CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Kytkimen väännönkestosta riippuu teho-asiakin.
Jos vääntöä joutuu kovin leikkaamaan, niin se teho ei kerkiä oikein nousta neljään tonniin, jonka jälkeen vakio-osilla hyötysuhde alkaa kiihtyvällä vauhdilla huononemaan.
Jos nyt oikein selin kääntyisi, niin ilkiäisikkö kahdesta sadasta puhua.
Kytkin ratkaisee.
Laita viisi- tai kuusipyttyisen korkeapainepumppu siihen, riittää tuotto paremmin.
Kytkimen väännönkestosta riippuu teho-asiakin.
Jos vääntöä joutuu kovin leikkaamaan, niin se teho ei kerkiä oikein nousta neljään tonniin, jonka jälkeen vakio-osilla hyötysuhde alkaa kiihtyvällä vauhdilla huononemaan.
Jos nyt oikein selin kääntyisi, niin ilkiäisikkö kahdesta sadasta puhua.
Kytkin ratkaisee.
Laita viisi- tai kuusipyttyisen korkeapainepumppu siihen, riittää tuotto paremmin.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Tuohon malliin saa kiinteän vauhtipyörän, missä jouset levys, mutte ei tietoa väännön kestosta.
https://www.google.com/search?source=hp ... -0DwNgmvxs" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.google.com/search?source=hp ... -0DwNgmvxs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Tuikulta tehoa?
C200d, S205, OM651, 100KW, 9G-Tronic, auto lienee valmistettu loppuvuodesta -17
Tässä taisi olla viripotentiaalia?
12 000km vasta mittarissa.
Missä saisi teetätettyä, kustannus jne?
Auto siaitsee Lappeenrannassa
C200d, S205, OM651, 100KW, 9G-Tronic, auto lienee valmistettu loppuvuodesta -17
Tässä taisi olla viripotentiaalia?
12 000km vasta mittarissa.
Missä saisi teetätettyä, kustannus jne?
Auto siaitsee Lappeenrannassa
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Onhan siiinä, teho ja vääntö lähes kaksinkertaistuu.KimeH kirjoitti:Tuikulta tehoa?
C200d, S205, OM651, 100KW, 9G-Tronic, auto lienee valmistettu loppuvuodesta -17
Tässä taisi olla viripotentiaalia?
12 000km vasta mittarissa.
Missä saisi teetätettyä, kustannus jne?
Auto siaitsee Lappeenrannassa
Softa on vielä hiukan "vaiheessa", vikamuistiin jää herja (joka ei vaikuta mihinkään) + vakkarilla kiihdytettäessä, kestää noin pari sek. ennenkuin veto lakkaa.
En kehtaa vielä asialla oikein hehkuttaa, ettei jää kovin runsaasti autoja, joita joutuu sitten jälkeenpäin päivittelemään kuntoon.
Tässä, uusimmassa versiossa, on ollut pikkuisen väkisin synnyttämisen makua, mutta ei se enää kaukanakaan se ratkaisu pitäisi olla.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Olikos talven aikana tuohon 654:ään jo löytynyt keinoja? Kelit alkaa muuttua ja Linglongeissa on jo enemmän pitoa kuin koneessa voimaa, joten lisää tekee mieli 

X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Eipä ole vielä keinoja, kun mikään kaapeli ei vielä lue sitä.
Odottelua vaan ...
Eipä ole vielä keinoja, kun mikään kaapeli ei vielä lue sitä.
Odottelua vaan ...
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Miten tuikku ottaisi voimaa 2004 w211 400cdistä? Tällä hetkellä softa 380/800. Paljonko tuosta olisi mahdollista saada? Ahtimien muokkaukset, putkiston tyhjennys jne.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Toimivaa viriahdintahan noihin ei helposti saa, tai ei oikein mitenkään.
Moottorinohjain on Temic (= mahdoton Suomeksi)
Vaikea moottori kaikin puolin
Toimivaa viriahdintahan noihin ei helposti saa, tai ei oikein mitenkään.
Moottorinohjain on Temic (= mahdoton Suomeksi)
Vaikea moottori kaikin puolin
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Onkos noissa 2014 eteenpäin olevissa sprittereissä merkitystä että onko lähtökohtana 211, 213 tai 216?
