c124 300-24v kaksin kappalein
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Nyt olisi käyntivikainen coupe kotiutunut, käyntiin lähti tuossa pihalla ja ohessa piilotettu video miten reagoi kaasuun ja lopulta sammuu https://www.youtube.com/watch?v=XwBN_Mn ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuskin penkki pitäisi teetättää jossain kuntoon
Kuskin penkki pitäisi teetättää jossain kuntoon
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
x204 GLK 350cdi 4matic -13
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Siinäpä olisi molemmat, ruskeaa sain käyteltyä tuossa hyvät 15min että välissä käy todella hienosti. Huonosti meinaa käynnistyä mutta sitten ku käynnistyy ja saa kaasulla jonkin aikaa pietettyä kierroksia ylhäällä niin kestää jättää tyhjäkäynnillekkin rullaamaan, mutta sen jälkeen kun taas painaa kaasua niin tukehtuu ja alkaa röpöttämään ja polttamaan putkessa
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
x204 GLK 350cdi 4matic -13
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
puola,v-jakajankansi+pyörijä..
Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Auto seissyt käyntivian takia 5 vuotta kuivassa tallissa, vaihdettua osaa muunmuassa sytkäosat, molemmat bensapumput, yj rele, asentotunnistimet, lisäilmaluisti yms.
x204 GLK 350cdi 4matic -13
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Tuli tuossa taas käyteltyä kone lämpimäksi, kymmenisen kertaa sai startata käymään ja kaasutella ennen kuin pysyi käynnissä. Tyhjäkäyntiä käy kyllä täysin virheettömästi n.700rpm kierroksilla, annoin käydä 15min tyhjää ennen kun aloin kaasua kokeilla, tukehtuu heti kun kääntää kaasua. Mutta kun ihan vähän painaa sormella kaasuläppää raolleen tyhjäkäynnillä niin kiertääkin kaasulla normaalisti. Jos kaasuläppä vapaana niin tukehtuu ja röpöttää heti kun kaasuun koskee
x204 GLK 350cdi 4matic -13
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Poraa pieni reikä kaasuläppään
Tehtiin yhteen kilpuriin semmonen viritys ja toimii edelleen. En tiedä uskaltaako oikeasti siviili vehkeeseen tehjä.
Tehtiin yhteen kilpuriin semmonen viritys ja toimii edelleen. En tiedä uskaltaako oikeasti siviili vehkeeseen tehjä.
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Taitaa sellaiset viritykset jäädä itseltä tekemättä autossa myös se tyypillinen 722.5 vika että pakki ei kytkeydy lämpimänä päälle, käsittääkseni siis tyypillistä tuossa lootassa. Eli pakin mäntä tai tiiviste vaihtoon sieltä, jostakin topicista siitä luin
x204 GLK 350cdi 4matic -13
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Etupenkit lähtee syksyllä johonkin Rovaniemen verhoomoon entisöitäviksi, pariin firmaan jo soittelin mutta envielä tiedä minne ne vien. Päätin myös että tuo beige sisusta löytää tiensä tuohon mustaan coupeen, sopii mielestäni todella upeasti mustaan autoon beige nahkasisusta nykyinen virheetön karo siirtyy sitten tähän projekticoupeen
x204 GLK 350cdi 4matic -13
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Arvo pysyisi paremmin kun sisustat on niissä autoissa mihin ne kuuluu. Toki kukin tekee mitä haluaa, mutta jos näistä siistejä harrastepeliä tulee, niin ovat kiinnostavia autoja museointiin kun aika koittaa. Tommosen moniventtiilikutosen hinta 3-2 kunnossa on kuitenkin jo 5-8000€.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Tämä musta on itselle se pysyvä käyttis/harrastepeli johon panostan jatkossakin, siksi hienompi/harvinaisempi sisusta siirtyy siihen, ruskeasta coupesta en vielä tiedä mitä sille teen jos/kun sen saan kuntoon.
Viimeksi muokannut crikez, Pe 17.06.2022 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
x204 GLK 350cdi 4matic -13
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Vissiin se museoon kelpaa vaikka sisusta on vaihdettu eriksi? Jos se on tehty kunnolla se vaihto???
