CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5238
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja S202 »

Ohjelmassako tuo vika sitten on?
S124 300TE
S211 E500
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4671
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

S202 kirjoitti:Ohjelmassako tuo vika sitten on?
No ei, tekijässä se on, minussa.
Tässä mallissa ja ecussa, siis "toisen sukupolven" Delphiläinen 220cdi solenoidisuuttimilla.
On sellainen inhottavuus, että kun vetoja on hyvin, niin aivan pienessä rasituksessa, kun kaasua on painettu siis ihan vaan että auto liikku, niin tulee helposti herja laskennallisesta väännöstä, ei siis siitä että jotain särkyisi tai vetoja olisi liikaa, vaan siis laskennallinen.
Se on herkimmillään tässä mallissa.
Ko. autoon tuli kyllä reilusti syöttöjäkin, ei siinä mitään, muttei sillä siis ole varsinaisesti mitään tekemistä tämän herjan kanssa, joka tulee sellaisella alueella, johon en ole mitään muuttanut, hauska boonus.

No, se kohta, josta ko. herjan saa poikkeen, selvisi.
Eiköhän tämä vaiva nyt ratkennut, eikä sitä edes kaikille tulekkaan.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
Braide
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 80
Liittynyt: Ke 25.10.2006 17:21
Paikkakunta: Turku

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Braide »

On kyl mystinen tuo homma mut nykyajan vehkeillä pienikin virhe saa aikaan safemoden. Mutta missään nimessä en haluu haukkua s1jviitaa enkä tuikkua. Palvelu ja asenne on huippua eikä softassa ole valittamista!!! Auto kulkee kyllä loistavasti ja tehoa sen verran että voi verrata v6 koneeseen, ainakin vakioon sellaiseen, kai. Joskus vaan joku pikku fikasaus tarvitaan ja se on mulle ihan ok :)
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4671
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Eipä se aina onnistu, niin kuin haluaisi.
Joskus käy tosiaan vielä niin, että kestää jonkun päivän tai satoja kilometrejä, ennen kuin häiriö tulee esiin.
Vakioautoissa oikeastaan melko harvoin, rakennelluissa autoissa ja hiukkasloukun poistoissa silloin tällöin.
Vakioissa autoissa oikeastaan vaan tietyissä, kahden ahtimen delphiläisissä on näitä "ominaisuuksia", niin hyvä moottori kun se muuten minun kannaltani olisikkin.
Delphiläinen on "toimintafiosofialtaan" erilainen, karttojen täytyy vastata toisiaan melko lailla tarkalleen, muutoin tulee tämä ecun sisäinen, "laskennallinen" ristiriita, josta seuraa vikatila, vaikkei toiminnassa itsessään ole mitään ongelmaa.
"Hauskana" lisämausteena tässä on tämän 220cdi tuplaturbon kohdalla se, että ko. herja tulee kierrosalueella alle 2000rpm, jossa mennään täysin vielä valmistajan jäljiltä olevilla asetuksilla.

Tämä, laskennallinen väännön aiheuttama herja näissä määrätyissä Delphin ohjelmissa tulee vielä aiheuttamaan harmaita hiuksia.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
Braide
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 80
Liittynyt: Ke 25.10.2006 17:21
Paikkakunta: Turku

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Braide »

Eilen kotiinpäin motarilla mittarissa sen verran että kierrokset n.2400rpm ja ja sillon tuo esp hässäkkä lävähti tauluun. Sit köröteltiin 80kmh. Mut katotaan ku nyt tästä lähen töihin että mitenkä käy...
Avatar
Braide
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 80
Liittynyt: Ke 25.10.2006 17:21
Paikkakunta: Turku

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Braide »

Perille päästy :clap: Ilmeisesti 4. ja 5. vaihde ovat ne jotka pistää viestiä ruudulle. 3. vaihteella pääsin pidemmän matkan ajamaan ilman mitään ongelmaa.
Avatar
s1jviita
Mersumies
Mersumies
Viestit: 571
Liittynyt: Ti 19.06.2012 10:18
Paikkakunta: Tampere - Pori

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja s1jviita »

Braide kirjoitti:Perille päästy :clap: Ilmeisesti 4. ja 5. vaihde ovat ne jotka pistää viestiä ruudulle. 3. vaihteella pääsin pidemmän matkan ajamaan ilman mitään ongelmaa.
No huomisen jälkeen voit pistellä vaikka jo 6. vaihteellakin :P
ML W166 350CDI AMG -12
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
Avatar
Braide
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 80
Liittynyt: Ke 25.10.2006 17:21
Paikkakunta: Turku

