Semmoinen vika näkyy ilmaantuneen, että kaasua kovemmin polkaistessa pöllöyttää mustan pilven, ja kulutuskin näkyy nousseen reilusti yli kymmeneen litraan, kun ennen vei se 8-10l/100km.
Vuosi sitten vaihdettu kannentiiviste, ja kansi kunnostettu, joten en usko mitään mekaanista vikaa siellä olevan. Taitaa KE-jetronic kummitella. Mistähän vikaa osaisi ruveta etsimään? Ilmanpuhdistin oli ok, kokeiltu myös ilman sitä.
W124 200E savuttaa ja kuluttaa
W124 200E savuttaa ja kuluttaa
W124 200E
Re: W124 200E savuttaa ja kuluttaa
Otas käydessä yj-rele pois tai sen sulake...muuttuuko tyhjä käynti?
Jos muuttuu niin vika voi olla että ryyppy suutin kusee tai sitä ohjaava anturi rikki...myös lambda jos ei pelaa kulutus nousee kun se putoaa mekaaniselle ruiskulle.
Jos muuttuu niin vika voi olla että ryyppy suutin kusee tai sitä ohjaava anturi rikki...myös lambda jos ei pelaa kulutus nousee kun se putoaa mekaaniselle ruiskulle.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W124 200E savuttaa ja kuluttaa
Tyhjäkäynti nousi 1400rpm kieppeille, kun otti yj-releen irti, muuta eroa en huomannut.
Täytyy kokeilla tuota ryyppy suutinta, missä sen anturi sijaitsee? Lambda anturin vaihdoin pari vuotta, tosin mototnetin tarvikemalliin, entinen oli kyllä ehjä, niin voisi silläkin kokeilla.
Täytyy kokeilla tuota ryyppy suutinta, missä sen anturi sijaitsee? Lambda anturin vaihdoin pari vuotta, tosin mototnetin tarvikemalliin, entinen oli kyllä ehjä, niin voisi silläkin kokeilla.
W124 200E
Re: W124 200E savuttaa ja kuluttaa
Voi myös vuotaa toi määränjakajan keskitappi jolloin pitää vaitaa toinen määris tai jos osaa rempata niin tilaa siihen tiivistesarjan ebaystä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-