W212 Tuulilasi huurtuu
W212 Tuulilasi huurtuu
Eli sopivalla kelillä tuulilasin ylänurkkat reunoista alkaa huurtua. Ei riitä auto asetuksella puhallusteho ylös. Kukaan ratkaissut ongelmaa? Ongelma tuntuu olevan yleinen, mutta en löytänyt vastausta onko korjaantunut softapäivityksellä tai koodaamalla asetuksiin muutoksia?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Raitis ilma suotimen kunto...toki kun heivaa sen sieltä niin johan puhaltaa mutta taitaa olla suunnittelu virhe..näin oletin.
https://cse.google.fi/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
https://cse.google.fi/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
No niin. Nyt on puhallustehoon koodattu muutos. Samalla koodasin puhaltimen tehon näkymään näyttöön myös auto asennossa. Seurataan tilannetta ja raportoidaan..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Samoin tein omaani minäkin jo pari vuotta sitten. Kiva seurata puhallustehon palkkia.. Ilmamäärä prosentit taisi olla mitä säädin? Oliko se Simppa sinnepäin? Joissain oloissa yhä huurtuu. Ei häiriöksi saakka.
W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Tais olla power factor tai jotqin sinnepäin. Siellä oli 80% niin nostin sen 90%. Oletin siis että tuo vaikuttaisi puhaltimen tehoon mutta en ole varma. Selviää kun pakastuu..markoala kirjoitti:Samoin tein omaani minäkin jo pari vuotta sitten. Kiva seurata puhallustehon palkkia.. Ilmamäärä prosentit taisi olla mitä säädin? Oliko se Simppa sinnepäin? Joissain oloissa yhä huurtuu. Ei häiriöksi saakka.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Saako myös puhalluksen suunnan koodattua näkymään AUTO:lla?simppa80 kirjoitti:No niin. Nyt on puhallustehoon koodattu muutos. Samalla koodasin puhaltimen tehon näkymään näyttöön myös auto asennossa. Seurataan tilannetta ja raportoidaan..
ex.W212 220CDI
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Eipä taida saada. Mahtaako säädellä asteittain läppien kulmia automaatilla ja vakio asetuksilla kiinteät arvot? Joka suuntaan se varmaan automaatilla puhaltaa jonkin verran.JagS kirjoitti:Saako myös puhalluksen suunnan koodattua näkymään AUTO:lla?simppa80 kirjoitti:No niin. Nyt on puhallustehoon koodattu muutos. Samalla koodasin puhaltimen tehon näkymään näyttöön myös auto asennossa. Seurataan tilannetta ja raportoidaan..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Xentryllä saa palkki näkymän auto asenossa näkymään. Paljon muuta ei xentryllä pysty tekemään. Vediamolla voi tehdä enemmänkin koodausta..S202 kirjoitti:Voiko tuon tehdä ihan itse *:lla?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Jos tuo kooadus auttaa asiaan niin löytyisköhän pk-seudulla apuja asian tekemiseksi? Ärsyttävä ominaisuus, tuo huurtuminen. Varsinkin kun muksuja kuskaa, ne kun lumikeleillä kömpii takapenkille kosteissa kamppeissa yleensä.
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Puhallus kolmosteholle ja suuntaus lasiin niin pysyy auki, mutta onhan se kivempi pitää sitä automaattiasennossa.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Ja oishan se myös kivempi että varpaat ei jäädyS202 kirjoitti:Puhallus kolmosteholle ja suuntaus lasiin niin pysyy auki, mutta onhan se kivempi pitää sitä automaattiasennossa.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Ihmetyttää sinänsä tämä ongelma, harrastekulkineessa ei tarvitse koskea lämppärin säätöihin vaan saa olla autolla ympäri vuoden eikä ole ongelmia millään kelillä (Impreza -06), saksalaisissa on kyllä törmännyt aiemminkin ettei ilmastointiautomatiikka pärjää meidän keleillä ihan moitteetta juuri tuon suuntauksen osalta, mutta kyllä tää eemeli aiheutti vähän negatiivisen yllätyksen tässä suhteessa.
simppa80, auttoiko se koodaus, oletko huomannut?
simppa80, auttoiko se koodaus, oletko huomannut?
