W220 400 cdi -01
W220 400 cdi -01
Morjens. Kyseiseen autoon tuli tämmöinen vikakoodi: P2025-8 Check the component M16/5 ( throttle valve actuator) . Positioner signals fault ( message through ground keying).
Minkälaisia ideoita ois lähtee purkaa ongelmaa?
Aikasemmin on nykinyt kylmänä ajossa pieni veto päällä, kierrokset jossain 1000-1500. Mutta nyt iski kyseisen koodin päälle ja sen myötä myös vikatilan. Vikatila palautuu nollauksen jälkeen.
Kiitoksia jo etukäteen vinkeistä.
Minkälaisia ideoita ois lähtee purkaa ongelmaa?
Aikasemmin on nykinyt kylmänä ajossa pieni veto päällä, kierrokset jossain 1000-1500. Mutta nyt iski kyseisen koodin päälle ja sen myötä myös vikatilan. Vikatila palautuu nollauksen jälkeen.
Kiitoksia jo etukäteen vinkeistä.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: W220 400 cdi -01
Siis eikö tuo mitä kehotta tekemään auttanut selvitämään vika paikkaa ?qsama kirjoitti: ↑To 12.11.2020 23:46 Morjens. Kyseiseen autoon tuli tämmöinen vikakoodi: P2025-8 Check the component M16/5 ( throttle valve actuator) . Positioner signals fault ( message through ground keying).
Minkälaisia ideoita ois lähtee purkaa ongelmaa?
Aikasemmin on nykinyt kylmänä ajossa pieni veto päällä, kierrokset jossain 1000-1500. Mutta nyt iski kyseisen koodin päälle ja sen myötä myös vikatilan. Vikatila palautuu nollauksen jälkeen.
Kiitoksia jo etukäteen vinkeistä.
Mökkillä
'
'
Re: W220 400 cdi -01
Kannattaisko vaihtaa koko kotelo vai riittäiskö perusteellinen putsaus? Kokemuksia?
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: W220 400 cdi -01
Luettiin koodit auton käydessä kotelon piuha irti ja antoi samaa koodia eli todennäköisesti siinä vika. Pitää yrittää putsata ekana ja sit vaihtoon jos ei natsaa.
Re: W220 400 cdi -01
Joo ei auttanut putsaus ja imuilman lämpöanturin vaihto. Eli kotelo tilaukseen.
Re: W220 400 cdi -01
Kotelon vaihto auttoi tähän tapaukseen