CDI tekniikka 124:seen coupeen
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Katsotaan vastaako kukaan..
Kallistuksenvakaaja on paksuimmalta kohdalta n. 27 mm ja päistään 18 mm.
Onko jossain 124sessa paksumpaa vakaajaa?
Olisko syytä vaihtaa jäykempään?
Kallistuksenvakaaja on paksuimmalta kohdalta n. 27 mm ja päistään 18 mm.
Onko jossain 124sessa paksumpaa vakaajaa?
Olisko syytä vaihtaa jäykempään?
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Ahtoputket aivan max 2,25". Cdi moottorissa kumminkin pääasia on se alhaalta herääminen. Nimimerkillä ensin tein 3" ja nyt odottelen osia 2" putkia varten.
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Pitääpä sitten miettiä tosissaan ahtoputkien mitoitusta.
Onko 2,5 " vielä liian isoa?
Onko 2,5 " vielä liian isoa?
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
näyttä tuossa ylempän lukevan max2.25" 2.25" on pienempi kuin 2.5"Hurja kirjoitti:Pitääpä sitten miettiä tosissaan ahtoputkien mitoitusta.
Onko 2,5 " vielä liian isoa?
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
CDI203: Osaan kyllä lukea - siitä ei ole kyse. Halusin vain kysyä - ei ole tyhmiä kysymyksiä.
Osaako joku kertoa, sopiiko 722.6 laatikon päähän 722.3:sen laippa joka tulee kiinni rättiniveleen?
Coupen kardaani sopisi täsmälleen pituutensa puolesta mutta laippa vaan on liian pieni.
Osaako joku kertoa, sopiiko 722.6 laatikon päähän 722.3:sen laippa joka tulee kiinni rättiniveleen?
Coupen kardaani sopisi täsmälleen pituutensa puolesta mutta laippa vaan on liian pieni.
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Testaa erikokoisia ahtoputkia, jos on isot suuttimet, niin kyllä herää isommallakin putkella.
Täällä on ollut positiivisia kokemuksia cdi koneessa ahtopuolen avarruksella.
Täällä on ollut positiivisia kokemuksia cdi koneessa ahtopuolen avarruksella.
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Kumipää kirjoitti:Testaa erikokoisia ahtoputkia, jos on isot suuttimet, niin kyllä herää isommallakin putkella.
Täällä on ollut positiivisia kokemuksia cdi koneessa ahtopuolen avarruksella.
Semmoistakin kannatta myös kokeilla että joku kohta putkesta on eri kokoista
mitään uuttahan ei löydy jos ei mitään kokeile
lisänän vielä että yksi toimiii yhdessä kokonpanossa ja toisessa ei
mitään absolutista hyvä/huonoa ei ole pätee muihinkin osiin kuin vain ahtoputkiin
kokeilemalla ja taas kokeilmalla siinä omassa kokoonpanossa
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Lähinnä varmuudeksi nuo tuumat ne kun ei ole kaikille välttämättä ihan selkeitäHurja kirjoitti:CDI203: Osaan kyllä lukea - siitä ei ole kyse. Halusin vain kysyä - ei ole tyhmiä kysymyksiä.
Osaako joku kertoa, sopiiko 722.6 laatikon päähän 722.3:sen laippa joka tulee kiinni rättiniveleen?
Coupen kardaani sopisi täsmälleen pituutensa puolesta mutta laippa vaan on liian pieni.
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Projekti on edennyt pikkuhiljaa. Jälkikasvu ja kevään pihatyöt vaativat myös oman aikansa. Onneksi jotain saanut aikaiseksikin.
Välijäähyn sijoittamista ajatellen sovitin puskuria paikalleen jotta näkee mihin korkoon kuulerin voi laittaa. Jonkinmoinen itserakennettu puskuri on kyseessä - alaosa puskurista on lasikuitua.
Aluksi sovitin keulalle alkuperäisen syylärin, motonetin kuulerin ja ilmastoinnin kennon. Kennot mahtuivat hienosti päällekkäin keulalle.
Kuuleri jää osin puskurin taakse, joten muokkasin puskurin profiilia kolmion muotoiseksi jotta saan paremmin välijäähyn pintaan ilmaa. Edestäpäin muutosta ei huomaa.
