menee kyllä lukkoon ja näyttää, että kompura pyörii mutta se kompuran akseliin pultilla kiinni tuleva etulevy olikin mennyt särki.

Kuva

Nuo ovat toisissaan kiinni semmoisella kumimassalla joka pehmentää kompuran käyntiinlähtemistä.


Tämänkin olisi tietty huomannut kun olisi oikeen tarkasti asiaa tutkinut. No mutta otin tuosta ostamastani kompurasta tuon magneettikytkimen sekä etulevyn tuohon paikallaan olevaan. Huomenna tulee kylmästöintikaveri täyttämään järjestelmään.

On muuten ylimääräisenä toimiva kompressori ilman tuota magneettikytkintä. Osanumerolla 0002301611, 420 v8 sopiva.

http://jarmopesonen.com/hallinta/tiedos ... 301611.jpg
Ellunkana
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: Pe 23.12.2011 18:20
Paikkakunta: Satakunta/Etelä-Pohojammaa Suupohoja

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ellunkana »

Ilmaister kirjoitti:Vaihtelin tuossa eilen kompuraa ja irrottaessa huomasin, että ihan kaikki ei nyt täsmää ton magneettikytkimen kanssa, menee kyllä lukkoon ja näyttää, että kompura pyörii mutta se kompuran akseliin pultilla kiinni tuleva etulevy olikin mennyt särki.

[ http://jarmopesonen.com/hallinta/tiedostot/kompuran%20etulevy.jpg ]

Nuo ovat toisissaan kiinni semmoisella kumimassalla joka pehmentää kompuran käyntiinlähtemistä.


Tämänkin olisi tietty huomannut kun olisi oikeen tarkasti asiaa tutkinut. No mutta otin tuosta ostamastani kompurasta tuon magneettikytkimen sekä etulevyn tuohon paikallaan olevaan. Huomenna tulee kylmästöintikaveri täyttämään järjestelmään.

On muuten ylimääräisenä toimiva kompressori ilman tuota magneettikytkintä. Osanumerolla 0002301611, 420 v8 sopiva.

http://jarmopesonen.com/hallinta/tiedos ... 301611.jpg
Näinhän se yleensä menee , yksinkertainen vika mutta hirveesti pään raapimista. Onneksi et heti uutta ostanut, tai vienyt merkkiliikkeen kylmähuoltoon , olis vaihdeltu osia ihan urakalla. Pieni miinus vain sille kylmäkallelle, kun noi painemittarit ja paineet on kyllä niin yksinkertaisia juttuja että pitäis kyllä sytyttää jos ei oo sitä paine-eroa. Ja varsinkin jos on ihan typpivehkeet ja muut pelit millä testailla. Itse testaillut ihan perinteisellä paineilmalla :mrgreen: mutta kun omista romuista kysymys eikä mitään koulutusta mihinkään,ja sen verran vain laihialaista verta että kaikki pitää saadai tehtyä halvalla vaikka oliskin lopulta kalliimpaa :oops: . Hieno projekti muuten kertakaikkiaan ja perusteellisesti tehty. :thumbup:
X218 350cdi BT -17 ampumajarru
X218 350cdi BE -12 ampumajarru
W906 muutamia
W903
W115 220D -74
W124.036 -94
Tähdellistä touhua
Avatar
MouTine
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1532
Liittynyt: La 15.06.2013 11:08
Paikkakunta: Sirius.

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Helppohan meidän kaikien on olla jälkiviisaita, mutta itsellä aina on tapana tunnustella noita kylmästöinnin putkia että onko kylmiä ja hikoaako. Sekin olis voinut vähän antaa osviittaa... Mutta'mutta, pääasia että vika löytyi ja on korjaantumaan päin. Edelleen innolla odotamme valmista autoa.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe

Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6

...Ja pienet sille!
Avatar
Ilmaister
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Su 14.08.2011 22:56
Paikkakunta: Turku

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ilmaister »

MouTine kirjoitti:Helppohan meidän kaikien on olla jälkiviisaita, mutta itsellä aina on tapana tunnustella noita kylmästöinnin putkia että onko kylmiä ja hikoaako. Sekin olis voinut vähän antaa osviittaa... Mutta'mutta, pääasia että vika löytyi ja on korjaantumaan päin. Edelleen innolla odotamme valmista autoa.
Kyllähän minäkin niitä tunnustelin muttei kylmenneet tai lämmeneet. :) No mutta järjestelmään lyötiin aineet siisään ja johan lähti hytti jäähtymään! -20'c oli kanavasta tulevan ilman lämpötila kun jäähdytys oli täysillä. Yhden murheen voi nyt rustata pois. :thumbup:

Seuraava homma olisi laittaa muutama listan pätkä kiinni ja varata katsastukseen aika. :think:
tahtoomersun
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2743
Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja tahtoomersun »

pistä sitten riittävästi actioonikameroita, että päästään kaikki koeajolle! :idea:
Perheessä:
X 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Avatar
Ilmaister
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Su 14.08.2011 22:56
Paikkakunta: Turku

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ilmaister »

tahtoomersun kirjoitti:pistä sitten riittävästi actioonikameroita, että päästään kaikki koeajolle! :idea:
Juu täytyy laittaa. :) Toivottavasti sattuisi nättejä syyspäiviä, että kelpais vielä ajella. =)
tahtoomersun
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2743
Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja tahtoomersun »

Halloo, mitäs täällä tapahtuu?
Perheessä:
X 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Avatar
Ilmaister
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Su 14.08.2011 22:56
Paikkakunta: Turku

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Ilmaister »

Helloou! Pahoittelut, että on ollu vähän viestivajetta foorummille. Ollu kaikenlaisia arjen haasteita.

Mutta nyt alkais olemaan meisseli valmis. Ainoana ongelmana on, että takakontin imu ei jaksa imeä konttia kiinni ja hantin oven imu ei toimi. Kuskin oven imu toimii mahtavasti. Pientä puuhastelua siis.

Kun arki antaa myöden niin käyn leimaamassa, vahailen auton ja otan parempia kuvia. =)

Kuva
Avatar
Warner
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 211
Liittynyt: Su 06.07.2003 12:25
Paikkakunta: Turun tienoo...

Re: W140 CL600 Ehostus

Viesti Kirjoittaja Warner »

Ei v***u miten nätti ja hieno. Loistavaa työtä!
Tällä mennään kesät R170 230K
Vastaa Viestiin