Onko foorumilaisilla suositella Vaasan lähistöllä luotto korjaamoa/korjaajaa joka osaa w111 220 vm62 metkut?
Kytkinhommia( poljin jumittaa ) ja käyntikin saisi olla parempi.. Sytkyt ja Solexit pitänee säätää pitkän seisonnan jälkeen..
Sitten kysyisin tässä vielä pitääkö tuohon laittaa tiikeribensaan lisäainetta?
Kiitos
Max Koskela
Vaasa
W111 osaajaa Vaasan seudulla
Re: W111 osaajaa Vaasan seudulla
Mulla on W111 220S -64. Samalla koneella kaiketi, kun sulla. Olen laittanut V-Power + lyijy -lisäaine. Tosta on myös sellaista tietoa liikkeellä, että lisäainetta ei välttämättä enää näissä koneissa tarvittaisi. Enpä uskalla kokeilla kuitenkaan... Ajoja niin vähän, ettei merkitystä kustannuksiin.maxxon kirjoitti:Onko foorumilaisilla suositella Vaasan lähistöllä luotto korjaamoa/korjaajaa joka osaa w111 220 vm62 metkut?
Kytkinhommia( poljin jumittaa ) ja käyntikin saisi olla parempi.. Sytkyt ja Solexit pitänee säätää pitkän seisonnan jälkeen..
Sitten kysyisin tässä vielä pitääkö tuohon laittaa tiikeribensaan lisäainetta?
Kiitos
Max Koskela
Vaasa
Tampereelta tiedän huoltopaikat, mutten Vaasasta...
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Re: W111 osaajaa Vaasan seudulla
Kiitos
Hyvin on löytynyt apua ja osia tätä kautta
Kun ei osaajia löydy täältä niin osaako joku sanoa onko iso operaatio kytkimen vaihto..??
Kokemusta on taunuksen koneremonteista vuodelta x sen jälkeen on enemmänkin hiirtä heiluteltu
Hyvin on löytynyt apua ja osia tätä kautta
Kun ei osaajia löydy täältä niin osaako joku sanoa onko iso operaatio kytkimen vaihto..??
Kokemusta on taunuksen koneremonteista vuodelta x sen jälkeen on enemmänkin hiirtä heiluteltu
Re: W111 osaajaa Vaasan seudulla
terve !
kytkimen vaihto helppo homma !
kytkimen vaihto helppo homma !
Re: W111 osaajaa Vaasan seudulla
Kovasti saatu apuja ja vinkkejä privana kiitos!!
Käynti parani kun sai ajettua vanhat bensat pois.. nyt kehrää. Laitoin tosin Motonetin kaasarin putsaus ainetta tankkiin mutta tiedä niistä.
Kytkin vielä jumittaa ja sitä on nyt poljettu niin perkeleesti että pitää järeämpiä keinoja keksiä. Oletan että siinä on uudet levyt kun hiljan tehty koneelle täysremppa niin tuskin kulunutta levyä jätetty
Semmonen kysymys kokeneille että kuuluuko perän olla tosi vetelä? Motarilla otin melkein kaikki irti ja alkoi pelottamaan mua ja mersua jo 120 vaudissa, Jäi nopeus mittarikin tappiin jumiin ja pitä koputella että tokeni..
Renkaat on uudehkot Michelin X ja paineet katsottu mutta vetelä on... Kuuluko olla?
kiitos taas
Käynti parani kun sai ajettua vanhat bensat pois.. nyt kehrää. Laitoin tosin Motonetin kaasarin putsaus ainetta tankkiin mutta tiedä niistä.
Kytkin vielä jumittaa ja sitä on nyt poljettu niin perkeleesti että pitää järeämpiä keinoja keksiä. Oletan että siinä on uudet levyt kun hiljan tehty koneelle täysremppa niin tuskin kulunutta levyä jätetty
Semmonen kysymys kokeneille että kuuluuko perän olla tosi vetelä? Motarilla otin melkein kaikki irti ja alkoi pelottamaan mua ja mersua jo 120 vaudissa, Jäi nopeus mittarikin tappiin jumiin ja pitä koputella että tokeni..
Renkaat on uudehkot Michelin X ja paineet katsottu mutta vetelä on... Kuuluko olla?
kiitos taas
Re: W111 osaajaa Vaasan seudulla
Sama ilmiö bensan kanssa. 50 litraa kun sai tankattua uutta, niin sitten alko toimiin kunnolla. Toi V-power on kuulemma niin pesevä aine jo itessään, että erillistä putsariainetta ei tarvita. Tiedä sitte... Mulla on toiminu hienosti pelkältään. Ensi talveksi pistän säilöntäaineen tankkiin. Onko sitte parempi tankki täyteen tai puolilleen. Jos olis puolillaan, niin sais keväällä sitte siihen tuoretta puoli tankkia... Kuitenkin jos lämpimässä tallissa, niin tuskin se kosteutta kerää.maxxon kirjoitti:Kovasti saatu apuja ja vinkkejä privana kiitos!!
Käynti parani kun sai ajettua vanhat bensat pois.. nyt kehrää. Laitoin tosin Motonetin kaasarin putsaus ainetta tankkiin mutta tiedä niistä.
Kytkin vielä jumittaa ja sitä on nyt poljettu niin perkeleesti että pitää järeämpiä keinoja keksiä. Oletan että siinä on uudet levyt kun hiljan tehty koneelle täysremppa niin tuskin kulunutta levyä jätetty
Semmonen kysymys kokeneille että kuuluuko perän olla tosi vetelä? Motarilla otin melkein kaikki irti ja alkoi pelottamaan mua ja mersua jo 120 vaudissa, Jäi nopeus mittarikin tappiin jumiin ja pitä koputella että tokeni..
Renkaat on uudehkot Michelin X ja paineet katsottu mutta vetelä on... Kuuluko olla?
kiitos taas
Ei ole perä vetelä täällä

120 kokeiltu motarilla pikaisesti. En ole lujempaa arvannu noilla 50 vuotta vanhoilla Misukoilla. 80 noin pääsääntöisesti ollu maximi. Mutta nyt on kohta uudet Misukat alla

Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 151
- Liittynyt: Ma 24.11.2003 14:47
Re: W111 osaajaa Vaasan seudulla
Kytkimen jumittaminen johtuu todennäköisesti umpeen turvonneesta letkusta. Letku on helppo vaihtaa.maxxon kirjoitti:Onko foorumilaisilla suositella Vaasan lähistöllä luotto korjaamoa/korjaajaa joka osaa w111 220 vm62 metkut?
Kytkinhommia( poljin jumittaa ) ja käyntikin saisi olla parempi.. Sytkyt ja Solexit pitänee säätää pitkän seisonnan jälkeen..
Sitten kysyisin tässä vielä pitääkö tuohon laittaa tiikeribensaan lisäainetta?
Kiitos
Max Koskela
Vaasa
280 SL -70
Continental MK II -57
AAR Cuda
DB 990 Selectamatic -66
VW Polo 1,3 CL -92
Continental MK II -57
AAR Cuda
DB 990 Selectamatic -66
VW Polo 1,3 CL -92