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Braide »

s1jviita kirjoitti:
Braide kirjoitti:Perille päästy :clap: Ilmeisesti 4. ja 5. vaihde ovat ne jotka pistää viestiä ruudulle. 3. vaihteella pääsin pidemmän matkan ajamaan ilman mitään ongelmaa.
No huomisen jälkeen voit pistellä vaikka jo 6. vaihteellakin :P
No se ois kiva jos vaihdelaatikonkin vaihdat samalla :lol: :clap: :thumbup: hehehe
Avatar
s1jviita
Mersumies
Mersumies
Viestit: 571
Liittynyt: Ti 19.06.2012 10:18
Paikkakunta: Tampere - Pori

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja s1jviita »

Braide kirjoitti:
s1jviita kirjoitti:
Braide kirjoitti:Perille päästy :clap: Ilmeisesti 4. ja 5. vaihde ovat ne jotka pistää viestiä ruudulle. 3. vaihteella pääsin pidemmän matkan ajamaan ilman mitään ongelmaa.
No huomisen jälkeen voit pistellä vaikka jo 6. vaihteellakin :P
No se ois kiva jos vaihdelaatikonkin vaihdat samalla :lol: :clap: :thumbup: hehehe
Kaikki onnistuu :D
ML W166 350CDI AMG -12
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
Metusalem
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 213
Liittynyt: To 04.12.2014 18:38
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Metusalem »

Tuikku, tuolla aiemmin suosittelit jättää nämä molemmat egr ja hiukkasloukku näisä Delphiläisissä koodaamatta pois käytöstä sinun ohjelman laiton yhteydessä. Niin mites silloin toi asian laita on , kun mulla on EGR , mutta ei hiukkasloukkua? Haluaisin sen egr.n pois sotkemasta imusarjaa, mutta mitä ongelmia siitä minulle tulisi silloin...katsastus?

Moottorin mahdollinen hitaampi lämpeneminen ei minua haittaisi, koska autossa on Eberi.

Mites toi, jos laitat mulle 90mg syötön 4000rpm asti, niin kuinka extremeä se on?

Onko silloin ainoa ongelma normiohjelmaan 80mg/ 4000rpm nähden se, että ahdin vähän alkaa ahdistaan neljässä tonnissa?

Tarkoitus ei ole jatkuvasti revitellä autolla, vaan haen huippu suorituskykyä ohitustilanteisiin turvallisuutta luomaan.

Pystytkö samalla ohjelmoinilla/rahalla rajoittaan varalta myös laatikon luistoa KYB venttiilillä? (laatikko toimii tällä hetkellä moitteettomasti)
Vain Mersuilla since 2002
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4671
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

Metusalem kirjoitti:Tuikku, tuolla aiemmin suosittelit ...
Ihan niin kuin haluat, ei tule ongelmia.

Teho ei nouse tuplaturbon tasolle millään.
Ylimääräinen syöttö muuttuu lämpökuormaksi ja savuksi.
Kaikissa automaateissa rajoitan turbiinin luistoa.
Jos en itse olisi asiasta aikoinaan puhunut täällä, niin eipä siitä mahdollisuudesta kukaan mitään tietäisikään.


W212 220cdi automaatti OM651, siis tuplaturbo, alkupään autoja.
Turbiinissa jotain pikkuhäikkää ja niinhän se vähän jo luisti tehon mittauksessa.
Vääntö pikkuisen jäi "normituloksesta"
~480/230

Kuva
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
TuomasTee
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 14
Liittynyt: Pe 24.09.2010 16:00

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja TuomasTee »

tuikku kirjoitti:.
Eroa on ohjelmissa ja suuttimissa.
250cdi,n ohjelma huomattavasti hankalampi.
250cdi,n max teho jää väkisellä noin 280 tasoon, ahtimien pienuuden takia.
Aikaisemmin oli keskustelua 220cdi:n ja 250cdi:n eroista. Jos ero on pelkästään ohjelmassa ja suuttimissa, voiko 220cdi:stä saada 280hv, ohjelmoinnin lisäksi vaihtamalla 250cdi:n suuttimet? Onko uuden Viton 119-mallista kokemusta, tämä taitaa olla jo tupla-ahtimilla?
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4671
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