Nykyiset *
W166 350cdi -13
W906 319cdi -17
W906 319cdi -17
W164 320cdi -06
W906 319cdi -14
Entiset *
W906 215cdi -08
W939 116cdi -13
W204 200cdi -11
W203 200cdi -03
W202 250td -97
W166 350cdi -13
W906 319cdi -17
W906 319cdi -17
W164 320cdi -06
W906 319cdi -14
Entiset *
W906 215cdi -08
W939 116cdi -13
W204 200cdi -11
W203 200cdi -03
W202 250td -97
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Ei
Ei
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Minulla olisi C55 amg johon laitettiin kleemannin pakosarjat ja teetetty myös custom loppuputkisto(katiton luonnollisesti). Koitin mielenkiinnosta kysellä tehopenkkipaikkoja missä voisi ohjelmoida mutta ei oikein löydy firmaa joka koskisi alkuperäiseen ecuun. Mitä väki suosittelisi? Voisko tuikku naputella mulle ohjelman jolla saisin hyödyt ulos?
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Celtic voisi olla hyvä vaihtoehto. Heillä on useita paikkoja Suomessa. Briteissä käsittääkseni paja jonne lukevat softan, muuttavat ja ajavat takaisin. Siellä pystyy esittämään ihan toiveita softassa, eikä vain laiteta kaikille samoja muutoksia. Toki kannattaa varautua maksamaan aavistus yli lista hinnan.Wildone86 kirjoitti:Minulla olisi C55 amg johon laitettiin kleemannin pakosarjat ja teetetty myös custom loppuputkisto(katiton luonnollisesti). Koitin mielenkiinnosta kysellä tehopenkkipaikkoja missä voisi ohjelmoida mutta ei oikein löydy firmaa joka koskisi alkuperäiseen ecuun. Mitä väki suosittelisi? Voisko tuikku naputella mulle ohjelman jolla saisin hyödyt ulos?
Tämä topic ei ole ehkä ihan ideaalinen, kun täällä on keskustua vain diesel-moottorien virittämisestä.
C30 AMG kanssa harrastelua
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Erikoismoottori Airaksinen kaakkois-suomessa voisi olla hyvä paikka.
S212 -15 220 Bluetec 9G, 944S -88
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Auto MB C220 T A CDI vm 6/2008. Moottori koodi 204.008 , teho 125 kw. Siis 3-rivinen ketju.
Oliko sinulla Tuikku joku uusi ohjelma näihin ja mistä sen saa Lahti/Uusimaa?
Oliko sinulla Tuikku joku uusi ohjelma näihin ja mistä sen saa Lahti/Uusimaa?
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kannattaa todella tarkkaan miettiä minne autonsa vie ohjelmoitavaksi, valita sellainen paja joka osaa vastata kysymyksiin mitä on muutettu, paljonko sytytyksen ajoitus, millä polttoaineella voi ajaa jne. Ihan vaan ettei tälläinen harrastelija pääsisi vinoilemaan ohjelman laadusta jos sattuu jossain autossa joskus tulemaan vastaan. C alkuisen pajan bulkki ohjelma cdi moottorille ei kyllä vakuuttanut pätkääkään.ArtoCDI kirjoitti:Celtic voisi olla hyvä vaihtoehto. Heillä on useita paikkoja Suomessa. Briteissä käsittääkseni paja jonne lukevat softan, muuttavat ja ajavat takaisin. Siellä pystyy esittämään ihan toiveita softassa, eikä vain laiteta kaikille samoja muutoksia. Toki kannattaa varautua maksamaan aavistus yli lista hinnan.Wildone86 kirjoitti:Minulla olisi C55 amg johon laitettiin kleemannin pakosarjat ja teetetty myös custom loppuputkisto(katiton luonnollisesti). Koitin mielenkiinnosta kysellä tehopenkkipaikkoja missä voisi ohjelmoida mutta ei oikein löydy firmaa joka koskisi alkuperäiseen ecuun. Mitä väki suosittelisi? Voisko tuikku naputella mulle ohjelman jolla saisin hyödyt ulos?
Tämä topic ei ole ehkä ihan ideaalinen, kun täällä on keskustua vain diesel-moottorien virittämisestä.
Kysele pajalla enen kuin rahoja sinne kannat, ja kysy myös miten toimittavat sinulle alkuperäisen jos sitä satutkin tarvitsemaan ja mitä se maksaa sinulle.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
No meillä on ollut selvä työn jako. Noi perheessä olleet bensat BMW 135i ja MB C63 amg olen ohjelmoinut ihan tuossa pihassa itse. Hyvin siellä on palanut metanolia/etanolia&bensaa.
Dieselit hoitaa sitten Tuikku.