Keula muokattuna.
Olisikin ollut liian helppoa laittaa paikalleen coupen syyläri ja ilmastoinnin kenno. En ollut miettinyt lainkaan mistä ottaa moottorille kylmää ilmaa. En halunnut että kone repii lämmintä ilmaa moottoritilasta, joten tehdäkseni tilaa ilmanotolle edestä oli syyläri vaihdettava kapeammaksi. Hommasin tilalle alumiinisyylärin US Partsilta. Nyt ei jäänytkään enää tilaa ilmastoinninkennolle koska alumiinisyyläri on reilusti paksumpi kuin alkuperäinen. Tilaa ilmanotolle sain järjestymään vasemmalle puolelle syyläriä keulasta katsottuna.
Nyt on vaan ongelmana löytää jostain max 220 mm korkea ilmastoinninkenno. Luulen ettei sellaista autopuolelta löydy vaan on keksittävä jotain muuta tilalle? Vai voisiko ilmastoinninkennon sijoittaa muualle - skuuppi konepeltiin ja koneen päälle?
Jäähdyttimen ja viskon väliin ei jäänyt liikaa tilaa - kaipa tuo riittää? Yläpää on tuossa kuvassa kiinnitetty noin vain mallaamista varten.
Syylärin alle hitsasin latan pätkät kumityynyjä varten.
Parempi mitoittaa kerralla vehkeet riittäviksi, jos jossain vaiheessa tulee halua ottaa reilummin voimaa irti koneesta. 400 CDI:n pumppu ilmestyi hyllyyn jo kiusaamaan mieltä
Jossain vaiheessa tuli myös hommattua keulamällätty 320 cdi väyrynen varaosiksi projektiin. Nyt olis myös ylimääräiset suuttimet isompien kärkien vaihtoa varten.
Käsiin jäi myös käyttämättömät ja alkuperäiset sedaniin sopivat AMG-helmat ja kolmiosoine AMG-takaspoileri. Harmikseni en saa niitä suoraan sopimaan coupeen - nyt olisi tuollaiset jouten. Hirvittäisi alkaa leikkaamaan ja liimaamaan tuollaisia.
Alumiinisien ahtoputkien hitsaaminen meinasi olla aloittelijalle kova paikka.
Terästä on tullut hitsattua aina mutta alumiinin hitsaaminen tigillä olikin aika haastavaa. Mut oppia ikä kaikki. Ensimmäisistä tuli tällaisia.
Suurinpiirtein tuossa mennään, ahtoputket loppuun ja sitten alkaakin pakoputken teko 3-tuumaisesta rosterista.
Välijäähyn sijoittamista ajatellen sovitin puskuria paikalleen jotta näkee mihin korkoon kuulerin voi laittaa. Jonkinmoinen itserakennettu puskuri on kyseessä - alaosa puskurista on lasikuitua.
Aluksi sovitin keulalle alkuperäisen syylärin, motonetin kuulerin ja ilmastoinnin kennon. Kennot mahtuivat hienosti päällekkäin keulalle.
Kuuleri jää osin puskurin taakse, joten muokkasin puskurin profiilia kolmion muotoiseksi jotta saan paremmin välijäähyn pintaan ilmaa. Edestäpäin muutosta ei huomaa.
Keula muokattuna.
Olisikin ollut liian helppoa laittaa paikalleen coupen syyläri ja ilmastoinnin kenno. En ollut miettinyt lainkaan mistä ottaa moottorille kylmää ilmaa. En halunnut että kone repii lämmintä ilmaa moottoritilasta, joten tehdäkseni tilaa ilmanotolle edestä oli syyläri vaihdettava kapeammaksi. Hommasin tilalle alumiinisyylärin US Partsilta. Nyt ei jäänytkään enää tilaa ilmastoinninkennolle koska alumiinisyyläri on reilusti paksumpi kuin alkuperäinen. Tilaa ilmanotolle sain järjestymään vasemmalle puolelle syyläriä keulasta katsottuna.
Nyt on vaan ongelmana löytää jostain max 220 mm korkea ilmastoinninkenno. Luulen ettei sellaista autopuolelta löydy vaan on keksittävä jotain muuta tilalle? Vai voisiko ilmastoinninkennon sijoittaa muualle - skuuppi konepeltiin ja koneen päälle?
