Xentry/das propleemaa..

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Jokuvaan79
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Xentry/das propleemaa..

Viesti Kirjoittaja Jokuvaan79 »

Elikkä ongelma seuraavanlainen..
Hommattu testeri/läppäri paketti jossa kaikki piti olla valmiina ja kaikki muut ohjelmat pelaa mutta xentrystä ja das ista puuttuu osia tai tiedostoja joten niitähän ei oäöse käyttämään ja omat konstit alkaa olla loppu niin ajattelin kysellä oisko joku viitsinyt/pystynyt auttamaan asiassa?
MJPfin
Mersumies
Mersumies

Re: Xentry/das propleemaa..

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Myyjä varmaan osaa neuvoa jos kerran piti toimia kaikki. Itse ainakin vaatisin korjaamaan.
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Juu, ja aika vaikea auttaa jos osia ja tiedostoja puuttuu mutta ei yhtään tiedä mitä osia ja tiedostoja.
Jokuvaan79
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Viesti Kirjoittaja Jokuvaan79 »

No juu myyjään yritetty olla yhteyksissä mutta ei tunnu kantaa ottavan ja estää lopulta mesenger viesteissä ja kyseisessä ryhmässä.. onkohan tuota mahdillista itse jostaa asentaa uusiksi tai pystyisiköhän joku sellaista tekemäön.. aika turha tuo c4muxi ilman toimivaa ohjelmistoa.. :?
AK47
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Jokuvaan79 kirjoitti:No juu myyjään yritetty olla yhteyksissä mutta ei tunnu kantaa ottavan ja estää lopulta mesenger viesteissä ja kyseisessä ryhmässä.. onkohan tuota mahdillista itse jostaa asentaa uusiksi tai pystyisiköhän joku sellaista tekemäön.. aika turha tuo c4muxi ilman toimivaa ohjelmistoa.. :?
Kai maksoit visalla?

Pankkiin yhteys ja selvitys tapahtumasta. Peruvat maksun ja saat rahat takas jos myyjä ei ole yhteistyöhaluinen. Oletan että kinkki tai muu ulkomaan ebay myyjä.

Jos suomalainen niin vielä helpompaa.

Siis myyjäkö estää sua viestimästä sinnepäin?

Itse saanut kinkeiltä visan kautta rahat takas heti pimenneestä testeristä, kesti tosin pari kolme kk.

Onko toi c4 oikea sdconnect vai joku kinkkien neliskanttinen versio?
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Vastaa Viestiin