
Turboko rikki väyrysestä?
Turboko rikki väyrysestä?
Elikkä 300td savuttaa runsaasti kun laittaa käyntiin,vähenee kun on käynyt jonkun aikaa. Pakoputkessa on öljyä. Itse epäilen syylliseksi turboa...kone ei huohota. Onko vastaavaa vikaa tullut vastaan? 

Re: Turboko rikki väyrysestä?
Erotatko että on öljyä savusta siis hajusta ettei ole dieseliä?
Ahtoputkista tai kuulerin letku irti ja katsot paljonko sieltä valuu...hävittääkös se öljyä?
Sitten kokeile turbon säteis ja päittäis välys ..sekin kertoo jotain.
Ahtoputkista tai kuulerin letku irti ja katsot paljonko sieltä valuu...hävittääkös se öljyä?
Sitten kokeile turbon säteis ja päittäis välys ..sekin kertoo jotain.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Turboko rikki väyrysestä?
En ole sen tarkemmin tutkinu,mutta savutus on sinistä. Pitää huomenna kokeilla turbosta välykset.
Re: Turboko rikki väyrysestä?
Jos tulee sinistä niin se on öljyä. Voisi olla vaikka kansi pahvi
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: Turboko rikki väyrysestä?
Sinistä toi lankku joka on työn allakin kylmänä työntää ja häviää lämmetessään ja kun haistelee sitä niin selvää palatonta dieseliä..suuttimet loppu.
omistaja väitti sen olevan öljyä väristä mutta selvä raaka diesel ei pala kylmänä kun kusee suuttimet pisaroina eikä sumuta hyvin.
omistaja väitti sen olevan öljyä väristä mutta selvä raaka diesel ei pala kylmänä kun kusee suuttimet pisaroina eikä sumuta hyvin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Turboko rikki väyrysestä?
Pitää tänään tutkiskella tuota ahdinta, hoksasin eilen että kun savutus loppuu tyhjäkäynnillä, niin pöläyttää vielä sinistä isoilla kierroksilla kun polkaisee kaasua.