w210 muutos classicista, faceliftiksi.

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
aveko
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: La 16.06.2012 13:51
Paikkakunta: Reisjärvi

w210 muutos classicista, faceliftiksi.

Viesti Kirjoittaja aveko »

Onko kukaan tehnyt muutosta classicista, faceliftiksi? Tiedän kyllä että keulasta menee kaikki uusiksi mutta tuleeko ongelmia valojen, peltien asennuksissa vai onko suoraan bolt on?
Ei se karhukaan jaksa aina tapella, se syö välillä puolukoita
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Re: w210 muutos classicista, faceliftiksi.

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

aveko kirjoitti:Onko kukaan tehnyt muutosta classicista, faceliftiksi? Tiedän kyllä että keulasta menee kaikki uusiksi mutta tuleeko ongelmia valojen, peltien asennuksissa vai onko suoraan bolt on?
Niin meinaatko pre-faceliftistä (vm. 1996-1999) faceliftiksi (vm. 2000-2003)? Jos näin niin faceliftin lokasuojia vanhempaan malliin kerran sovitelleena jätin homman sikseen. Keula laskee nimittäin jyrkemmässä kumassa kun vanhassa / etuvalot ovat "viistommassa" kulmassa, joten myös lokasuojien yläkiinnityspisteitä pitäisi muokata eli ns. etukehikkoa madaltaa etukulmasta, joka ei siis ilman rälläkkää liiku mihinkään.

Uusiksihan menisi konepelti + lukkopelti, maski, lokasuojat, valot, etupuskuri, jotka toki irtoavat ihan ruuvaten, mutta tuo kehikko vaatiikin sitten vähän enemmän. Kun en itse ole hitsausvirtuoosi, niin olettaisin että nykyään jo kokonaisen facelift-mallisen auton saa edukkaammin kun teettämällä kenellään tuota hommaa.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Bomber4
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1749
Liittynyt: La 28.01.2006 19:02
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: w210 muutos classicista, faceliftiksi.

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Sitten vielä helmamuovit uusiks. Niissä onne tunkki luukut erilaiset. Vaikka W kopasta puhutaan ,mut jos olis S eli farkku,niin takaluukkukin menis vaihtoon. Lisäjarruvalon paikan takia. Eriasia on kuinka tarkan liftauksen tekee,sisustasta puhumattakaan.
Star
Vastaa Viestiin