MB d200 89vm mersu tietäjä pohjois-savosta
MB d200 89vm mersu tietäjä pohjois-savosta
moi mulla on toi mb d200 89vm (W124) ja siihen pitäs pikkuinen remppa tehdä eli saada vaihdettua öljyt ja apulaitehihna + katsoa onko kansi palanut kun vuotaa moottorin kyljestä mitä en ymmärrä kun vähän aikaa sitten oli viel ettei vuotanut mistään autolla ei ole revitelty muuta kuin ajettu normaali ajoa ja auton huippuja on kokeiltu 150km/h suljetulla tiellä tietty mut voiko kansi palaa normi ajossa ja paljon silloin pitää ajaa että se palamaan alkaa ? kun lämmöt ei ole nouseet kuitenkaan korkeiksi vajaa puoli muistaaksen on ollut tosin se lämpö viisari hyppii niin en tiiä sit toimiiko se miten hyvin :/ mut mites toi kun olen lukenut että voisi olla vain että kiristäisi kannen pultteja?
Viimeksi muokannut Oodo, Pe 12.09.2014 19:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: MB d200 89vm mersu tietäjä pohjois-savosta
No ei voi olla.....voisi olla vain että kiristäisi kannen pultteja
oulaistenliikenne.fi
Re: MB d200 89vm mersu tietäjä pohjois-savosta
noh mikäs sitten onko siitä kansi palanut vai? en tiiä mut kyllä helposti palaa jos ihan vain tavan ajossa kyrpii
Re: MB d200 89vm mersu tietäjä pohjois-savosta
Ei se tavan ajossa se kansipahvi hajoa vaan ajankanssa ja onhan autolla jo ikääkin 25vuotta ja voi olla orkkispahvi.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: MB d200 89vm mersu tietäjä pohjois-savosta
" MB d200 89vm mersu tietäjä pohjois-savosta"
Ei uskalla oikein vastata, kun ei ole pohjois-savosta ja eikä tietäjä.
Ei muutakuin perkeleesti ajoa ja katsoo mistä rysähtää.
Ei uskalla oikein vastata, kun ei ole pohjois-savosta ja eikä tietäjä.
Ei muutakuin perkeleesti ajoa ja katsoo mistä rysähtää.
+358 18B8FE99
Re: MB d200 89vm mersu tietäjä pohjois-savosta
ok noh voe helevatan helevata ja siitä on silloin varmaan myös se kansi paskana kun se on se tiiviste mennyt
Re: MB d200 89vm mersu tietäjä pohjois-savosta
Ei siinä kannessa ole välttämättä mitään vikaa..tarkistaa vain suoruuden.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: MB d200 89vm mersu tietäjä pohjois-savosta
ja remppa maksaa 700€ voi vittujen kevät
Re: MB d200 89vm mersu tietäjä pohjois-savosta
No tunge sinne ehjä kone kansipahvin osalta...niitä saa 200-500e.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: MB d200 89vm mersu tietäjä pohjois-savosta
En kyllä millään lähtisi konetta vaihtamaan jos kansipahvissa vikaa.
oulaistenliikenne.fi
Re: MB d200 89vm mersu tietäjä pohjois-savosta
Remonttimiehiä on niin monenlaisia, kannentiivisteen vaihtokin on ylivoimainen tehtävä ja sekin homma monesti epäonnistuu.
Atlaksen vaihtoehto on järkevä, niin ei tarvitse alkaa moottoria purkamaan ja kuluttamaan aikaa työhön , ajoihin ja koneistuksiin yms.
Atlaksen vaihtoehto on järkevä, niin ei tarvitse alkaa moottoria purkamaan ja kuluttamaan aikaa työhön , ajoihin ja koneistuksiin yms.
