CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4679
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Toivoisin, että tämä öljyily ja pöljyily jo loppuisi tähän.
Minulle on periaatteessa ihan sama, millä öljyllä itsekukin ajaa.
Oikeastaan teen typerästi, kun neuvon, ajakaa millä öljyllä haluatte - minähän siinä pärjään, kun te kohta sitä pöntönpoisto-ohjelmaa sitten tarviitte.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
Tenutähti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1026
Liittynyt: Su 04.12.2005 22:19
Paikkakunta: Tornio

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Tenutähti »

Miten tämä yks jarrujen hitsaaja löysi tämänkin ketjun?????
Tämä ketju on todella alusta loppuun täyttä, mielenkiintoista asiaa sellaisen sepän kertomana että aika vähän jää muilla lisättävää! Kuka se minäkin olen tuomaroimaan kuka saa kirjoitella mitä mutta olisko tälle mitään tehtävissä?
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79

Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17241
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja dealer »

Siivotkaa nyt ihmeessä Hebe124 kirjoittamat p*skat tästä (jos muualtakin) pois, ja toki sitten myös tämä minun viesti ym. varsinaiseen aiheeseen liittymättömät.
wiimax.fi
Avatar
jari36
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 171
Liittynyt: To 28.12.2006 23:47
Paikkakunta: Siellä mistä sattuu katon alustaa löytymän ;) pääasiassa Turku-Pori akselilla

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja jari36 »

Öljy hommelit kuten Tuikku kommentoi ;)
Mitä tulee Kajanista saatavaan hymyyn.
Kohta vuosi kyläilystä..ja vetää vieläkin hymyyn :)
Avatar
Mosse
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 23
Liittynyt: Ti 02.05.2006 12:26
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Mosse »

Suositelkaa jotain halpaa ja jotenki toimivaa kiinan ohjelmointi johtoa. Vois testailla tohon purkuautoon jolla ei ole niin väliä. Auto s202 200cdi
ex: MB W123 300D(220) OM617 -79 automat.
ex: MB W201 2.5D OM602 -85
ex: MB S202 C250TDT Esprit OM605 -97
ex: MB S124 E250TD OM605 -95
purussa: MB S202 200cdi classic OM611 -99
Nykyinen: MB S210 220cdi classic OM611 -98
Avatar
Jumpstart
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 164
Liittynyt: Ke 07.01.2015 19:21
Paikkakunta: Kuopio

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Jumpstart »

KWP2000 plussa on jotain 20£ kahtapuolta. Saisko sillä jotain aikaiseksi, EDC15C5/6 laitteisiin pääsee ainakin käsiksi.
W219 CLS350 vm.2005
Rinksu
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: To 11.02.2016 11:59

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Rinksu »

Hei onko teillä kokemusta tai tietoa Kouvolalaisesta VH-Motorsista. Osaavatko hommansa? Se taitaa olla Hirvipuron asennuspiste, onko se hyvä asia?
Avatar
MiHe
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6279
Liittynyt: La 23.02.2008 12:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja MiHe »

Kuinkas muuten tuo starin kautta tapahtuva viristyssarjojen haku toimii, mitä se näyttää (ohjeessahan on silmällä boksien tarkastelu ja ecun rei'itysten etsintä mutta eikös siinä ole joku ECU-tarkistuskin vielä)? Pitäis yhtä epäilyttävän pirteetä 320CDI ässää vilkaista... :D
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Kumipää
Mersumies
Mersumies
Viestit: 821
Liittynyt: Ti 23.10.2007 13:20
Paikkakunta: Kalajoki

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Kumipää »

Ei sieltä semmosia nää, mut kattele paljonko max syötöt on, niin se on helpoin.
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4679
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
En ole koskaan kokeillut.
Mutta kyllä se mahdollista on sellaisilla testereillä, joilla on pääsy valmistajan tietokantaan.
Kun ohjelmaa muutetaan, muuttuu tarkistussummakin.
Vertaamalla sitä viimeisimpään autoon ladattuun ohjelmaversioon, asia selviää.
Onko muuttunut => joku on roplannut ohjelmaa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
MiHe
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6279
Liittynyt: La 23.02.2008 12:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja MiHe »