Toi erikoismoottori.fi vaikutti myös ihan fiksulta bensamoottorin säätämiseen. Suomi on dieseleiden kanssa hyvin erikoisessa asemassa, maailmassa taida olla missään lähellekkään semmoista ammattitaitoa kuin täältä löytyy. Ei kyllä tulisi mieleenkään tilata diesel-ohjelmaa ulkomailta.
Dieselit hoitaa sitten Tuikku.
Toi erikoismoottori.fi vaikutti myös ihan fiksulta bensamoottorin säätämiseen. Suomi on dieseleiden kanssa hyvin erikoisessa asemassa, maailmassa taida olla missään lähellekkään semmoista ammattitaitoa kuin täältä löytyy. Ei kyllä tulisi mieleenkään tilata diesel-ohjelmaa ulkomailta.
C30 AMG kanssa harrastelua
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Juu, Airaksinen luki autoni softan ja seuraavan viikon aikana teki uuden. Kun viikon päästä laitettiin softa sisään, hän tuli mukaan ja tehtiin muutamia vetoja, josta läppärillään seurasi pakokaasujen lämpöjä, ahtoja ym. arvoja. Muutos oli aika iso alkuperäiseen verrattuna. Itselleni tulee jotenkin mukava fiilis, kun ei vaan lyödä bulkkisoftaa sisään, kerätä rahoja ja ilmoitella että pärjäile.ArtoCDI kirjoitti:Toi erikoismoottori.fi vaikutti myös ihan fiksulta bensamoottorin säätämiseen. Suomi on dieseleiden kanssa hyvin erikoisessa asemassa, maailmassa taida olla missään lähellekkään semmoista ammattitaitoa kuin täältä löytyy. Ei kyllä tulisi mieleenkään tilata diesel-ohjelmaa ulkomailta.
Käsittääkseni tämä Airaksinen on viritellyt autoja jo pitkänaikaa ja häneltä onnistuu myös muukin kuin ohjelmointi. On jotenkin semmoinen muistikuva, että useampikin hänen virittämä auto on ollut erilaisissa kiihdytystapahtumissa yms.
S212 -15 220 Bluetec 9G, 944S -88
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 163
- Liittynyt: La 25.02.2012 02:42
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Löytyykö tollasen w163 400cdiin ohjelmointiin ja egr.n poistoon tekijöitä?
Taitaa olla sen verran vähän noita om628 moottorisia että ei oikein löydy tietoa..
Tällä hetkellä egr mokkulat poistettu kokonaan mutta toimii normaalisti(?) kun ilmamassamittarin johdot on irti.
Taitaa olla sen verran vähän noita om628 moottorisia että ei oikein löydy tietoa..
Tällä hetkellä egr mokkulat poistettu kokonaan mutta toimii normaalisti(?) kun ilmamassamittarin johdot on irti.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Laittaisin kyselyä suoraan mahdollisille tekijöille, ne kaikki eivät päivystä tällä foorumilla.jalkapuoli kirjoitti:Löytyykö tollasen w163 400cdiin ohjelmointiin ja egr.n poistoon tekijöitä?
Taitaa olla sen verran vähän noita om628 moottorisia että ei oikein löydy tietoa..
Tällä hetkellä egr mokkulat poistettu kokonaan mutta toimii normaalisti(?) kun ilmamassamittarin johdot on irti.
S212 -15 220 Bluetec 9G, 944S -88
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Tuikku osannee auttaa 400cdi asiassa, kannattaa laitta YV hänelle.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Varmaan jotain on jo tehtykkin, jos virheilmoitusta ei tule.jalkapuoli kirjoitti:Löytyykö tollasen w163 400cdiin ohjelmointiin ja egr.n poistoon tekijöitä?
Taitaa olla sen verran vähän noita om628 moottorisia että ei oikein löydy tietoa..
Tällä hetkellä egr mokkulat poistettu kokonaan mutta toimii normaalisti(?) kun ilmamassamittarin johdot on irti.
On yksi hyvä syy, miksi tuosta vanhemman polven kasikoneesta on niin vähän tietoa, se on moottorinohjain, se on Temic.
Alunperin kuorma-auton moottorin ohjain.
Boschin ecu tukee kuutta sylinteriä, tuo Temic kahdeksaa, siinä varmaan syy.
Temicin ohjelmointiin liittyy kaksi haastetta, ensiksikin vain vanhempi byteshootteri ja Galletto, tukee jollain lailla tuota - kuitenkin paljon hyppyjohtoja tinattava.