Omaan farkkuun tuli nahka sisusta kun karo oli homehtunut entisellä omistajalla varastossa. Meinaan mahdollisesti tarjota museo leimaan tuota jossakin vaiheessa. Ennen oli sähkökarot ilman lämppäreitä, nyt on ortopedi/sähkö/lämppäri nahkajakkarat
Omaan farkkuun tuli nahka sisusta kun karo oli homehtunut entisellä omistajalla varastossa. Meinaan mahdollisesti tarjota museo leimaan tuota jossakin vaiheessa. Ennen oli sähkökarot ilman lämppäreitä, nyt on ortopedi/sähkö/lämppäri nahkajakkarat
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Juu ei se sisustan vaihto museointia estä, kunhan se on sellainen kaikilta osiltaan kun on tehtaalta ollut saatavilla kyseisenä valmistusvuotena. Näissä ”uudemmissa” museoautoissa tosin kiinnitetään paljon tarkemmin huomiota että osat ja materiaalit on kuin alkuperäiset. Vanhemmissa annetaan vähän enemmän anteeksi.joop79 kirjoitti:Vissiin se museoon kelpaa vaikka sisusta on vaihdettu eriksi? Jos se on tehty kunnolla se vaihto???
Omaan farkkuun tuli nahka sisusta kun karo oli homehtunut entisellä omistajalla varastossa. Meinaan mahdollisesti tarjota museo leimaan tuota jossakin vaiheessa. Ennen oli sähkökarot ilman lämppäreitä, nyt on ortopedi/sähkö/lämppäri nahkajakkarat
Mutta arvoon se vaihto saattaa vaikuttaa kun aletaan vertailemaan kantakorttiin. Suomessa tämä toki on aika harvinaista, mutta vaikkapa tuolla Saksassa tutkitaan tarkkaan mikä on alkuperäistä ja mikä ei.. ja hinnathan nousee niissä vehkeissä missä ne harvinaiset varusteet on ihan alun alkaen olleet tehtaalta. Jälkiasennus ei varusteen harvinaisuudesta riippumatta sinänsä nosta auton arvoa tai haluttavuutta historiamielessä.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
crikez kirjoitti:Tämä musta on itselle se tärkeämpi käyttis/harrastepeli johon panostan jatkossakin, siksi hienompi/harvinaisempi sisusta siirtyy siihen, ruskeasta coupesta envielä tiedä mitä sille teen jos/kun sen saan kuntoon.
Itsellä on tuo sama creme nahka Almandinrot värisessä coupessa. Olisin valmis heti ostamaan tuon hattuhyllyn kun omasta on nuo takaniskatuet jääneet tehtaalle.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Onko tyhjäkäynti moottorin letkut missä kunnossa/kiinni.. Kahdesta autosta mystiset samanmoiset ongelmat korjaantunut kun niissä ollut halkeama tai irrallaan.
Merseedespents
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Jahtiauton virkaa ajava suzuki vihdoin saatu hitsailtua läpikotaisin ja leimattua, joten on aikaa mersullekkin. Aloitin purkamalla Ruotsin pojan asentamat defan ajonestohälyhässäkät ja aikamoinen nippu sieltä sitten lähtikin
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
x204 GLK 350cdi 4matic -13
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Moni vika korjaantui defan sarjan purkamalla, esimerkiksi keskuslukitus rupesi pelaamaan.
Käyntivika nyt vaikuttaa siltä että ilmaa se ei saa, aluksi oli kaasuläppä kiristetty vähän kieroon että jäi vähän raolleen joten sai käymään tyhjäkäyntiä mutta tukehtui kaasuttaessa, pystyi kierrättelemään kun sormella painoi kaasuläppää vähän enemmän raolleen. Nyt löysäsin kaasuläpän pultin ja keskitin läpän ja pultti kiinni. Nyt ei enää edes hörähdä, bensa kyllä haisee, mitähän tuolle ruiskupaketille osais alkaa tekemään että rupeis henkeä saamaan?
