Viton hankinta vuosimalli 2010-2014, lastenistuin?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Crea
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 239
Liittynyt: Ke 12.01.2005 21:17
Paikkakunta: Kaakana

Viton hankinta vuosimalli 2010-2014, lastenistuin?

Viesti Kirjoittaja Crea »

Tuollaista vitoa olen nyt katsellut, kun farkusta ei tilaa tahdo löytyä kaikkeen harrastustoimintaan.
Saako viton etupenkille lastenistuinta?
Onko normi tunnistimet niin kuin henkilömalleissa?
Mersun oma lastenistuin toimii myös pakussa?

Muita huomioitavia asioita voi laittaa myös tähän alle jos mieleen tulee.
Poutahaukka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 135
Liittynyt: La 26.06.2010 12:16

Re: Viton hankinta vuosimalli 2010-2014, lastenistuin?

Viesti Kirjoittaja Poutahaukka »

Vastaan hieman vieresta, mulla on ollut -06 ja -09 eikä niissä ainakaan ollut apukuskin airbagia. Toki saattaahan sellainen olla mikäli on otettu lisävarusteena? Faceliftattua olin ostamassa jossain vaiheessa (en ostanut), ja Vehon myyjän puheistä ymmärsin että muutokset ovat lähinnä kosmeettisia.

Jos nyt sattuisi tunnistimella varustettu bagi olemaankin, niin ebaysta saa sellaisia chippejä jotka voi laittaa mihin tahansa istuimeen, ja maksavat murto-osan Mercedes -istuimen hinnasta.

Btw talvella noilla Vitoilla "ei tee mitään" ellei ole painoa kyydissä, muuten jumissa joka paikassa, ja jos ei jumissa niin eteneminen vaivalloista. Noiden ajonvakautus on ihan eri planeetalta kuin esim. w211 ja w212 jotka toimivat mielestäni kohtuullisen jouheasti. Meluisia, varsinkin isommalla rengastuksella. Kannattaa harkita ellei sitä tilaa ihan välttämättä tarvitse. Itse vaihdoin Vitosta farkkuun, ja lainaan duunista pakua jos välttämättä tarvitsee. Jos ostat niin osta ainakin automaatti. Mulla ei manuaalia ole ollut mutta olen hiukan ajanut sellaisella, ja ainakin omaan makuun ykkönen on turhan lyhyt, ja kakkosella on turha yrittää liikkeelle. Kaupunkiajosta tulee nykivää. Niin ja tuo kokeilemani oli 115cdi.
S212 350cdi
W210 320cdi
Crea
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 239
Liittynyt: Ke 12.01.2005 21:17
Paikkakunta: Kaakana

Re: Viton hankinta vuosimalli 2010-2014, lastenistuin?

Viesti Kirjoittaja Crea »

No niin tässähän päästiin jo lähelle asiaa :)

Tarkoituksena onkin hankkia tuo 4matic malli ja taitavat aina olla automaatteja. Sillä luulisi pääsevän vähän paremmin?

Tuohon lastenistuinkysymykseen jos jolloin on vielä omakohtaisia kokemuksia niin kiittelen jo etukäteen. Mersun omia turvajakkaroita löytyy jo pari kappaletta niin se ei ole ongelma. Yksi kaukakalomalli olisi myynnissäkin jos jollain tarvetta.

Käykö neliveto vitoon samat vanteet kuin S211?
Crea
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 239
Liittynyt: Ke 12.01.2005 21:17
Paikkakunta: Kaakana

Re: Viton hankinta vuosimalli 2010-2014, lastenistuin?

Viesti Kirjoittaja Crea »

Tähän ei kellään tietoa?
Avatar
MiHe
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6276
Liittynyt: La 23.02.2008 12:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Viton hankinta vuosimalli 2010-2014, lastenistuin?

Viesti Kirjoittaja MiHe »

Tuolta voit katella OEM vannekoot, jos sitä jotain apua on:
http://www.alloywheelsdirect.net/inform ... cedes-benz" onclick="window.open(this.href);return false;
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Vastaa Viestiin