TuomasTee kirjoitti:
tuikku kirjoitti:.
Eroa on ohjelmissa ja suuttimissa.
250cdi,n ohjelma huomattavasti hankalampi.
250cdi,n max teho jää väkisellä noin 280 tasoon, ahtimien pienuuden takia.
Aikaisemmin oli keskustelua 220cdi:n ja 250cdi:n eroista. Jos ero on pelkästään ohjelmassa ja suuttimissa, voiko 220cdi:stä saada 280hv, ohjelmoinnin lisäksi vaihtamalla 250cdi:n suuttimet? Onko uuden Viton 119-mallista kokemusta, tämä taitaa olla jo tupla-ahtimilla?
No, en ole kokeillut, suuttimet on niin kalliit, ettei niitä oikein kannata tämän takia ostaa, pitäisi sitten tehdä muutakin.
220,sen suuttimet ei ole mitenkään pienet, vaikka 250,sen on suuremmat.
Niissä vaan loppuu suutinkartan arvot 90milliin vrt. 250/120milliä.
En usko, että edes tarvii vaihtaa, pitäis vaan löytää auto, johon voisi kokeilla, mihinkä pääsee vakiotekniikalla.

On kokemusta, kaapeli ei lukenut.
Se oli viime kesänä, nyt en tiedä.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Tuomo1000
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: To 05.05.2016 22:04

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Tuomo1000 »

:oops: :oops: pitäiskö sitä itsekin..
Mercedes-Benz C 250 CDI BE T 4Matic A 57000km. Pikavippi on 100 - 3000 euron laina, jonka saa nostettua välittömästi tilille - joskus myös täysin kuluttomasti ja korottomasti.
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4671
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
AMG 3,0 cdi
Aavistuksen jäi kolmesta sadasta, ei ole kyllä mitenkään yritetty pelleilläkkään tuloksen kanssa.
Vääntöä ei saa paperille oikein, kun vasta kahden tonnin jälkeen voi polkaista kaasun pohjaan.
Kuitenkin, noin 650/299

Kuva
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3001
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

Muistatko eroaako ohjelma paljon minun aikaisesta C30:stä? Versioita oli kyllä useampi. Siitä muistaakseni kovalla ohjelmalla polkaistiin reilummat lukemat..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4671
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
En muista ollenkaan.
Tämä versio on kuitenkin laitettuna melkein kaikkiin.
Jos vain kaasun olisi voinut avata pikkuisen aikaisemmin, niin luulen että se noin 700nm olisi myös toteutunut.
Syöttöjä on siihen tarpeeksi kyllä.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
nh1131
Mersumies
Mersumies
Viestit: 877
Liittynyt: Ti 29.04.2008 15:24
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja nh1131 »

Onkos w212 350 cdi 4matic jossa on 185 kw (bluetec) moottoriin ohjelmaa?
Toivottavasti joku ymmärsi mitä kysyin.... :shock:
Ei pysty ajaan ko risulla lehemää ;-)
S213 220 cdia T 4Matic 2018
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2016
Ex. S211 270 cbia T
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4671
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Kylläkait joku siihen voi ohjelman ihan tehdäkkin, jos ei ole valmiina vielä.
Veekuutosen ohjelmassa ei ole mitään kummallista.
Pitäisi onnistua "kaikilta".
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
joe cool
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 29
Liittynyt: Ma 19.10.2015 00:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja joe cool »

Kysytäänpä vaatimattomia tässä. Eli ei olisi tarvis virittää mitään hurjaa, vaan ainoastaan saada vähän rekkojen ohituksiin lisää potkua :)

Eli onnistuuko 2005 W169 A160 (2,0) dieselin ohjelmointi niin, että vastaisi esim. A180 (tai jopa A200) arvoja? Olen moista ostamassa ja koeajoin A180 ja A160 samana viikonloppuna. A160 on kyllä varsin hidas, jos pitäisi tien päällä rekka ohittaa.

Onko siihen lääkettä helposti saatavilla?

Koeajetun A180 ostaminen ei ole se lääke, oli aika pommin oloinen pirssi ;) Tuo A160 on taas muuten kopsakka peli.
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4671
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Olen muutamaa yrittänyt.
Vetoja lähtee kyllä hyvin.
Mutta jokaisessa on kytkin luistanut, tai muuta vääntöön liittyvää herjaa/vaivaa ilmennyt.
Ei ole yksikään loppuviimein oikein kunnolla onnistunut.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
joe cool
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 29
Liittynyt: Ma 19.10.2015 00:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja joe cool »

tuikku kirjoitti: Vetoja lähtee kyllä hyvin.
Mutta jokaisessa on kytkin luistanut, tai muuta vääntöön liittyvää herjaa/vaivaa ilmennyt.
Liekö noissa A180 manuaaleissa sitten vahvempi kytkin?