Käyntivika nyt vaikuttaa siltä että ilmaa se ei saa, aluksi oli kaasuläppä kiristetty vähän kieroon että jäi vähän raolleen joten sai käymään tyhjäkäyntiä mutta tukehtui kaasuttaessa, pystyi kierrättelemään kun sormella painoi kaasuläppää vähän enemmän raolleen. Nyt löysäsin kaasuläpän pultin ja keskitin läpän ja pultti kiinni. Nyt ei enää edes hörähdä, bensa kyllä haisee, mitähän tuolle ruiskupaketille osais alkaa tekemään että rupeis henkeä saamaan?
x204 GLK 350cdi 4matic -13
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Potilas saatu siirrettyä talliin pukkien nokkaan ja sai tiirailla autoa läpi, pohja todella hyvä en löytäny ruostetta altapäin mistään, mutta vänkärin takapyöräkotelosta oli yksi kumitulpan ympärys pehmennyt massan alta + kaikki tunkinpaikat helman sivusta mutta ne oli jo tiedossa, perus paikkoja. Ei tarvi isoja lätkiä hitsailla eli hitsuuhommia ei luojan kiitos ole juuri ollenkaan, ps. vitara jahtiautoa sai kaksi kesää hitsata että sai käytyä koko auton läpi siitäkin offtopiccina viime kesän ja viikon vanha kuva
Öljynlauhdutin oli keulilta kadonnut jonnekkin, joku varmaa ohittanut pois sen etupuskuri pitää kans hommata oikean värinen, ja melkeempä etulokaritkin. Pintakukkaa on niissä aika hyvästi.
Uutta osaa näkyi alustassakin olevan, kaikki levyt ja palat uudet, etupyöränlaakerit uudet, etujarruletkut uudet, takaiskarit uudet ja kaikki takatukivarret uudet ymsyms.Öljynlauhdutin oli keulilta kadonnut jonnekkin, joku varmaa ohittanut pois sen etupuskuri pitää kans hommata oikean värinen, ja melkeempä etulokaritkin. Pintakukkaa on niissä aika hyvästi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
x204 GLK 350cdi 4matic -13
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Tuleeko ke jet tietäjiltä jeesiä tuohon käyntiongelmaan
x204 GLK 350cdi 4matic -13
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Kuskin puolen muovit irroiteltu, lokasuoja oli alareunasta pehmeä. Tunkinpaikat oli tiedossa mutta takamuovin alta löytyi myös takakaaresta pikku ruostepaikka mikä pitää myös hitsata, mutta eipä nuo pahoja ole. Muovit kun tulee vielä päälle niin ei tarvi maalauksien takiakaan stressata.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
x204 GLK 350cdi 4matic -13
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Hörähtääkö käyntiin,tai yrittääkö etes kun starttaat ja kaveri samaa aikaa hiukan (tosi kevyesti)painaa ilmamäärä mittarin lautasta??
Meinaan että oisko seokset liian laihalla?
Meinaan että oisko seokset liian laihalla?
Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Ei edes yritä jos ei sormella paina vähän kaasuläppää, eli ilmanputsarikotelon alla olevaa ensimmäistä läppää. Seosta yritin vähän säädellä muttei auta, silti pitää olla sormella painamassa läppää raolleen.
x204 GLK 350cdi 4matic -13
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
jos virrat päällä koitat sitä läppää,onko siinä jousikuorma,ja kuinka iso se "löysä kohta siinnä on?
Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Se ensimäinen läppä putsarikotelon alla on ilmamäärämittarin läppä, jos sen alapuolelta ei tule imua jolloin läpän pitäisi hieman aueta niin autolla ei ole edellytyksiä käynnistyä. Itse lähtisin vikaa etsimään ruiskun alta kumikaukalosta tai lisäilmaluistin letkusta joka tulee kyseiseen osaan kiinni.
S203 200cdi -02
W124 3.0 -88
Ex:
S203 2.7-02, W124 2.3 -92,W201 2.0 -89, s203 1.8 - 01, c124 3.0 -92, s124 2.3 -90, w124 2.6 -91,w124 3.0 -89, w202 1.8 -94, s124 2.5 -89, w201 2.0 -90, c124 3.0 -91, s124 3.0 -89, s124 2.3 -90, w201 3.0 -89, w201 2.0 -89, c123 2.3 -80
-Se on ehkä ruma ja romu, mut oma ja kokonaan maksettu-
W124 3.0 -88
Ex:
S203 2.7-02, W124 2.3 -92,W201 2.0 -89, s203 1.8 - 01, c124 3.0 -92, s124 2.3 -90, w124 2.6 -91,w124 3.0 -89, w202 1.8 -94, s124 2.5 -89, w201 2.0 -90, c124 3.0 -91, s124 3.0 -89, s124 2.3 -90, w201 3.0 -89, w201 2.0 -89, c123 2.3 -80
-Se on ehkä ruma ja romu, mut oma ja kokonaan maksettu-
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Okei, pitääpä nostaa ruiskupaketti pöydälle ja alkaa käymään kumeja läpi, ja alipaineletkut siinä samalla. Ensin testata tuo läppä että minkä verran tyhjää siinä nyt on.