Jäähdyttimen ja viskon väliin ei jäänyt liikaa tilaa - kaipa tuo riittää? Yläpää on tuossa kuvassa kiinnitetty noin vain mallaamista varten.
Syylärin alle hitsasin latan pätkät kumityynyjä varten.
Parempi mitoittaa kerralla vehkeet riittäviksi, jos jossain vaiheessa tulee halua ottaa reilummin voimaa irti koneesta. 400 CDI:n pumppu ilmestyi hyllyyn jo kiusaamaan mieltä
Jossain vaiheessa tuli myös hommattua keulamällätty 320 cdi väyrynen varaosiksi projektiin. Nyt olis myös ylimääräiset suuttimet isompien kärkien vaihtoa varten.
Käsiin jäi myös käyttämättömät ja alkuperäiset sedaniin sopivat AMG-helmat ja kolmiosoine AMG-takaspoileri. Harmikseni en saa niitä suoraan sopimaan coupeen - nyt olisi tuollaiset jouten. Hirvittäisi alkaa leikkaamaan ja liimaamaan tuollaisia.
Alumiinisien ahtoputkien hitsaaminen meinasi olla aloittelijalle kova paikka.
Terästä on tullut hitsattua aina mutta alumiinin hitsaaminen tigillä olikin aika haastavaa. Mut oppia ikä kaikki. Ensimmäisistä tuli tällaisia.
Suurinpiirtein tuossa mennään, ahtoputket loppuun ja sitten alkaakin pakoputken teko 3-tuumaisesta rosterista.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Keksipä joku hinta noille helmoille ja spoilerille.
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Laitoin yksityisviestin sulle
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Nopeampi keino saada sopiva ilmastoinninkenno on näköjään rälläkkä ja hitsauskone kuin Google
Sopivan kennon etsiminen alkoi jo viemään liikaa aikaa joten ei muutakuin lisää tilaa keulaan.
Etupalkista tuli nyt sitten irroitettava. Palkkia kavennettu ja vahvistettu roimasti.
Nyt kuitenkin väyrysen ilmastoinninkenno mahtuu modattuna keulaan. Peräkkäin siis kolme kennoa: coolerin, ilmastoinnin ja jäähdyttimen. Jos nyt olisi kohdallaan eikä tarvitsisi taas tehdä uusiksi
Imusarjan puoleisen ahtoputken rakentamisen yhteydessä poistin EGR:n. Imusarjan alla olevasta putkesta lähti turhat kapistukset:
En haluaisi että cooleri pilkottaa puskurin takaa kiiltävänä vaan haluaisin maalata sen mustaksi. Mitä maaleja olette käyttäneet kennojen maalaukseen, ettei lämmönsiirtokyky heikkenisi liikaa?
Sopivan kennon etsiminen alkoi jo viemään liikaa aikaa joten ei muutakuin lisää tilaa keulaan.
Etupalkista tuli nyt sitten irroitettava. Palkkia kavennettu ja vahvistettu roimasti.
Nyt kuitenkin väyrysen ilmastoinninkenno mahtuu modattuna keulaan. Peräkkäin siis kolme kennoa: coolerin, ilmastoinnin ja jäähdyttimen. Jos nyt olisi kohdallaan eikä tarvitsisi taas tehdä uusiksi
Imusarjan puoleisen ahtoputken rakentamisen yhteydessä poistin EGR:n. Imusarjan alla olevasta putkesta lähti turhat kapistukset:
En haluaisi että cooleri pilkottaa puskurin takaa kiiltävänä vaan haluaisin maalata sen mustaksi. Mitä maaleja olette käyttäneet kennojen maalaukseen, ettei lämmönsiirtokyky heikkenisi liikaa?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
ASD-perän kimppuun. Paskat irti, puhallus ja maalaus. Tiivisteiden tarkastus.
Kelkka kaipaa huolenpitoa
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Jatkuu
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Pikkuhiljaa edetään ja itsekseen kirjoitellaan - tuntuu että suurin osa aktiivisista mersumiehistä toimii nykyään somessa. Ymmärtäähän sen - helpompi lisätä kuvia jne.
