CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Toivoisin, että tämä öljyily ja pöljyily jo loppuisi tähän.
Minulle on periaatteessa ihan sama, millä öljyllä itsekukin ajaa.
Oikeastaan teen typerästi, kun neuvon, ajakaa millä öljyllä haluatte - minähän siinä pärjään, kun te kohta sitä pöntönpoisto-ohjelmaa sitten tarviitte.
Toivoisin, että tämä öljyily ja pöljyily jo loppuisi tähän.
Minulle on periaatteessa ihan sama, millä öljyllä itsekukin ajaa.
Oikeastaan teen typerästi, kun neuvon, ajakaa millä öljyllä haluatte - minähän siinä pärjään, kun te kohta sitä pöntönpoisto-ohjelmaa sitten tarviitte.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Miten tämä yks jarrujen hitsaaja löysi tämänkin ketjun?????
Tämä ketju on todella alusta loppuun täyttä, mielenkiintoista asiaa sellaisen sepän kertomana että aika vähän jää muilla lisättävää! Kuka se minäkin olen tuomaroimaan kuka saa kirjoitella mitä mutta olisko tälle mitään tehtävissä?
Tämä ketju on todella alusta loppuun täyttä, mielenkiintoista asiaa sellaisen sepän kertomana että aika vähän jää muilla lisättävää! Kuka se minäkin olen tuomaroimaan kuka saa kirjoitella mitä mutta olisko tälle mitään tehtävissä?
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Siivotkaa nyt ihmeessä Hebe124 kirjoittamat p*skat tästä (jos muualtakin) pois, ja toki sitten myös tämä minun viesti ym. varsinaiseen aiheeseen liittymättömät.
wiimax.fi
- jari36
- Vakiokalustoa
- Viestit: 171
- Liittynyt: To 28.12.2006 23:47
- Paikkakunta: Siellä mistä sattuu katon alustaa löytymän ;) pääasiassa Turku-Pori akselilla
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Öljy hommelit kuten Tuikku kommentoi
Mitä tulee Kajanista saatavaan hymyyn.
Kohta vuosi kyläilystä..ja vetää vieläkin hymyyn
Mitä tulee Kajanista saatavaan hymyyn.
Kohta vuosi kyläilystä..ja vetää vieläkin hymyyn
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Suositelkaa jotain halpaa ja jotenki toimivaa kiinan ohjelmointi johtoa. Vois testailla tohon purkuautoon jolla ei ole niin väliä. Auto s202 200cdi
ex: MB W123 300D(220) OM617 -79 automat.
ex: MB W201 2.5D OM602 -85
ex: MB S202 C250TDT Esprit OM605 -97
ex: MB S124 E250TD OM605 -95
purussa: MB S202 200cdi classic OM611 -99
Nykyinen: MB S210 220cdi classic OM611 -98
ex: MB W201 2.5D OM602 -85
ex: MB S202 C250TDT Esprit OM605 -97
ex: MB S124 E250TD OM605 -95
purussa: MB S202 200cdi classic OM611 -99
Nykyinen: MB S210 220cdi classic OM611 -98
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
KWP2000 plussa on jotain 20£ kahtapuolta. Saisko sillä jotain aikaiseksi, EDC15C5/6 laitteisiin pääsee ainakin käsiksi.
W219 CLS350 vm.2005
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Hei onko teillä kokemusta tai tietoa Kouvolalaisesta VH-Motorsista. Osaavatko hommansa? Se taitaa olla Hirvipuron asennuspiste, onko se hyvä asia?
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kuinkas muuten tuo starin kautta tapahtuva viristyssarjojen haku toimii, mitä se näyttää (ohjeessahan on silmällä boksien tarkastelu ja ecun rei'itysten etsintä mutta eikös siinä ole joku ECU-tarkistuskin vielä)? Pitäis yhtä epäilyttävän pirteetä 320CDI ässää vilkaista...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Ei sieltä semmosia nää, mut kattele paljonko max syötöt on, niin se on helpoin.
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
En ole koskaan kokeillut.
Mutta kyllä se mahdollista on sellaisilla testereillä, joilla on pääsy valmistajan tietokantaan.
Kun ohjelmaa muutetaan, muuttuu tarkistussummakin.
Vertaamalla sitä viimeisimpään autoon ladattuun ohjelmaversioon, asia selviää.
Onko muuttunut => joku on roplannut ohjelmaa.
En ole koskaan kokeillut.
Mutta kyllä se mahdollista on sellaisilla testereillä, joilla on pääsy valmistajan tietokantaan.