Minulla vain automaattivaihteiset tulevat kysymykseen, lopetin vaihdekepin veivaamisen jo vuonna '85 ;) Onko sinulla ollut automaattien kanssa ongelmia?
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4671
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Enpäs muista.
Vois kait sitä kokeilla, jos haluat.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
BHN
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: To 20.06.2013 10:14

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja BHN »

pirkanmaan alueella ohjelmoijat voi heittää yv:tä minulle. Tehonlisäyksen lisäksi voisi live vetona katsoa starilla mikä aiheuttaa törkeän kulutuksen 7l/100km matka-ajossa, jos esim IMM antaa vääriä arvoja. Ajotietokone näyttää kohtuullisia kulutuksia, totuus eri kun laskee kulutuksen. Starilla ei kulutusongelmaan liittyviä vikakoodeja näkynyt eikä ajossa ole piuha ollut kiinni.
Auto on W211 -04 E220CDI automaatti
nautseri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1829
Liittynyt: Ma 26.04.2004 10:30
Paikkakunta: 87200

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja nautseri »

tuikku kirjoitti:.
Enpäs muista.
Vois kait sitä kokeilla, jos haluat.
Paljonko saa lisää 350 cdi 212 jossa on 190 kw nyt.?
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3001
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

BHN kirjoitti:pirkanmaan alueella ohjelmoijat voi heittää yv:tä minulle. Tehonlisäyksen lisäksi voisi live vetona katsoa starilla mikä aiheuttaa törkeän kulutuksen 7l/100km matka-ajossa, jos esim IMM antaa vääriä arvoja. Ajotietokone näyttää kohtuullisia kulutuksia, totuus eri kun laskee kulutuksen. Starilla ei kulutusongelmaan liittyviä vikakoodeja näkynyt eikä ajossa ole piuha ollut kiinni.
Auto on W211 -04 E220CDI automaatti
Kuinka vähällä pitäisi päästä? Ei tuo nyt kovin törkeä luku ole jos ajelet esim. +100km/h. Mulla vastaava auto ja kyllä se kulutus varmaan on lähellä 7l matka-ajossakin. Ajotietokone ei juurikaan minulla valehtele. Tankillisella pääsee yleensä n.1100km. Ikinä en oo tankillisella 1200 km (=n.6.5l/100km) ajanu vaikkas matka-ajoa olisi pääasiassa. Nyt kesäkeleistä / renkaista en vielä tiedä. Myös rengastus vaikuttaa tietysti kulutukseen..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
jakkeviet
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 13
Liittynyt: Su 09.11.2014 13:36
Paikkakunta: porvoo

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja jakkeviet »

nautseri kirjoitti:
tuikku kirjoitti:.
Enpäs muista.
Vois kait sitä kokeilla, jos haluat.
Paljonko saa lisää 350 cdi 212 jossa on 190 kw nyt.?

305hp ja 700nm
MB Sprinter 319, MB R 320, MB e270
nautseri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1829
Liittynyt: Ma 26.04.2004 10:30
Paikkakunta: 87200

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja nautseri »

jakkeviet kirjoitti:
nautseri kirjoitti:
tuikku kirjoitti:.
Enpäs muista.
Vois kait sitä kokeilla, jos haluat.
Paljonko saa lisää 350 cdi 212 jossa on 190 kw nyt.?

305hp ja 700nm
On sitten se maakinen 300 hv saavutettu.
Onko Audi SQ5 vielä parempi kiihtymään ?
nakutin
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Ti 29.03.2016 00:29

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja nakutin »

Onkos noissa w203 C200 ja C220 eroa siinä, että paljonko niihin saadaan loppujen lopuksi ohjelmalla tehoa ja vääntöä? Eli onko loppulukemat lähellä toisiaan?
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

nakutin kirjoitti:Onkos noissa w203 C200 ja C220 eroa siinä, että paljonko niihin saadaan loppujen lopuksi ohjelmalla tehoa ja vääntöä? Eli onko loppulukemat lähellä toisiaan?
On lähellä toisaan
(alkujaan 200 tehty ohjelmalla "kuristamalla")
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Vastaa Viestiin