Instassa:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ystävällisin terveisin,
Harri Lahtinen
Taakse löytyi Raptecilta 300sen 24-venttiilisen bensa w124sen farkun jäähdytetyt levyt ja satulat. Hiekkapuhallus satuloille ja levyille. Happotus ja maalaus sen jälkeen satuloille.
Alle tulee HR:n w124 420sen farkun madaltavat sporttijouset ja Bilsteinin B8:t. Iskarin yläpäiksi 4-maticin vastaavat. Uretaania tietenkin joka kumipuslan paikalle - saas nähdä millainen kivireki coupesta näillä tulee.
Paikalla.
Konehuonekin tuli maalattua ennen alustan kokoamista ettei tarvitse sitten koko alustaa suojata.
420sen vakaaja paikallaan.
Instassa:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ystävällisin terveisin,
Harri Lahtinen
Taakse löytyi Raptecilta 300sen 24-venttiilisen bensa w124sen farkun jäähdytetyt levyt ja satulat. Hiekkapuhallus satuloille ja levyille. Happotus ja maalaus sen jälkeen satuloille.
Alle tulee HR:n w124 420sen farkun madaltavat sporttijouset ja Bilsteinin B8:t. Iskarin yläpäiksi 4-maticin vastaavat. Uretaania tietenkin joka kumipuslan paikalle - saas nähdä millainen kivireki coupesta näillä tulee.
Paikalla.
Konehuonekin tuli maalattua ennen alustan kokoamista ettei tarvitse sitten koko alustaa suojata.
420sen vakaaja paikallaan.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Onko kenelläkään tietoa miten hoitaa polttoaineputkien liittäminen bensatankkiin ja millaisia muutoksia tulee tehdä jotta tankki käy dieselille?
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Ilmeisesti kukaan ei ole tehnyt muutosta bensasta dieseliksi
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Ite otin vaan pensapumpun ja suodattimen pois välistä ja konehuoneessa suoraan suodattimelle. Ja paluu pysy samana. Huohotuksen tulppasin. Näin om611
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Tankissa on sihti lähtöliitännässä, se on dieselissä harvempi. Sen olen vaihtanut.Hurja kirjoitti:Onko kenelläkään tietoa miten hoitaa polttoaineputkien liittäminen bensatankkiin ja millaisia muutoksia tulee tehdä jotta tankki käy dieselille?
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Kiitos paljon, vaihdan siis sihdin.
Huohotusventtiili on varmaan laitettava tuohon hiilipöntöltä tulevaan yhteeseen.
Huohotusventtiili on varmaan laitettava tuohon hiilipöntöltä tulevaan yhteeseen.
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Jos jollakulla on myydä Coupeen takalasia niin olisin Hyvin kiinnostunut.
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Auto leveni edestä ja takaa 12 cm.
Hommansa tehdä pellistä kokonaan. En halunnut lasikuitua sotkea tuohon hommaan.
Hommansa tehdä pellistä kokonaan. En halunnut lasikuitua sotkea tuohon hommaan.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Tulee siisti auto.
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Onko lasi löytynyt? Mulla olis joutilaana lasi coupesta purettu.Hurja kirjoitti:Jos jollakulla on myydä Coupeen takalasia niin olisin Hyvin kiinnostunut.
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Ihan uusi lasi hankittuna eteen ja taakse.
Kiitos tarjouksesta
Kiitos tarjouksesta
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 242
- Liittynyt: Su 07.10.2012 11:53
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Kuinka paksut nuo vakaajat on
tierän vähä kaikesta kaikkea mutta lopuksi en tierä mistää mitää
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Lootan ohjaimen perävälitys on vaihdettavissa, vaatii tietysti sen ohjaimen ohjelman muokkausta. Mutta sitä nyt kannattaa muutenkin muokata kun vakiona on ihan kuminauha.jukkis. kirjoitti:sitä tuossa koitin kertoa että laatikon ohjaus vaatii toimiakseen esp:n ja jos laittaisi jonkun toisen laatikon ohjauksen niin se vaatisi sitten moottorin ohjaimen "koodaamista" manuaaliksi.