Kun ohjelmaa muutetaan, muuttuu tarkistussummakin.
Vertaamalla sitä viimeisimpään autoon ladattuun ohjelmaversioon, asia selviää.
Onko muuttunut => joku on roplannut ohjelmaa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Sellainen mielikuva oli jäänyt kun jotain muuta yhden foorumilaisen autolle tehtiin että olisi löytynyt jotain tuon suuntaista, mutta hetki sitten kun simulaattorilla katselin niin ei siellä ollut kuin nuo tuhoboksien etsintäohjeet... laho pää vissiintuikku kirjoitti:.
En ole koskaan kokeillut.
Mutta kyllä se mahdollista on sellaisilla testereillä, joilla on pääsy valmistajan tietokantaan.
Kun ohjelmaa muutetaan, muuttuu tarkistussummakin.
Vertaamalla sitä viimeisimpään autoon ladattuun ohjelmaversioon, asia selviää.
Onko muuttunut => joku on roplannut ohjelmaa.
mitäs vakiot/viritetyt ruiskumäärät ja ahdot olis OM613:lle?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Vakion max ruiskutusmäärä taisi olla jotain 72-73milliä ja ahtoja alle 1,4bar.
Jotain tuollaista.
Vakion max ruiskutusmäärä taisi olla jotain 72-73milliä ja ahtoja alle 1,4bar.
Jotain tuollaista.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Mittailtiin, vedossa saatiin lukuja 79,5 max syötöt, ahdot 1,8 bar. Onko nuo vielä rajoissa vai kieliikö selkeästi ohjelmasta?tuikku kirjoitti:.
Vakion max ruiskutusmäärä taisi olla jotain 72-73milliä ja ahtoja alle 1,4bar.
Jotain tuollaista.
(Offtopic: menee starinkäyttöpuolelle mutta käsittämättömästi developerpuolen mittauksessa käppyrä leikkaisi 33milliin kun mitattiin syöttöjä, olisiko siinä pitänyt alunperin zoomata riittävästi ulos vai mikä oli vikana? Mitattiin sitten ihan normimittauksen puolelta, lukuarvon parin sekunnin päivitysnopeus ihan jees ) Kelloa vastaan auto ei paikoiltaan lähtiessä ihemitä tehnyt, johtuen tosi tahmaisesta liikkeellelähdöstä, mutta pikkunopeudesta kickdown tuntui kieltämättä aika napeelta.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Kyllähän sille on jotain tehty.
Ahtoja on aika paljon ja syöttöjä "liian" vähän, oliskohan suutinkartalle tehty sitten jotain, kun on ahdot noin ylös nostettu.
Varmaan hiukkassuodatin malli, kun koska ilman sitä olevan mallin mappi lukee vaan 1,7baariin asti.
Mitenkäs kierrätys oli.
Jos suodatin on vielä paikoillaan, niin hiukan olisin huolissani sen keston kanssa.
Kyllähän sille on jotain tehty.
Ahtoja on aika paljon ja syöttöjä "liian" vähän, oliskohan suutinkartalle tehty sitten jotain, kun on ahdot noin ylös nostettu.
Varmaan hiukkassuodatin malli, kun koska ilman sitä olevan mallin mappi lukee vaan 1,7baariin asti.
Mitenkäs kierrätys oli.
Jos suodatin on vielä paikoillaan, niin hiukan olisin huolissani sen keston kanssa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
tuikku kirjoitti:.
Kyllähän sille on jotain tehty.
Ahtoja on aika paljon ja syöttöjä "liian" vähän, oliskohan suutinkartalle tehty sitten jotain, kun on ahdot noin ylös nostettu.
Varmaan hiukkassuodatin malli, kun koska ilman sitä olevan mallin mappi lukee vaan 1,7baariin asti.
Mitenkäs kierrätys oli.
Jos suodatin on vielä paikoillaan, niin hiukan olisin huolissani sen keston kanssa.
Ei oo hitupönttöö, pölläytti savua sen verran parissa lähdössä enkä huomannut moottorin mittausarvoissa DPF kohtaa... ja sitten tarkistin vielä just äsken VIN koodistakin että ei ole tehtaalta asennettu. EGR:n toimintaa ei huomattu tarkistella, taisteltiin sen käppyrän saannin kanssa. Ainoa muuten mikä oli moottoriarvoissa hieman pielessä oli ruiskupaineensäätimen ohjausarvo mikä oli 21 kun yläraja oli starin mukaan 20. Niin ja ykkösruiskun korjausarvo oli +5 tyhjäkäynnillä.