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Omassa W212 talvisin "teurastettu" sisäilmansuodatin käytössä, auttaa hieman tuohon ongelmaan. Paljon huonompi tuo lämppäri edelliseen W211 verrattuna.
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Käytin meidän vankkurin Veholla asian tiimoilta, päivittivät ohjelmiston lämppäriin (?) ja kas, ei huurreongelmaa sen jälkeen ainakaan toistaiseksi. Kabiinissa on selvästi lämpimpää kyllä muutenkin, liekö kalibrointieroa saksantuonnissa vs pohjoismaiden ohjelmistossa? Samalla tökkäsivät ilmeisesti huollossa tehdyn raitisilmasuodattimen vaihdon yhteydessä (kilsat täsmäsi) irronneen apparin puolen lämpöanturin piuhan paikalleen, varmasti silläkin vaikutuksensa.
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Tuo anturi jää nöpelöltä asentajalta helposti irti, huomasin saman kun tsekkasin ilmastoinnin vikakoodit, herjasi anturivikaa tai katkosta. Oli se anturin piuha jäänyt irti huollossa josta maksoin.jarkkoo kirjoitti: Samalla tökkäsivät ilmeisesti huollossa tehdyn raitisilmasuodattimen vaihdon yhteydessä (kilsat täsmäsi) irronneen apparin puolen lämpöanturin piuhan paikalleen, varmasti silläkin vaikutuksensa.
S205 250 Bluetec A Avantgarde airmatic -15
S203 200 Cdi A Elegance -06
Ex S212 300/350 Cdi A Avantgarde -10
Ex W203 200 Cdi A Classic -01
Ex S204 220 Cdi A -08
Ex S211 320 Cdi A -04
Ex S123 300D -A 80
Ex W124 230 A -91
Ex W210 200 Cdi A -01
Ex W201 190E
Ex S210 230 A -96
Ex S124 200D -88
S203 200 Cdi A Elegance -06
Ex S212 300/350 Cdi A Avantgarde -10
Ex W203 200 Cdi A Classic -01
Ex S204 220 Cdi A -08
Ex S211 320 Cdi A -04
Ex S123 300D -A 80
Ex W124 230 A -91
Ex W210 200 Cdi A -01
Ex W201 190E
Ex S210 230 A -96
Ex S124 200D -88
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Eipä ole kummoinen talviauto S212, tänään -5 ja lunta tulee taivaan täydeltä, sulat pökkelöinä, tuulilasi jäässä ulkoa ja huurussa sisältä ellei pidä suuntausta huurteenpoistoasennossa ja puhallinta täysillä. Ton lämppärin säätöjä ei kyllä ole pohjolassa tehty, se on selvä. Pari Octaviaa omistaneena en kyllä muista, että olis Climatronicin kanssa noin pahoja ongelmia ollut, ja tähtilogolla varustetussa japanilaisessa ei tartte tuolla kelillä kyllä lämppärin säätöihin koskea vaan auto-asennossa homma toimii.
Sulillehan on lämmitys siinä lasin alapinnassa, mahtaako se olla päällä ajossa ollenkaan muuta kuin hetken startin jälkeen? Tuo sulkien jäätyminen tuo senkin murheen, että kun eivät pyyhi hyvin, sadetunnistin sekoaa ja pyyhkimet hullaantuu täysin.
Iso pettymys, ja tohon meidän meseen on siis se Vehon "päivitys" lämppäriin tehty. Tuntuu ettei vaan puhalla tarpeeks eikä varsinkaan lämmintä riittävästi lasille, ellei pidä siinä max huurteenpoistoasennossa jolloin pää hikoaa ja varpaat jäätyy.
Sulillehan on lämmitys siinä lasin alapinnassa, mahtaako se olla päällä ajossa ollenkaan muuta kuin hetken startin jälkeen? Tuo sulkien jäätyminen tuo senkin murheen, että kun eivät pyyhi hyvin, sadetunnistin sekoaa ja pyyhkimet hullaantuu täysin.