Kun tuota perä asiaa kyselit niin perävälitys on oltava 2.65 ja abs anturit täytyy laittaa molempiin takarenkaisiin omansa (w124 vain yksi abs anturi perässä).
Huppista oli näköjään ikääntyneempi ketju, miten tämmöinen projekti on ohi multa mennyt?
Hyvältä näyttää mielenkiintoista nähdä valmis tuote.
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Tästä tulee kyllä melkoisen härski vekotin. Itse leipoisin se ulkoa vielä vastaamaan ”tavallista” 500E:tä, eli vakiopuskureilla, helmoilla, valoilla jne. Ja jättäisin helmat/puskurit/törmäyslistatkin vakioväreihin eli ei korinväriin. Sitten stance kohdilleen ja monoblockit tai Aerot alle
Miksei se tuollaisella AMG2/Wald korisarjallakin mene, mutta sitten pitäisi olla mun mielestä faceliftattu E:n pelleillä ja valoilla.. ja ehdottomasti sitten 2.sarjan nahkasisusta tuohon oli nyt ulkokuori mikä tahansa..
Edit: näemmä olit hommannut uudemman penkit.. no, ehkä harkitsisin vielä. Tai ainakin niistä pitäis heittää nuo irralliset niskatuet mäelle ja tehdä jotain tuolle väritykselle.
Miksei se tuollaisella AMG2/Wald korisarjallakin mene, mutta sitten pitäisi olla mun mielestä faceliftattu E:n pelleillä ja valoilla.. ja ehdottomasti sitten 2.sarjan nahkasisusta tuohon oli nyt ulkokuori mikä tahansa..
Edit: näemmä olit hommannut uudemman penkit.. no, ehkä harkitsisin vielä. Tai ainakin niistä pitäis heittää nuo irralliset niskatuet mäelle ja tehdä jotain tuolle väritykselle.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Ofgearin boksi tuohon on valmiina laatikon ohjaimeksi.
Laatikko on vahvistettavana - onneksi sillä ei ole mikään kiire. Minun työtahdilla ja taidoilla korin kanssa menee iäisyys.
Sen verran jo on ikää kertynyt että on tähän saatava splitteri ainakin, Amg-helmat - tosin mennään tuolla vanhalla konepellillä koska varastossa on sopivasti 500E:n umpiot valmiina.
Muutoksia tulee vielä puskurin ulkonäköön aikalailla.
Sisustasta tulee luultavasti musta, keskikonsoli 212:sesta jotta saa enemmän leveyttä näyttöä varten. Nuo hankitut etupenkit on pakko maalata kuten takapenkitkin - voi olla että menee jopa kaikki verhoiltavaksi uudestaan.
Tarkoitus ei ole tehdä autosta alkuperäistä kuin sen verran että ensisilmäyksellä tunnistaa 124seksi - muuten aion tehdä muutoksia tarpeiden mukaan.
Ulkona odottaa w124 500E joka sitten näillä näkymin pitäisi entisöidä joten tässä projektissa annan mielikuvituksen laukata
Laatikko on vahvistettavana - onneksi sillä ei ole mikään kiire. Minun työtahdilla ja taidoilla korin kanssa menee iäisyys.
Sen verran jo on ikää kertynyt että on tähän saatava splitteri ainakin, Amg-helmat - tosin mennään tuolla vanhalla konepellillä koska varastossa on sopivasti 500E:n umpiot valmiina.
Muutoksia tulee vielä puskurin ulkonäköön aikalailla.
Sisustasta tulee luultavasti musta, keskikonsoli 212:sesta jotta saa enemmän leveyttä näyttöä varten. Nuo hankitut etupenkit on pakko maalata kuten takapenkitkin - voi olla että menee jopa kaikki verhoiltavaksi uudestaan.
Tarkoitus ei ole tehdä autosta alkuperäistä kuin sen verran että ensisilmäyksellä tunnistaa 124seksi - muuten aion tehdä muutoksia tarpeiden mukaan.
Ulkona odottaa w124 500E joka sitten näillä näkymin pitäisi entisöidä joten tässä projektissa annan mielikuvituksen laukata
Re: CDI tekniikka 124:seen coupeen
Miks Ofgeari kun vakio on ihan hyvä ja toimiva, se kuitenkin on automaatti väykkän tekniikka?