Jäähdyttäjässä olevasta propusta ilmeisesti ulos ja paisuntasäiliöstä uutta sisään mutta milläs tuon saa ilmattua vai ilmaantuuko itsellään? WIS mukaan tarttis olla joku alipainehimmeli jonka kanssa uusi neste laitetaan sisään niin ettei kuplia jää, onko tuo oikeasti ainoa vaihtoehto?
X164 kori kyseessä mun tapauksessa.
OM629 jäähdytysnesteen vaihto
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 75
- Liittynyt: Su 24.02.2019 13:20
Re: OM629 jäähdytysnesteen vaihto
Nykyään käytetään alipainehommeleita koska yleistyneet, halventuneet ja melko hyvällä varmuudella saadaan heti 100% kierto aikaiseksi.
Aina on nesteet kiertäneet hyvin kun maltilla, aikaa käyttäen hitaasti lisää nestettä, polttelee tupakkia juo kahvia yms, puristelee letkuja ja hissukseen lisää taas nestettä. Laitteet käyntiin, uutta nestettä hitaasti, letkujen läpikäyntiä, odottelua.. Jos kaataa pöntöstä hirveetä kyytiä uudet soossit ja lyö konepellin kiinni niin kaikkee voi käydä.
Mutta jos arvelluttaa niin vie johonkin vaihtoon.
Aina on nesteet kiertäneet hyvin kun maltilla, aikaa käyttäen hitaasti lisää nestettä, polttelee tupakkia juo kahvia yms, puristelee letkuja ja hissukseen lisää taas nestettä. Laitteet käyntiin, uutta nestettä hitaasti, letkujen läpikäyntiä, odottelua.. Jos kaataa pöntöstä hirveetä kyytiä uudet soossit ja lyö konepellin kiinni niin kaikkee voi käydä.
Mutta jos arvelluttaa niin vie johonkin vaihtoon.
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 75
- Liittynyt: Su 24.02.2019 13:20
Re: OM629 jäähdytysnesteen vaihto
Ei nuo laitteet tosiaan mahdottomia maksa joten piti sen verran nöyrtyä että hain tuon Bilteman alipainevaihtolaitteen ja sen kanssa uudet nesteet sisään. Ainakin pikaisen koeajon perusteella ei ongelmia.