Toiseksi, moottorin ohjainpurkissa on paljon tavaraa, kahdessa kerroksessa. Nykyisin nuo ecut ovat heittäneet vastaamasta kaapelille, kaikenmaailman tempuilla sen voi saada heräämään, mutta vain voi.
En ymmärrä aihetta tarpeeksi, jotta voisin syyn tarkasti sanoa. Kuvittelen sen huonon kommunikoinnin johtuvan vaikkapa kondensaattoreiden vanhenemisesta ja niiden pidentyneistä latautumisajoista, jotka ylittävät kasapeleiden turvarajat, eikä yhteyttä muodostu.
Ei ole niitä mukavimpia tehdä, hankala ja riskialtis.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kyllä kärtyinen vanhapiika opettajakin on helpommin viritettävä kuin tuon ecujalkapuoli kirjoitti:Löytyykö tollasen w163 400cdiin ohjelmointiin ja egr.n poistoon tekijöitä?
Taitaa olla sen verran vähän noita om628 moottorisia että ei oikein löydy tietoa..
Tällä hetkellä egr mokkulat poistettu kokonaan mutta toimii normaalisti(?) kun ilmamassamittarin johdot on irti.


hyppyjohdot ei aittanu hän ei vain halunnut avautua minulle ainut konsti kovi esiin ja juottamista (piiri irti ja rommeriin) johan laulaa
poistoputken (egr) sulkukaan ei onnistunut opetusohjelmaa muuttamalla aina kiihtyessään (3000rpm) pääsi paukku (outo suhaus) jonka jälkeen hän meni aivan veltoksi
käytin kaikki temppuni juoksutin häntä tuossa tiellä enkä saanut kuin 5kmh lisää vauhtia 400m matkalla minusta se on huono tulos
suosittelisin unohtamaan tälläisen viritykset ainut hyvä puoli siinä ecussa on että jos haluaa egr pois käytöstä niin nyppii ilmamassa mittarin johdot pois se pelaa
ihan hyvin ilman niitäkin mitään eroa ei voi huomata käytössä
ja onhan tuo ihan tehokas vakionakin
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Tuota ilmamassamitari/egr yhtälöä en tiennytkään.
Tuota ilmamassamitari/egr yhtälöä en tiennytkään.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 163
- Liittynyt: La 25.02.2012 02:42
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Jeps kiitos vastauksista.
Tuli viellä semmoinen mieleen että jos tuo on ohjelmoitu jo niin onko se ohjelman toimivuus riippuvainen noista ilmamassamittareista?
Tuli viellä semmoinen mieleen että jos tuo on ohjelmoitu jo niin onko se ohjelman toimivuus riippuvainen noista ilmamassamittareista?
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
No, eikö siinä tuossa ylempänä ole juurikin kirjoitettu, ettei vaikuta.
.
.
.
Xr, jos sulla on oma auto kyseessä, niin laita se binääri tänne, saat jonkinlaisen ohjelman takaisin. Olen minä noita runsaasti tehnyt vuosien varrella. Kuitenkin valtaosaan saa ihan mukavan päivityksen. Ässä on kurjin, sen laatikon ylenmääräisen pehmeyden takia ja Eemeli paras, laatikko tottelee ohjauksen muutosta parhaiten, Ml siltä väliltä.
No, eikö siinä tuossa ylempänä ole juurikin kirjoitettu, ettei vaikuta.
.
.
.
Xr, jos sulla on oma auto kyseessä, niin laita se binääri tänne, saat jonkinlaisen ohjelman takaisin. Olen minä noita runsaasti tehnyt vuosien varrella. Kuitenkin valtaosaan saa ihan mukavan päivityksen. Ässä on kurjin, sen laatikon ylenmääräisen pehmeyden takia ja Eemeli paras, laatikko tottelee ohjauksen muutosta parhaiten, Ml siltä väliltä.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5801
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Noin se tosiaan 400cdi kohdalla toimiituikku kirjoitti:.
Tuota ilmamassamitari/egr yhtälöä en tiennytkään.
testeri toki näkyy että johto irti/poikki tms
Mökkillä
'
'
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Virittäminen ei ole ongelma itselle ja ihan mielellään teen. Toki rutiinia on vuosien mittaan tullut kerättyä. Laittaa vaikka ecun postiin ja laitetaan Tuikun softa sisään.xr kirjoitti:Kyllä kärtyinen vanhapiika opettajakin on helpommin viritettävä kuin tuon ecujalkapuoli kirjoitti:Löytyykö tollasen w163 400cdiin ohjelmointiin ja egr.n poistoon tekijöitä?