Iso pettymys, ja tohon meidän meseen on siis se Vehon "päivitys" lämppäriin tehty. Tuntuu ettei vaan puhalla tarpeeks eikä varsinkaan lämmintä riittävästi lasille, ellei pidä siinä max huurteenpoistoasennossa jolloin pää hikoaa ja varpaat jäätyy.
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Tuon sulkajutun allekirjoitan eilisen kokemuksella. Tuli ekaa kertaa ajettua normaalissa talvikelissä tuolla mun uudella tuttavuudella w212 -09. Täällä sentään tuulilasi pysyy kirkkaana 3 hengen kuoramalla auto asennossa. Tänään uusi testi (75km)-10 asteen pakkasessa. Saa nähdä miten käy.
-
- Mersumies
- Viestit: 1554
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Suurin syy kunnon pakkasella,ettei lasit pysy sulana on ettei koneessa riitä lämmöt.W221 :sessä,pysyy lasit kirkkaana pakkasessa,mutta varmaan syy , automaatti Webasto lisälämmittää pakkasella konetta vähän väliä ja pitää koneen lämmön 90asteessa pakkasesta huolimatta.
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Riittää lämpö, ei vaan puhalla automaattiasetuksella tarpeeksi ilmaa tuulilasille.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
-
- Mersumies
- Viestit: 1554
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Mulla ei w212 riittänyt pakkasella koneen lämpötila vaikka 350CDI jos puhallusta isonsi tippui koneen lämpötila 60 asteeseen,varmaan tuon takia W221 webasto.S202 kirjoitti:Riittää lämpö, ei vaan puhalla automaattiasetuksella tarpeeksi ilmaa tuulilasille.
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Kyllä koneessa lämmöt ainakin mittarin mukaan pysyy missä pitääkin. Lämppärin ohjaus ei vaan ole meidän talveen suunniteltu, ja eikös tossa ole se suunnitteluvirhe kanavistossakin? Ihmetyttää kyllä suuresti.
Edit: pitikin kehua, 60-80 pyörii lämmöt mittarin mukaan nurkka-ajossa, ulkona -10 noin. Termari menossa?
Edit2: Kotimatkalla töistä, -16 ulkona, ensin reilu 10km kehän ruuhkassa matelua ja sitten toiset mokomat 60 alueella, lämpömittari karvan vajaa 80 kotipihaan tullessa, liekö normaalia? Autossa tarkenee hyvin sisällä, lämpöäkin tulee nopeesti. Lämppäri oli auto-asennossa, ihme ja kumma ei ongelmia lasin huurtumisen kanssa, mut kaipa ulkona alkaa olemaan kuivaa.
Edit: pitikin kehua, 60-80 pyörii lämmöt mittarin mukaan nurkka-ajossa, ulkona -10 noin. Termari menossa?
Edit2: Kotimatkalla töistä, -16 ulkona, ensin reilu 10km kehän ruuhkassa matelua ja sitten toiset mokomat 60 alueella, lämpömittari karvan vajaa 80 kotipihaan tullessa, liekö normaalia? Autossa tarkenee hyvin sisällä, lämpöäkin tulee nopeesti. Lämppäri oli auto-asennossa, ihme ja kumma ei ongelmia lasin huurtumisen kanssa, mut kaipa ulkona alkaa olemaan kuivaa.
Viimeksi muokannut jarkkoo, Ke 04.01.2017 17:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
212 koppaisen lämmityssysteemi on kyllä aika hanurista kovemmilla pakkasilla, tänään kävin Sodankylästä Rovaniemellä, koko matkan lämpötila seilasi -30 - -40 asteen välissä, lämpöä kyllä riittäisi mutta sitä ei osata suunnata oikein. Kaikkein paras tuntui olevan kun antoi puhalluksen olla automaatilla ja sitten sääti niin että puhalsi tuulilasille ja naamalle, lasit pysyi sulana ja eipä varpaatkaan jäätyny eikä toki hikoillutkaan. Moottorinlämmöt oli kokoajan yli 80 astetta.
