W220 kysymyksiä ja vastauksia
W220 kysymyksiä ja vastauksia
Onko tuplalasit/laminoidut lasit vakiona w220:ssä vai tuleeko ne vasta jonkun varusteen mukana? Esim "596 HEAT INSULATING+IR REFLECTG.SAFETY GLASS ALL-ROUND"?
Re: W220 kysymyksiä ja vastauksia
Eihän W220:ssa ole varsinaisia tuplalaseja kuten W140:ssa mutta käsittääkseni laminoidut lasit ovat vakiona. Koodit 595 ja 596 sitten lisäksi IR-suodatuksella.
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
Re: W220 kysymyksiä ja vastauksia
Edeltäjässä w140 oli ilmarako kahden lasin välissä.W220:ssa laminointi,eli kaksi lasia liitetty yhteen.Voisi siis sanoa että tuplalasit siinäkin.
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Re: W220 kysymyksiä ja vastauksia
Eihän w220:een kuulu mitään muovisuojaa takaosaan auton alle,siis ihan sinne varapyöräkotelon maastoon?Omassani ei ole mutta puskurissa ikäänkuin kiinnityskohdat jollekin.Olen aina pitänyt hyvänä asiana,jos auton takaosa siten muotoiltu tai suojattu,ettei ns.sisuskalut näy,joten jonkinlaisen suojalevyn asentaminen on mielessä.
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Re: W220 kysymyksiä ja vastauksia
Ei puskurin ja varpyöräkotelon maastossa mulla ainakaan mitään oo... pitäähän koukunkin sieltä päästä putoomaan...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W220 kysymyksiä ja vastauksia
Ettäkö ässään koukkuMiHe kirjoitti:Ei puskurin ja varpyöräkotelon maastossa mulla ainakaan mitään oo... pitäähän koukunkin sieltä päästä putoomaan...
AMG ja ässämersuun ei koukkua (tehdaskin kieltää AMG ja ABC alustaisissa ja terve maalaisjärki ylipäätään). Koukut johonkin a,b, c, e, g, m, r jne malleihin.
Ei ole mielestäni ikinä ollut takapäässä mitään erityisiä aerodynamisesti hyödyllisiä muoveja (L ja normimallissakaan). Isommat muovitukset loppuu taka-akseliin mennessä ja sit siinä on pa-pumpulla kotelo.
Jos sinne muovit ois laitettu niin ei tarvitsisi vaihdella suolakylvyssä pimenneitä parkkiantureita ja v€ho ei saisi tehtyä tiliään
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Re: W220 kysymyksiä ja vastauksia
Ari kirjoitti:Edeltäjässä w140 oli ilmarako kahden lasin välissä.W220:ssa laminointi,eli kaksi lasia liitetty yhteen.Voisi siis sanoa että tuplalasit siinäkin.
Juu, ne w220 laminoidut lasit menee sitten reunastaan paskaksi. Liimaus ei pidä ja sinne tulee semmoista röpelöä. Sitä ei saa pois millään käsittääkseni.
Ikävän näköistä semmoinen.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Re: W220 kysymyksiä ja vastauksia
Tuota en tiennyt, että koukku olisi ABC:n kanssa kielletty. Airmaticilla varustettu W220 on paras mahdollinen henkilöauto perävaunujen kiskomiseen. Tarpeeksi omamassaa, riittävä sallittu vetomassa (2100 kg), perä aina vakiokorkeudella, tarpeeksi potkua. Saat AK47 varmaan halvauksen kun kerron, että minulla on kuomukärryn tai venetrailerin lisäksi säännöllisesti myös suksiboksi kiinni ässässä .AK47 kirjoitti:Ettäkö ässään koukkuMiHe kirjoitti:Ei puskurin ja varpyöräkotelon maastossa mulla ainakaan mitään oo... pitäähän koukunkin sieltä päästä putoomaan...
AMG ja ässämersuun ei koukkua (tehdaskin kieltää AMG ja ABC alustaisissa ja terve maalaisjärki ylipäätään). Koukut johonkin a,b, c, e, g, m, r jne malleihin.
Ei ole mielestäni ikinä ollut takapäässä mitään erityisiä aerodynamisesti hyödyllisiä muoveja (L ja normimallissakaan). Isommat muovitukset loppuu taka-akseliin mennessä ja sit siinä on pa-pumpulla kotelo.
Jos sinne muovit ois laitettu niin ei tarvitsisi vaihdella suolakylvyssä pimenneitä parkkiantureita ja v€ho ei saisi tehtyä tiliään
Minulla ei ole pimennyt koskaan yhtään parkkitutkan anturia W220:ssa eikä W208:ssa. Sen sijaan uudemmassa S212:ssa niitä on saanut vaihtaa useampaan kertaan, vaikka siinä perä on verhottu alapuolelta muovilevyllä.
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12