tuikku kirjoitti:.
En ole koskaan kokeillut.
Mutta kyllä se mahdollista on sellaisilla testereillä, joilla on pääsy valmistajan tietokantaan.
Kun ohjelmaa muutetaan, muuttuu tarkistussummakin.
Vertaamalla sitä viimeisimpään autoon ladattuun ohjelmaversioon, asia selviää.
Onko muuttunut => joku on roplannut ohjelmaa.
Sellainen mielikuva oli jäänyt kun jotain muuta yhden foorumilaisen autolle tehtiin että olisi löytynyt jotain tuon suuntaista, mutta hetki sitten kun simulaattorilla katselin niin ei siellä ollut kuin nuo tuhoboksien etsintäohjeet... laho pää vissiin :roll:

mitäs vakiot/viritetyt ruiskumäärät ja ahdot olis OM613:lle?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4679
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Vakion max ruiskutusmäärä taisi olla jotain 72-73milliä ja ahtoja alle 1,4bar.
Jotain tuollaista.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
MiHe
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6279
Liittynyt: La 23.02.2008 12:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja MiHe »

tuikku kirjoitti:.
Vakion max ruiskutusmäärä taisi olla jotain 72-73milliä ja ahtoja alle 1,4bar.
Jotain tuollaista.
Mittailtiin, vedossa saatiin lukuja 79,5 max syötöt, ahdot 1,8 bar. Onko nuo vielä rajoissa vai kieliikö selkeästi ohjelmasta?

(Offtopic: menee starinkäyttöpuolelle mutta käsittämättömästi developerpuolen mittauksessa käppyrä leikkaisi 33milliin kun mitattiin syöttöjä, olisiko siinä pitänyt alunperin zoomata riittävästi ulos vai mikä oli vikana? Mitattiin sitten ihan normimittauksen puolelta, lukuarvon parin sekunnin päivitysnopeus ihan jees :shifty: ) Kelloa vastaan auto ei paikoiltaan lähtiessä ihemitä tehnyt, johtuen tosi tahmaisesta liikkeellelähdöstä, mutta pikkunopeudesta kickdown tuntui kieltämättä aika napeelta.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4679
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Kyllähän sille on jotain tehty.
Ahtoja on aika paljon ja syöttöjä "liian" vähän, oliskohan suutinkartalle tehty sitten jotain, kun on ahdot noin ylös nostettu.
Varmaan hiukkassuodatin malli, kun koska ilman sitä olevan mallin mappi lukee vaan 1,7baariin asti.
Mitenkäs kierrätys oli.
Jos suodatin on vielä paikoillaan, niin hiukan olisin huolissani sen keston kanssa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
MiHe
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6279
Liittynyt: La 23.02.2008 12:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja MiHe »

tuikku kirjoitti:.
Kyllähän sille on jotain tehty.
Ahtoja on aika paljon ja syöttöjä "liian" vähän, oliskohan suutinkartalle tehty sitten jotain, kun on ahdot noin ylös nostettu.
Varmaan hiukkassuodatin malli, kun koska ilman sitä olevan mallin mappi lukee vaan 1,7baariin asti.
Mitenkäs kierrätys oli.
Jos suodatin on vielä paikoillaan, niin hiukan olisin huolissani sen keston kanssa.

Ei oo hitupönttöö, pölläytti savua sen verran parissa lähdössä enkä huomannut moottorin mittausarvoissa DPF kohtaa... ja sitten tarkistin vielä just äsken VIN koodistakin että ei ole tehtaalta asennettu. EGR:n toimintaa ei huomattu tarkistella, taisteltiin sen käppyrän saannin kanssa. Ainoa muuten mikä oli moottoriarvoissa hieman pielessä oli ruiskupaineensäätimen ohjausarvo mikä oli 21 kun yläraja oli starin mukaan 20. Niin ja ykkösruiskun korjausarvo oli +5 tyhjäkäynnillä.

Mitenhän tuon käppyrämittauksen sais pelittään, nyt kateltiin sitä täyskaasuajon näkymää ja siinähän päivittyy lukuarvoja n.3-4kpl sekunnissa eli koko sivun päivittymiseen menee muutama sekunti. Kun mulle jäi sellainen mielikuva että ahtopaine olisi näyttänyt jotain hulluja moottorijarrun aikana, luokkaa 2bar mutta voi olla että katoin sivusilmällä väärää riviä (ellei ollut vedon jälkeinen viiveellinen arvo, mutta 2 on ihan järjetön arvo muuten, sikis olis ollu hieno otta koko vedonkestävä mittaus että ei näitä tarttis spekuloida).