2011 S212 350 CDI 4matic
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Kyllä moottorinlämmöt pysyy kakssatasessa kokoajan vajaassa 90, ja lämpeneekin siihen yllättävän nopeasti. Saattaa ne yli 30 pakkaset olla haastellisia muillakin merkeillä
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
- Petri.Kemppainen
- Mersumies
- Viestit: 584
- Liittynyt: Ke 08.09.2004 19:17
- Paikkakunta: Uusimaa
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
7 ja 9 vaihteiset 350 ei kierrä kovin paljoa yli tyhjäkäynnin kaupunkiajossa joten lämpö on vaikea pitää ylhäällä taajamaajossa . Mutta kyllä maantiellä lämpö nousee ja pysyy siellä missä pitääkin .
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Starilla muutin ilmastoinnin asetuksia sen verran että nyt on enemmän vaihtoehtoja puhalluksen suuntaukseen. Nyt löytyi se asetus että puhaltaa lasille, naamalle ja varpaille yhtäaikaa eikä tarvi tehdä kompromissia sen suhteen haluaako puhalluksen lasille ja naamalle tai varpaille.
2011 S212 350 CDI 4matic
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Ei tuo ole minusta se "oikea" ratkaisu. Löysin vediamolla parametrin fogriskfactor. Ajattelin että nyt alko huurteet poistua kun muutin -2K ->+2K asetus joka olikin maximi. Täysin en ole saanut huurtumista tuollakaan pois. Ehkä se kuitenkin hiukan auttoi.
Nyt muutin kuitenkin vielä geblaeseoffset 0% -> 20%, eli puhaltimen korjaus. Katotaan pyöriskö hiukan nopeampaa ja auttaisko lisäksi ongelmaan. Fan factor asetuksen palautin takas 80%..
Kuskin jalka tilassa on käytöaaä myöa kosteutta imevä pussi. Mikä lie sen vaikutus..
Nyt muutin kuitenkin vielä geblaeseoffset 0% -> 20%, eli puhaltimen korjaus. Katotaan pyöriskö hiukan nopeampaa ja auttaisko lisäksi ongelmaan. Fan factor asetuksen palautin takas 80%..
Kuskin jalka tilassa on käytöaaä myöa kosteutta imevä pussi. Mikä lie sen vaikutus..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Hei,
Lasien huurtuminen W212 mallissa johtuu siitä, että ilmastointilaite kytkee sisäilmankiertoa päälle. Mitä kovempi pakkanen sitä enempi sisäilman kiertoa käytetään. Aikani kamppailin itsekkin tämän huurtumisongelman kanssa ja kun lukitsin sitten sisäilmankiertoläpän ulkoilma asentoon ei ole huurtumista esiintynyt. Ilmastointi saa olla AUTO asennolla, eikä huurteesta ole tietoakaan vaikka puhallin pyörii todella pienellä nopeudella kun tavoitelämpötila on saavutettu. Autoni W212 vm -14
Lasien huurtuminen W212 mallissa johtuu siitä, että ilmastointilaite kytkee sisäilmankiertoa päälle. Mitä kovempi pakkanen sitä enempi sisäilman kiertoa käytetään. Aikani kamppailin itsekkin tämän huurtumisongelman kanssa ja kun lukitsin sitten sisäilmankiertoläpän ulkoilma asentoon ei ole huurtumista esiintynyt. Ilmastointi saa olla AUTO asennolla, eikä huurteesta ole tietoakaan vaikka puhallin pyörii todella pienellä nopeudella kun tavoitelämpötila on saavutettu. Autoni W212 vm -14
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 31
- Liittynyt: To 02.11.2017 15:43
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Saako tuota sisäilmankiertoa siis myös starilla ja vediamolla säädettyä? W212 -14 täälläkin ja aivan jatkuvalla syötöllä on tuulilasi huurussa justiinsa kuskin puolen nurkasta
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Ominaisuus on kyllä ärsyttävä. Vaihdoin starilla sen puhallussuuntauksen 7-asentoiseksi ja sitä puhalluksen % jutskaa muutin, mutta ei auttanut. Muulloin kuin talvella tuo toimii kyllä hienosti.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500