SAA POISTAA

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
sooppa
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1164
Liittynyt: Ke 16.06.2004 18:51
Paikkakunta: vaasa

SAA POISTAA

Viesti Kirjoittaja sooppa »

onx täälä ketään joka olis sepittäny turbon tollaseen w123 220d riisseliin? ton koppasiin neloskoneisiinhan myytiin aikoinaan "bolt on" turbopakettia.eli tarkotuksena olis ruuvata fööni+cooleri kiinni ilman mitään suurempia muutoksia.pistäkää neuvoja esim.käykö oma pakosarja ym.
Viimeksi muokannut sooppa, La 29.10.2005 17:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
rönttä
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 155
Liittynyt: To 13.11.2003 15:32
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja rönttä »

taitaapi tulla noissa sarjoissa uus pakosarja ja imusarja...
esim. STT teki näitä joskus...
kestävyydestä ei osaa sanoa...
toiset sanoo että kestää toiset jotta ei... :roll:
Trust me I know what I'm doing...
Avatar
sooppa
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1164
Liittynyt: Ke 16.06.2004 18:51
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja sooppa »

millä tavoin turbon pakosarja eroaa tavallisesta muuten kuin ahtimen kiinnityslaipan osalta? pystyykö vakio pakosarjaa käyttämään jos väsäis välilaipan ahtimelle? olisko jostakin saatavilla kuvia esim.w123 300tdt:n koneesta? pystyykö vakioimusarjaa muuttamaan turbokäyttöön sopivaksi? ahtimeksi olin ajatellu viton fööniä ja aivan pienillä ahdoilla 0.2-0.4?
Vastaa Viestiin