Katselin simuloinnissa taas tuota developerpuolen mittausta, voisi kokeilla heittää sinne oman mittaryhmän mihin laittaa vain ahtopaineen (niitäkin oli siellä useampi :crazy: ) ja sen ruiskutusmäärän... tekiskös ilmamassalla ja moottorin kierroksilla jotain? Jos selvittäis samalla miksi lähtö tuntui vähän tahmealta, niinkuin ahtojen nousu ei olisi ihan ok paikoiltaan lähdettäessä.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Kumipää
Mersumies
Mersumies
Viestit: 821
Liittynyt: Ti 23.10.2007 13:20
Paikkakunta: Kalajoki

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Kumipää »

Helpoin kattoo arvot yleensä siitä täyskaasun mittausarvosta, ihan riittävän tarkka.
Ja nehän selvisikin jo.
Jos vaivaa, että auto on liian virkku, niin käy veholla päivittään sen vakioks :D
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4679
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

Kumipää kirjoitti:Helpoin kattoo arvot yleensä siitä täyskaasun mittausarvosta, ihan riittävän tarkka.
Ja nehän selvisikin jo.
Jos vaivaa, että auto on liian virkku, niin käy veholla päivittään sen vakioks :D
Tämä vakioksi päivittäminen on erittäin hyvä palvelu merkkiliikkeeltä.
Hinta on hyvin usein 108€.
Melkein suosittelisin aina tekemään, kun auton käyttäytymisessä on jotain sellaista kummallista, jolle ei järkevää selitystä tahdo löytyä.
Hinta on mielestäni niin kohtuullinen, että vaikka olen työkalun tähän tehdaspäivitykseen hankkinut, niin enpä ole itse yhtään kuitenkaan tehnyt.
Nykyäänhän saa lisenssillä olevan pass-thru kaapelin muutamalla satasella, sitten pikku korvausta vastaan saa päivitysoikeuden valmistajan serverille, josta vakio-ohjelmia voi autoon kirjoittaa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4679
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Monta tuntia tänään taisteltu SLK 250cdi,n kanssa.
En yhtäkään hevosvoimaa saanut lisää.
Sapettaa ...

Ohjelma melkein sama kun E ja C sarjalaisessa, muttei ihan.
Helpoin selitys olisi, ettei kaapeli tässäkään lue kaikkea.
No, jospa tuo joskus selviäisi.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
xr
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1225
Liittynyt: Ti 06.07.2004 01:08
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja xr »

nykyajan autot alkaa olla viimmeisiä jota vielä pystyy muuttamaan
jos auton valmistaja tosissaan haluaisi estää uudellen ohjelmoinnin niin he nyky ecu tekniikalla siihen helposti pystyisivät kyse on lähinnä heidän halusta
tosin saatta se auton myyntiäkin laskea jos on tiedossa ettei autoa voi manipuloida
Taikl
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 188
Liittynyt: To 31.10.2013 17:09
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Taikl »

Onkos muilla tihentyny hiukkasloukun tyhjennys poltot optimoinnin jälkee. Itellä ennen polttojen väli oli keskimäärin n.900km. Nyt polttojen väli ollu aikalaila n.750km. Eihä tuo nyt vieläkää onneksi iha yhtenää polttele, hyvin kulkee tuikutettuna :thumbup:
Avatar
Legge
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 411
Liittynyt: Ke 09.01.2013 15:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Legge »

En ole ainakaan itse huomannut. Jos on tehot vedytty "tappiin", niin kyllähän se voi savutella loukkua tukkoon hieman nopeammin.
Ajossa: Kia ProCeed GT 2020
Ex:
W205 C180 A Edition AMG 2018
S204 C180 CDI AMG 2013
W176 A180 BE Urban 2013
Nippu Pösöjä ja vanha Bemari
Avatar
Kolmetoista
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 42
Liittynyt: Su 04.08.2013 02:56
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Kolmetoista »