Taitaa olla sen verran vähän noita om628 moottorisia että ei oikein löydy tietoa..
Tällä hetkellä egr mokkulat poistettu kokonaan mutta toimii normaalisti(?) kun ilmamassamittarin johdot on irti.sillehän ei oikeen passaa mikään
![]()
hyppyjohdot ei aittanu hän ei vain halunnut avautua minulle ainut konsti kovi esiin ja juottamista (piiri irti ja rommeriin) johan laulaa
poistoputken (egr) sulkukaan ei onnistunut opetusohjelmaa muuttamalla aina kiihtyessään (3000rpm) pääsi paukku (outo suhaus) jonka jälkeen hän meni aivan veltoksi
käytin kaikki temppuni juoksutin häntä tuossa tiellä enkä saanut kuin 5kmh lisää vauhtia 400m matkalla minusta se on huono tulos
suosittelisin unohtamaan tälläisen viritykset ainut hyvä puoli siinä ecussa on että jos haluaa egr pois käytöstä niin nyppii ilmamassa mittarin johdot pois se pelaa
ihan hyvin ilman niitäkin mitään eroa ei voi huomata käytössä
ja onhan tuo ihan tehokas vakionakin

044-0760422
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
jp_olli kirjoitti:Virittäminen ei ole ongelma itselle ja ihan mielellään teen. Toki rutiinia on vuosien mittaan tullut kerättyä. Laittaa vaikka ecun postiin ja laitetaan Tuikun softa sisään.xr kirjoitti:Kyllä kärtyinen vanhapiika opettajakin on helpommin viritettävä kuin tuon ecujalkapuoli kirjoitti:Löytyykö tollasen w163 400cdiin ohjelmointiin ja egr.n poistoon tekijöitä?
Taitaa olla sen verran vähän noita om628 moottorisia että ei oikein löydy tietoa..
Tällä hetkellä egr mokkulat poistettu kokonaan mutta toimii normaalisti(?) kun ilmamassamittarin johdot on irti.sillehän ei oikeen passaa mikään
![]()
hyppyjohdot ei aittanu hän ei vain halunnut avautua minulle ainut konsti kovi esiin ja juottamista (piiri irti ja rommeriin) johan laulaa
poistoputken (egr) sulkukaan ei onnistunut opetusohjelmaa muuttamalla aina kiihtyessään (3000rpm) pääsi paukku (outo suhaus) jonka jälkeen hän meni aivan veltoksi
käytin kaikki temppuni juoksutin häntä tuossa tiellä enkä saanut kuin 5kmh lisää vauhtia 400m matkalla minusta se on huono tulos
suosittelisin unohtamaan tälläisen viritykset ainut hyvä puoli siinä ecussa on että jos haluaa egr pois käytöstä niin nyppii ilmamassa mittarin johdot pois se pelaa
ihan hyvin ilman niitäkin mitään eroa ei voi huomata käytössä
ja onhan tuo ihan tehokas vakionakin
Siitä on jo 7-8 vuotta aikaa ei oo enää mitenkään ajankohtainen asia
- Ghostrider
- Vakiokalustoa
- Viestit: 123
- Liittynyt: Su 17.02.2013 14:25
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Moro, mites tälläsen GLE 500 e 4Matic Plug-in-Hybridin (2018) lastuttaminen onnistuu? Ja jos onnistuu, niin kuka niitä tekee ja missä?
E63 AMG 4Matic -14
S63 AMG 4Matic+ -19
Ex: GLE 500 e 4Matic Plug-in-Hybrid AMG -18
Ex: S212 E350 CDI BlueTec T A Premium Business -13
Ex: W211 E55 AMG -04
Ex: W212 E250 CDI Avantgarde -10
Kaikki hauska on kielletty!
S63 AMG 4Matic+ -19
Ex: GLE 500 e 4Matic Plug-in-Hybrid AMG -18
Ex: S212 E350 CDI BlueTec T A Premium Business -13
Ex: W211 E55 AMG -04
Ex: W212 E250 CDI Avantgarde -10
Kaikki hauska on kielletty!
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Tässä on käsitelty ainoastaan dieselitekniikkaa, pensa-autoista en ymmärrä mitään
Tässä on käsitelty ainoastaan dieselitekniikkaa, pensa-autoista en ymmärrä mitään
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5