Huomasin että tossa mun Tenavatähdessä on tyhjä alipainelähtö tuossa imusarjalla. Siinähän on niitä lähtöjä kaksi - toinen automaatille (huomasin kun juuri tämä laatikolle menevä oli irronnut ja "ryskytti vaihde päällä jarrua vasten").
En vaan löytänyt ylimääräistä letkua eli taidan sen tukkia kun ei tuo imuilmavuoto taida ainakaan hyväksi olla. Sormella kun tukkii niin käynti inansa tasoittuu ja kierrokset hieman laskee - tämä siis tyhjäkäynnillä.
Eikös toi kikkarin irronnut alipaine liitäntä tee sellaisen ilmiön että vaihtaa isompaan vasta korkeilla kierroksilla samaan aikaan kuin kikkarilla vaihtais.
Se tässä ihmetyttää että kaikki pelaa, mutta kyllä tolle joku tarkoitus täytynee olla.
Ruiskukoneessa alipaineletkuja menee vielä ainakin pa-paineensäätimelle (on siinä pa-jakajan edessä) ja EZL-sytytysboxille (on vasemmassa etulokasuojassa).