+358 18B8FE99
Re: MB d200 89vm mersu tietäjä pohjois-savosta
missä voisi olla vika kun hehkun valo paloi aikasemmin alkuperäisellä hekurelellä vian vilauksen ja tuntui että se ei hekuta oikein mutta sitten vaihdettiin kaverilta toinen hehku aika rele ja siinä ei se rele sytyttänyt valoa ollenkaan noh kävin hakee purkaamolta käytetyn mikä piti olla kunnossa eikö hehkun valo vieläkään pala voiko tämä olla jostain muusta vai onko se se rele vain paska? releen päällä oleva metallinen lätkä eli vissiin sulake on ehyt ainakaan ei ole katki auto lähtee 0c käyntiin tooodella huonosti ekalla starttauksella kuitenkin käynnistyy kaasulla miten iso homma on vaihtaa esim hehkutulpat jos käyn liikeessä vaihdattaa ottaako miten paljon? tai onko joku täällä kuopion lähellä joka voisi vaihtaa ne halvalla ja samalla hihnan+öljyt
Re: MB d200 89vm mersu tietäjä pohjois-savosta
mutta lämpimällä kelillä 20-25c ja aurinko paistoi hehkun valo paloi ihan normaalisti ei mitään ongelmaa :O mutta heti kun aurinko ei pastanut ja asteet oli 10c-15 ei tietoakaan
Re: MB d200 89vm mersu tietäjä pohjois-savosta
nyt on hehkut vaihdettu ja sillä toimii taas samalla vaihdettiin öljyt ja öljyn suodatin + apulaite hihna mutta sitten tuli tälläinen että moottorin lämmöt ei jostain syystä nyt enää nouse 80c:kaan onko normaalia? ennen oli pikkuisen yli 80c ja sitten jo ollut vika pottoainetta valuu aika hurjasti visiin pottoaine pumpusta onko tämä se vika mistä on sanottu että vuotaa päällä olevista putkien juuresta ja siellä oleva tiiviste on mennyt? jos on niin miten kauvan siinä menee kun sen vaihtaa korjaamo?? eli miten kallis urakka on tiedossa?? kiitos jo etukäteen auto toimii loistavasti nyt muuten
Re: MB d200 89vm mersu tietäjä pohjois-savosta
Syöttöpumpun päällä olevat suutin putkien lähdöt vuotaa..sinne pitää laittaa o-renkaat ja kupari prikat.
Tollanen homma käy nopeiten diesel korjaamolla jossa oikeat työkalut ja osat hyllystä..varmaan max tunnin homma.
itsekin sen voi tehdä kun tekee työkalun pitkään hylsyyn lukitys levystä hitsaten ja hankkii osat etukäteen ja omaa momentti avaimen.
Tollanen homma käy nopeiten diesel korjaamolla jossa oikeat työkalut ja osat hyllystä..varmaan max tunnin homma.
itsekin sen voi tehdä kun tekee työkalun pitkään hylsyyn lukitys levystä hitsaten ja hankkii osat etukäteen ja omaa momentti avaimen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: MB d200 89vm mersu tietäjä pohjois-savosta
mistäs voi johtua moottori lämpötilan ongelma kun ei lämmöt ole kovinkaan korkeat?? 40c ja seuraavan viivan tietämillä mutta eikös normaalit ole 80c-90c ?
Re: MB d200 89vm mersu tietäjä pohjois-savosta
Termari viallinen eli uutta mutta jos puhallin sisällä puhaltaa tosi kuumaa niin mittarissa tai anturissa on vikaa.
Ja haaleaa jos puhaltaa on termari sökö....sitten jos syyläri on samanlämpöinen kuin kone niin termari edelleen..kone oltava tosikuuma ja jäähdyttäjä ylä osa viileä tai kylmä niin tällöin termari ok.
Ja haaleaa jos puhaltaa on termari sökö....sitten jos syyläri on samanlämpöinen kuin kone niin termari edelleen..kone oltava tosikuuma ja jäähdyttäjä ylä osa viileä tai kylmä niin tällöin termari ok.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-