x204 GLK 350cdi 4matic -13
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Kaikki vinkit kannattaa huomioda,itse en oman kokemuksen perusteella kuitenkaan jaksa uskoa alipaine vuotoon mikä aiheuttaa korkeata tyhjäkäyntiä,eikä suinkaan sammuilua tässä laitteessa.Vaikka tässä nyt onkin kysymys ylipäätään siitä ettei koko motti lähde käyntiin,neuvoni edelleen on,säädä seos ruuvia rikkaammaalle eli kiinni päin esim kierroksen ensin.Meinaan tällä sitä kun nyt ei tunnu olevan taustoja tiedossa mitä ks moottorin käyntiin saattamiseks on tehty.Kokeile näin,mutta kato tarkkaan kuinka paljon olet seostä sillä kuusio avaimella kääntänyt.4mm kuusio kolo käteen,käännät esim tasan yhden kierroksen kiinnipäin.kerro miten kävi?
Noita samalla motilla olevia sedaneita ja coupeja ollu jokunen kappalele,yhdenkään pahat käyntihäiriöt ei ole koskaan johtuneet imu vuodoista.
Syyt on minulla aina ja joka tapauksessa olleet
-virranjakan kansi+pyörijä
-väärä seos säätö(seokseenhan tässä ei pitäisi koskaan edes koskea,on tehtaalla jo sinetti päälle vedetty sentakia.porukka koskee näihin kuitenkin vian tullessa)
-ilmamäärä mittarin potikka rikki,likainen,tai väärin säädetty
-venttiilivika
-määränjakaja vuotaa'
Kun tutkit kaikki nää läpi,on vika korjattu
Noita samalla motilla olevia sedaneita ja coupeja ollu jokunen kappalele,yhdenkään pahat käyntihäiriöt ei ole koskaan johtuneet imu vuodoista.
Syyt on minulla aina ja joka tapauksessa olleet
-virranjakan kansi+pyörijä
-väärä seos säätö(seokseenhan tässä ei pitäisi koskaan edes koskea,on tehtaalla jo sinetti päälle vedetty sentakia.porukka koskee näihin kuitenkin vian tullessa)
-ilmamäärä mittarin potikka rikki,likainen,tai väärin säädetty
-venttiilivika
-määränjakaja vuotaa'
Kun tutkit kaikki nää läpi,on vika korjattu
Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Voi helposti kokeilla jos saat sen motin käymään tyhjäkäyntiä,irrota mikä hyvänsä alipaineletku imusarjasta=tulos on se että kierrokset nousee,näin se vaan on
Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Eli aika varmuudella sanosin=ei johdu imu vuodosta että tuo motti ei lähde käyntiin
Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Kattavaa tietoa, kiitos mutta seosta olen tosiaan jo yrittänyt säätää molempiin suuntiin mutta vaikutusta käynnistymiseen en havainnut. Autohan tosiaan käy tyhjäkäyntiä täysin virheettömästi ja myös kiertääkin, kunhan on sormella painamassa ilmamäärämittarin läppää hitusen raolleen eikä päästä sitä menemään täysin kiinni. Viikonloppuna lisää tutkimista sitten.
Etupenkit lähti viime viikolla verhoomoon korjattavaksi, tilasin myös saman pakoputkiston Brittien ebaysta kun minkä mustaan coupeen vaihdoin kesällä.
Etupenkit lähti viime viikolla verhoomoon korjattavaksi, tilasin myös saman pakoputkiston Brittien ebaysta kun minkä mustaan coupeen vaihdoin kesällä.
x204 GLK 350cdi 4matic -13
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Ilta värkätty tallissa, pakoputken näppäsin pois kun tulee katilta taaksepäin kaikki uusiksi, lambda anturikin oli näemmä uusi oem boschi. Käytin lisäilmaluistin ja ilmamäärämittarin potikan irti ja putsasin net. Lisäilmaluistin toinen letku oli päästään vähän matkaa halki, mutta en usko että vaikuttaa asiaan.
