E farkku W212 valoista
E farkku W212 valoista
Hölmö tarvitsee apua. Itsellä on hetken ollut kyseinen W212 E-farkku saksantuontiauto ja ohjekirja tietenkin tuolla rakkaudenkielellä. Vuosimalli 2011 ja avantgarde paketilla. Oikea valo vilkkui kuin discossa ja sanoi sopimuksen irti ja samaa rupeaa vasen nyt tekemään, välillä toimii ja välillä ei elikkä tarkoitus vaihtaa ne nyt ja oikealta sain luukkua auki ja sieltä löytyi D1S xenon, okei semmoset siis (mitä suosittelette näihin, tulee paljon yölläkin ajeltua) mutta mikä virka on kun siellä näyttää olevan myös halogeeni valo, varmaan H7?? Miksi??? Ja kun tyhmiä kysytään niin mikä virka on tuolla "pienemmällä" valolla joka on sisempänä ja se kyllä toimii, onko parkkivalo? Ja sit itse vaihtaminen, vasen näyttää helvetin ahtaalta, onko koko umpio irti vai riittääkö jotain poistaa vaa edestä? Oikea on siinä ja siinä saako sen kuinka helposti pois. Kiitoksia avusta jo valmiiksi kaikille...
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 333
- Liittynyt: To 17.03.2016 10:25
- Paikkakunta: Savo
Re: E farkku W212 valoista
Osram night breaker laser D1S taitaa olla paras valoteholtaan mitä tarjolla. Muihin kysymyksiin vastatkoon viisaammat...
Re: E farkku W212 valoista
Osram night breaker laser D1S taitaa olla paras valoteholtaan mitä tarjolla. Muihin kysymyksiin vastatkoon viisaammat...
Kiitoksia infosta, näitä tuli katseltuakkin.. onhan niitä joihin annnettais 10vuoden takuu mut tuskin antaa niille että rupee valoteho häviämään muutaman vuoden jälkeen
Kiitoksia infosta, näitä tuli katseltuakkin.. onhan niitä joihin annnettais 10vuoden takuu mut tuskin antaa niille että rupee valoteho häviämään muutaman vuoden jälkeen
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 164
- Liittynyt: Pe 12.11.2010 21:46
- Paikkakunta: Mli
Re: E farkku W212 valoista
Yleensä polttimon suurempi valoteho tarkoittaa myös polttimon suurempaa kuormitusta --> lyhyempää elinikää. 10 vuoden takuulla oleva polttimo taas vastaavasti antaa oletettavasti vähemmän valotehoa jo uutenakin. Itsellänikin on Night Breaker Laserit omassani, ennemmin otan maksimaalisen valotehon eliniän kustannuksella, vuosia noidenkin pitäisi kestää ainakin omalla ajolla.
Xenonin vieressä oleva H7 on kääntymisvalo, syttyy siis aina kun ajovalot on päällä ja rattia kääntää tarpeeksi.
Xenon-polttimot on ahtaat vaihtaa yläkautta, mutteivat mahdottomat. Itselläni oli muista syistä sisälokasuojat irti niin samalla vaihtelin polttimotkin, silloin oli erittäin hyvin tilaa.
Xenonin vieressä oleva H7 on kääntymisvalo, syttyy siis aina kun ajovalot on päällä ja rattia kääntää tarpeeksi.
Xenon-polttimot on ahtaat vaihtaa yläkautta, mutteivat mahdottomat. Itselläni oli muista syistä sisälokasuojat irti niin samalla vaihtelin polttimotkin, silloin oli erittäin hyvin tilaa.
Star @ Mikkeli
S213 -17 220d
W163 -05 270 CDI
Ex: S212 -10 350 CDI
Ex: S204 -08 200 CDI
Ex: W203 -05 220 CDI
Ex: W203 -01 200 CDI
S213 -17 220d
W163 -05 270 CDI
Ex: S212 -10 350 CDI
Ex: S204 -08 200 CDI
Ex: W203 -05 220 CDI
Ex: W203 -01 200 CDI
Re: E farkku W212 valoista
Tilasin alkuperäisten tuikkujen tilalle NightBreakerit. Olen YouTubesta katsellut vaihtovideoita ja näyttäisi onnistuvan ainakin renkaan ja etulokasuojan irroittamisella. Akun irroittaminen vielä mietityttää. Jossakin videossa näytti olevan, että riittäisi avaimen irroittaminen ja ovien sulkeminen, mutta muutamissa videoissa otettiin akku irti +-navasta. Onko tietoa pitääkö akku irroittaa? Meneekö asetukset ja sähköjärjestelmät sekaisin, jos irroittaa +-navasta?
Re: E farkku W212 valoista
tube videoista en tiedä mutta 212seen vaihtuu xenonit näppärästi yläkautta, esim. ac putken saa hetkessä pois tieltä kuskin puolelta jolloin tilaa tulee ratkaisevasti lisää.