Mitenhän tuon käppyrämittauksen sais pelittään, nyt kateltiin sitä täyskaasuajon näkymää ja siinähän päivittyy lukuarvoja n.3-4kpl sekunnissa eli koko sivun päivittymiseen menee muutama sekunti. Kun mulle jäi sellainen mielikuva että ahtopaine olisi näyttänyt jotain hulluja moottorijarrun aikana, luokkaa 2bar mutta voi olla että katoin sivusilmällä väärää riviä (ellei ollut vedon jälkeinen viiveellinen arvo, mutta 2 on ihan järjetön arvo muuten, sikis olis ollu hieno otta koko vedonkestävä mittaus että ei näitä tarttis spekuloida).
Katselin simuloinnissa taas tuota developerpuolen mittausta, voisi kokeilla heittää sinne oman mittaryhmän mihin laittaa vain ahtopaineen (niitäkin oli siellä useampi ) ja sen ruiskutusmäärän... tekiskös ilmamassalla ja moottorin kierroksilla jotain? Jos selvittäis samalla miksi lähtö tuntui vähän tahmealta, niinkuin ahtojen nousu ei olisi ihan ok paikoiltaan lähdettäessä.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Helpoin kattoo arvot yleensä siitä täyskaasun mittausarvosta, ihan riittävän tarkka.
Ja nehän selvisikin jo.
Jos vaivaa, että auto on liian virkku, niin käy veholla päivittään sen vakioks
Ja nehän selvisikin jo.
Jos vaivaa, että auto on liian virkku, niin käy veholla päivittään sen vakioks
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Tämä vakioksi päivittäminen on erittäin hyvä palvelu merkkiliikkeeltä.Kumipää kirjoitti:Helpoin kattoo arvot yleensä siitä täyskaasun mittausarvosta, ihan riittävän tarkka.
Ja nehän selvisikin jo.
Jos vaivaa, että auto on liian virkku, niin käy veholla päivittään sen vakioks
Hinta on hyvin usein 108€.
Melkein suosittelisin aina tekemään, kun auton käyttäytymisessä on jotain sellaista kummallista, jolle ei järkevää selitystä tahdo löytyä.
Hinta on mielestäni niin kohtuullinen, että vaikka olen työkalun tähän tehdaspäivitykseen hankkinut, niin enpä ole itse yhtään kuitenkaan tehnyt.
Nykyäänhän saa lisenssillä olevan pass-thru kaapelin muutamalla satasella, sitten pikku korvausta vastaan saa päivitysoikeuden valmistajan serverille, josta vakio-ohjelmia voi autoon kirjoittaa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Monta tuntia tänään taisteltu SLK 250cdi,n kanssa.
En yhtäkään hevosvoimaa saanut lisää.
Sapettaa ...
Ohjelma melkein sama kun E ja C sarjalaisessa, muttei ihan.
Helpoin selitys olisi, ettei kaapeli tässäkään lue kaikkea.
No, jospa tuo joskus selviäisi.
Monta tuntia tänään taisteltu SLK 250cdi,n kanssa.
En yhtäkään hevosvoimaa saanut lisää.
Sapettaa ...
Ohjelma melkein sama kun E ja C sarjalaisessa, muttei ihan.
Helpoin selitys olisi, ettei kaapeli tässäkään lue kaikkea.
No, jospa tuo joskus selviäisi.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
nykyajan autot alkaa olla viimmeisiä jota vielä pystyy muuttamaan
jos auton valmistaja tosissaan haluaisi estää uudellen ohjelmoinnin niin he nyky ecu tekniikalla siihen helposti pystyisivät kyse on lähinnä heidän halusta
tosin saatta se auton myyntiäkin laskea jos on tiedossa ettei autoa voi manipuloida
jos auton valmistaja tosissaan haluaisi estää uudellen ohjelmoinnin niin he nyky ecu tekniikalla siihen helposti pystyisivät kyse on lähinnä heidän halusta
tosin saatta se auton myyntiäkin laskea jos on tiedossa ettei autoa voi manipuloida
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Onkos muilla tihentyny hiukkasloukun tyhjennys poltot optimoinnin jälkee. Itellä ennen polttojen väli oli keskimäärin n.900km. Nyt polttojen väli ollu aikalaila n.750km. Eihä tuo nyt vieläkää onneksi iha yhtenää polttele, hyvin kulkee tuikutettuna
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
En ole ainakaan itse huomannut. Jos on tehot vedytty "tappiin", niin kyllähän se voi savutella loukkua tukkoon hieman nopeammin.
