S124 300TD moniurahih kiristimen rungonpuoli kierteet sileät
S124 300TD moniurahih kiristimen rungonpuoli kierteet sileät
S124 300TD moniurahihnan kiristimen pultti ittestää sorvautunut melkein ulos kun vastasi lauhduttimen rupelliin. Tuloksena moottorinrungon sisäkierteet aika sököt... Onkos korjauskokemuksia muuuta kuin moottorin vaihto ?
100 D Cityliner -89
S124 E300TD -93
S124 E300TD -93
Re: S124 300TD moniurahih kiristimen rungonpuoli kierteet si
Moottorin vaihto tai sitten naamaosan vaihto vanhaan moottoriin. Molempia löytyyJönsi kirjoitti:S124 300TD moniurahihnan kiristimen pultti ittestää sorvautunut melkein ulos kun vastasi lauhduttimen rupelliin. Tuloksena moottorinrungon sisäkierteet aika sököt... Onkos korjauskokemuksia muuuta kuin moottorin vaihto ?
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
Re: S124 300TD moniurahih kiristimen rungonpuoli kierteet si
Hehe ... prkl... Ei olis kukaan yrittäny tehä isommat kierteet ja sorvauttanut isommilla kierteillä sitä kiinnityspulttia ??? Passaa varmaan autolla ajaa lyhen matkan vaikka ei ole tehostajat yms toiminnassa ???
100 D Cityliner -89
S124 E300TD -93
S124 E300TD -93
Re: S124 300TD moniurahih kiristimen rungonpuoli kierteet si
Niin ja kuinkhan sio homma vaihtaa se naamataulu ??
100 D Cityliner -89
S124 E300TD -93
S124 E300TD -93
Re: S124 300TD moniurahih kiristimen rungonpuoli kierteet si
Tai sitten helicoililla korjaa kierteen.
https://www.google.fi/search?q=helicoil ... d=0CCAQsAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.google.fi/search?q=helicoil ... d=0CCAQsAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: S124 300TD moniurahih kiristimen rungonpuoli kierteet si
Juu eipä olisi tuo helicoil hullumpi ratkaisu, mutta silti pitää pystyä poraamaan isompi reikä ja kierteyttämään ja niin ettei menisi vinoon. Ja ettei lastut mene tuonne kettinkin sekaan tai emt onko se kuinka ranttu .. Aika paljon pitäisi purkaa että voisi naamataulun vaihtaa ja pultteja momentissa yms... Pari kuvaa kierteistä, ei nyt niin mahottoman huonot jos yrittäs kierrelukitteella ja korkkaa jos korkkaa
Löyty purkukuvat http://www.w124performance.com/service/ ... 8000HA.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Löyty purkukuvat http://www.w124performance.com/service/ ... 8000HA.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
100 D Cityliner -89
S124 E300TD -93
S124 E300TD -93
Re: S124 300TD moniurahih kiristimen rungonpuoli kierteet si
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=658995#658995" onclick="window.open(this.href);return false;
wiimax.fi
Re: S124 300TD moniurahih kiristimen rungonpuoli kierteet si
Ymmärsin että ei porattu reikää suuremmaksi vaan se oli joku ''ihme'' koko ja vetivät suoraan M20 jenkat ja M20 kustomipultilla kiinni.
100 D Cityliner -89
S124 E300TD -93
S124 E300TD -93
Re: S124 300TD moniurahih kiristimen rungonpuoli kierteet si
näköjään m20 kierretapilla vaan vanhaan reikään uusi kierre ja siihen sitten perus m20 pultti josta kantaa hoittu pois.
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
- Tukala
- Mersumies
- Viestit: 600
- Liittynyt: Pe 20.04.2012 16:34
- Paikkakunta: Satakunnassa, meri "lähellä" + Varsinais-Suomi Eteläpohjanmaata lähempänä :-)
Re: S124 300TD moniurahih kiristimen rungonpuoli kierteet si
Jos helicoilin laitat niin lastut eivät ole ongelma,lisäksi senhän sanotaan olevan jopa "aikalailla" kestävämpi kuin pelkkä jenka alussa.
Ja voin sanoa kokemuksesta että orig.antautuu ennen.
Ja voin sanoa kokemuksesta että orig.antautuu ennen.
Nol5 sataa - ysiysiysi 13O
----------------------
----------------------
Re: S124 300TD moniurahih kiristimen rungonpuoli kierteet si
Varmaankin seuraava ratkaisu jos ei pysy kun vaihdoin uuden tapin ja keinun kun oli aikalailla jo väleä ja varmasti rasitti tappia. Kierreliimaa väliin ja kiristin kunnolla ei korkannut, nyt täytyy vain seurata mitä käy ja jos korkkaa niin taidan sitten korkata vähän muutakin ennen kuin alan uudestaan korjaileen
100 D Cityliner -89
S124 E300TD -93
S124 E300TD -93