Mielenkiintoinen topic kertakaikkiaan. Itsellä s211 320cdi farkku jossa ohjelma, tarkotuksena tyhjätä katit tai vetää suora putki niin että katin kuoret jää paikalleen, keväämmällä sitten motonetin välijäähdytin. Vaikuttaako tuo kattien poistaminen paljonkin vääntöön, tukkoisuudesta ei oo tietoa.. pian 470tkm mittarissa. Isompaa ahdintakin ollu suunnitelmissa mutta kannattaako näillä kilometreillä?
W124 E200 -95

ex
W124 250d -88
S202 C230 Kompressor -95
W202 C200 Sport -95
W124 250d -93
S124 E220T -93
S211 320cdi -04
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Kolmetoista kirjoitti:Mielenkiintoinen topic kertakaikkiaan. Itsellä s211 320cdi farkku jossa ohjelma, tarkotuksena tyhjätä katit tai vetää suora putki niin että katin kuoret jää paikalleen, keväämmällä sitten motonetin välijäähdytin. Vaikuttaako tuo kattien poistaminen paljonkin vääntöön, tukkoisuudesta ei oo tietoa.. pian 470tkm mittarissa. Isompaa ahdintakin ollu suunnitelmissa mutta kannattaako näillä kilometreillä?

Jos katit on ehjät niin ei vaikutua juuri mitään oli sitten ohjelma tai ei
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Kumipää
Mersumies
Mersumies
Viestit: 821
Liittynyt: Ti 23.10.2007 13:20
Paikkakunta: Kalajoki

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Kumipää »

Sen verran vaikuttaa, että alkaa vain haiseen helkkarin pahalle ku poistaa katit.
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4679
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

Kolmetoista kirjoitti:... keväämmällä sitten motonetin välijäähdytin. Vaikuttaako tuo kattien poistaminen paljonkin vääntöön, tukkoisuudesta ei oo tietoa.. pian 470tkm mittarissa. Isompaa ahdintakin ollu suunnitelmissa mutta kannattaako näillä kilometreillä?
Polta sitä ruutia cooleriin, jätä pakoputki rauhaan, vakio-osilla ei kannata siihen koskea.
Isompi ahdin ei ole kannatuskysymys - se on enemminkin hupikysymys.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Kumipää kirjoitti:Sen verran vaikuttaa, että alkaa vain haiseen helkkarin pahalle ku poistaa katit.
Vaikutus se on tuokin... saa sillä välimatkaa muihin :)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Jantsade
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Pe 23.10.2015 19:54

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Jantsade »

Olisi tarkoitus piristää omaa s204 c300 4maticiä. Puoli vuotta sillä tuli ajeltua ja nyt jo kaipaa vähän lisää ruutia. :D Ehdotuksia mihinkä lähtis autoa viemään? Itse asustelen vihdissä,joten tästä uudenmaan alueelta jos löytyis niin olisi plussaa :)

Edit: Lohjalla näyttäisi olevan yksi paja,myy Celtic Tuningin ohjelmia,mitä mieltä ?
tj86430
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5419
Liittynyt: Ma 20.09.2010 13:10
Paikkakunta: Luxemburg

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tj86430 »

Jantsade kirjoitti:Olisi tarkoitus piristää omaa s204 c300 4maticiä. Puoli vuotta sillä tuli ajeltua ja nyt jo kaipaa vähän lisää ruutia. :D Ehdotuksia mihinkä lähtis autoa viemään? Itse asustelen vihdissä,joten tästä uudenmaan alueelta jos löytyis niin olisi plussaa :)
Koitas tavoitella nimimerkkiä CDI203.
s213 220d -17

Villa Pikkujalo
ponsse430
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: La 25.02.2012 11:05

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja ponsse430 »

tuli tuossa käytyä eilen ohjelmoimassa mersu, w212 350cdi 231hv.... rullilla 317hp/700nm
ex. w220 430
ex. w204 220cdi
w212 350cdi
joskami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 973
Liittynyt: Ma 02.02.2004 17:14
Paikkakunta: JKL

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja joskami »

ponsse430 kirjoitti:tuli tuossa käytyä eilen ohjelmoimassa mersu, w212 350cdi 231hv.... rullilla 317hp/700nm
Mielenkiinnosta, löytyykö käppyrät tuosta vedosta rullilla ja missä mitattiin?
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Vastaa Viestiin