Seosruuvvin säädin samaan asentoon kun mustassa coupessa, jonkun aikaa sai ilmamäärämittarin potikkaa naputella eri asentoihin ennen kun sain auton käymään. Sitten säädin potikan 0.8v kun en lähemmäs 0.7 saanut pysymään. Iso vaikutus oli käynnistymiseen, ei tarvi olla enää painamassa läppää sormella mutta kaasua toki pitää vähän startissa antaa että pysyy käynnissä, ilman kaasua käynnistyy mutta sammahtaa heti. Kaasulla vähän avittaa niin pysyy käynnissä ja käy hienoa ja tasaista tyhjäkäyntiä, kaasutellakkin kestää eikä tukehdu enää! toki pakoputkisto kokonaan irti ja että lambdakin roikkuu itsekseen siellä. Kaikkihan tuossa ei vielä kunnossa ole kun kaasua pitää startissa antaa ettei sammahda, ideoita vielä?
Ruostetta löytyi hitusen lisää kun repi repsottavat korisaumaliimat pois edestä Vänkärin puolen muut ruostepaikat
Seosruuvvin säädin samaan asentoon kun mustassa coupessa, jonkun aikaa sai ilmamäärämittarin potikkaa naputella eri asentoihin ennen kun sain auton käymään. Sitten säädin potikan 0.8v kun en lähemmäs 0.7 saanut pysymään. Iso vaikutus oli käynnistymiseen, ei tarvi olla enää painamassa läppää sormella mutta kaasua toki pitää vähän startissa antaa että pysyy käynnissä, ilman kaasua käynnistyy mutta sammahtaa heti. Kaasulla vähän avittaa niin pysyy käynnissä ja käy hienoa ja tasaista tyhjäkäyntiä, kaasutellakkin kestää eikä tukehdu enää! toki pakoputkisto kokonaan irti ja että lambdakin roikkuu itsekseen siellä. Kaikkihan tuossa ei vielä kunnossa ole kun kaasua pitää startissa antaa ettei sammahda, ideoita vielä?
Ruostetta löytyi hitusen lisää kun repi repsottavat korisaumaliimat pois edestä Vänkärin puolen muut ruostepaikat
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
x204 GLK 350cdi 4matic -13
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
Re: c124 300-24v -91 kaksin kappalein
Kyllähän tuossa näyttää paikattavaa olevan,mutta tuosta varmasti hyvä viellä tulee.Koitappa viellä tuota seos säätöä niin että virrat päälle,ja käännä seos ruuvia kiinnipäin niin kauan
että rupeaa suuttimet jo aukeamaan,tiedät sen siintä että suuttimista rupeaa kuulumaan sirinää(suuttimet aukeaa)Tästä kohdasta käännät about kierroksen takasin päin.eli vastapäivään.Tarkista myös kun painat määrämittarin läpän alas,ja myös kaasuläpän alas,että onko imusarjan pohjalla bensaa,ja rupeaako bensaa valumaan imusarjan pohjalle kumikaukaloa pitkin määränjakajasta.Määränjakajan pohjassa olevan plungerin tiiviste vuotaa usein...näillä
Ei tuossa pahaa vikaa voi olla,kun kyse on vaan kylmänä käyntiin lähtemisestä,kyse varmasti ihan perus asioista
että rupeaa suuttimet jo aukeamaan,tiedät sen siintä että suuttimista rupeaa kuulumaan sirinää(suuttimet aukeaa)Tästä kohdasta käännät about kierroksen takasin päin.eli vastapäivään.Tarkista myös kun painat määrämittarin läpän alas,ja myös kaasuläpän alas,että onko imusarjan pohjalla bensaa,ja rupeaako bensaa valumaan imusarjan pohjalle kumikaukaloa pitkin määränjakajasta.Määränjakajan pohjassa olevan plungerin tiiviste vuotaa usein...näillä
Ei tuossa pahaa vikaa voi olla,kun kyse on vaan kylmänä käyntiin lähtemisestä,kyse varmasti ihan perus asioista
Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E