Toinen kiinnike päässyt ruostumaan melkein puhki ja tekisi mieli vaihtaa.
Tehdas ei valitettavasti enää toimita ko. osaa niin onko porukka millaisella menestyksellä vääntänyt noita itse?
Muistaisin johonkin autoon tehneeni leveästä letkunkiristäjästä jossa reiät päissä sellaisen kotikutoisen kiinnikkeen.
W123 kallistuksenvakaajan kiinnike
W123 kallistuksenvakaajan kiinnike
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: W123 kallistuksenvakaajan kiinnike
Tuo on onneksi sellainen osa jonka saa melkeinpä jokaisesta purkuautosta Että kyselyä vaan niin ei tarvi itse vääntää. Edestä vai takaa?
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: W123 kallistuksenvakaajan kiinnike
Edestä, taidan käydä jostain romusta irrottelemassa. Harvinaista että ko. osa noin huonossa kunnossa kuin mulla niin pitäisi löytyä suht hyviä.S202 kirjoitti:Tuo on onneksi sellainen osa jonka saa melkeinpä jokaisesta purkuautosta Että kyselyä vaan niin ei tarvi itse vääntää. Edestä vai takaa?
W123 200 -83 "Miami Vice -edition"
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
W210 E320 4matic -98 ”ruosteet on”
Ex W116 Kompressor
Bensalla pestään dieselit, pensseleillä tehdään voimaa.
Re: W123 kallistuksenvakaajan kiinnike
Tuosta noin
http://www.mbclassics.de/index.php?a=5228&lang=eng" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mbclassics.de/index.php?a=5228&lang=eng" onclick="window.open(this.href);return false;
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!