Ajossa: Kia ProCeed GT 2020
Ex:
W205 C180 A Edition AMG 2018
S204 C180 CDI AMG 2013
W176 A180 BE Urban 2013
Nippu Pösöjä ja vanha Bemari
Ex:
W205 C180 A Edition AMG 2018
S204 C180 CDI AMG 2013
W176 A180 BE Urban 2013
Nippu Pösöjä ja vanha Bemari
- Kolmetoista
- Sisäänajossa
- Viestit: 42
- Liittynyt: Su 04.08.2013 02:56
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Mielenkiintoinen topic kertakaikkiaan. Itsellä s211 320cdi farkku jossa ohjelma, tarkotuksena tyhjätä katit tai vetää suora putki niin että katin kuoret jää paikalleen, keväämmällä sitten motonetin välijäähdytin. Vaikuttaako tuo kattien poistaminen paljonkin vääntöön, tukkoisuudesta ei oo tietoa.. pian 470tkm mittarissa. Isompaa ahdintakin ollu suunnitelmissa mutta kannattaako näillä kilometreillä?
W124 E200 -95
ex
W124 250d -88
S202 C230 Kompressor -95
W202 C200 Sport -95
W124 250d -93
S124 E220T -93
S211 320cdi -04
ex
W124 250d -88
S202 C230 Kompressor -95
W202 C200 Sport -95
W124 250d -93
S124 E220T -93
S211 320cdi -04
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kolmetoista kirjoitti:Mielenkiintoinen topic kertakaikkiaan. Itsellä s211 320cdi farkku jossa ohjelma, tarkotuksena tyhjätä katit tai vetää suora putki niin että katin kuoret jää paikalleen, keväämmällä sitten motonetin välijäähdytin. Vaikuttaako tuo kattien poistaminen paljonkin vääntöön, tukkoisuudesta ei oo tietoa.. pian 470tkm mittarissa. Isompaa ahdintakin ollu suunnitelmissa mutta kannattaako näillä kilometreillä?
Jos katit on ehjät niin ei vaikutua juuri mitään oli sitten ohjelma tai ei
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Sen verran vaikuttaa, että alkaa vain haiseen helkkarin pahalle ku poistaa katit.
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Polta sitä ruutia cooleriin, jätä pakoputki rauhaan, vakio-osilla ei kannata siihen koskea.Kolmetoista kirjoitti:... keväämmällä sitten motonetin välijäähdytin. Vaikuttaako tuo kattien poistaminen paljonkin vääntöön, tukkoisuudesta ei oo tietoa.. pian 470tkm mittarissa. Isompaa ahdintakin ollu suunnitelmissa mutta kannattaako näillä kilometreillä?
Isompi ahdin ei ole kannatuskysymys - se on enemminkin hupikysymys.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Vaikutus se on tuokin... saa sillä välimatkaa muihinKumipää kirjoitti:Sen verran vaikuttaa, että alkaa vain haiseen helkkarin pahalle ku poistaa katit.
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Olisi tarkoitus piristää omaa s204 c300 4maticiä. Puoli vuotta sillä tuli ajeltua ja nyt jo kaipaa vähän lisää ruutia. Ehdotuksia mihinkä lähtis autoa viemään? Itse asustelen vihdissä,joten tästä uudenmaan alueelta jos löytyis niin olisi plussaa
Edit: Lohjalla näyttäisi olevan yksi paja,myy Celtic Tuningin ohjelmia,mitä mieltä ?
Edit: Lohjalla näyttäisi olevan yksi paja,myy Celtic Tuningin ohjelmia,mitä mieltä ?
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Koitas tavoitella nimimerkkiä CDI203.Jantsade kirjoitti:Olisi tarkoitus piristää omaa s204 c300 4maticiä. Puoli vuotta sillä tuli ajeltua ja nyt jo kaipaa vähän lisää ruutia. Ehdotuksia mihinkä lähtis autoa viemään? Itse asustelen vihdissä,joten tästä uudenmaan alueelta jos löytyis niin olisi plussaa
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
tuli tuossa käytyä eilen ohjelmoimassa mersu, w212 350cdi 231hv.... rullilla 317hp/700nm
ex. w220 430
ex. w204 220cdi
w212 350cdi
ex. w204 220cdi
w212 350cdi
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Mielenkiinnosta, löytyykö käppyrät tuosta vedosta rullilla ja missä mitattiin?ponsse430 kirjoitti:tuli tuossa käytyä eilen ohjelmoimassa mersu, w212 350cdi 231hv.... rullilla 317hp/700nm
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300